PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Had liever niks gehad en dat geld nog op mijn rekening. Het is en blijft een verslaving als je er mee kan gokken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj krijgt tenminste nog iets, ik krijg louter aids.
Ik speel sinds eind 2011 online, toen quitte ik heel vaak omdat ik ziek slecht wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb denk ik 5x gequit in mijn hele FIFA-historie, al moet ik wel zeggen dat ik pas sinds 09 online speel
gayquote:
Liefste had ik ook 20 euro cash gehad van die PSN kaart idd. Destijds gekocht voor een spel dat nooit is uitgekomenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had liever niks gehad en dat geld nog op mijn rekening. Het is en blijft een verslaving als je er mee kan gokken.
Goudquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Vraagje100 het volgende:
stel een if 74 wordt nog een keer inform krijg je dan een if 74 of wordt hij dan wel goud
Nou volgend jaar beter tochhhhhquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had liever niks gehad en dat geld nog op mijn rekening. Het is en blijft een verslaving als je er mee kan gokken.
Dat ligt aan EA.. beide kan, maar net waar ze zin in hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef Vraagje100 het volgende:
stel een if 74 wordt nog een keer inform krijg je dan een if 74 of wordt hij dan wel goud
Dit jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef wieisboos het volgende:
FC Twente heeft the saints voor mij verneukt
Twente heeft alle tradities van andere clubs gejat en dat samen gegooid met die muziekkeuzes van zequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:55 schreef wieisboos het volgende:
FC Twente heeft the saints voor mij verneukt
Als iemand al een 74 IF heeft komt er echt niet nog een 74 IF hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat ligt aan EA.. beide kan, maar net waar ze zin in hebben.
2,5k > 3,75 want de meeste shiny silvers die je krijgt zijn 600 waard terwijl er best veel NIF silvers zijn die voor meer verkopenquote:
Lights?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:02 schreef Rijst het volgende:
Hard. niet gayvoor jan lul dat a lbum aan het downloaden dan, dacht dat het goed wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Er is nu zelfs geen 1 Swansea kit te vinden voor onder de 3900 (of je moet 1 vinden die er net op staat) Niet zo heel lang geleden waren ze nog 2k waard ofzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar duurt soms wel lang.
[ afbeelding ]
150 sp, had nooit verwacht dat hij voor meer dan 1k ging
Ja ik heb nooit zin op te zoeken hoeveel kits waard zijn dus vaak doe ik 150 sp, dit is dan wel een meevallerquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is nu zelfs geen 1 Swansea kit te vinden voor onder de 3900 (of je moet 1 vinden die er net op staat) Niet zo heel lang geleden waren ze nog 2k waard ofzo.
EA kan doen wat ze willen, zoals een silver Ronaldo als die weer eens 2e wordt achter Messi in de speler van het jaar verkiezing.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als iemand al een 74 IF heeft komt er echt niet nog een 74 IF hoor.
Rhodes iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
EA kan doen wat ze willen, zoals een silver Ronaldo als die weer eens 2e wordt achter Messi in de speler van het jaar verkiezing.
En ik weet zeker dat er vorig jaar wel iemand was die 2x een IF 74 kreeg.
Die Schotse spits ..
Ja Rhodes kreeg toen zo'n super zeldzame met 90 shooting ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
EA kan doen wat ze willen, zoals een silver Ronaldo als die weer eens 2e wordt achter Messi in de speler van het jaar verkiezing.
Die Schotse spits ..
Rhodes, die had volgens mij een 71 rated IF, 74 rated IF en een 74 rated MotM. En er was ook nog een keeper uit de Serie A met 2 74-rated IFs.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Schotse spits ..
Ik zeg je eerlijk die beat is wel keihardquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
voor jan lul dat a lbum aan het downloaden dan, dacht dat het goed was
wel te erge GS muziekquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk die beat is wel keihard
Een keeper uit de serie A. Zijn SIF kreeg ik en ik heb hem per ongeluk verkocht voor de IF prijsquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Schotse spits ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Die 74 rated IF was ook een MOTM, voordat de gekleurde kaartjes er waren. Die 74 MOTM was later, toen werden alle MOTM kaarten die er waren tot dan toe waren als gekleurde kaarten uitgegeven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rhodes, die had volgens mij een 71 rated IF, 74 rated IF en een 74 rated MotM. En er was ook nog een keeper uit de Serie A met 2 74-rated IFs.
Niemand had de oorspronkelijke MotM Rhodesquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die 74 rated IF was ook een MOTM, voordat de gekleurde kaartjes er waren. Die 74 MOTM was later, toen werden alle MOTM kaarten die er waren tot dan toe waren als gekleurde kaarten uitgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |