zijn vader heeft toen toch geld aan die film gegevenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waar is de Mol is gewoon een leuk programma.
Hij moet alleen geen films doen (zwartboek)
Die grappenquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Die grappen
"Ik probeer jullie site te bereiken maar dat lukt niet"
"Het is karwei.nl"
"Oh toch wel, ik dacht dat het geen punt was bij Karwei"
Wat een vet nummer was/is datquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Was Racoon nog maar net zo tof als ten tijde van Feel Like Flying
Als Gerard dat nou de ether in slingert ben ik benieuwd of Bart hetzelfde zure gezicht trekt als Paskal Jakobsen twee jaar geledenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef maily het volgende:
ocean...
bij de nederlandse versie is een mama-appelsap ontdekt: laat die aambei nou maar schuiven...
kruipen*quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef maily het volgende:
ocean...
bij de nederlandse versie is een mama-appelsap ontdekt: laat die aambei nou maar schuiven...
Daar is een filmpje van he dat iemand belt naar Karweiquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja, zag 'm laatst ook al langs komen.
Link?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja, zag 'm laatst ook al langs komen.
Geen band is nog zoals ze was bij hun eerste cd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij heb ik die gezien jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar is een filmpje van he dat iemand belt naar Karwei
En dat is niet vaak.quote:
Heb je een visum voor nodig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kut racoon. Kan die band niet naar Noord-Korea verhuizen.
Racoon is wel tof, dit nummer wat minder helaasquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Deze post verdient meer plusjes en duimpjes dan ik kan uitdelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
En dan op z'n gangoon style?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Meh, ik viel in slaap bij de zwarte cross.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Racoon is wel tof, dit nummer wat minder helaas
Dat wil ik ook wel, lekker rijk worden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
En dan op z'n gangoon style?
Happy family was mijns inziens hun enige goede nummer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Dat was iets met "Soms blijft de G-ster hangen" toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Gerard dat nou de ether in slingert ben ik benieuwd of Bart hetzelfde zure gezicht trekt als Paskal Jakobsen twee jaar geleden
Ditquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wil wel een Deutsche fax horen.
Die was ook erg tof... hun comeback single volgens mij... maar daarna maakten ze Love you More en toen ging het misquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Happy family was mijns inziens hun enige goede nummer.
Love You morequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Happy family was mijns inziens hun enige goede nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |