Juist.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat ook weer ja. Omdat wij hier alle bossen al weggekapt hebben, vinden we dat dat dat in Afrika niet meer mag.
En 153.000 euro per jaar voor de directeur natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En daarom moet je ook geld geven aan het WNF, die vechten het oerwoud weer de andere kant op..
Breivick in een glazen huis zetten.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef Q. het volgende:
Het beste is gewoon alle mensen af te schieten, heb je ook geen Serious Request meer nodig.
Sja, als mensen dan een begin maken noemen ze het weer een menselijk drama..quote:Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef Q. het volgende:
Het beste is gewoon alle mensen af te schieten, heb je ook geen Serious Request meer nodig.
Ik probeer wel eens aan Kleuter uit te leggen hoe de rijkdom in de wereld verdeeld is. Hij vraagt dan altijd waarom dat zo is, en waarom we alles wat we hebben niet gewoon 'eerlijk delen'. Wezenlijke vragen, waarop ik nooit een goed antwoord heb.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat ook weer ja. Omdat wij hier alle bossen al weggekapt hebben, vinden we dat dat dat in Afrika niet meer mag. Ook weer zo heerlijk egoistisch. Ik zeg niet dat het goed is voor de wereld, maar als we de wereld willen verbeteren moeten we bij onszelf beginnen, en niet alleen maar hopen dat een minder ontwikkeld land minder ontwikkeld blijft zodat wij ons luxe-leventje lekker door kunnen zetten.
Overigens doe ik zelf ook verrot weinig om de problemen in de wereld te verhelpen hoor, maar ontkennen dat er uberhaupt problemen zijn vind ik toch wel weer een gradatie erger.
Geen flauw idee, ik maak nooit zelf friet. Wil ik wel gaan doen, ooit. Maar daar heb je niks aan.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
hoeveel friet zal ik snijden voor 5 man?
Ik weet niet of ik het er mee eens ben.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens doe ik zelf ook verrot weinig om de problemen in de wereld te verhelpen hoor, maar ontkennen dat er uberhaupt problemen zijn vind ik toch wel weer een gradatie erger.
niet inzien vs. ontkennen is ook een flink verschil.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het er mee eens ben.
Inzien hoe erg het is en vervolgens niets doen ... vs ... niet inzien hoe erg het is
Ik stem voor de hel voor de eerste groep
Ignorance is bliss
Ja, ik moet ook maar weer eens wat bij gaan dragen aan de wereld ipv hier zware discussies te voeren.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat een zwaar onderwerp
Ik draag geen zak bij aan de wereld
Je zorgt voor hamsters die niemand verder wil. Wees trots.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Wat een zwaar onderwerp
Ik draag geen zak bij aan de wereld
Ja, zielige beestjes verzorgenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zorgt voor hamsters die niemand verder wil. Wees trots.
Oke, klopt. Maar ik vind ontkennen en niks doen en inzien, meeleven met, je druk maken om en dan nog steeds niks doen beide even slecht. In beide gevallen levert het hetzelfde resultaat op. Namelijk niks.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
niet inzien vs. ontkennen is ook een flink verschil.
Oh moet je doen, is zo lekker. En easyquote:Op woensdag 19 december 2012 11:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik maak nooit zelf friet. Wil ik wel gaan doen, ooit. Maar daar heb je niks aan.
I already liked charity on facebookquote:Op woensdag 19 december 2012 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, klopt. Maar ik vind ontkennen en niks doen en inzien, meeleven met, je druk maken om en dan nog steeds niks doen beide even slecht. In beide gevallen levert het hetzelfde resultaat op. Namelijk niks.
Wat kan dat kind in afrika het zich nou schelen of jij het inziet of niet, als je er toch geen zak aan doet om t te helpen?
Tenzij we een overbevolking aan hamsters hebben. In dat geval is ze de duivel die het kwaad in stand houdt. Of moeten die hamsters ook op de hamsterboerderij van pappie en mammie hamster klussen?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Je zorgt voor hamsters die niemand verder wil. Wees trots.
Door publieke opinie te veranderen krijg je bijv. effecten zoals dat alle chocoladeletters tegenwoordig van UTZ-certified chocolade zijn. Dus dat helpt wel degelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, klopt. Maar ik vind ontkennen en niks doen en inzien, meeleven met, je druk maken om en dan nog steeds niks doen beide even slecht. In beide gevallen levert het hetzelfde resultaat op. Namelijk niks.
Wat kan dat kind in afrika het zich nou schelen of jij het inziet of niet, als je er toch geen zak aan doet om t te helpen?
Vuige kapitalist.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even shoppen op eBay om wat geld in de Chinese economie te pompen en de wereld nog meer te vervuilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |