quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat ze ook nog [ afbeelding ] draaien
Ze neemt haarzelf wel heel serieus jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling dat het op het Van Heekplein ging gebeuren, maar toen toch weer niet.
Was er ook, binnen zelfs. Soms geen geluid, soms weer wel. En soms zowel geluid van TV, als van de radio.
Maar wat kan die Carice van Houten goed acteren dat ze kan zingen zeg...
Van een Mokerquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die ligt bijna te bevallen jongeh
Laura Jansenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had liever laura de deur zien sluiten.
101 tvquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijken jullie allemaal op de TV stream?
Daarom juist, waar doen we het dit jaar voor? De baby's!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die ligt bijna te bevallen jongeh
Ik hoef morgen niet naar school dus ik ga lekker even slapen na de trainingquote:
Dus het ligt aan alle andere mensen op tv?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef peaceman het volgende:
Carice is heel aardig overigens tegen gewone stervelingen...
Kwaliteitquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef De_Nater het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
TUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTU
Nee aan de camera, dan begint de aandachthoer in haar naar boven te komen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dus het ligt aan alle andere mensen op tv?
Ja dat komt gewoon omdat ze 3v12 mag doen waar je als dj veel meer vrijheid hebt en niet al die meuk van overdag hoeft te draaien, maar veel meer alternatieve muziek mag draaien. Ik vind het echt niet om aan te horen verder, door haar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind Roosmarijn ook een betere jock hoor, die betere programma's maakt en betere muziek draait.
Ik hoef haar alleen niet te zien.
Godsammequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef Moody het volgende:
Rosemarijn eet moederkoek als ontbijt naar het schijnt.
Wat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dus het ligt aan alle andere mensen op tv?
Slapenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik hoef morgen niet naar school dus ik ga lekker even slapen na de training
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |