SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Gewoon Leila![]()
quote:
wtfquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kijk eens naar de laatste pagina van vorige topic?
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kijk eens naar de laatste pagina van vorige topic?
what???quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:02 schreef Rezania het volgende:
Ik probeer nu gedetailleerde verhalen te vinden over hoe lijken ontbinden, maar ik kan niks vinden.
bij mij ook hahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er zijn geen berichten op deze pagina
Wat doe jij met lijken 0.oquote:
Dus dan maak je zomaar een topic aan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er zijn geen berichten op deze pagina
ja, voordat er paniek uitbreektquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dan maak je zomaar een topic aan?
Wil je pathaloog anatoom worden?quote:
debielen doen dat wel jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dan maak je zomaar een topic aan?
Alsof er paniek uit zou brekenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja, voordat er paniek uitbreekt
Correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
debielen doen dat wel ja
waarom klikte ik op die link : (quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leren over hoe ze ontbinden.
http://www.environmentalg(...)stages-decomposition
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom klikte ik op die link : (
je ziet toch wel dat vinniiee lapo had of begin je kippig te worden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ja, voordat er paniek uitbreekt
Hihi, kip.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je ziet toch wel dat vinniiee lapo had of begin je kippig te worden?
Ik had de lapo. Ik kan prima een topic openen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
prox is heel labiel, daarmee weet je het nooit
nee maar serieus, wat doe je als je lijken ontbind?quote:
ik bleef op pagina 12, kon niet zien dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je ziet toch wel dat vinniiee lapo had of begin je kippig te worden?
Ik ontbind geen lijken, de natuur ontbind lijken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar serieus, wat doe je als je lijken ontbind?
En je kunt niet zomaar een nieuw topic in de reeks openen, dus opbokken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik bleef op pagina 12, kon niet zien dus
ververs de pagina dan gewoon of wacht minstens evenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik bleef op pagina 12, kon niet zien dus
Oke het zal wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ontbind geen lijken, de natuur ontbind lijken.
en toch is het gedaan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je kunt niet zomaar een nieuw topic in de reeks openen, dus opbokken.
Sorry, ik heb niet gekookt vandaag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en toch is het gedaan?
wees eens niet zo aangebrand
Als je dood gaat en in de grond wordt gegooid komen er allemaal reducenten, die ontbinden je (ze eten je op) en zorgen ervoor dat je stoffen weer in de kringloop terecht komen.quote:
Je bent gewoon irritant.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en toch is het gedaan?
wees eens niet zo aangebrand
dat kan je zienquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet gekookt vandaag.
dat hoor ik wel vaker, daarom geef ik aan iedereen die het daar ook mee eens is het advies om rustig in een hoekje uit te huilen of tot tien te tellen totdat ze weer normaal tegen mij kunnen reagerenquote:
Ik vind je niet irritant!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat hoor ik wel vaker, daarom geef ik aan iedereen die het daar ook mee eens is het advies om rustig in een hoekje uit te huilen of tot tien te tellen totdat ze weer normaal tegen mij kunnen reageren
Waarom zouden hun dat moeten doen als je van jezef al weet dat je irritant bent?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat hoor ik wel vaker, daarom geef ik aan iedereen die het daar ook mee eens is het advies om rustig in een hoekje uit te huilen of tot tien te tellen totdat ze weer normaal tegen mij kunnen reageren
sorry voor het topic stelen, het zal niet weer gebeurenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hoe kan jij aan mij zien dat ik vandaag niet gekookt heb?
[..]
Dit ja.
ieeeh. en wat doe jij er dan mee als bio-ingenieur?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je dood gaat en in de grond wordt gegooid komen er allemaal reducenten, die ontbinden je (ze eten je op) en zorgen ervoor dat je stoffen weer in de kringloop terecht komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |