PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Had liever niks gehad en dat geld nog op mijn rekening. Het is en blijft een verslaving als je er mee kan gokken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj krijgt tenminste nog iets, ik krijg louter aids.
Ik speel sinds eind 2011 online, toen quitte ik heel vaak omdat ik ziek slecht wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb denk ik 5x gequit in mijn hele FIFA-historie, al moet ik wel zeggen dat ik pas sinds 09 online speel
gayquote:
Liefste had ik ook 20 euro cash gehad van die PSN kaart idd. Destijds gekocht voor een spel dat nooit is uitgekomenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had liever niks gehad en dat geld nog op mijn rekening. Het is en blijft een verslaving als je er mee kan gokken.
Goudquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Vraagje100 het volgende:
stel een if 74 wordt nog een keer inform krijg je dan een if 74 of wordt hij dan wel goud
Nou volgend jaar beter tochhhhhquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had liever niks gehad en dat geld nog op mijn rekening. Het is en blijft een verslaving als je er mee kan gokken.
Dat ligt aan EA.. beide kan, maar net waar ze zin in hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Vraagje100 het volgende:
stel een if 74 wordt nog een keer inform krijg je dan een if 74 of wordt hij dan wel goud
Dit jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef wieisboos het volgende:
FC Twente heeft the saints voor mij verneukt
Twente heeft alle tradities van andere clubs gejat en dat samen gegooid met die muziekkeuzes van zequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef wieisboos het volgende:
FC Twente heeft the saints voor mij verneukt
Als iemand al een 74 IF heeft komt er echt niet nog een 74 IF hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat ligt aan EA.. beide kan, maar net waar ze zin in hebben.
2,5k > 3,75 want de meeste shiny silvers die je krijgt zijn 600 waard terwijl er best veel NIF silvers zijn die voor meer verkopenquote:
Lights?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef Rijst het volgende:
Hard. niet gayvoor jan lul dat a lbum aan het downloaden dan, dacht dat het goed wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Er is nu zelfs geen 1 Swansea kit te vinden voor onder de 3900 (of je moet 1 vinden die er net op staat) Niet zo heel lang geleden waren ze nog 2k waard ofzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar duurt soms wel lang.
[ afbeelding ]
150 sp, had nooit verwacht dat hij voor meer dan 1k ging
Ja ik heb nooit zin op te zoeken hoeveel kits waard zijn dus vaak doe ik 150 sp, dit is dan wel een meevallerquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is nu zelfs geen 1 Swansea kit te vinden voor onder de 3900 (of je moet 1 vinden die er net op staat) Niet zo heel lang geleden waren ze nog 2k waard ofzo.
EA kan doen wat ze willen, zoals een silver Ronaldo als die weer eens 2e wordt achter Messi in de speler van het jaar verkiezing.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als iemand al een 74 IF heeft komt er echt niet nog een 74 IF hoor.
Rhodes iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
EA kan doen wat ze willen, zoals een silver Ronaldo als die weer eens 2e wordt achter Messi in de speler van het jaar verkiezing.
En ik weet zeker dat er vorig jaar wel iemand was die 2x een IF 74 kreeg.
Die Schotse spits ..
Ja Rhodes kreeg toen zo'n super zeldzame met 90 shooting ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
EA kan doen wat ze willen, zoals een silver Ronaldo als die weer eens 2e wordt achter Messi in de speler van het jaar verkiezing.
Die Schotse spits ..
Rhodes, die had volgens mij een 71 rated IF, 74 rated IF en een 74 rated MotM. En er was ook nog een keeper uit de Serie A met 2 74-rated IFs.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Schotse spits ..
Ik zeg je eerlijk die beat is wel keihardquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
voor jan lul dat a lbum aan het downloaden dan, dacht dat het goed was
wel te erge GS muziekquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk die beat is wel keihard
Een keeper uit de serie A. Zijn SIF kreeg ik en ik heb hem per ongeluk verkocht voor de IF prijsquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Schotse spits ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Die 74 rated IF was ook een MOTM, voordat de gekleurde kaartjes er waren. Die 74 MOTM was later, toen werden alle MOTM kaarten die er waren tot dan toe waren als gekleurde kaarten uitgegeven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rhodes, die had volgens mij een 71 rated IF, 74 rated IF en een 74 rated MotM. En er was ook nog een keeper uit de Serie A met 2 74-rated IFs.
Niemand had de oorspronkelijke MotM Rhodesquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die 74 rated IF was ook een MOTM, voordat de gekleurde kaartjes er waren. Die 74 MOTM was later, toen werden alle MOTM kaarten die er waren tot dan toe waren als gekleurde kaarten uitgegeven.
Komt wel goed straks met al die UP spelersquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoef over het aantal IFs van dit jaar + de afgelopen 2 jaren niet te klagen, ik heb alleen die achievement nog niet omdat ik mijn 3 IFs van dit jaar allemaal op de web app kreeg
Als je die achievement ook krijgt als je een UP in een pack hebt wel ja. Dan trollt EA ons weer net als vorig jaar. Zoals gebruikelijk kijk ik uit naar de bronze + silver UPsquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt wel goed straks met al die UP spelers
Gevoelig zijn voor gokken is al een reden voor heel veel mensen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb in 3 FIFA's nog nooit een IF uit een pack gehaald. Snap dan ook niet waarom mensen er gewoon echt geld in knallen dan ben je helemáál van de pot gerukt
Yep like me.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef kilozout het volgende:
[..]
Gevoelig zijn voor gokken is al een reden voor heel veel mensen.
Ik heb denk ik zo'n ong 300K coins aan IF's gekregen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn enige IF sinds FIFA11 was een bronze koreaan vorig jaartoch mooi 10k
jvergeet alleen te vermelden hoeveel coins en euro's je er aan uit hebt gegevenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik heb denk ik zo'n ong 300K coins aan IF's gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:32 schreef ThadCastle het volgende:
Je ziet zijn kop niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Zo'n 400K/500K. Verder nog paar top spelers uit pakjes gehaald. Ik denk dat ik winst uit packs heb gehaald.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jvergeet alleen te vermelden hoeveel coins en euro's je er aan uit hebt gegeven
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:32 schreef ThadCastle het volgende:
Hij zei bijna niets die hele wedstrijd iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het ook maar een zelfingenomen lul. KSI voortaan ook, je moet eens kijken hoe die nu is ten opzichte van vorig jaar
Pewdiepie is de enige fatsoenlijke Youtuber, alleen die speelt geen fifa![]()
Van Fifa is Joey de Koala de beste denk ikDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik ben 1 van de weinige goede Nederlandse YouTubers die FIFA speeltquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zei bijna niets die hele wedstrijd idd![]()
Ik vind het ook maar een zelfingenomen lul. KSI voortaan ook, je moet eens kijken hoe die nu is ten opzichte van vorig jaar
Van Fifa is Joey de Koala de beste denk ik
HAHAHA sowiesoquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hahaha je vergeet de master: Gears of NLquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wepeelerquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op 1 dag een bronzen IF uit een brons pakje en een silver IF uit een bronzen pakjequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Thorb het volgende:
Die brons IF's vorig jaar waren pure winst
5/6 in een weekeen keertje
Je moet er wat special effects in gooien joh!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige goede Nederlandse YouTubers die FIFA speelt
Heb je zijn filmpje gezien over IF Felipe Meloquote:
Dies kut iddquote:
Ik heb 1 keer dat raar pratende negertje gezien, vond het maar een misselijk ventje, die erg grappig poogde te doen, maar ik kon hem niet betrappen op enige humor, en heb m uitgezet. Daarna nooit meer een youtube fifa filmpje gezien.quote:
DIe volg ik ook wel, hij post altijd wel 3 of meer filmpjes per dagquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Xcalizorz or gtfo
Zijn let's plays zijn ook tof
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef detennismaster het volgende:
Wat is de beste Duitse silver GK? Iemand ervaringen? DutchSL volgens mij
Ik volg eigenlijk alleen hem van de rest check ik zo een keer per maandquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe volg ik ook wel, hij post altijd wel 3 of meer filmpjes per dag
Nepenthez vind ik trouwens wel een chille commentator met zijn geniale, cynische reacties
En Steve Schwindtdat vind ik misschien wel de chillste.
Heb jij daar wel tijd voor tijdens BOquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik volg eigenlijk alleen hem van de rest check ik zo een keer per maand
Zag ik dacht ik op dumpert een filmpje van, liep hij volgens mij te jammeren op de politiekquote:
Kirchhoff is 1.95..volgens mij is dat de Duitse Hovlandquote:
Hij beoordeelt alle Euroshopper productenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zag ik dacht ik op dumpert een filmpje van, liep hij volgens mij te jammeren op de politiek
Ik heb eigenlijk gewoon liever een GK in de goal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kirchhoff is 1.95..volgens mij is dat de Duitse Hovland
Lol, maar volgens mij was dat filmpje over de politiekquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij beoordeelt alle Euroshopper producten![]()
Ja ik speel nu al 6 jaar cod dan steek je wel wat trucjes op door de jaren heen om snel te levelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij daar wel tijd voor tijdens BOJij staat zo ziek hoog op de leaderboards
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik speel nu al 6 jaar cod dan steek je wel wat trucjes op door de jaren heen om snel te levelen
In BO1 was mijn spm 630 nu zit ik maar rond de 450
KSI zeker? Vind ik ook niks aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer dat raar pratende negertje gezien, vond het maar een misselijk ventje, die erg grappig poogde te doen, maar ik kon hem niet betrappen op enige humor, en heb m uitgezet. Daarna nooit meer een youtube fifa filmpje gezien.
Lol ik zou zweren dat daar CB stond..ik ben scheelquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk gewoon liever een GK in de goal.
Ja zou best kunnen hoor, maar die euroshopper is altijd hilarischquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol, maar volgens mij was dat filmpje over de politiek
Ja dat ken ik wel, maar top 2000 vind ik toch wel aardig hoog in totaal scorequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik speel nu al 6 jaar cod dan steek je wel wat trucjes op door de jaren heen om snel te levelen
In BO1 was mijn spm 630 nu zit ik maar rond de 450
Vorig jaar heb ik het 2 maanden gespeeld tot ik Max prestige was toen ben ik er direct mee gestopt wat een kut spel dat mw3quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]ik speel het sinds BO1 en vorig jaar niet
Er stond ook CB, hij heeft het snel aangepast.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lol ik zou zweren dat daar CB stond..ik ben scheel
Ik vind Vercoutre niet echt fantastisch, dus als je een goede mof kan vinden..
Unnerstahl deed het goed bij mij. Fahrmann heeft verreweg de beste stats maar heeft 69 positioning, waar Unnerstahl 74 heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:41 schreef detennismaster het volgende:
Wat is de beste Duitse silver GK? Iemand ervaringen? DutchSL volgens mij
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Alledrie die 74's zijn in ieder geval lekker lang
Sta ik top 2000 ja? Heb ik serieus nog niet gezien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen hoor, maar die euroshopper is altijd hilarisch
[..]
Ja dat ken ik wel, maar top 2000 vind ik toch wel aardig hoog in totaal score
Ik vind de MP wel leuk hoor, maar kan toch niet tippen aan MW2 en MW1, wel beter dan MW3 en BO. En dat je niet meer kan search en destroyen met fatsoenlijke streaks erbij of levellen is ook te gay voor woorden
BO1quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sta ik top 2000 ja? Heb ik serieus nog niet gezien.
MW2 was pure aids op een schijf met dat verneukte One man army en commando. BO1 was voor mij echt perfect dat spel speelde zo briljant. Als je een keer S&D wil doen dan moet je maar een bericht sturen dan doe ik wel mee. Ik speel altijd UAV,Hunter killer en skillpackage in S&D dat werkt wel goed
Inderdaad, UAV enzo ..quote:Op woensdag 19 december 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
BO1ik vond dat spel heerlijk spelen.
Ik doe nu ook altijd de lage streaks, lekker snel xp krijgen en met hardline is de carepackage prima te doen, meestal krijg je vrij leuke dingen eruit.
Er zaten wel een hoop ergerlijke dingen in ja, maar de maps waren vet en heb me er gewoon het best mee vermaaktquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sta ik top 2000 ja? Heb ik serieus nog niet gezien.
MW2 was pure aids op een schijf met dat verneukte One man army en commando. BO1 was voor mij echt perfect dat spel speelde zo briljant. Als je een keer S&D wil doen dan moet je maar een bericht sturen dan doe ik wel mee. Ik speel altijd UAV,Hunter killer en skillpackage in S&D dat werkt wel goed
Babel raptquote:Op woensdag 19 december 2012 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Babel is een nog ergere twitterboy dan Van der Wiel
Met hardline mag je nog een keer proberen en 9 van de 10 keer is het veel beterquote:
Tegelijk met de DLC's denk ik, zal wel Januari zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er zaten wel een hoop ergerlijke dingen in ja, maar de maps waren vet en heb me er gewoon het best mee vermaakt
BO1 was pas kut manIk heb dat in totaal 12 uur online gespeeld, en dat is echt heel veel minder dan alle andere COD's
Haha is goed, maar ik ben nog wel even zoet met zombies
Weet iemand wanneer er een nieuwe map komt voor zombies?
Nog een keer proberen, wuttt? Welke cod?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met hardline mag je nog een keer proberen en 9 van de 10 keer is het veel beter
BO 1quote:Op woensdag 19 december 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
BO1ik vond dat spel heerlijk spelen.
Ik doe nu ook altijd de lage streaks, lekker snel xp krijgen en met hardline is de carepackage prima te doen, meestal krijg je vrij leuke dingen eruit.
Dubbel op x drukken.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nog een keer proberen, wuttt? Welke cod?
Hoeveel is de Lorient Mvuemba wel niet waard?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
BO 1Maps waren kut, wapens waren kut. ALLES WAS KUT
En streaks : Lightning strike, Turret en Stealth Chopper
Weet niet, dit is futwiz. Moet het team nog maken dus pak gewoon de Lyon-versiequote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoeveel is de Lorient Mvuemba wel niet waard?
Zet Gundogan CDM. Ga je geen spijt van krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef OudeBok het volgende:
Wat vind men van mijn no-fund Bundesliga team ? Heb eventjes snel met een startkapitaal van 6k en enkele minimale trades dit samengesteld : http://www.futhead.com/fifa/squads/2498143/#
Jup, als je bij de CP ligt of staat dan kan je zien wat het is, bevalt het je niet dan druk je 2x op Xquote:
Op Firing range vond ik die allemaal kut. En zeker Junglequote:Op woensdag 19 december 2012 00:05 schreef vandermar het volgende:
[..]Goede maps man.
Jungle
Nuketown
Firing range
Summit
WMD
heerlijke mappen hoor, tevens allemaal chille wapens en goede killstreaks
Dat klinkt goeeeeedquote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, als je bij de CP ligt of staat dan kan je zien wat het is, bevalt het je niet dan druk je 2x op X
Dat is een best baasje inderdaad als ik zo player reviews lees en gewoon naar z'n stats kijk. Thanks voor de tip. Zal er eerst nog even voor zorgen dat ik een paar packs heb voor wat wissels, en dan wat funds. Morgen maar weer 480 MS Points bijstoken.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zet Gundogan CDM. Ga je geen spijt van krijgen.
Voor die Spanjool btw
Dacht even dat jij hem had. Daar zijn er in totaal maar 5 van uitgegeven.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Weet niet, dit is futwiz. Moet het team nog maken dus pak gewoon de Lyon-versie
Subotic en/of Hummels is ook een aanrader. Tenminste, ik wissel tussen Subotic, Boateng, Santana en Hummels (3-5-2).quote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef OudeBok het volgende:
Wat vind men van mijn no-fund Bundesliga team ? Heb eventjes snel met een startkapitaal van 6k en enkele minimale trades dit samengesteld : http://www.futhead.com/fifa/squads/2498143/#
Ja de Porto Hulk heb ik idd gehad.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dacht even dat jij hem had. Daar zijn er in totaal maar 5 van uitgegeven.
Jij had toch wel de Porto Hulk?
Voor hoeveel verkocht?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja de Porto Hulk heb ik idd gehad.
Te weinig, 250K geloof ik.quote:
Is sterk, pakt makkelijk ballen af, en heeft een goed shot. Ook komt hij vaak voor de goal, best een aardige dribbel en scoort gewoon vaak. 1 per 4 wedstrijden bij mij, voor CDM's bij mij vrij veelquote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dat is een best baasje inderdaad als ik zo player reviews lees en gewoon naar z'n stats kijk. Thanks voor de tip. Zal er eerst nog even voor zorgen dat ik een paar packs heb voor wat wissels, en dan wat funds. Morgen maar weer 480 MS Points bijstoken.
En gekocht of uit pakje?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Te weinig, 250K geloof ik.
Gúarinquote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is sterk, pakt makkelijk ballen af, en heeft een goed shot. Ook komt hij vaak voor de goal, best een aardige dribbel en scoort gewoon vaak. 1 per 4 wedstrijden bij mij, voor CDM's bij mij vrij veel
Zie team, ik heb voor Vaarman gekozen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef DutchSL het volgende:
Was er net niet, maar Fahrmann is voor mij ongelooflijk veel beter dan die kut Heinz Muller. Ik ben ook niet de enige die dat een kut keeper vind, zie ook futhead..
Unnerstall niet geprobeerd.
Guarin is ge-wel-dig. Heb hem in m'n Serie A team op CDM staan, en loopt heerlijk. Véél beter dan wat ik had met Zanetti.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef leoon. het volgende:
[..]
Gúarinloopt als CDM 1 op 1 bij mij
Zei ik toen ook al iddquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daar had je nu wel 500k-1 miljoen voor kunnen krijgen.
Kloptquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daar had je nu wel 500k-1 miljoen voor kunnen krijgen.
ik ga zo slapen man, heb tentamen morgen.quote:
Ik ga maar eens switchen danquote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef DutchSL het volgende:
Was er net niet, maar Fahrmann is voor mij ongelooflijk veel beter dan die kut Heinz Muller. Ik ben ook niet de enige die dat een kut keeper vind, zie ook futhead..
Unnerstall niet geprobeerd.
Ach, als hij het bij jou wel goed doet zou ik me niks van mijn commentaar aantrekken hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 00:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ga maar eens switchen danHeb namelijk Muller
Supermanquote:
Succes mainnquote:Op woensdag 19 december 2012 00:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik ga zo slapen man, heb tentamen morgen.
homoquote:
Tsja, wat moet je met de kale broer van Lamprou als hij toch niets uitspookt.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:31 schreef detennismaster het volgende:
http://www.sport1.nl/nieu(...)der-op-vakantie.html
Die is snel weg
nja ik heb 'm nu voor 4k gekocht (slechte formatie en toen een 3-5-2 erover gedaan), staat er nu maar eentje op voor bijna 6k geloof ik...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ach, als hij het bij jou wel goed doet zou ik me niks van mijn commentaar aantrekken hoor
Wijnaldum hondenlul?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:31 schreef Tim86 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)burgse-boys-psv.html
Luister eens naar het stukje tussen 1.20 en 1.25![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:
Wijnaldum wat ?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:31 schreef Tim86 het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)burgse-boys-psv.html
Luister eens naar het stukje tussen 1.20 en 1.25![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hondenlulquote:
Klopt ja. Wel bizarre missers van Wijnaldum en vooral Depay zeg..die laatste had er wel 5 moeten makenquote:
Van Wijnaldum geen verassing toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja. Wel bizarre missers van Wijnaldum en vooral Depay zeg..die laatste had er wel 5 moeten maken
True. En Depay laat zien waarom hij amper nog speelt de laatste tijd, al blijft het wel een leuke voetballer. Heb wel het gevoel dat ze die jongen beter op een ander dieet en fitnessregime kunnen zetten.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Van Wijnaldum geen verassing toch?
Wel een zieke omhaal zie ik nu.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. En Depay laat zien waarom hij amper nog speelt de laatste tijd, al blijft het wel een leuke voetballer. Heb wel het gevoel dat ze die jongen beter op een ander dieet en fitnessregime kunnen zetten.
Breek me de bek niet open over scrimmages en Muller.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
nja ik heb 'm nu voor 4k gekocht (slechte formatie en toen een 3-5-2 erover gedaan), staat er nu maar eentje op voor bijna 6k geloof ik...
maar Muller is niet bijzonder ofzo... ik kan me alleen niks herinneren, maar misschien blundert hij best vaak, maar heb ik het gewoon niet doorik heb namelijk moeilijk veel tegendoelpunten die echt fucking gaar zijn, van die kansloze scrimages
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over scrimmages en Muller.![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138604689
Dat is niet zenuwachtig, dat is verdwaaldquote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
Bijna Daley gift, vet zenuwachtig :$
[ afbeelding ]
daily gift? ik zal wel wat gemist hebben, maar ik krijg die niet meerquote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
Bijna Daley gift, vet zenuwachtig :$
[ afbeelding ]
Vanaf vandaag weer. T/m 2 januariquote:Op woensdag 19 december 2012 00:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
daily gift? ik zal wel wat gemist hebben, maar ik krijg die niet meer
Ze komen weer terug de komende dagen, als EA's kerstcadeau.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
daily gift? ik zal wel wat gemist hebben, maar ik krijg die niet meer
best kut dat ik op wintersport vakantie ga, dus ga er een stuk of 8 missenquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
best kut dat ik op wintersport vakantie ga, dus ga er een stuk of 8 missen
tenzij er wifi is in die toko
hmm ok, beter daily gifts dan zo'n kut vakantiequote:Op woensdag 19 december 2012 01:00 schreef vandermar het volgende:
[..]ruilen? Ga ik op wintersport en mag jij ook de daily gifts van mij
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
Heeft Lindgren eigenlijk een ban of een leven? Zie hem hier amper nog
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lindgren
zou een enorm gemis zijn
Niet erg praktisch.quote:
Wahaha, fucking stoer manquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Mijn naam staat trouwens ook al dagen in de OP.Dudeweiser.
quote:Lindgren is een koe
Hij kon nog net ontsnappen?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:06 schreef Tim86 het volgende:
Pfff had net bijna IF Falcao in mijn pack
Ja, pokebal rammelde echt 10x en toen ging hij toch nog wegquote:
Dan moet je ook A B A B A B A B doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, pokebal rammelde echt 10x en toen ging hij toch nog weg
Zou jij gaan gillen als je hem in een pack kreeg?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, pokebal rammelde echt 10x en toen ging hij toch nog weg
Ik zou zo hard met mijn pen0r op mijn PS3 slaan dat ik weet niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zou jij gaan gillen als je hem in een pack kreeg?
Haha lol, als je dat omdraait krijg jequote:
Nee joh, waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 19 december 2012 01:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zou jij gaan gillen als je hem in een pack kreeg?
Het was een vraagquote:
Lindgren is backquote:Op woensdag 19 december 2012 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ook eens een Jumbo geopend.De beste was Ambrosini. Leuk spel dit.
En een voor te veel gekocht paard?quote:Op woensdag 19 december 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken kinders.
Die kan door naar de lijmfabriek.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En een voor te veel gekocht paard?
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, en in mijn volgende Jumbo zit IF Totti
Ja en beter 10 vogels in een gewaarschuwde kuil dan hoge bomen in de zak kopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:12 schreef Tim86 het volgende:
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken kinders.
Manne veel spelersquote:
Ohquote:
Zoveel spelers uit 1 pack?quote:
Ja, echt.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zoveel spelers uit 1 pack?
Joh, wat een ontzettend leuk, grappig, avontuurlijk, recalcitrant, ongewoon, gewoon, wispelturig, romantisch, vrijblijvend, feestelijk, diepgaand teringstukje.quote:Op woensdag 19 december 2012 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteindelijk 10 minuten op de webapp geweest, en daarmee 3k verloren. 1 speler gekocht en op de TP (5k winst) gezet en twee Jumbo's geopend.Nuttig.
Siem voor de formidabele 2-4 overwinning bij de nummer laatst uit de Eredivisiequote:Op woensdag 19 december 2012 05:21 schreef Tim86 het volgende:
Nachtje doorhalen omdat je een paper af moet maken en dan nog de helft van de tijd FIFA spelen
Anyway, TOTY stond per ongeluk al op de console![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Thanks, daar keek ik naar uitquote:Op woensdag 19 december 2012 07:14 schreef Tim86 het volgende:
Taken 2 2012 DVDRIP XVID AC3-HS
Cloud Atlas 2012 720p RC BluRay x264-xiaofriend
![]()
![]()
Ja. Dat is ieder jaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 08:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meuning. Waarom die gift? Voor kerst ofzo?
quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Mijn naam staat trouwens ook al dagen in de OP.Dudeweiser.
Orlyquote:Op woensdag 19 december 2012 08:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kutjumbo's...ga ik weer niks verdienen aan consumables
quote:Op woensdag 19 december 2012 08:36 schreef Tim86 het volgende:
Opa Beelen![]()
Als je condoom de smaak heeft van ham en kaas, dan vrees ik dat hij er nog niet in zit, helaas![]()
Tuurlijk krijgt 'ie een IF. Ajax heeft wekenlang goed gespresteerd als team, zonder echte uitschieters. Dus nu na 2 goals en een assist is er genoeg reden om een IF te geven aan een ajacied.quote:
Ben jij Ajax-supporter ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgt 'ie een IF. Ajax heeft wekenlang goed gespresteerd als team, zonder echte uitschieters. Dus nu na 2 goals en een assist is er genoeg reden om een IF te geven aan een ajacied.
Ja, ben je het niet met mij eens dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben jij Ajax-supporter ofzo?
Niet volledig nee, volgens mij is het een redenatie met een rood-witte bril opquote:Op woensdag 19 december 2012 08:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, ben je het niet met mij eens dan?
Moet je eens gaan lobbyen op het EA forum, want ik denk niet dat daar veel NAC-fans zitten. Die goal vond ik trouwens ook erg prettig, dus Gudelj:quote:Op woensdag 19 december 2012 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet volledig nee, volgens mij is het een redenatie met een rood-witte bril op
Ik zie Neno Gudelj ook al maanden geweldige potten spelen, met als hoogtepunt zijn wedstrijd thuis tegen Feyenoord (incl goal)...maar die wordt ook geen IF
Hoeveel had je er gekocht en voor hoeveel?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:02 schreef Toefjes het volgende:
De prijs van Benteke is gestegen. 35K is de goedkoopste
Had ik er nou maar meer genomenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:02 schreef Toefjes het volgende:
De prijs van Benteke is gestegen. 35K is de goedkoopste
18 stuks, gemiddelde prijs ligt tussen de 26 en 27K. De 4-3-3 is nu 40K als goedkoopste op de markt, daar heb ik er 3 vanquote:Op woensdag 19 december 2012 09:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoeveel had je er gekocht en voor hoeveel?
Uit principe nietquote:Op woensdag 19 december 2012 09:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet je eens gaan lobbyen op het EA forum
Waarde gaat toch dalen nu er een IF-versie komt?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
18 stuks, gemiddelde prijs ligt tussen de 26 en 27K. De 4-3-3 is nu 40K als goedkoopste op de markt, daar heb ik er 3 van
Stijgen eerder..zit een week niet in packs en bij silvers tikt dat veel harder aan dan bij golds.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarde gaat toch dalen nu er een IF-versie komt?
Heb er iets minder....quote:Op woensdag 19 december 2012 09:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
18 stuks, gemiddelde prijs ligt tussen de 26 en 27K. De 4-3-3 is nu 40K als goedkoopste op de markt, daar heb ik er 3 van
Ik heb ook nog een 4-1-2-1-2 (heb er daar 2 van)quote:Op woensdag 19 december 2012 09:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er gekocht dan? Ik heb een 4-4-2 voor 48.5K er op gezet
Toen Cazorla vorige keer IF was ging zijn NIF voor het dubbele.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stijgen eerder..zit een week niet in packs en bij silvers tikt dat veel harder aan dan bij golds.
Moetquote:Op woensdag 19 december 2012 09:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen Cazorla vorige keer IF was ging zijn NIF voor het dubbele.
Al praat ik mezelf hiermee ook maar wat moet in
Geil. Ik had beter op de formaties moeten letten, al zitten er geen kut formaties tussen. Hoop 3-5-2, 4-2-2-2, 4-3-2-1, 4-5-1 etc. maar dit gaat zeker meer dan 100K opleveren voor jequote:
Ik dacht echt dat de waarde daalde na een IF-versie...heb ik het toch verkeerdquote:Op woensdag 19 december 2012 09:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stijgen eerder..zit een week niet in packs en bij silvers tikt dat veel harder aan dan bij golds.
Dit behoort toch tot je basis FUT kennis POTSquote:Op woensdag 19 december 2012 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat de waarde daalde na een IF-versie...heb ik het toch verkeerd
Zou eigenlijk wel moeten jaquote:Op woensdag 19 december 2012 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit behoort toch tot je basis FUT kennis POTS
Eindelijk eens een goeie tip van je..... Taiwoquote:Op woensdag 19 december 2012 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geil. Ik had beter op de formaties moeten letten, al zitten er geen kut formaties tussen. Hoop 3-5-2, 4-2-2-2, 4-3-2-1, 4-5-1 etc. maar dit gaat zeker meer dan 100K opleveren voor je
Ik heb die kennis ook alleen maar omdat ik dat hier geleerd heb, in FUT 11 waren er gewoon IF's. De edities daarvoor volgens mij ook gewoon, al heb ik die niet gespeeldquote:Op woensdag 19 december 2012 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten ja
Ik heb me eigenlijk tot op heden amper met IF-jes bezig gehouden, en vorig jaar ben ik na een paar maanden gestopt met FUT. De seizoenen daarvoor waren er volgens mij geen IF-versies...
quote:Op woensdag 19 december 2012 09:20 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Eindelijk eens een goeie tip van je..... Taiwo
Schiet me nu te binnen: FUT11 heb ik volgens mij helemaal amper gespeeld, vond de gameplay toen echt slecht.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb die kennis ook alleen maar omdat ik dat hier geleerd heb, in FUT 11 waren er gewoon IF's. De edities daarvoor volgens mij ook gewoon, al heb ik die niet gespeeld
Messi scoort 90x en nog niet in het TOTYquote:Op woensdag 19 december 2012 05:21 schreef Tim86 het volgende:
Nachtje doorhalen omdat je een paper af moet maken en dan nog de helft van de tijd FIFA spelen
Anyway, TOTY stond per ongeluk al op de console![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |