We hebben ervoor gekozen om gewoon alles via internet te blijven doen, omdat we ons scheel betalen aan die abo's. Beter iets meer neerleggen voor sneller internet, dan een nieuw kastje kopen en opnieuw abo afsluiten voor iets wat je gewoon gratis kan zien via internet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Naar de KPN-store lopen en gelijk een nieuwe meekrijgen?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar geleden op Eerste Kerstdag gewoon de hele dag naar graveryardshifts zitten kijken.
okéquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
Als het maar geen Ekstra weekend programma wordt. Ik vind het een vreselijk radioprogramma.
Tof. Morgen maar eens kijken...met de babyquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Van Heekplein voor het openingsfeest was een goeie geweest. Had je de mensen voor de optredes en d e mensen voor het echte Glazen Huis apart gehad.
Op het Van Heekplein wordt vanaf morgen een bierkrattenkerstboom opgebouwd (ik zit in de eerste bouwploeg...). 18000 bierkratjes, 14 meter hoog, 9 vrachtwagens en 240 kg/m^2. Hoger mag niet wegens vergunning. Staat er donderdag en vrijdag wordt het weer afgebroken.
Mag niet langer. Zaterdag Markt, en maandag moet het leeg zijn wegens eindfeest.quote:
Nooit want er blijven gasten binnenkomen en uitgaan!quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
hoe laat gaat het huis op slot eingelijk
Ekstra Weekend is het meest geniale radioprogramma van de neerlandsche radio. Samen met Stenders uiteraard.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
Als het maar geen Ekstra weekend programma wordt. Ik vind het een vreselijk radioprogramma.
Klopt, ik werk bij een lokale omroep. Mijn programma is meestal nog overzichtelijker. En dat is alsnog een teringbende.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Rustig, vooral samen met gerard is ie rustig, ekstraweekend zou zo een lokaal radio programma kunnen zijn
.
schaar is veel duurdequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Waarom een scheermesje en niet gewoon een schaar voor de navelstreng
Prijs?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Minder scherp, en duurderquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar hij heeft beloofd dat hij niet zal slapen, dus alles komt goed!!!
Zucht.
Nee, dat is Timur Open Radio.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ekstra Weekend is het meest geniale radioprogramma van de neerlandsche radio. Samen met Stenders uiteraard.
Polonaise in plaats van slapenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar hij heeft beloofd dat hij niet zal slapen, dus alles komt goed!!!
Zucht.
Stenders: eens. Maar Ekstra weekend vind ik echt over de top en luister ik niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ekstra Weekend is het meest geniale radioprogramma van de neerlandsche radio. Samen met Stenders uiteraard.
Herbruikbaar voor vrouwenbesnijdenis.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |