SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Gewoon Leila![]()
quote:
wtfquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kijk eens naar de laatste pagina van vorige topic?
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kijk eens naar de laatste pagina van vorige topic?
what???quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef Rezania het volgende:
Ik probeer nu gedetailleerde verhalen te vinden over hoe lijken ontbinden, maar ik kan niks vinden.
bij mij ook hahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er zijn geen berichten op deze pagina
Wat doe jij met lijken 0.oquote:
Dus dan maak je zomaar een topic aan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er zijn geen berichten op deze pagina
ja, voordat er paniek uitbreektquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dan maak je zomaar een topic aan?
Wil je pathaloog anatoom worden?quote:
debielen doen dat wel jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dan maak je zomaar een topic aan?
Alsof er paniek uit zou brekenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja, voordat er paniek uitbreekt
Correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
debielen doen dat wel ja
waarom klikte ik op die link : (quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leren over hoe ze ontbinden.
http://www.environmentalg(...)stages-decomposition
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom klikte ik op die link : (
je ziet toch wel dat vinniiee lapo had of begin je kippig te worden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja, voordat er paniek uitbreekt
Hihi, kip.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je ziet toch wel dat vinniiee lapo had of begin je kippig te worden?
Ik had de lapo. Ik kan prima een topic openen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
prox is heel labiel, daarmee weet je het nooit
nee maar serieus, wat doe je als je lijken ontbind?quote:
ik bleef op pagina 12, kon niet zien dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je ziet toch wel dat vinniiee lapo had of begin je kippig te worden?
Ik ontbind geen lijken, de natuur ontbind lijken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar serieus, wat doe je als je lijken ontbind?
En je kunt niet zomaar een nieuw topic in de reeks openen, dus opbokken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik bleef op pagina 12, kon niet zien dus
ververs de pagina dan gewoon of wacht minstens evenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik bleef op pagina 12, kon niet zien dus
Oke het zal wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ontbind geen lijken, de natuur ontbind lijken.
en toch is het gedaan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je kunt niet zomaar een nieuw topic in de reeks openen, dus opbokken.
Sorry, ik heb niet gekookt vandaag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en toch is het gedaan?
wees eens niet zo aangebrand
Als je dood gaat en in de grond wordt gegooid komen er allemaal reducenten, die ontbinden je (ze eten je op) en zorgen ervoor dat je stoffen weer in de kringloop terecht komen.quote:
Je bent gewoon irritant.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en toch is het gedaan?
wees eens niet zo aangebrand
dat kan je zienquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet gekookt vandaag.
dat hoor ik wel vaker, daarom geef ik aan iedereen die het daar ook mee eens is het advies om rustig in een hoekje uit te huilen of tot tien te tellen totdat ze weer normaal tegen mij kunnen reagerenquote:
Ik vind je niet irritant!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat hoor ik wel vaker, daarom geef ik aan iedereen die het daar ook mee eens is het advies om rustig in een hoekje uit te huilen of tot tien te tellen totdat ze weer normaal tegen mij kunnen reageren
Waarom zouden hun dat moeten doen als je van jezef al weet dat je irritant bent?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat hoor ik wel vaker, daarom geef ik aan iedereen die het daar ook mee eens is het advies om rustig in een hoekje uit te huilen of tot tien te tellen totdat ze weer normaal tegen mij kunnen reageren
sorry voor het topic stelen, het zal niet weer gebeurenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hoe kan jij aan mij zien dat ik vandaag niet gekookt heb?
[..]
Dit ja.
ieeeh. en wat doe jij er dan mee als bio-ingenieur?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je dood gaat en in de grond wordt gegooid komen er allemaal reducenten, die ontbinden je (ze eten je op) en zorgen ervoor dat je stoffen weer in de kringloop terecht komen.
Dat is niet wat ik vroeg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
sorry voor het topic stelen, het zal niet weer gebeuren
Niks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ieeeh. en wat doe jij er dan mee als bio-ingenieur?
mensen vinden mij irritant, hun probleem dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zouden hun dat moeten doen als je van jezef al weet dat je irritant bent?
Preziquote:
oh, ja weet ik toch niet. Heb geen verstand van dat soort dingen. Ik ben meer van de taal enzo dusja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks.Bio-ingenieurs klooien aan cellen, maar ik vind het gewoon interessant.
Maar je begrijpt toch wel dat ik meerdere dingen interessant kan vinden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oh, ja weet ik toch niet. Heb geen verstand van dat soort dingen. Ik ben meer van de taal enzo dusja.
Laat maar hangen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
sorry, kan er niets meer aan doen nu
jij mag een plaatje kiezen?
Nooit last van. Wat lukt er niet ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
meestal wel. Maar soms is het gewoon hatelijk.
Ja dat snap ik welquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je begrijpt toch wel dat ik meerdere dingen interessant kan vinden?
soms als ik een plaatje wil invoegen komt dat kut plaatje niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit last van. Wat lukt er niet ?
Alfaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oh, ja weet ik toch niet. Heb geen verstand van dat soort dingen. Ik ben meer van de taal enzo dusja.
Invoegen > Afbeelding.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:17 schreef badschaap het volgende:
[..]
soms als ik een plaatje wil invoegen komt dat kut plaatje niet.
Ik snap geen kut van je verhaalquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef Taexon het volgende:
Owja probeer ik trouwens me in te houden met opmerkingen... rij ik net terug naar huis gaan ze op Qmusic pieter post draaien...
Vervolgens die vent @ radio, Oke dit liedje is wel vaag hij heeft en poes en hij komt...![]()
Denk ik een keer niet door zorgt de radio er wel voor
Hahahahahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef Taexon het volgende:
Owja probeer ik trouwens me in te houden met opmerkingen... rij ik net terug naar huis gaan ze op Qmusic pieter post draaien...
Vervolgens die vent @ radio, Oke dit liedje is wel vaag hij heeft en poes en hij komt...![]()
quote:
Naja, er moet verschil zijn he. En het is ook best handig om van alles wat mensen te hebben in de wereld.quote:
Ik gaf ook gewoon mijn mening.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Naja, er moet verschil zijn he. En het is ook best handig om van alles wat mensen te hebben in de wereld.
dat jij er op let zegt meer over jou dan over die radioquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:18 schreef Taexon het volgende:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Naja, er moet verschil zijn he. En het is ook best handig om van alles wat mensen te hebben in de wereld.
Ja. ik ook (:quote:
laatst nog op tc gezienquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ook broeder. Waar hangt hij uit?
Nou als ik iemand niet misquote:
quote:
Ik zeg niks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
A-J is mijn favoriete FOK!ster!
Ik vond dat zo'n bitch eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik, maar tochen Kip, die mis ik soms ook nog wel
Ik las haar bericht verkeerdquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Er posten mods mee en nu edit je je bericht?
Ik mocht haar welquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vond dat zo'n bitch eigenlijk.
Een aandachtshoer.quote:
Ik kom nooit meer op tc's, niemand mag mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]doe hem de volgende keer de groeten (mocht ik er niet zijn) en zeg dat hij moet retourneren naar de FOK!s
Hé, die Marokkaansequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik, maar tochen Kip, die mis ik soms ook nog wel
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij houdt wel van grove bekkies hè?
Leugens, ik mag je welquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer op tc's, niemand mag mij
Hij is net afgekickt en dan kom jij
quote:[..]
Hé, die Marokkaanse?
dudequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef Taexon het volgende:
Boeeeee crew sc zuigt!!! boeeeeee schop de mods eruit!!!krijg ik nu klappen?
Wat moet je nou krielkip?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef Taexon het volgende:
Boeeeee crew sc zuigt!!! boeeeeee schop de mods eruit!!!krijg ik nu klappen?
De hogere machten staat aan mijn kantquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard
[..]
Leugens, ik mag je wel
Hehe, afkicken is niet de bedoeling!
[..]
ja ik zie hetquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het is hork en oerbeer!
[..]
Nou krielkip hou ik niet zo van
Oh, zeg maar dat ik huil.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moest zeggen dat ze jou niet mist
Geldt jouw dm-inbox niet daarvoor dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef LompeHork het volgende:
KLB / DM-systeem is stuk gegaan
"hosselbox"![]()
Tranen in m'n ogen.
Ik doe mee, maak mij even blauw, wil je.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Oerbeer het volgende:
Wij gaan hier gewoon massaal posten met een zooi blauwen. Vaste users helemaal boos alles. Huahuahuahua.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Oerbeer het volgende:
Wij gaan hier gewoon massaal posten met een zooi blauwen. Vaste users helemaal boos alles. Huahuahuahua.
Nee hoor jullie zijn welkomquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:30 schreef Oerbeer het volgende:
Work in progressquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pomp die ijzers dan, want als je nu voor een deur staat blaas ik je weg
ze zegt dat je maar naar Azië moetquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zeg dat ik haar mooie Aziatische lijf mis.
Waarom is dat kind nou eigenlijk weggegaan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze zegt dat je maar naar Azië moet
omdat d'r ex liep te fucken ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom is dat kind nou eigenlijk weggegaan?
kan je wat voor mij aan aj vragen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat d'r ex liep te fucken ofzo
ik ben geen uilquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kan je wat voor mij aan aj vragen?
NEE! ZE MOET GEWOON TERUG KOMEN!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze zegt dat je maar naar Azië moet
Zal makkelijker gaan dan 6 dagen geen eten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:34 schreef supersof het volgende:
Wie heeft er ooit de Nijmeegse vierdaagse gelopen. Ik schat de kans klein maarja
ze moet niksquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
NEE! ZE MOET GEWOON TERUG KOMEN!
hahaa ja ik denk erover om hem dit jaar te lopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal makkelijker gaan dan 6 dagen geen eten.
Alsof ze het nummer wil van een 14-jarige gast die zich wil laten ontmaagden door een dikke gingerquote:
Sssssstquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik post hier langer dan jou.
[..]
Goed bezig dan
Alleen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaa ja ik denk erover om hem dit jaar te lopen.
Magazijnwerk helpt ook (mits bierkratten trouwens), waargebeurd verhaal enzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sssssst
Yup, alleen vanaf morgen tot maart fulltime in een magazijn werken en weekenden nog af en toe bijklussen met beveiliging dus minder tijd voor krachttraining
Die ginger ligt nu in een kliko!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze voelt zich verraden door je ginger
Als niemand mee wilt doen: ja. Weet niet iemand die mee wilt doen hahaquote:
welke dag?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Als niemand mee wilt doen: ja. Weet niet iemand die mee wilt doen haha
Moet je wel maanden van te voren voor trainen hequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Als niemand mee wilt doen: ja. Weet niet iemand die mee wilt doen haha
jij kan die ginger niet eens optillen, laat staan in een kliko gooienquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Die ginger ligt nu in een kliko!
Ja ga ik ook doenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je wel maanden van te voren voor trainen he
Alsof die ginger in een kliko past.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij kan die ginger niet eens optillen, laat staan in een kliko gooien
Tofquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doenheb toch alle tijd haha.
Ze is mijn slaafje en ging er dus zelf in zitten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij kan die ginger niet eens optillen, laat staan in een kliko gooien
quote:
je hebt ook grote kliko'squote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof die ginger in een kliko past.
Hmm, dan moet hij nog een takelwagen inhuren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt ook grote kliko's
Succesquote:
bedanktquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan moet hij nog een takelwagen inhuren.
[..]
Succes.
quote:
ja zit ook wel wat inquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dan moet hij nog een takelwagen inhuren.
[..]
Succes.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tofmaar denk dat als je alleen gaat je wel sneller op gaat geven.
Mij niet gezienquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:41 schreef supersof het volgende:
[..]Ja, daarom ga ik nog even aan wat vrienden vragen of ze mee willen doen.
Haha ja ik kan het ook niet goed hoor. Dus misschien geef ik ook wel op. Maar ga het toch proberenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij niet gezienWandelen vind ik zwaar kut, hou het hooguit uurtje of 1,5 vol
Ziet er altijd wel gezellig uit op tv in ieder gevalquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ja ik kan het ook niet goed hoor. Dus misschien geef ik ook wel op. Maar ga het toch proberen
Vertel eens wat nieuwsquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef badschaap het volgende:
over 3 dagen gaan we allemaal dood !!
dat kan niet want ik sta op mn werk al ingeroosterd t/m zondagquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef badschaap het volgende:
Jaa, en dan lekker naar zomerfeesten. Misschien moet ik niet gaan lopen en alleen naar zomerfeesten. maar goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet er altijd wel gezellig uit op tv in ieder geval
Ik niet. Want mijn hond gaat mij redden. Want hij heeft superkrachten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef badschaap het volgende:
Zomerfeesten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, en dan lekker naar zomerfeesten. Misschien moet ik niet gaan lopen en alleen naar zomerfeesten. maar goed
JOAHquote:
Hallonquote:
Mede-Mancunianquote:
Is dat ter afsluiting van de vierdaags ofzo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
JOAHheel de week feest in Nijmegen. Echt mensen uit heel Nederland komen daar naartoe!
In mn hoofdquote:
6 puntenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mede-Mancunian
[..]
Is dat ter afsluiting van de vierdaags ofzo?
Software op een soort thermometers zetten voor orgaan transport en dergelijke..quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Magazijnwerk helpt ook (mits bierkratten trouwens), waargebeurd verhaal enzo
jij kent mij welquote:
Wesley halen volgende maand.quote:
Ga bij een fustafdeling werken van een supermarktquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Software op een soort thermometers zetten voor orgaan transport en dergelijke..ow en inpakken enzo maar niet zwaar in ieder geval!
zeker, maar laatste keer dat ik jou hier zag, was je volgens mij nog 16quote:
Heb Nirvana opstaanquote:
zou mooi zijnquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zeker, maar laatste keer dat ik jou hier zag, was je volgens mij nog 16
en wie bent u?quote:
Nee, gewoon heel de week. Door heel Nijmegen overal podia, verschillende muziek, kermis, eten, langs de Waal zitten. Gewoon uitgaan in de buitenlucht in een zesdaagse ofzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mede-Mancunian
[..]
Is dat ter afsluiting van de vierdaags ofzo?
Ah oke.. nooit in Nijmegen geweest ;3quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, gewoon heel de week. Door heel Nijmegen overal podia, verschillende muziek, kermis, eten, langs de Waal zitten. Gewoon uitgaan in de buitenlucht in een zesdaagse ofzo
en het voorstellenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben promisionxexposed
Hoeft ook niet. Alleen danquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke.. nooit in Nijmegen geweest ;3
daar ben ik nooit goed in geweestquote:
Maak jezelf niet te geil dan he.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik kan er wel een man in doen voor je?
Kassasletten verzameleeeen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar ben ik nooit goed in geweest
Maargoed ben 19 en woon in een dorp ergens vlakbij de grens Noord-Holland/ Utrecht en doe momenteel mbo niveau 3 verkoopmedewerker/management en werk op zaterdag bij de Ah achter de kassa
alles was er al bij je moeder uit ;squote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maak jezelf niet te geil dan he.
wel goedgekeurd dit wel jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar ben ik nooit goed in geweest
Maargoed ben 19 en woon in een dorp ergens vlakbij de grens Noord-Holland/ Utrecht en doe momenteel mbo niveau 3 verkoopmedewerker/management en werk op zaterdag bij de Ah achter de kassa
ja hoiquote:
hallonquote:
pfeww opluchtingquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wel goedgekeurd dit wel ja
ben TBakkert, 15, vwo gr gr x uit N-H
jouw UI is zo cutequote:
ik vind dat ook eng hoor, daarom ook op autistenforumquote:
en gaat alweer bijna drie jaar lang meequote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
en gaat alweer bijna drie jaar lang mee
hahaha waar dit autistenforum wel niet goed voor isquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik vind dat ook eng hoor, daarom ook op autistenforum
quote:
En het dan lekker laten liggen zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef Rockiejj het volgende:
Tering, autisten steken hier al vuurwerk af
Sinterkerst en nieuwquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef Rockiejj het volgende:
quote:
sinterkerst?quote:
Ja reclamequote:
Nu pas?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef Rockiejj het volgende:
whut.quote:
Ga zelf zoeken.quote:
Nee.quote:
Faya voor jou dang.quote:
en mijn verbinding is daar rukquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja ik moet toegeven, de bevolking bestaan grotendeels uit boeren ;p
en toch vertel ik het je.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zegt me geen hol, en ik hoef het niet te weten ook.
Echt hequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en mijn verbinding is daar ruk
Boeren en openbaar vervoer hequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en mijn verbinding is daar ruk
Ik leef sowieso al onder een steen, dus dat is niks nieuws.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
en toch vertel ik het je.
Grotere versie van cobra 6, als je die niet kent leef je onder een steen.
quote:
lompequote:
speelzequote:
Ik helemaal opzoekenquote:
loopsequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef Taexon het volgende:
Ben er even tussenuit, lekker stukje hardlopen
Even mezelf moe maken voor ik ga slapen
Jij bent stom.quote:
quote:
quote:
Succes lieverdquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:02 schreef Taexon het volgende:
Ben er even tussenuit, lekker stukje hardlopen
Even mezelf moe maken voor ik ga slapen
goed goed, alleen school niet helemaal perfect, maar over het algemeen zeer aangenaamquote:
quote:
School is nooit perfect toch? Gewoon een beetje aan werken zo nu en danquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
goed goed, alleen school niet helemaal perfect, maar over het algemeen zeer aangenaam
quote:
Sanne(toch?) niet willenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pics van je zusje. Onee toch niet
die komt nog wel een keer op de tcquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pics van je zusje. Onee toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |