SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:15 schreef shifto het volgende:
Dafuq, bij een klant van ons werkt een Thijs Augusteijn.
Grapjas ben jij wel...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij al vader was
Wie wilt dat nou, gekke mensen lopen er rond. Niet normaal.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:
Je gaat kinderen maken NA de ramp Barrie, NA de ramp.
Ze kan zelfs koken én bakkenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:05 schreef muhahaha het volgende:
http://survivalistsingles.com/showprofile.php?id=5732
Deze had wel grote tetten, daar wil ik me wel mee voortplanten
.
Meld je aan nu het nog kanquote:Op donderdag 20 december 2012 17:07 schreef muhahaha het volgende:
Eh, dat is wel een verreiste bij mij.
Amerikanen he, vreemd volkquote:Op donderdag 20 december 2012 17:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Meld je aan nu het nog kan
Gewoon piratendating tochquote:Op donderdag 20 december 2012 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Amerikanen he, vreemd volk. Ik zoek er wel 1 in Nederland
.
Als ik 40 ben schrijf ik me daar in andersquote:Op donderdag 20 december 2012 17:26 schreef muhahaha het volgende:
Hm dan ga ik even snuffelen. Toch niks te doen hier.
Laat maar
Sowieso inschrijven en die muziek, nee gewoon nee.
Ga je dan ook breien of wa?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als ik 40 ben schrijf ik me daar in andersGezellig andre en wolter luisteren
Hoezo, jij bent hier toch?quote:
Ik ben er toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ramp als in einde van de wereld!
Echt?quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:36 schreef Devolution het volgende:
Ik was ook in de Lalala afgelopen nacht!
Oh ik stond achterin te dansenquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:54 schreef Devolution het volgende:
Pfoe niet echt op de tijd gelet, maar ik heb tussen kwart voor 1 en 2 uur fotos gemaakt daar dus toen was ik er zekerIk gok dat ik er tussen half 1 en half 3 was, bij die spiegels tegenover de eerste bar.
Oh jammer dat ik je niet gezien heb. Ik heb nog extra goed gekekenquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik was er ook. Mezelf vasthoudend aan de voorste bar.
1 uur was ik al pleite, dikke kans dat jij er nog niet was tochquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh jammer dat ik je niet gezien heb. Ik heb nog extra goed gekeken
Nee toen was ik er nog nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
1 uur was ik al pleite, dikke kans dat jij er nog niet was toch
Wattist junkske?quote:
En dat voor iemand die de koude oorlog nog bewust heeft meegemaaktquote:Op zondag 23 december 2012 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Brak
Vrijdag doorgehaald, gisteren 2 uur ongeveer.
Ja man, zwaar ditdat. Ik heb serieus in de auto een uurtje mijn ogen gesloten zoals ik geleerd heb in het leger en dat hielp echt zwaar goedquote:Op zondag 23 december 2012 12:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dat voor iemand die de koude oorlog nog bewust heeft meegemaakt
Een speciale techniek om je ogen dicht te doen?quote:Op zondag 23 december 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja man, zwaar ditdat. Ik heb serieus in de auto een uurtje mijn ogen gesloten zoals ik geleerd heb in het leger en dat hielp echt zwaar goed.
Geen speciale techniek. Slapen lukt niet niet vanwege het geluid in de auto, de motor, gierende wind en kakelende damesquote:Op zondag 23 december 2012 12:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een speciale techniek om je ogen dicht te doen?Ik slaap altijd in de auto na het stappen. Helaas moet ik soms rijden
Als ik goed teut ben, dan doe ik mijn ogen dicht en dan doe ik ze open als de auto stopt. Ben echt in staat om dan overal te slapenquote:Op zondag 23 december 2012 12:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen speciale techniek. Slapen lukt niet niet vanwege het geluid in de auto, de motor, gierende wind en kakelende dames. Gewoon geheel ontspannen zitten met de ogen dicht
. Dat is voor mij al voldoende om te rusten.
Leer me je slaap skillsquote:Op zondag 23 december 2012 12:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik goed teut ben, dan doe ik mijn ogen dicht en dan doe ik ze open als de auto stopt. Ben echt in staat om dan overal te slapenOok een keer voor de Wolvenhoek in slaap gevallen, politie maakte me wakker toen.
Ik kan het ook alleen als ik alcohol op heb hoor, anders ook niet. Best handig om te kunnen eigenlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leer me je slaap skills. Ik slaap niet bij vreemde mensen of op rare plekken
. Ja, 1 meet wel, toen lag ik in de woonkamer op een 2 persoonsluchtbed, andere meets geen oog dichtgedaan
.
Dat maakt voor mij niet uitquote:Op zondag 23 december 2012 13:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan het ook alleen als ik alcohol op heb hoor, anders ook niet. Best handig om te kunnen eigenlijk.
Ik doe dan m'n ogen dicht en draai ze naar bovenquote:Op zondag 23 december 2012 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat maakt voor mij niet uit. Ja, of ik moet misschien heel erg wasted zijn, dat heb ik nog niet geprobeerd.
Wow echt? Keertje proberen danquote:Op zondag 23 december 2012 13:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe dan m'n ogen dicht en draai ze naar bovenZeg maar dat als ik ze open had zag je alleen nog het wit van m'n ogen. Dan ben ik echt binnen 14 seconde vertrokken naar dromenland.
Ja werkt bij mij wel. Niet als ik nuchter ben hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wow echt? Keertje proberen dan. Gisteren toen ik mijn bedje aanraakte was ik wel snel vertrokken
.
Nee oke, dan werkt ie bij mij ook nietquote:Op zondag 23 december 2012 13:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja werkt bij mij wel. Niet als ik nuchter ben hoor.
Ben donderdag en vrijdag goed wezen stappen, dus dit weekend heb ik het lekker rustig aangedaanquote:Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee oke, dan werkt ie bij mij ook niet. Zal eraan denken
.
Jij nog wat meegemaakt dit weekend?
Nice, last wel iets over de lalalaquote:Op zondag 23 december 2012 13:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben donderdag en vrijdag goed wezen stappen, dus dit weekend heb ik het lekker rustig aangedaanen jij?
Ligt eraan met wie ik ga. Altijd in de buurt van de uilenburg eigenlijk. Parade enzo is niks voor mijquote:Op zondag 23 december 2012 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, last wel iets over de lalala. Welke kroegjes ga jij af in Den Bosch?
Vrijdag bij een vriendin doorgehaald, 2e set Sangria gemaakt, had ik nog over van de eerste pan Sangria en zaterdag naar Serieus Request geweest, haha dat was echt zo een last minute 'ok ik ga mee' actie. Was om 2 uur weer thuis
.
Hm Uilenburg zegt me niksquote:Op zondag 23 december 2012 13:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie ik ga. Altijd in de buurt van de uilenburg eigenlijk. Parade enzo is niks voor mij
Haha baasquote:Op zondag 23 december 2012 12:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ook een keer voor de Wolvenhoek in slaap gevallen, politie maakte me wakker toen.
Bij de Drie in de buurt zeg maarquote:
Vrijdag wildplassen. Gesnapt door de politiequote:
Ook nietquote:Op zondag 23 december 2012 13:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij de Drie in de buurt zeg maar
Amateurquote:Op zondag 23 december 2012 13:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrijdag wildplassen. Gesnapt door de politie
Uhu, te weinig gestapt vroegerquote:
Nee, ik zag ze kijken en toen kneep ik af en liep ik snel weg. Zo kwamen we uit in de lalalaquote:Op zondag 23 december 2012 13:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
AmateurGeen boete hopelijk?
Oke gelukkig maar.quote:Op zondag 23 december 2012 13:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik zag ze kijken en toen kneep ik af en liep ik snel weg. Zo kwamen we uit in de lalala
Helft zit er anno 2012 al niet meerquote:Op zondag 23 december 2012 13:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, te weinig gestapt vroeger.
Ik kwam meestal in de Boortoren, Gompies of Hof van Holland. Plein 79 en de Kleine werelt ook nog aangedaan.
Anders heb ik mn charme en mn dubbel D's nog.quote:
Precies, net alsof die agenten jou überhaupt durven aan te spreken.quote:Op zondag 23 december 2012 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders heb ik mn charme en mn dubbel D's nog.
Ga even ergens anders hatenquote:Op zondag 23 december 2012 13:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helft zit er anno 2012 al niet meer
Wou net zeggen. Zoveel agenten met lef ken ik niet!quote:Op zondag 23 december 2012 13:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies, net alsof die agenten jou überhaupt durven aan te spreken.
Meestal staar ik ze aan, zeg ik zachtjes 'boe' en dan rijden ze weg met sirenes en alles.quote:Op zondag 23 december 2012 13:45 schreef muhahaha het volgende:
Pis gewoon tegen de wouten aan jonguh!
Haat overal al dus geen optie.quote:
Inderdaad. En anders gewoon even de laatste druppels over hun verspreiden.quote:Op zondag 23 december 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Zoveel agenten met lef ken ik niet!
Wahahahhaquote:Op zondag 23 december 2012 13:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal staar ik ze aan, zeg ik zachtjes 'boe' en dan rijden ze weg met sirenes en alles.
Hm, ik wil je wel mond op mond geven alleen waarschijnlijk blijft het dan bij tongen want EHBO heb ik niet gehadquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ik wil je wel mond op mond geven alleen waarschijnlijk blijft het dan bij tongen want EHBO heb ik niet gehad.
Ooooooooooow ik dacht dat ik je rookquote:Op zondag 23 december 2012 14:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar het topic was/is dood. Niet ik.
Je neus laat je in de steek.quote:Op zondag 23 december 2012 15:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooooooooooow ik dacht dat ik je rook.
Ow noezquote:Op zondag 23 december 2012 15:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je neus laat je in de steek.
Als KK daar last van heeft...quote:Op zondag 23 december 2012 15:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je neus laat je in de steek.
Jouw voorganger.quote:
Nee, verbannen.quote:
Begin alvast met afkicken, valt het minder zwaar als je een permban hebt.quote:Op zondag 23 december 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, wist ik niet.
Wel grappig dat hij dan mijn voorganger is.
Ik ben veelstelief voor een banquote:Op zondag 23 december 2012 16:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Begin alvast met afkicken, valt het minder zwaar als je een permban hebt.
Nou dan heb je misschien geluk.quote:Op zondag 23 december 2012 16:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Begin alvast met afkicken, valt het minder zwaar als je een permban hebt.
Jezelf quotenquote:Op zondag 23 december 2012 16:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou dan heb je misschien geluk.
Die quote had je een paar posts terug eigenlijk tegen bdh moeten zeggenquote:
Verschil is dat bdh het wel mag en jij niet.quote:Op zondag 23 december 2012 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die quote had je een paar posts terug eigenlijk tegen bdh moeten zeggen
Ja en dan kom je in de ochtend een volle condoom in je reet tegen.quote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef muhahaha het volgende:
Bdh en ik gaan wel een keer een nachtje doorhalen ja. Goed plan wel
.
Overkwam jou hetzelfde?quote:Op zondag 23 december 2012 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en dan kom je in de ochtend een volle condoom in je reet tegen.
Gelukkig niet. Ik moest alleen ergens aan ruiken en vanaf dat moment ben ik het kwijt.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik moest alleen ergens aan ruiken en vanaf dat moment ben ik het kwijt.
Ja en dat is nog wel het ergste.quote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, je weet er toch niks meer van.
Hoezo dan? Wie weet was het helemaal niet lekkerquote:Op zondag 23 december 2012 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en dat is nog wel het ergste.
Ja goed punt.quote:Op zondag 23 december 2012 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wie weet was het helemaal niet lekker.
quote:Op zondag 23 december 2012 17:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik moest alleen ergens aan ruiken en vanaf dat moment ben ik het kwijt.
Nja ik vond er ook niks ergs aan. Black out is gewoon doen alsof er niks is gebeurd.quote:Op zondag 23 december 2012 17:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]Dat zijn de beste meets (voor mij)
Wanneer spreken we af? Ik heb hier ook nog zo een merkwaardig doekjequote:Op zondag 23 december 2012 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nja ik vond er ook niks ergs aan. Black out is gewoon doen alsof er niks is gebeurd.
Ja hoquote:Op zondag 23 december 2012 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer spreken we af? Ik heb hier ook nog zo een merkwaardig doekje.
Morgen in de pauze? Moet je me wel pas na werktijd terug brengen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom nou even ruiken dan, hij ligt hier zowaar in de weg en ik durf het niet
Doekje ligt thuis... Je zit nu te FOK!ken, kun je ook langskomen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morgen in de pauze? Moet je me wel pas na werktijd terug brengen.
Nee, gewoon niet.quote:Op zondag 23 december 2012 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doekje ligt thuis... Je zit nu te FOK!ken, kun je ook langskomen.
Geen idee, heb je een foto van jezelf?quote:Op zondag 23 december 2012 17:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die kan toch niet tippen aan mij.
Staat in KPD, jammer dat je daar nu net geen toegang voor hebt.quote:Op zondag 23 december 2012 17:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, heb je een foto van jezelf?
Ik heb connecties, even zoekenquote:Op zondag 23 december 2012 17:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Staat in KPD, jammer dat je daar nu net geen toegang voor hebt.
Deze mag wel weten wat ik met hem ga uitspokenquote:Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laat die aan je doekje ruiken
Ja maar de vraag is natuurlijk of hij dat zich wel wilt herinnerenquote:Op zondag 23 december 2012 17:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze mag wel weten wat ik met hem ga uitspoken.
Zodra hij mij ziet wel hoorquote:Op zondag 23 december 2012 17:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is natuurlijk of hij dat zich wel wilt herinneren
Ik kijk wel toequote:Op zondag 23 december 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je meedoen?
As if jij welkom bent.
ochjeequote:Op zondag 23 december 2012 18:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, ik heb wel een stoel met doekje liggen.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, mag je even zitten. Of blijf je liever staan.
Zoals het hoort.quote:
Nee moet het rustig aan doen vanavond, ik kan niet weer half bezopen op het kerstfeest van de familie aan komenquote:Op maandag 24 december 2012 19:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zoals het hoort.
Jij vanavond nog wilde plannen?
Vorig jaar was het wel zo'n feest?quote:Op maandag 24 december 2012 20:01 schreef Devolution het volgende:
[..]
Nee moet het rustig aan doen vanavond, ik kan niet weer half bezopen op het kerstfeest van de familie aan komenDu?
Moet kunnen. Tof juist toch, beter dan met een sjago kop erbij zitten.quote:Op maandag 24 december 2012 20:09 schreef Devolution het volgende:
Haha ja vorig jaar wel idd, al was dat op de tweede kerstdag. Zal morgen of overmorgen ook zeker weer ter sprake komen denk ik![]()
Met oud en nieuw ga ik trouwens wel vreemdDan laten we onszelf los op Stratumseind, mn tweede favoriete uitgaansplaats!
Nee die tekst staat er voor de katsekut bijquote:Op maandag 24 december 2012 20:22 schreef muhahaha het volgende:
Wat dan wel want die vrouw is toch niet alleen?
IK SNAP UM NIE BARRIEquote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee die tekst staat er voor de katsekut bij
Laat maaaar grapjes uitleggen is niet de bedoelingquote:
Owjaa ik snap nu, DUUR KWARTJE WEL NIE.quote:Op maandag 24 december 2012 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Laat maaaar grapjes uitleggen is niet de bedoeling
Best een schappelijke tijd als je op tijd begint.quote:
Ik, normaliter is 8 uur een leuke tijd om te beginnen.quote:
8 uur bij mattiesquote:Op maandag 24 december 2012 21:02 schreef muhahaha het volgende:
8 uur, dan zijn de koters net binnen.
Helaas wel...quote:Op maandag 24 december 2012 21:58 schreef Devolution het volgende:
En tegenwoordig helaas ook wel nodigWat doen jullie met oud en nieuw?
Moggel barrie, kusje van handjequote:
Dankjewel. VRETENquote:
Zelfs met kerst kom je hatenquote:Op dinsdag 25 december 2012 10:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom vrolijk normaal zeg je toch ook niet vrolijke goedemorgen
quote:
Zekers! Jij ook zo te zienquote:Op donderdag 27 december 2012 08:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Yoyoyo
Kerst ook weer overleefd Barrie?
Je kan maar iets doen op kerstavond.quote:Op donderdag 27 december 2012 08:48 schreef Ceased2Be het volgende:
kerstavond ff bij mijn ouders geweest (en wat wancontactdozen uitgeboord)
1e kerstdag bij m'n schoonouders, 2e kerstdag bij mijn ouders.
dus niet zo gek veel bijzonders eigenlijk.
Und du?
Lekker zo 3 dagen weekendquote:Op donderdag 27 december 2012 08:56 schreef Ceased2Be het volgende:
hoef alleen vandaag te werken, morgen standaard ADV dag
Ga wss naar een vriendin toe en daar komen nog wat mensen van de studie.quote:Op donderdag 27 december 2012 09:37 schreef Ceased2Be het volgende:
En wat zijn de plannen voor oud&nieuw?
Ach, als je dadelijk werkt mag je elk jaar je vakantie boekenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef Muisraket het volgende:
Ik wil écht vakantie hebben i.p.v. moeten leren.
Ik ook. Maar toch moeten we 't er maar mee doenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:01 schreef Muisraket het volgende:
Ik wil écht vakantie hebben i.p.v. moeten leren.
Op jouw leeftijd woon ik allang op de Bahama's dus niet haten jij.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:20 schreef muhahaha het volgende:
Kijk die jonkies dan, wacht maar totdat je wat ouder bent.
Gezien je je vrije tijd hier verdoet betwijfel ik dat ...quote:Op donderdag 27 december 2012 17:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd woon ik allang op de Bahama's dus niet haten jij.
Vrije tijdquote:Op donderdag 27 december 2012 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gezien je je vrije tijd hier verdoet betwijfel ik dat ...
Ook daar vergaar je geen rijkdommen meequote:Op donderdag 27 december 2012 17:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrije tijdDit is allemaal onderzoek. Mijn vrije tijd breng ik fappend en series kijkend door. En zuipend. Maar niet fokkend.
Met de studie die ik doe heb ik later wel kans om een goede baan te krijgenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook daar vergaar je geen rijkdommen mee. Doe toch lekker mee met elke loterij, misschien win je nog eens wat
.
Wow een goede baan, op de bahama's of wa?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met de studie die ik doe heb ik later wel kans om een goede baan te krijgen
Nee gewoon op kantoor. In Nederland. Maar toch.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wow een goede baan, op de bahama's of wa?. Of ga je elk jaar daarheen, ook lekker afwisselend niet?
Ik maar denken dat je reteveel gaat verdienen, word je ook net zo een werknemer als de rest van Nederlandquote:Op donderdag 27 december 2012 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee gewoon op kantoor. In Nederland. Maar toch.
Hm met de baan die ik voor ogen heb ga ik niet veel verdienen. Als ik voor een andere baan kies kan ik wel veel verdienen en een grote kans om ooit nog zelfstandige te worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je reteveel gaat verdienen, word je ook net zo een werknemer als de rest van Nederland.
Ga voor de baan waar je hart ligt...quote:Op donderdag 27 december 2012 17:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm met de baan die ik voor ogen heb ga ik niet veel verdienen. Als ik voor een andere baan kies kan ik wel veel verdienen en een grote kans om ooit nog zelfstandige te worden.
Ja zoveel mensen hebben ze niet nodig bij de belastingdienstquote:Op donderdag 27 december 2012 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga voor de baan waar je hart ligt...
Nee, dat heeft ook zo zijn redenenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja zoveel mensen hebben ze niet nodig bij de belastingdienst
Ik vind alles op dat gebied leuk dus dat maakt me niet uit. Maar zou graag een paar jaar bij de belastingdienst willen werken en daarna het advieswereldje ingaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ook zo zijn redenen.
Serieus bedoeld he, je kan achter de centen aangaan en jezelf een burnout in werken en het geen reet aan vinden.
Doen dan, jaar daar werken staat niet verkeerd op je cv toch? Zeker als je als belastingadviseur wil werkenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind alles op dat gebied leuk dus dat maakt me niet uit. Maar zou graag een paar jaar bij de belastingdienst willen werken en daarna het advieswereldje ingaan.
Zoals ik al zei zoeken ze daar heel weinig mensen, dus de kans dat ik daar kom te werken is niet zo heel groot.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doen dan, jaar daar werken staat niet verkeerd op je cv toch? Zeker als je als belastingadviseur wil werken.
Ah nouja, niet geschoten is altijd mis tochquote:Op donderdag 27 december 2012 17:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoals ik al zei zoeken ze daar heel weinig mensen, dus de kans dat ik daar kom te werken is niet zo heel groot.
Achja, misschien wil ik dat volgend jaar niet eens meer. Een baan vind ik toch wel, en ik weet nu al dat ik het leuk ga vindenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah nouja, niet geschoten is altijd mis toch.
Kun je ook bij 1 van de grote 4 aan de slag?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Achja, misschien wil ik dat volgend jaar niet eens meer. Een baan vind ik toch wel, en ik weet nu al dat ik het leuk ga vinden
Ja die sturen nu al veel mailtjes en brieven of we daar willen gaan werkenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je ook bij 1 van de grote 4 aan de slag?
Goed planquote:Op donderdag 27 december 2012 17:51 schreef bijdehand het volgende:
Ja ik weet niet of ik dat wil. Ga iig nog master doen hierna.
Ik blijf mijn hele leven studerenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed plan. Studeren kan nu nog prima, als je straks werkt word het moeilijker
. (niet onmogelijk).
Haha als dat zou kunnenquote:Op donderdag 27 december 2012 17:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik blijf mijn hele leven studeren
Dat is het lot van een fiscalistquote:
Oja sowieso, elk jaar weer de regels leren die aangepast zijn. Ach dat houd je iig bezig en scherpquote:Op donderdag 27 december 2012 18:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is het lot van een fiscalist
Nee die leer je niet. Je leert de grote veranderingen. Andere systemenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja sowieso, elk jaar weer de regels leren die aangepast zijn. Ach dat houd je iig bezig en scherp.
Ik dacht dat de regels elk jaar werden aangepast of verandert.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee die leer je niet. Je leert de grote veranderingen. Andere systemen
Ja maar die hoef je niet te kennen. Het draait om systemen an sich kennenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat de regels elk jaar werden aangepast of verandert.
Ah oke, dat wist ik nietquote:Op donderdag 27 december 2012 18:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar die hoef je niet te kennen. Het draait om systemen an sich kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |