"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteren potje standoff gespeeld, ging helemaal niet lekker totdat ik ineens me killstreaks haalde (lightning strike-stealth chopper-orbital) toen haalde ik hem meteen nog een keer in hetzelfde leven en eindigde ik het potje toch nog lekker
of een ander potje domination gewonnen met 1 punt verschil dat op 0.5 seconde voor het einde uitgedeeld werd
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Ik speelde gisteren ook Domination, en ook in de laatste seconde kregen wij 2 punten en tegenstander 1 punt, toen eindigde het gelijk in 173-173. Potje afgelopen![]()
beetje saai![]()
Zo'n potjes horen alles behalve saai te zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 12:01 schreef Differ het volgende:
Ik speelde gisteren ook Domination, en ook in de laatste seconde kregen wij 2 punten en tegenstander 1 punt, toen eindigde het gelijk in 173-173. Potje afgelopen![]()
beetje saaiVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Het was wel een leuk potje, maar het gelijke spel op zich..quote:Op woensdag 19 december 2012 12:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Zo'n potjes horen alles behalve saai te zijn
Het spel stopte ook gelijk.![]()
Bij sommige andere krijg je nog een soort van verlenging.![]()
Ja bij DOM heb je gewoon een draw.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:28 schreef Differ het volgende:
[..]
Het was wel een leuk potje, maar het gelijke spel op zich..
Het spel stopte ook gelijk.![]()
Bij sommige andere krijg je nog een soort van verlenging.
Gebeurt echt niet vaak hoor, vaak op een hand te tellen in een COD editie.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Sorry, maar wie ben jij om je te bemoeien met hoe andere mensen een game spelen?! Als ik nou iets tegen SMG rushers heb, ben ik dan correct bezig als ik elke speler met een SMG gewoon teamkill aan het begin van het potje?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:53 schreef maurisioo het volgende:
Ik schiet wel eens teamgenoten neer als ze gaan zitten (of liggen haha) campen.
Verschrikkelijk kinderachtig van je dus.![]()
ah in HC teamkill ik ook af en toe iemand, party member of niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Sorry, maar wie ben jij om je te bemoeien met hoe andere mensen een game spelen?! Als ik nou iets tegen SMG rushers heb, ben ik dan correct bezig als ik elke speler met een SMG gewoon teamkill aan het begin van het potje?
Verschrikkelijk kinderachtig van je dus.
Je hebt toch 1 kill speling voor je kicked wordt.
Das het risico van HC modes
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Campers moeten gestraft worden, een manier is om voor ze te gaan liggen of zitten. Gaan ze altijd knifentuig is het.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
zo'n potje is idd niet saai, waarschijnlijk lekker veel kunnen capturen en ontzettend veel punten kunnen scorenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:01 schreef Differ het volgende:
beetje saai
ik wel iig ik had zo'n 9 captures en 6500 punten in dat potjeJonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Ik vind potjes met >15 defends altijd super, veel actie.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:09 schreef Koenani het volgende:
[..]
zo'n potje is idd niet saai, waarschijnlijk lekker veel kunnen capturen en ontzettend veel punten kunnen scoren
ik wel iig ik had zo'n 9 captures en 6500 punten in dat potjeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
oh ja als ik met matties speel dan ren ik rond zodra we 2 objectives hebben of we toch al gewonnen hebben, verder loop ik als een dolle te capturen (tenzij bijna op scorestreak zit ofzo natuurlijk)quote:Op woensdag 19 december 2012 14:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik vind potjes met >15 defends altijd super, veel actie.
alhoewel ik meestal toch ook wel tussen 5 a 10 defends hebJonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Capturen is ook lekker voor je scorestreak.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:55 schreef Koenani het volgende:
[..]
oh ja als ik met matties speel dan ren ik rond zodra we 2 objectives hebben of we toch al gewonnen hebben, verder loop ik als een dolle te capturen (tenzij bijna op scorestreak zit ofzo natuurlijk)
alhoewel ik meestal toch ook wel tussen 5 a 10 defends heb
Als je eerst je homeflag pakt en op B gaat zitten en je maakt 2 capture kills en dan ook B meepakt dan zit je opeens op 650 punten na 2 kills
ik ren altijd direct naar B in het begin van het potje, in de hoop dit scenario mee te maken en dan gewoon rustig iedereen beetje opvangen die naar B wilt komenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Capturen is ook lekker voor je scorestreak.
Als je eerst je homeflag pakt en op B gaat zitten en je maakt 2 capture kills en dan ook B meepakt dan zit je opeens op 650 punten na 2 killsJonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Precies!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:48 schreef Koenani het volgende:
[..]
ik ren altijd direct naar B in het begin van het potje, in de hoop dit scenario mee te maken en dan gewoon rustig iedereen beetje opvangen die naar B wilt komenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je vergeet de 8 granaten, mi boy.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Capturen is ook lekker voor je scorestreak.
Als je eerst je homeflag pakt en op B gaat zitten en je maakt 2 capture kills en dan ook B meepakt dan zit je opeens op 650 punten na 2 killsna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Soms moet je Matrix zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 16:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je vergeet de 8 granaten, mi boy.![]()
Nee, soms valt het best mee als je als eerste bij B ben.![]()
Hoiquote:Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Sorry, maar wie ben jij om je te bemoeien met hoe andere mensen een game spelen?! Als ik nou iets tegen SMG rushers heb, ben ik dan correct bezig als ik elke speler met een SMG gewoon teamkill aan het begin van het potje?
ik ben jouw teamgenoot. ik wil jou uit de game hebben of ervoor zorgen dat je ff gaat werken....
daarom bemoei ik me met jou!![]()
![]()
Idd, het is niet elke pot "worst case scenario" waar je 8-12 granaten simultaan op je harses krijgtquote:Op woensdag 19 december 2012 16:22 schreef Differ het volgende:
[..]
Soms moet je Matrix zijn![]()
Nee, soms valt het best mee als je als eerste bij B ben.
Vond een montage met goede editing, niet dat ellendige over edited troep vol slow mo's en epeleptische licht flitsen.
Gewoon perfect op de muziek bewerkte clips op agressieve metalcore.
Het zal toch niet goed genoeg zijn voor onze altijd in herhaling vallende met negativiteit beladen manisch depressieve ajaxied![]()
Maar ik vind hem top
Goede editing ben zelf al twee dagen aan het editten ben er nog niet zo handig mee.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:09 schreef BzP het volgende:
Vond een montage met goede editing, niet dat ellendige over edited troep vol slow mo's en epeleptische licht flitsen.
Het zal toch niet goed genoeg zijn voor onze altijd in herhaling vallende met negativiteit beladen manisch depressieve ajaxied![]()
Maar ik vind hem top
Dit soort filmpjes vind ik veel toffer om te kijken.![]()
Wat een tering muziek. En zo als die zemmel speelt is een van de redenen dat ik vandaag maar halo4 heb gehaald. Beetje genoeg van die snipers en andere meuk in bo2.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:09 schreef BzP het volgende:
Maar ik vind hem top![]()
Ik moest even 2 x kijken hahaquote:
(zal zo ff jou vid checken, is dat markofj?)
Hij had ook zo'n titel meen ikVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik vind aggresieve muziek top bij actiescenesquote:Op woensdag 19 december 2012 17:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een tering muziek. En zo als die zemmel speelt is een van de redenen dat ik vandaag maar halo4 heb gehaald. Beetje genoeg van die snipers en andere meuk in bo2.
- schurftmuziekquote:Op woensdag 19 december 2012 17:09 schreef BzP het volgende:
Maar ik vind hem top
- sniper
- wel vol slow mos
stront dus![]()
Ja mobiel verneukte mijn post. Dit is die van markofj ik maak wel iets wat er op lijkt iig geen lompe sniper clips.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:24 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik moest even 2 x kijken haha
(zal zo ff jou vid checken, is dat markofj?)
Hij had ook zo'n titel meen ik![]()
Was maandag S&D aan het doen op Turbine was er een gast in mijn team de hele tijd 360 no scopes aan het doen ben geleaved terwijl ik 8-2 stondquote:Op woensdag 19 december 2012 17:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een tering muziek. En zo als die zemmel speelt is een van de redenen dat ik vandaag maar halo4 heb gehaald. Beetje genoeg van die snipers en andere meuk in bo2.![]()
![]()
ieder zn ding.
Die vid was top notch editing met gruwelijke muziek.
Beter dan faggot hip hop beats of lauwe dubstepVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
haha tja je moet er van houden, ik heb een heel brede muzieksmaak
Wat een grafmuziekquote:Op woensdag 19 december 2012 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede editing ben zelf al twee dagen aan het editten ben er nog niet zo handig mee.
Dit soort filmpjes vind ik veel toffer om te kijken.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Want?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede editing ben zelf al twee dagen aan het editten ben er nog niet zo handig mee.
Dit soort filmpjes vind ik veel toffer om te kijken.![]()
Het heeft nauwelijks editing en is makkelijker te volgen.quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het zijn gewoon wat gameplay beelden van iemand die met een gun schiet. Dat is toch in de meeste games het geval?![]()
Vergeet niet dat het op een hip hop beat isquote:Op woensdag 19 december 2012 18:30 schreef HenkPel het volgende:
Het zijn gewoon wat gameplay beelden van iemand die met een gun schiet. Dat is toch in de meeste games het geval?
ja dus?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:37 schreef BzP het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het op een hip hop beat is![]()
Deze reactiequote:Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk kinderachtig van je dus.
Wie ben jij om je met mij te bemoeien? Ik erger me dood aan die campers, ze verpesten de gameplay. Ik vind het niet fijn als mijn tegenstanders constant liggen te campen, en die wil je er ook zo snel mogelijk uit hebben. Waar gun je dat het andere team dan niet?![]()
Het zijn stuk voor stuk goede clips en hij is een speler die wat toevoegd aan je team. Muziek is chill en past bij de beelden en het is niet over the top bewerkt. Bovendien gebruikt hij geen sniper dan is het al sowieso 30 keer beter als de zoveelste quickscope montage van een willekeurige jankbalquote:![]()
![]()
past bij de beelden?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk goede clips en hij is een speler die wat toevoegd aan je team. Muziek is chill en past bij de beelden en het is niet over the top bewerkt. Bovendien gebruikt hij geen sniper dan is het al sowieso 30 keer beter als de zoveelste quickscope montage van een willekeurige jankbal
Ik zou nog liever met jou een biertje drinkenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Luister naar wat hij rapt dan jojoVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die droom gaat nooit uitkomenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik zou nog liever met jou een biertje drinken![]()
wat jammer nou, je leek me zo gezelligquote:Op woensdag 19 december 2012 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die droom gaat nooit uitkomen
Kan ik me voorstellen maar mijn agenda zit aardig volquote:Op woensdag 19 december 2012 19:38 schreef BzP het volgende:
[..]
wat jammer nou, je leek me zo gezellig![]()
Had me er wel op verheugd zo samen, met jou op een terrasje met een biertje chillen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen maar mijn agenda zit aardig vol
Lekker samen alles om ons heen afraken en mensen op straat aanspreken op wat hun verkeerd doen enzo.
Mijn agenda is ook bijna vol, gelukkig hebben we nog maar 10 dagen dit jaar.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik kraak zelden wat af alleen snipers. Ik ga alleen uit van mijn eigen ervaring.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef BzP het volgende:
[..]
Had me er wel op verheugd zo samen, met jou op een terrasje met een biertje chillen.
Lekker samen alles om ons heen afraken en mensen op straat aanspreken op wat hun verkeerd doen enzo.
Mijn agenda is ook bijna vol, gelukkig hebben we nog maar 10 dagen dit jaar.![]()
The year 2002 called, and they want you backquote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik sta op plek 2002 in de leaderboards dus ik mag wel zeggen dat ik er verstand van heb
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Dit heeft nou echt mn dag gemaakt.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik sta op plek 2002 in de leaderboards dus ik mag wel zeggen dat ik er verstand van hebVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Vooral als ik dit toevallig lees in julle slowchatJij "trollt" en ik lach me in een deukquote:Op woensdag 19 december 2012 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eens kijken of ik BzP weer boos kan krijgen
Mensen die zo vaak mogelijk bij slechte spelers in de party gaan om zo misbruik te maken van de skill based matchmaking![]()
![]()
Idd, doe ik ook altijd.. Of er pal voor gaan staan en heel de tijd springen enzoquote:Op woensdag 19 december 2012 18:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Deze reactie
Wie ben jij om je met mij te bemoeien? Ik erger me dood aan die campers, ze verpesten de gameplay. Ik vind het niet fijn als mijn tegenstanders constant liggen te campen, en die wil je er ook zo snel mogelijk uit hebben. Waar gun je dat het andere team dan niet?![]()
![]()
Net mercenery moshpit gespeeld, opzich wel lache om eens wat andere gameplays te doen zoals Demolition/S&D/HQ/Hardpoint.
Daarnaast is het ook heerlijk om alleen te spelen omdat geen parties allowed zijn, lekker alle noobs slopen in potjes met K/D van 1.5+, 5000+ punten per potje (S&D uitgezonderd natuurlijk) en ook nog lekker veel winnen omdat ik objective speel
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:31 schreef BzP het volgende:
Beter dan faggot hip hop beats of lauwe dubstepquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik sta op plek 2002 in de leaderboards dus ik mag wel zeggen dat ik een nolifer ben.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is zo ik heb meer kills gemaakt met alle wapens dus ik heb er verstand vanBreed betekend niet dat ik van alles houquote:
Een level 9 is net begonnen en had maar 2 wapens tot mijn beschikking (rifles zijn mijn voorkeur).quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon alle wapens unlocked dus wat is het probleem? Overigens zou ik alleen geen LP doen want je zit vaker tegen teams al zijn die vaak ook slecht
Inmiddels ben ik al level 28 met Prestige 1 en gaat het een stuk beter.
Voor diegene die last van lag hebben: ik had hier ook last van.
Het bleek dat mijn Field of depth op zijn allerhoogst stond, waardoor het spel het niet trok.
Dit op 75 gezet en het speelt nu een stuk soepeler.
Als je er nog steeds last van hebt, moet je even de framerates in de Options aanzetten.
Dan weet je of je pc het nog trekt.
Succes![]()
Laterna unlocken in create a classquote:Op donderdag 20 december 2012 11:53 schreef Droathoah het volgende:
Hoe neem je je wapen mee als je prestige mode ingaat?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Maar eens moeite gedaan om de target finder bij FAL vrij te spelen, dat is gewoon fraude als je die erop hebt zitten man.. Zo heerlijk potje gespeeld net 'kill confirmed' op Yemen met een hoop campers in Ground War...![]()
wacht maar tot je select fire op dat ding hebtquote:Op donderdag 20 december 2012 16:11 schreef Alovenac het volgende:
Maar eens moeite gedaan om de target finder bij FAL vrij te spelen, dat is gewoon fraude als je die erop hebt zitten man.. Zo heerlijk potje gespeeld net 'kill confirmed' op Yemen met een hoop campers in Ground War...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Vanavond de laatste camo's unlocken op de MTAR en dan heb ik ook diamond AR's. Dan nog de LMG's en snipers daarna ga ik Halo 4 doen.![]()
Nerd.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanavond de laatste camo's unlocken op de MTAR en dan heb ik ook diamond AR's. Dan nog de LMG's en snipers daarna ga ik Halo 4 doen.![]()
Dan mag je ook eindelijk zeggen er vol verstand van te hebben?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanavond de laatste camo's unlocken op de MTAR en dan heb ik ook diamond AR's. Dan nog de LMG's en snipers daarna ga ik Halo 4 doen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik weet al bij ieder wapen wat het best werkt in dit spel.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:57 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan mag je ook eindelijk zeggen er vol verstand van te hebben?![]()
voor jouquote:Op donderdag 20 december 2012 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet al bij ieder wapen wat het best werkt in dit spel.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Deze reactiequote:Op woensdag 19 december 2012 18:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Deze reactie
Als je een probleem hebt met campers schiet je die van het andere team maar dood. Teamgenoten afknallen omdat jij vindt dat het spel op een bepaalde (jouw) manier gespeeld moet worden is nogal treurig.![]()
Ik vind ze nogal doorsnee en saai. En wat voegt hij toe aan je team? Standaard en middelmatige gameplay? Muziek is een soort van kinderhiphop, en doet me aan K3 denken.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zijn stuk voor stuk goede clips en hij is een speler die wat toevoegd aan je team. Muziek is chill en past bij de beelden en het is niet over the top bewerkt. Bovendien gebruikt hij geen sniper dan is het al sowieso 30 keer beter als de zoveelste quickscope montage van een willekeurige jankbal
Bewerken van filmpjes voegt juist iets toe. Dit is een soort America's funniest homevideo's meuk. Achter elkaar geplakte oninteressante beelden.
Quickscopen op een PS3, dan heb je skills.![]()
Omdat dat het enige is wat je zelf niet kunt. Waar blijft die quickscope montage van je, Sjef?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kraak zelden wat af alleen snipers. Ik ga alleen uit van mijn eigen ervaring.![]()
Hij wint potjes voor je doordat hij mensen killed en afsnijdt van vlaggen. Ik zie nooit een quickscope knurft een vlag cappen nee die staan liever clipjes te verzamelen in S&D en groundwar en leaven als eerste een game zodra het eens een keer niet mee zit.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:45 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Ik vind ze nogal doorsnee en saai. En wat voegt hij toe aan je team? Standaard en middelmatige gameplay? Muziek is een soort van kinderhiphop, en doet em aan K3 denken.
Bewerken van filmpjes voegt juist iets toe. Dit is een soort America's funniest homevideo's meuk. Achter elkaar geplakte oninteressante beelden.
Quickscopen op een PS3, dan heb je skills.
Jammer dat ik geen skill heb dan.
Stoma jij moet al helemaal niet lullen ik heb alleen gezegd dat de vector een kut wapen is omdat alle andere SMG's beter zijn.![]()
Iedereen over een kam scherenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij wint potjes voor je doordat hij mensen killed en afsnijdt van vlaggen. Ik zie nooit een quickscope knurft een vlag cappen nee die staan liever clipjes te verzamelen in S&D en groundwar en leaven als eerste een game zodra het eens een keer niet mee zit.
Jammer dat ik geen skill heb dan.
Stoma jij moet al helemaal niet lullen ik heb alleen gezegd dat de vector een kut wapen is omdat alle andere SMG's beter zijn.
Je bent gewoon slecht.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stoma jij moet al helemaal niet lullen ik heb alleen gezegd dat de vector een kut wapen is omdat alle andere SMG's beter zijn.![]()
S&D is al verneukt door dit soort kleuters een lobby vinden zonder 360 no scope kleuters is al bijna onmogelijk. Ze moeten gewoon sniperlobby's maken hebben wij geen last van hun bullshit en verpesten mensen met normale guns hun"trucjes" nietquote:![]()
Iedereen over een kam scherenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
S&D is al verneukt door dit soort kleuters een lobby vinden zonder 360 no scope kleuters is al bijna onmogelijk. Ze moeten gewoon sniperlobby's maken hebben wij geen last van hun bullshit en verpesten mensen met normale guns hun"trucjes" niet![]()
Wat stoma zei, je bent gewoon slecht.
En wat ik al vaker zei, goede spelers passen zich aan, slechte spelers janken over alles.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik zie het toch iedere lobby weer. Speel je groundwar domination staat er weer een pauper 720 no scopes te doen zonder captures en defends. Mooiste zijn elite snipers die bij S&D in spawn campen tot ze als laatste over blijven en dan trickshots gaan doen. Ja dat is inderdaad een genot om bij in het team te zittenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:04 schreef BzP het volgende:
[..]
Iedereen over een kam scheren![]()
Wat stoma zei, je bent gewoon slecht.
En wat ik al vaker zei, goede spelers passen zich aan, slechte spelers janken over alles.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie het toch iedere lobby weer. Speel je groundwar domination staat er weer een pauper 720 no scopes te doen zonder captures en defends. Mooiste zijn elite snipers die bij S&D in spawn campen tot ze als laatste over blijven en dan trickshots gaan doen. Ja dat is inderdaad een genot om bij in het team te zittenquote:
Ik zie vet vaak noobs met smgs, snipers, shotguns of assault rifles, zonder caps of defends. Vaak campen ze in hoekjes omdat ze niets anders kunnen.
Alle smg, shotgun, sniper en assault rifle gebruikers zijn noobs![]()
![]()
Het is toch echt zo. Ik zie nooit een sniper bovenaan staan in de leaderboards dat is geen toeval. Jij kan alleen wat domme One liners posten en plaatjes posten.![]()
domme oneliners?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is toch echt zo. Ik zie nooit een sniper bovenaan staan in de leaderboards dat is geen toeval. Jij kan alleen wat domme One liners posten en plaatjes posten.![]()
Ik zie jou nooit meer dan 3 regels typen.
Ik neem nog eens de moeite om mensen hier wat tips te geven.
Jij doet alleen maar alles afkraken hier en af en toe zeggen hoe lijp je wel niet bent.
Je bent niks beter dan die 13jarige quickscope fags waar je het over hebtVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Niks mis met een goede quickscope montage van iemand die het een beetje onder de knie heeft.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bovendien gebruikt hij geen sniper dan is het al sowieso 30 keer beter als de zoveelste quickscope montage van een willekeurige jankbal![]()
Quickscopen kan iedereen volgens litmanen, hij maakt dagelijks quad headshot feeds enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niks mis met een goede quickscope montage van iemand die het een beetje onder de knie heeft.
Met een full auto sproeien is waar de echte skills zittenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dit kan iedereen volgens litmanen, hijzelf kan dit in zn dromen
Alleen hij kan het zelf niet delen, hij gaat wel een montage maken. Of niet Stef?
Ik dacht dat montages voor noobs waren die de hele avond spelen voor een enkel clipje?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is zo ik heb meer kills gemaakt met alle wapens dus ik heb er verstand van
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is toch zo. Kom op zeg na zoveel delen mag je toch wel hopen dat je weet wat werkt en wat niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:26 schreef BzP het volgende:
[..]
En dit is nou waarom jij de clown van het topic bent.
Je kunt andere mensen niet in hun waarde laten.
Bah wat een zielig figuur ben jij
Ik ga ook niet voor clips als ik ze krijg is het leuk en anders pech. Snipen doe ik niet omdat ik daar geen zin in heb al zal ik het nu toch vaker moeten gaan doen omdat ik die dingen ook diamond wil. Iedereen kan quickscopen als het echt "skill" was zo bijna niemand het doen en dat is absoluut niet het geval.![]()
En als het te makkelijk was zou bijna iedereen het doen. en zovaak kom ik het niet tegen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch zo. Kom op zeg na zoveel delen mag je toch wel hopen dat je weet wat werkt en wat niet.
Ik ga ook niet voor clips als ik ze krijg is het leuk en anders pech. Snipen doe ik niet omdat ik daar geen zin in heb al zal ik het nu toch vaker moeten gaan doen omdat ik die dingen ook diamond wil. Iedereen kan quickscopen als het echt "skill" was zo bijna niemand het doen en dat is absoluut niet het geval.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik kom niet zoveel quickscopers tegen hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedereen kan quickscopen als het echt "skill" was zo bijna niemand het doen en dat is absoluut niet het geval.Kennelijk zijn er ook niet zoveel goede quickscopers.
![]()
Niet vaak tegen? In iedere lobby zit minimaal een zo'n kleuter.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En als het te makkelijk was zou bijna iedereen het doen. en zovaak kom ik het niet tegen.
Maar ik zal een paar tips geven aan iedereen die hulp nodig heeft. Uren maken en killcams kijken daar leer je van en probeer dat in je eigen spel toe te passen. Zit drie kwart van je team op een helft van de map dan kun je er gif op in nemen dat de tegenstander aan de andere kant spawned. Blijf vooral bij teammates uit de buurt want die kunnen er vaak niets van en gebruik cover en ren niet als een domme mongool over de map. Als je dit kan dan ben je al 90% onderweg.![]()
Dat is gewoon onzin. En de keren dar ik ze tegen kom kunnen ze vaak er niks van.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet vaak tegen? In iedere lobby zit minimaal een zo'n kleuter.
Maar ik zal een paar tips geven aan iedereen die hulp nodig heeft. Uren maken en killcams kijken daar leer je van en probeer dat in je eigen spel toe te passen. Zit drie kwart van je team op een helft van de map dan kun je er gif op in nemen dat de tegenstander aan de andere kant spawned. Blijf vooral bij teammates uit de buurt want die kunnen er vaak niets van en gebruik cover en ren niet als een domme mongool over de map. Als je dit kan dan ben je al 90% onderweg.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zit drie kwart van je team op een helft van de map dan kun je er gif op in nemen dat de tegenstander aan de andere kant spawned. Blijf vooral bij teammates uit de buurt want die kunnen er vaak niets van en gebruik cover en ren niet als een domme mongool over de map. Als je dit kan dan ben je al 90% onderweg.
Quickscopers lopen juist net zoveel rond als een SMG-er.![]()
Dat zeg ik toch ook niet of wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Quickscopers lopen juist net zoveel rond als een SMG-er.
Ik vergat trouwens de belangrijkste tip loop niet als een domme mongool op rode stipjes af![]()
Ik kies voor wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet of wel.![]()
Campen werkt niet bij quickscopen, aan één kant van de map zitten dus ook niet. Overigens zijn je tips ook van toepassing op een SMG-er, dus je hebt nog 90% te gaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet of wel.
Ik vergat trouwens de belangrijkste tip loop niet als een domme mongool op rode stipjes af![]()
Deze tips zijn dan ook niet voor quickscopers maar voor normale spelers.Pas je dit toe met een wapen en perks na keuze dan speel je minimaal 1.5 kd en sta je bovenaan in zowat iedere lobbyquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Campen werkt niet bij quickscopen, aan één kant van de map zitten dus ook niet. Overigens zijn je tips ook van toepassing op een SMG-er, dus je hebt nog 90% te gaan.![]()
waarom geef je opeens tips? Uurtje geleden zei je dat iedereen die om tips vraagt retarded is?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet vaak tegen? In iedere lobby zit minimaal een zo'n kleuter.
Maar ik zal een paar tips geven aan iedereen die hulp nodig heeft. Uren maken en killcams kijken daar leer je van en probeer dat in je eigen spel toe te passen. Zit drie kwart van je team op een helft van de map dan kun je er gif op in nemen dat de tegenstander aan de andere kant spawned. Blijf vooral bij teammates uit de buurt want die kunnen er vaak niets van en gebruik cover en ren niet als een domme mongool over de map. Als je dit kan dan ben je al 90% onderweg.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik wou even duidelijk maken dat tips overschat zijn. Dit kan iedereen zich toch wel bedenken.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:53 schreef BzP het volgende:
[..]
waarom geef je opeens tips? Uurtje geleden zei je dat iedereen die om tips vraagt retarded is?![]()
dat kan, maar jou getrol hier maakt je ongeloofwaardig als je het een x echt meent.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wou even duidelijk maken dat tips overschat zijn. Dit kan iedereen zich toch wel bedenken.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik vertel alleen de waarheid en de mensen die mijn tips gebruiken zullen meteen de resultaten zien.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef BzP het volgende:
[..]
dat kan, maar jou getrol hier maakt je ongeloofwaardig als je het een x echt meent.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vertel alleen de waarheid en de mensen die mijn tips gebruiken zullen meteen de resultaten zien.
Gisteren mn beste pot tot nu toe. 30-1 op Hardcore TDM (speel niks anders eigenlijk).
Kstr. UAV - Guardian - AGR
De eerste keer dat ik de AGR aan had gezet en dat kreng maakte gewoon 11 kills! Heel fijn dus.![]()
Had dr laatst 2 rijden in slums, dingen maakten 2 quadfeedsquote:Op vrijdag 21 december 2012 10:55 schreef ArtistA het volgende:
Gisteren mn beste pot tot nu toe. 30-1 op Hardcore TDM (speel niks anders eigenlijk).
Kstr. UAV - Guardian - AGR
De eerste keer dat ik de AGR aan had gezet en dat kreng maakte gewoon 11 kills! Heel fijn dus.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Sweet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:00 schreef BzP het volgende:
[..]
Had dr laatst 2 rijden in slums, dingen maakten 2 quadfeeds![]()
![]()
Je snapt niet wat er voor aan af gingquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zijn gewoon goede tips hoor, doe niet zo fucking kinderachtig.![]()
Lees dan ook alles door![]()
Die gast zei de vorige pagina dat alleen achterlijke mensen nu nog tips nodig hebben
Wie is dan kinderachtig?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Helaas heb ik inderdaad al dat gekut ook gelezen ja, maar jij bent minstens net zo erg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Je snapt niet wat er voor aan af ging![]()
Lees dan ook alles door![]()
Die gast zei de vorige pagina dat alleen achterlijke mensen nu nog tips nodig hebben
Kun je wel leuk zo'n pinokkio plaatje posten, maar de tips die hij daarna gaf waren toch gewoon goed? Maar daar kun jij dan ook weer niet normaal op reageren...![]()
Jongens, niet ruzie maken op De Dag Des Doods.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Als hij zo hypocriet is dat hij zegt dat achtelijke mensen tips nodig hebben en iedereen loopt te trollen hier dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Helaas heb ik inderdaad al dat gekut ook gelezen ja, maar jij bent minstens net zo erg.
Kun je wel leuk zo'n pinokkio plaatje posten, maar de tips die hij daarna gaf waren toch gewoon goed? Maar daar kun jij dan ook weer niet normaal op reageren...
Wat je uitstraalt krijg je terug.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Doe normaal joh. Geef ik eens tips dan doe jij weer zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:18 schreef BzP het volgende:
[..]
Als hij zo hypocriet is dat hij zegt dat achtelijke mensen tips nodig hebben en iedereen loopt te trollen hier dan krijg je dat.
Wat je uitstraalt krijg je terug.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe normaal joh. Geef ik eens tips dan doe jij weer zo.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie er nu nog tips nodig heeft om hoe je cod moet spelen is full retard.Vind je het gek?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eens kijken of ik BzP weer boos kan krijgenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat je dit nog durft te zeggen na al die denigrerende onzin die jij in de richting slingert van mensen die niet doen wat jij zegt of vinden wat jij vindt. Ik heb laatst nog tegen iemand zitten vertellen dat hij COD gamers niet allemaal moet afschilderen als schreeuwende pubers, maar hoe meer posts ik van jou lees, hoe moeilijker ik het vind om die stelling vast te houden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe normaal joh. Geef ik eens tips dan doe jij weer zo.
Ik denk dat BzP (maar ik zelf ook) zich vooral niet moet laten meeslepen door jouw gedrag.![]()
Ik schreeuw nergens om jij bent de enige die dit doet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:59 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Dat je dit nog durft te zeggen na al die denigrerende onzin die jij in de richting slingert van mensen die niet doen wat jij zegt of vinden wat jij vindt. Ik heb laatst nog tegen iemand zitten vertellen dat hij COD gamers niet allemaal moet afschilderen als schreeuwende pubers, maar hoe meer posts ik van jou lees, hoe moeilijker ik het vind om die stelling vast te houden.
Ik denk dat BzP (maar ik zelf ook) zich vooral niet moet laten meeslepen door jouw gedrag.![]()
Kunnen die mongolen niet een ban krijgen met hun offtopic kleine kindjes gedrag. Zit hier 3 pagina's bullshit te lezen, doe dat lekker op msn ofzo.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:16 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Kunnen die mongolen niet een ban krijgen met hun offtopic kleine kindjes gedrag. Zit hier 3 pagina's bullshit te lezen, doe dat lekker op msn ofzo.![]()
Het is gerapporteerd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:16 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Oh oh, snel iets relevants zeggen. Eeeeh, is het jullie ook opgevallen dat het perspectief niet helemaal klopt als de laser sight aan de linker kant ipv. de rechter kant zit?quote:![]()
![]()
Zit daar verschil in dan? Bij welke wapens zit hij links?quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:22 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Oh oh, snel iets relevants zeggen. Eeeeh, is het jullie ook opgevallen dat het perspectief niet helemaal klopt als de laser sight aan de linker kant ipv. de rechter kant zit?![]()
Bij de Swat 556 bijvoorbeeld. Daarom gebruik ik hem niet op die gun, omdat het me echt stoort.
Gezellig hier he?![]()
![]()
Nooit opgelet denk dat ik maar 2 potjes heb gespeeld met de laser op dat ding. Speelde dat ding met selectfire,quickdraw en reflex met selectfire maak je belachelijk veel headshots![]()
Ja hoor es even Nestalgie, wij passen helemaal ons gedrag aan voor jou, en dan zeg jij 5 minuten later dat je de game gaat verkopen?![]()
Recap van de fittie tussen bzp en litmanen?RvP; Feyenoord
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:29 schreef HenkPel het volgende:
Ja hoor es even Nestalgie, wij passen helemaal ons gedrag aan voor jou, en dan zeg jij 5 minuten later dat je de game gaat verkopen?vond die discussie enkel irritant
![]()
![]()
Ik heb gelijk BzP nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:30 schreef vandermar het volgende:
Recap van de fittie tussen bzp en litmanen?![]()
BzP: Quickscopen = cool
Litmanen: Quickscopen = lame
BzP: Nietes
Litmanen: Welles
De laatste 2 regels 100x kopieren.![]()
![]()
Ho eens even dat is er niet gezegd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:31 schreef HenkPel het volgende:
BzP: Quickscopen = cool
Litmanen: Quickscopen = lame
BzP: Nietes
Litmanen: Welles
De laatste 2 regels 100x kopieren.
Ik zeg dat er geen skill voor nodig is om te quickscopen wat iemand tof vind moet hij helemaal zelf weten.![]()
Niet over doorgaan Litmanen, wij staan reeds onder verscherpt toezicht.
Mijn K/D ratio zit ergens tussen de 0.5 en de 2.5 (bla bla bla).![]()
![]()
Meer "skill" dan voor de meeste andere wapens in dit spel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ho eens even dat is er niet gezegd.
Ik zeg dat er geen skill voor nodig is om te quickscopen wat iemand tof vind moet hij helemaal zelf weten.
En dat zegt ook meteen hoe weinig "skill" er voor zowel de snipers als de meeste andere wapens nodig is.
Ik snap niet hoe ervaren fps spelers dit spel, langer dan een paar weken, uitdagend en leuk kunnen blijven vinden.![]()
Daar heb je wel een punt, ik begin er ook beetje verveeld van te worden. Na de kerst ga ik Doom3 spelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ervaren fps spelers dit spel, langer dan een paar weken, uitdagend en leuk kunnen blijven vinden.
En ik vind dit soort filmpjes leuker dan quickscope filmpjes:
1800-gofuckyourself
[ Bericht 29% gewijzigd door HenkPel op 21-12-2012 14:52:57 ]![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:46 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, ik begin er ook beetje verveeld van te worden. Na de kerst ga ik Doom3 spelen.
En ik vind dit soort filmpjes leuker dan quickscope filmpjes:
1800-gofuckyourself![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Jij gebruikt altijd maar een paar wapens per cod natuurlijk gaat het spel dan snel vervelen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Meer "skill" dan voor de meeste andere wapens in dit spel.
En dat zegt ook meteen hoe weinig "skill" er voor zowel de snipers als de meeste andere wapens nodig is.
Ik snap niet hoe ervaren fps spelers dit spel, langer dan een paar weken, uitdagend en leuk kunnen blijven vinden.
Wanneer ik 2 potjes achter elkaar in een jet heb gezeten verveel ik me ook al en dat doe jij al maanden non stop![]()
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij gebruikt altijd maar een paar wapens per cod natuurlijk gaat het spel dan snel vervelen.Ik kan me voorstellen dat dat snel saai wordt als je er niets mee kan.quote:Wanneer ik 2 potjes achter elkaar in een jet heb gezeten verveel ik me ook al en dat doe jij al maanden non stop![]()
Het zal welquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat snel saai wordt als je er niets mee kan.![]()
![]()
NBen je zelf een goede quickscoper?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze tips zijn dan ook niet voor quickscopers maar voor normale spelers.Pas je dit toe met een wapen en perks na keuze dan speel je minimaal 1.5 kd en sta je bovenaan in zowat iedere lobbyOf lijkt het je makkelijk?
![]()
Als ik een sniper op raap omdat mijn kogels op zijn dan kan ik er goed mee overwegquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:46 schreef Xa1pt het volgende:
N
[..]
Ben je zelf een goede quickscoper?Of lijkt het je makkelijk?
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik een sniper op raap omdat mijn kogels op zijn dan maak ik quad headshot feedsVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Link naar een replay?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik een sniper op raap omdat mijn kogels op zijn dan kan ik er goed mee overwe![]()
![]()
Heb gisteren niet gecapped maar ik ga na dit weekend beginnen met diamond snipers dan zal ik genoeg clips halen.quote:![]()
quote:!
RvP; Feyenoord
krijgen we dan eindelijk de quadfeed headshot quickscopes?quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb gisteren niet gecapped maar ik ga na dit weekend beginnen met diamond snipers dan zal ik genoeg clips halen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Natuurlijk. Zijn er nog gamemodus die ik niet mag spelen of zijn dit soort regeltjes er dit keer niet?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:10 schreef BzP het volgende:
[..]
krijgen we dan eindelijk de quadfeed headshot quickscopes?![]()
Je krijgt na je prestige een permanent unlock voor iets willekeurigs (gun, perk of wildcard), die je met R1 kunt inzetten (op console dan).quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef Droathoah het volgende:
Hoe neem je je wapen mee met prestige mode? Na prestige mode of ervoor?
Maar niet als je voor de volledige stat reset kiest (!). Er schijnt hier een of andere domme rukker rond te hangen die dat niet wist, maar ik ben vergeten wie dat was.![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:16 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Je krijgt na je prestige een permanent unlock voor iets willekeurigs (gun, perk of wildcard), die je met R1 kunt inzetten (op console dan).
Maar niet als je voor de volledige stat reset kiest (!). Er schijnt hier een of andere domme rukker rond te hangen die dat niet wist, maar ik ben vergeten wie dat was.Bedankt!quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Na prestige dan moet je level 4 halen en dan kun je unlocken wat je wil![]()
Ben benieuwd of je het legit kanquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi zo dan zet ik je weer even op je plek
Ik doe het niet zo snel iig.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
noem je dat skills Hoe hij speelt?quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Best vies hoor dat LMG filmpje hierboven...
Non-stop door je targetfinder staren in de richting van een chokepoint terwijl je veilig achter een muurtje/auto zit.
Toevallig laatst nog Saving Private Ryan gekeken; dit deed me denken aan dat omaha beach gedeelte.
Maarja, ben het wel met hem eens dat het leuk is eens wat andere wapens te gebruiken. In plaats van alleen maar MSMC en PDW te gebruiken. Die dingen raak ik ook nooit meer aan![]()
Het is niet de meest leuke speelstijl maar het is wel dodelijk en je moet toch echt "skill" hebben om die strongpoints te houden. Een noob met targetfinder heb je zo neer een speler die het spel begrijpt en zo speelt is dodelijk goed.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef MrMolotov het volgende:
Non-stop door je targetfinder staren in de richting van een chokepoint terwijl je veilig achter een muurtje/auto zit.
Toevallig laatst nog Saving Private Ryan gekeken; dit deed me denken aan dat omaha beach gedeelte.
Maarja, ben het wel met hem eens dat het leuk is eens wat andere wapens te gebruiken. In plaats van alleen maar MSMC en PDW te gebruiken. Die dingen raak ik ook nooit meer aan![]()
Ik begrijp niet helemaal wat er vies is aan op een slimme manier spelen. Natuurlijk zorg je dat je zelf dekking hebt, en als je een goed idee hebt waar de tegenstander vandaan komt, dan mik je alvast in die richting.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef MrMolotov het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 december 2012 14:38 schreef MrMolotov het volgende:
Soms is het net of er een heleboel mensen zijn die het liefst in een grote ronde arena spelen zonder muren, zodat je alleen nog maar hoeft rond te rennen met de schietknop ingedrukt.![]()
jippie, met een lmg target finder wachten op je maat die een black bird haalt zodat je kan parasiteren op zijn blackbird en dan mensen afpikken die uit hun spawn komen. Fucking noob en nul comma nul skill.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer mis mee? Echt waar alles behalve jou quickscope bullshit vind jij kut.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Oh hij doet geen quickscopes dan is het niet bijzonder of stoerquote:Op zaterdag 22 december 2012 17:26 schreef BzP het volgende:
[..]
jippie, met een lmg target finder wachten op je maat die een black bird haalt zodat je kan parasiteren op zijn blackbird en dan mensen afpikken die uit hun spawn komen. Fucking noob en nul comma nul skill.
Ik geef aan de hand van een filmpje een tip over de LMG's maar jij moet het weer allemaal afzeiken.![]()
Waarom breng je quickscopes steeds naar boven? We hebben het over iets anders dat helemaal noob is.
Dit was zo saai als ik weet niet wat...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Er is schijnbaar een boost of hack? Of is die er al lang en ben ik nu spuit 11?
Zag in mn lijst iemand die vorige week met dubbel XP nog prestige 4 was, KD van onder de 1.. Kijk ik vanmiddag weer eens, is ie prestige master, 800 keer k-9 unit gebruikt, KD van tegen de 4.. Schijnbaar is dat te kopiëren allemaal..![]()
Opeens geeft Litmanen allemaal tips, hoe hypocriet kun je we niet zijn hahahaVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Omdat jij alles afzeikt wat geen sniper is.
Jij hoeft het ook niet te gebruiken maar ik speel veel beter met de lmg's sinds ik er een stock op heb.
Jij hebt het altijd over skill maar je hebt geen skill nodig om cod te spelen.![]()
Het is saai om naar te kijken en het is saai om zo te spelen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh hij doet geen quickscopes dan is het niet bijzonder of stoer
In het handjevol filmpjes, dat ik in de laatste jaren van hem gezien heb, zit hij altijd te campen. Zelfs bij Crysis 2 zat hij in een hoekje van de map, om vervolgens te claimen dat 10-4 een goeie score is
Ik lach me stuk.![]()
![]()
Wat een hypocriete actie om te zeggen dat ik alles afkraak haha, ik geloof niet wat ik lees.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Omdat jij alles afzeikt wat geen sniper is.
Jij hoeft het ook niet te gebruiken maar ik speel veel beter met de lmg's sinds ik er een stock op heb.
Jij hebt het altijd over skill maar je hebt geen skill nodig om cod te spelen.
Die wings of redemption staat al vanaf bo1 bekend als een camper. En in die video wat jij posted is hij ook aant opscheppen wat hij wel niet aan het beesten is haha.
Het is echt triest gewoonVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja jij kraakt inderdaad alles af zuurpruim. Hij speelt toch ook constant goed met een defensieve speelstijl. waarom maak jij je druk dat hij camped het gaat erom dat de lmg's met stock goed zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat een hypocriete actie om te zeggen dat ik alles afkraak haha, ik geloof niet wat ik lees.
Die wings of redemption staat al vanaf bo1 bekend als een camper. En in die video wat jij posted is hij ook aant opscheppen wat hij wel niet aan het beesten is haha.
Het is echt triest gewoon
Maar goed kraak het maar weer af![]()
![]()
Het is gewoon een camper maar het werkt voor hem, geen skill voor nodig. Persoonlijk ren ik liever rond.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja jij kraakt inderdaad alles af zuurpruim. Hij speelt toch ook constant goed met een defensieve speelstijl. waarom maak jij je druk dat hij camped het gaat erom dat de lmg's met stock goed zijn.
Maar goed kraak het maar weer af![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een noob met targetfinder heb je zo neer een speler die het spel begrijpt en zo speelt is dodelijk goed.![]()
![]()
Defineer skill eens. Ik ren liever ook rond met een smg maar daar kom je niet mee weg met een lmg. Dit is een hele sterke set up voor een lmg.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:45 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Het is gewoon een camper maar het werkt voor hem, geen skill voor nodig. Persoonlijk ren ik liever rond.![]()
Ik heb liever dat het neerkomt op reflexen, dat je wel weet waar ze spawnen en daar op af gaat of afwisselt tussen 2 of meerdere posities om ze vervolgens in een spawntrap te vangen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Defineer skill eens. Ik ren liever ook rond met een smg maar daar kom je niet mee weg met een lmg. Dit is een hele sterke set up voor een lmg.
Het afwachten op 1 plek, continu ingezoomd zijn is gewoon te saai en komt over als een lafaard. Ik snap wel dat het kan werken maar of het vermakend is, voor mij niet in ieder geval.
Met een lmg ren ik ook gewoon rond alleen ipv in te zoomen schiet ik dan gewoon from te hip wanneer ik net iemand tegenkom. Je kunt op meerdere manieren spelen, het is niet goed of fout maar het is wel minder vermakend.![]()
Ik vind het geen laffe speelstijl het andere team is niet goed genoeg om b te cappen moet je ze dat dan maar laten doen omdat het zielig is?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb liever dat het neerkomt op reflexen, dat je wel weet waar ze spawnen en daar op af gaat of afwisselt tussen 2 of meerdere posities om ze vervolgens in een spawntrap te vangen.
Het afwachten op 1 plek, continu ingezoomd zijn is gewoon te saai en komt over als een lafaard. Ik snap wel dat het kan werken maar of het vermakend is, voor mij niet in ieder geval.
Met een lmg ren ik ook gewoon rond alleen ipv in te zoomen schiet ik dan gewoon from te hip wanneer ik net iemand tegenkom. Je kunt op meerdere manieren spelen, het is niet goed of fout maar het is wel minder vermakend.
Hij speelt de lmg class zoals het hoort een lange line of sight controleren met een kogelregen. Het is niet fantastisch om naar te kijken maar het werkt wel dat zie je.![]()
tuurlijk werkt het als je met een blackbird op een spawn gericht staat. Hoe kun je dit ophemelen en die quad headshot van spratty zo hard afkraken?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het geen laffe speelstijl het andere team is niet goed genoeg om b te cappen moet je ze dat dan maar laten doen omdat het zielig is?
Hij speelt de lmg class zoals het hoort een lange line of sight controleren met een kogelregen. Het is niet fantastisch om naar te kijken maar het werkt wel dat zie je.
Oh ja ik weet het weer, omdat je op 2002 op de ranglijst staat.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Omdat quickscopen overschat is en al helemaal geen "skill" is. Deze kerel gebruikt zijn wapen waarvoor het is en haalt goede scores daar heb ik respect voorquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:45 schreef BzP het volgende:
[..]
tuurlijk werkt het als je met een blackbird op een spawn gericht staat. Hoe kun je dit ophemelen en die quad headshot van spratty zo hard afkraken?
Oh ja ik weet het weer, omdat je op 2002 op de ranglijst staat.![]()
Met quickscopen draait het voornamelijk om nauwkeurig genoeg te kunnen aimen. Dat is met een lmg wel anders; crosshair en target bij elkaar en sprayen maar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat quickscopen overschat is en al helemaal geen "skill" is.![]()
Nauwkeurig aimen doen quickscopers niet die misbruiken auto aim. Iemand van lange afstand een headshot geven dat vergt nauwkeurigheidquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Met quickscopen draait het voornamelijk om nauwkeurig genoeg te kunnen aimen. Dat is met een lmg wel anders; crosshair en target bij elkaar en sprayen maar.![]()
Quickscopen is niet makkelijk. En vereist dus wel skill. (vind ik)quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat quickscopen overschat is en al helemaal geen "skill" is. Deze kerel gebruikt zijn wapen waarvoor het is en haalt goede scores daar heb ik respect voor
Het is inderdaad makkelijk als je een stipje op je scherm plakt..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Het is dus wel makkelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Quickscopen is niet makkelijk. En vereist dus wel skill. (vind ik)
Het is inderdaad makkelijk als je een stipje op je scherm plakt..![]()
cod was toch geen skill?quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nauwkeurig aimen doen quickscopers niet die misbruiken auto aim. Iemand van lange afstand een headshot geven dat vergt nauwkeurigheidVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dit klinkt voor mij juist nogal laf, weten waar mensen gaan spawnen om ze 2 seconden na hun spawn weer dood te schieten. Dat is niet ver verwijderd van het echte spawnkillen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:26 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik heb liever dat het neerkomt op reflexen, dat je wel weet waar ze spawnen en daar op af gaat of afwisselt tussen 2 of meerdere posities om ze vervolgens in een spawntrap te vangen.
En met een SMG hoef je geen ontwikkelde reflexen te hebben. Als je nog steeds sneller bent met een LMG, dan heb je pas indrukwekkende reflexen. Ik snap echter ook wel dat er niet veel mensen rondrennen met een LMG, want dat gaat nou eenmaal een stuk eenvoudiger met een SMG, al was het alleen maar omdat je dan twee keer zo snel loopt.
Ik denk dat je echt met iets nieuws kunt komen op FPS MP gebied, als je een engine ontwikkelt die elke keer een nieuwe map genereert. Dan heb je natuurlijk veel minder detail, maar er is dan niemand meer die een map op z'n duimpje kent. Op die manier zijn de mensen die het spel zo vaak hebben gespeeld dat ze spawn patronen uit hun hoofd kennen niet meer in het voordeel, en kun je zien wie er echt goed is in shooters.![]()
Cod kan iedere debiel spelen.RvP; Feyenoord
als iemand nauwkeuriger is en snellere reflexes heeft dan een ader betekent dat die persoon meer skill heeft. Elke mongool kan cod spelen ja, niet elke mongool kan het constant goed doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het wel zo is.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Een goede speler heeft geen goede reflex nodig want die weet waar enemy's vandaan komen. Iedereen kan 1,5 kd spelen zolang ze maar nadenken en niet dom spelen.quote:Op zondag 23 december 2012 12:55 schreef BzP het volgende:
[..]
als iemand nauwkeuriger is en snellere reflexes heeft dan een ader betekent dat die persoon meer skill heeft. Elke mongool kan cod spelen ja, niet elke mongool kan het constant goed doen![]()
Nope.
Zojuist weer de Kryptek Typhon camo behaald, deze keer voor de Swat 556. En dat op maar 830 kills, dus een percentage van bijna 12,5% headshots. Daar ben ik best een beetje trots op.![]()
Laat die lelijke gouden en diamond camo's maar lekker zitten, de Typhon camo is veel mooier als je het mij vraagt.
En ik ben vandaag ook de eerste natte wind tegengekomen die echt de hele tijd de aan het headglitchen was. Nu snap ik ook goed wat er mee bedoeld wordt. Ik zag echt nauwelijks een pixel of twee van zijn hoofd boven de trap uitkomen, en hij kon mij gewoon volledig zien. Op zich niet gek dat je iemand alsnog gewoon dood schiet, dat zou ik ook doen. Maar deze kerel zat echt de hele tijd op de trap naar die twee bruggen in Express. Dan is het wel een beetje gay.![]()
jip, en toch zijn dat skills, er is niet veel nodig bij cod maar een beetje kan je al gauw scheiden van de restquote:Op zondag 23 december 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een goede speler heeft geen goede reflex nodig want die weet waar enemy's vandaan komen. Iedereen kan 1,5 kd spelen zolang ze maar nadenken en niet dom spelen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jij met je skillsquote:Op zondag 23 december 2012 17:56 schreef BzP het volgende:
[..]
jip, en toch zijn dat skills, er is niet veel nodig bij cod maar een beetje kan je al gauw scheiden van de rest![]()
![]()
Reflex heb ik wel alleen het aimen lukt me nog niet goed op de xbox sinds ik overgestapt ben van pc naar xbox.quote:Op zondag 23 december 2012 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een goede speler heeft geen goede reflex nodig want die weet waar enemy's vandaan komen. Iedereen kan 1,5 kd spelen zolang ze maar nadenken en niet dom spelen.![]()
![]()
Ik had precies hetzelfde probleem toen ik van PC overstapte naar PS3. Vandaar dat de opmerking over gebrek aan skill bij PS3 gamers van Litmanen bij mij in het verkeerde keelgat schoot. Ik heb echt tijd nodig gehad om goed te leren mikken met een controller, en aim assist helpt je wel, maar doet echt niet alles voor je.quote:Op zondag 23 december 2012 20:41 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Reflex heb ik wel alleen het aimen lukt me nog niet goed op de xbox sinds ik overgestapt ben van pc naar xbox.
Ik heb nog wel een tip voor je. Zet de aim assist in singleplayer games uit. Ik vindt dat ten eerste veel leuker, en ten tweede zul je er alleen maar beter van worden als je mp games speelt waar je het wel hebt.![]()
Ik vind het zelf ook gewoon hatelijk, je ziet de spelers al lang maar doordat je nog niet goed kunt aimen killen ze me nog.quote:Op maandag 24 december 2012 13:02 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde probleem toen ik van PC overstapte naar PS3. Vandaar dat de opmerking over gebrek aan skill bij PS3 gamers van Litmanen bij mij in het verkeerde keelgat schoot. Ik heb echt tijd nodig gehad om goed te leren mikken met een controller, en aim assist helpt je wel, maar doet echt niet alles voor je.
Ik heb nog wel een tip voor je. Zet de aim assist in singleplayer games uit. Ik vindt dat ten eerste veel leuker, en ten tweede zul je er alleen maar beter van worden als je mp games speelt waar je het wel hebt.ach het gaat vanzelf wel wat beter.
![]()
Ik wilde dat ik zo goed als Mark of J was
RvP; Feyenoord
Geen zweet Vondermar, jij bent samen met Vonderhund ook van waarde hoorquote:Op maandag 24 december 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde dat ik zo goed als Mark of J was
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Die kerel speelt sinds mw2 non stop cod als jij de tijd erin had gestoken die hij heeft dan was je ook zo goed.quote:Op maandag 24 december 2012 13:59 schreef vandermar het volgende:
Ik wilde dat ik zo goed als Mark of J was![]()
Idd, iedereen die er veel tijd insteekt zal een 4+ kd kunnen hanteren.quote:Op maandag 24 december 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel speelt sinds mw2 non stop cod als jij de tijd erin had gestoken die hij heeft dan was je ook zo goed.
Dat is het enige verschil tussen ene goede en een slechte speler.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Jij meent dat hij een 4 kd heeft in BO2?quote:Op maandag 24 december 2012 14:17 schreef BzP het volgende:
[..]
Idd, iedereen die er veel tijd insteekt zal een 4+ kd kunnen hanteren.
Dat is het enige verschil tussen ene goede en een slechte speler.![]()
COD is sowieso makkelijk.
Als je niet de mogool uithangt en redelijk reflexen hebt kan je makkelijk een 2, misschien 3, K/D hanteren.
Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
3 is heel moeilijk in dit spel tenzij je heel rustig speelt. BO1 had ik een kd account waar ik 3,7 kd stond na een maandquote:Op maandag 24 december 2012 14:24 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Als je niet de mogool uithangt en redelijk reflexen hebt kan je makkelijk een 2, misschien 3, K/D hanteren.![]()
Ik heb dit al eens eerder gezegd, maar dit kan niet voor iedereen gelden, en ook niet voor het merendeel. Suicides niet meegerekend (en ik denk dat die factor te verwaarlozen is) is de gemiddelde k/d ratio wiskundig gezien gewoon 1.00, dat kan niet anders. Suicides zullen overigens het gemiddelde zelfs nog omlaag brengen.quote:Op maandag 24 december 2012 14:24 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Als je niet de mogool uithangt en redelijk reflexen hebt kan je makkelijk een 2, misschien 3, K/D hanteren.
Daarnaast zal een standaard normale verdeling gelden, met in het midden K/D 1.00, waarbij er verder van 1.00 steeds minder mensen zijn met die ratio. Dat betekent ook dat er net zo veel mensen zijn met een 2.00 als mensen met een 0.5 K/D ratio.
Naast het feit dat dit wiskundig en statistisch gezien gewoon zo moet zijn, is het ook gemakkelijk voor te stellen. Het is net als een enkel potje TDM. Niet iedereen kan positief staan, de helft staat positief, de helft negatief (gemiddeld!).
Ik weet overigens niet wat er gebeurt met je stats als je een match voortijdig quit. Als het goed is wordt dat gewoon mee geteld. Als dat niet zo is, kan dat inderdaad de cijfers beinvloeden.![]()
Ik heb Ghost meegenomen de eerste prestige in, stel dat ik dan een wapen meeneem naar de 2e prestige.. Vervalt Ghost dan of hou ik deze er dan ook bij?![]()
Het benadert een normale verdeling, maar er zijn mensen met een k/d van 0. Een normale verdeling heeft asymptoten, dus het kan geen pure normale verdeling zijn omdat die de 0 niet zou rakenquote:Op maandag 24 december 2012 14:59 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Ik heb dit al eens eerder gezegd, maar dit kan niet voor iedereen gelden, en ook niet voor het merendeel. Suicides niet meegerekend (en ik denk dat die factor te verwaarlozen is) is de gemiddelde k/d ratio wiskundig gezien gewoon 1.00, dat kan niet anders. Suicides zullen overigens het gemiddelde zelfs nog omlaag brengen.
Daarnaast zal een standaard normale verdeling gelden, met in het midden K/D 1.00, waarbij er verder van 1.00 steeds minder mensen zijn met die ratio. Dat betekent ook dat er net zo veel mensen zijn met een 2.00 als mensen met een 0.5 K/D ratio.
Naast het feit dat dit wiskundig en statistisch gezien gewoon zo moet zijn, is het ook gemakkelijk voor te stellen. Het is net als een enkel potje TDM. Niet iedereen kan positief staan, de helft staat positief, de helft negatief.
Ik weet overigens niet wat er gebeurt met je stats als je een match voortijdig quit. Als het goed is wordt dat gewoon mee geteld. Als dat niet zo is, kan dat inderdaad de cijfers beinvloeden.
Ok smartass, maar dat neemt niet weg dat de rest van het verhaal klopt. De gemiddelde K/D ratio is 1.00 en voor elke speler met een 2.00 is er een met een 0.5 ratio.![]()
Tenzij voortijdig een match afbreken niet wordt meegeteld, maar volgens mij is dat wel zo. Ik heb wel eens uit ongeduld een match afgebroken omdat ik iets vrij gespeeld had, en dat blijft vervolgens beschikbaar.![]()
Dit klopt inderdaad.quote:Op maandag 24 december 2012 15:09 schreef HenkPel het volgende:
Ok smartass, maar dat neemt niet weg dat de rest van het verhaal klopt. De gemiddelde K/D ratio is 1.00 en voor elke speler met een 2.00 is er een met een 0.5 ratio.![]()
Tenzij voortijdig een match afbreken niet wordt meegeteld, maar volgens mij is dat wel zo. Ik heb wel eens uit ongeduld een match afgebroken omdat ik iets vrij gespeeld had, en dat blijft vervolgens beschikbaar.![]()
Het heet een permanent unlock, dus ik neem aan dat dan ook echt 'permanent' is. Tenzij je de laatste soort van prestige doet (ik blijf daar mensen voor waarschuwenquote:Op maandag 24 december 2012 15:04 schreef Alovenac het volgende:
Ik heb Ghost meegenomen de eerste prestige in, stel dat ik dan een wapen meeneem naar de 2e prestige.. Vervalt Ghost dan of hou ik deze er dan ook bij?).
![]()
Ja, het geld inderdaad niet voor mensen die zo casual zijn dat ze zelfs in CoD zuigen, zoals mijn moeder bijv., maar iemand die bijvoorbeeld veel FPS's online speelt zal geen moeite hebben met CoD omdat het in vergelijk met andere spellen rete makkelijk is.quote:Op maandag 24 december 2012 14:59 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Ik heb dit al eens eerder gezegd, maar dit kan niet voor iedereen gelden, en ook niet voor het merendeel. Suicides niet meegerekend (en ik denk dat die factor te verwaarlozen is) is de gemiddelde k/d ratio wiskundig gezien gewoon 1.00, dat kan niet anders. Suicides zullen overigens het gemiddelde zelfs nog omlaag brengen.
Naast het feit dat dit wiskundig en statistisch gezien gewoon zo moet zijn, is het ook gemakkelijk voor te stellen. Het is net als een enkel potje TDM. Niet iedereen kan positief staan, de helft staat positief, de helft negatief (gemiddeld!).
Ik weet overigens niet wat er gebeurt met je stats als je een match voortijdig quit. Als het goed is wordt dat gewoon mee geteld. Als dat niet zo is, kan dat inderdaad de cijfers beinvloeden.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Ja, maar dat geldt dus voor iedereen. Mensen die niet zo goed zijn in FPS games, zijn dus ook minder slecht in COD. Je moeder zal ook beter zijn in COD dan in Socom (of zoiets).quote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Ja, het geld inderdaad niet voor mensen die zo casual zijn dat ze zelfs in CoD zuigen, zoals mijn moeder bijv., maar iemand die bijvoorbeeld veel FPS's online speelt zal geen moeite hebben met CoD omdat het in vergelijk met andere spellen rete makkelijk is.
Het is net zoiets als zeggen dat online multiplayer op consoles makkelijker is dan op PC. Dat is niet zo, want iedereen heeft exact hetzelfde voordeel van de aim assist (en het nadeel van iets lastiger mikken met een pookje). Het is dus net zo lastig om een kill te maken op console als op PC (in de multiplayer).![]()
Nu wordt het te ingewikkeld voor mijquote:Op maandag 24 december 2012 15:19 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt dus voor iedereen. Mensen die niet zo goed zijn in FPS games, zijn dus ook minder slecht in COD. Je moeder zal ook beter zijn in COD dan in Socom (of zoiets).
Het is net zoiets als zeggen dat online multiplayer op consoles makkelijker is dan op PC. Dat is niet zo, want iedereen heeft exact hetzelfde voordeel van de aim assist (en het nadeel van iets lastiger mikken met een pookje). Het is dus net zo lastig om een kill te maken op console als op PC (in de multiplayer).![]()
Wat ik gewoon wil zeggen is dat CoD een extreem makkelijk spel is voor de ervaren speler.Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
COD beloont de goede spelers veel meer dan de slechte spelers in de vorm van killstreaks dus dat gaat niet op.quote:Op maandag 24 december 2012 15:19 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt dus voor iedereen. Mensen die niet zo goed zijn in FPS games, zijn dus ook minder slecht in COD. Je moeder zal ook beter zijn in COD dan in Socom (of zoiets).
De verschillen worden wel versterkt inderdaad door killstreaks. Het is wat dat betreft goed dat ze de beloningen van killstreak kills wat omlaag hebben geschroefd, anders was dat nog extremer.
Ik heb laatst een swarm tegen me gehad, en dat viel me nogal tegen (of mee in dit geval). Ons hele team was toevallig vrij intelligent, en bleef gewoon lekker binnen (in Express kan dat vrij goed). Die hele swarm had misschien twee kills ofzo, en dat potje eindigde in winst (TDM).![]()
Ik heb 14 kills gehad met een swarm op Raid maar ook wel eens amper een kill. Express is trouwens de slechtste map die er ooit is geweest ik speel liever op Bakaara dan op Express en ik dacht dat ik dat nooit zou zeggen over een mapquote:Op maandag 24 december 2012 15:32 schreef HenkPel het volgende:
De verschillen worden wel versterkt inderdaad door killstreaks. Het is wat dat betreft goed dat ze de beloningen van killstreak kills wat omlaag hebben geschroefd, anders was dat nog extremer.
Ik heb laatst een swarm tegen me gehad, en dat viel me nogal tegen (of mee in dit geval). Ons hele team was toevallig vrij intelligent, en bleef gewoon lekker binnen (in Express kan dat vrij goed). Die hele swarm had misschien twee kills ofzo, en dat potje eindigde in winst (TDM).![]()
Ik heb 14 kills gemiddeld per lodestar.quote:Op maandag 24 december 2012 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb 14 kills gehad met een swarm op Raid maar ook wel eens amper een kill. Express is trouwens de slechtste map die er ooit is geweest ik speel liever op Bakaara dan op Express en ik dacht dat ik dat nooit zou zeggen over een map
Verder ben ik het eens met Express, wat een grafmap.
Drone ook.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik vind Hijacked echt een zaad map. Onder andere omdat de spawns daar echt verrot zijn. Als ik de boot oversteek door de machinekamer, en ik kom tevoorschijn aan de andere kant, maak ik regelmatig mee dat er niemand is. Maar als ik dan de hoek om ga worden er ineens drie mensen achter me gespawned. Ik kan daar niks mee.![]()
Lodestar is de eerste maand heel goed net zoals de VTOL. Daarna gebruik ik liever killstreaks die niet neer geschoten kunnen worden![]()
Drone en Express vind ik juist erg leuke maps. Wederom een speelstijl verhaal denk ik.quote:Op maandag 24 december 2012 15:38 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb 14 kills gemiddeld per lodestar.
Verder ben ik het eens met Express, wat een grafmap.
Drone ook.![]()
![]()
Ik Express is vooral verneukt doordat de halve lobby in eens gaat snipenquote:Op maandag 24 december 2012 15:41 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Drone en Express vind ik juist erg leuke maps. Wederom een speelstijl verhaal denk ik.![]()
![]()
Dat vind ik dus wel vermakelijk, snipers zijn een mooi doelwit voor mijn Swat.
'Pfrrrt, ploink, headshot'.![]()
![]()
Ja ik erger me groen en geel aan dat soort mensen. Maar ieder zijn manier van plezier zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 24 december 2012 15:52 schreef HenkPel het volgende:
Dat vind ik dus wel vermakelijk, snipers zijn een mooi doelwit voor mijn Swat.
'Pfrrrt, ploink, headshot'.![]()
Nee, dat hoeft niet perse. Bijvoorbeeld: 20 kills en 10 deaths is een k/d van 2, omgekeerd 10 kills 20 deaths is een k/d van 0.5. Maar 15 kills 10 deaths is een k/d van 1.50, 10 kills 15 deaths een kd van 0.667 (afgerond).quote:Op maandag 24 december 2012 15:09 schreef HenkPel het volgende:
De gemiddelde K/D ratio is 1.00 en voor elke speler met een 2.00 is er een met een 0.5 ratio.![]()
Hierbij ga je er ook gemakshalve even vanuit dat elke speler constant dezelfde tegenspeler killed, maar dat is ook niet het geval
Oke thnx.quote:Op maandag 24 december 2012 15:12 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Het heet een permanent unlock, dus ik neem aan dat dan ook echt 'permanent' is. Tenzij je de laatste soort van prestige doet (ik blijf daar mensen voor waarschuwen).
Iemand ook die mij even kan vertellen hoe je Bloodthristy(?) medals krijgt.. Aan het einde van prestige 2 toch maar eens begonnen voor een goud camo op de Type 25.![]()
Je moet wel 5 kills halen met je wapen geen frag of c4 kill er tussenquote:Op maandag 24 december 2012 16:01 schreef HenkPel het volgende:
5 Kills zonder dood te gaan, als ik me niet vergis.![]()
Lodestar is een stuk beter dan de vtol.quote:Op maandag 24 december 2012 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lodestar is de eerste maand heel goed net zoals de VTOL. Daarna gebruik ik liever killstreaks die niet neer geschoten kunnen worden
Lodestar vliegt veel hoger waardoor je elke spawn op elk moment kunt bekogelen.
die Vtol die zweeft wat op en neer door de map waardoor je vaak neergeschoten wordt zonder dat je jezelf kan verdedigen omdat je niet de hele map kan coveren.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat laatste is niet zo inderdaad, maar het gemiddelde kan niet anders zijn dan 1.00. De grafiek zal er wat vervormd uitzien omdat het een ratio is. Maar wat jij zegt, is in feite correct. Voor elke speler met 1,5 is er een met 0.667, voor elke 3.0 een 0.334, voor elke 10.0 een 0.1, enz.quote:Op maandag 24 december 2012 15:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet perse. Bijvoorbeeld: 20 kills en 10 deaths is een k/d van 2, omgekeerd 10 kills 20 deaths is een k/d van 0.5. Maar 15 kills 10 deaths is een k/d van 1.50, 10 kills 15 deaths een kd van 0.667 (afgerond).
Hierbij ga je er ook gemakshalve even vanuit dat elke speler constant dezelfde tegenspeler killed, maar dat is ook niet het geval
Dat is de basisregel voor een 'normale verdeling'. Dat is een wiskundige term overigens, zoek maar eens op voor de grap (niet lullig bedoeld).![]()
Vtol moet je goed plaatsten en de hele tijd blijven bewegen dan is hij veel beter dan de Lodestarquote:Op maandag 24 december 2012 16:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Lodestar is een stuk beter dan de vtol.
Lodestar vliegt veel hoger waardoor je elke spawn op elk moment kunt bekogelen.
die Vtol die zweeft wat op en neer door de map waardoor je vaak neergeschoten wordt zonder dat je jezelf kan verdedigen omdat je niet de hele map kan coveren.![]()
Hij beweegt toch uit zichzelf?quote:Op maandag 24 december 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vtol moet je goed plaatsten en de hele tijd blijven bewegen dan is hij veel beter dan de LodestarVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Kan je dat echt onder het vliegen?quote:Op maandag 24 december 2012 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope je kan ook zelf de positie veranderen
Hoe?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Linker of rechterbutton dan verplaats hij zichquote:Op maandag 24 december 2012 16:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Kan je dat echt onder het vliegen?
Hoe?![]()
Xi het nu op youtube ja.
Dat maakt hem wel beter.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik had pas na 3 keer dood dat hij ook raketten hadquote:Op maandag 24 december 2012 16:17 schreef BzP het volgende:
Xi het nu op youtube ja.
Dat maakt hem wel beter.![]()
![]()
LoL en dat had ik nou weer meteen doorquote:Op maandag 24 december 2012 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had pas na 3 keer dood dat hij ook raketten had
Zal wel nog van de gunship zijn.
Maat van me was laatst met me mee aant kijken toen ik een AGR gooide en toen die uit zichzelf begon te killen.
die maat: HUH? HOE DOE JE DAT? WAT IS DAT VOOR EEN GLITCH??
Nee, dat hoeft niet zo te zijn. Voor iedere speler die 15-10 speelt is er niet automatisch een die 10-15 speelt. Dit omdat niet iedereen constant dezelfde tegenstander killed. Je komt dus niet automatisch bij een k/d uit van 1 en ook niet automatisch bij een standaard normale verdelingquote:Op maandag 24 december 2012 16:05 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo inderdaad, maar het gemiddelde kan niet anders zijn dan 1.00. De grafiek zal er wat vervormd uitzien omdat het een ratio is. Maar wat jij zegt, is in feite correct. Voor elke speler met 1,5 is er een met 0.667, voor elke 3.0 een 0.334, voor elke 10.0 een 0.1, enz.
Dat is de basisregel voor een 'normale verdeling'. Dat is een wiskundige term overigens, zoek maar eens op voor de grap (niet lullig bedoeld).Ik ben overigens prima op de hoogte van statistiek
Nee maar het gemiddelde van alle killdeaths in zn totaliteit zal altijd rond de 1 zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 16:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet zo te zijn. Voor iedere speler die 15-10 speelt is er niet automatisch een die 10-15 speelt. Dit omdat niet iedereen constant dezelfde tegenstander killed. Je komt dus niet automatisch bij een k/d uit van 1 en ook niet automatisch bij een standaard normale verdelingIk ben overigens prima op de hoogte van statistiek
Want voor elke +1 voor iemand online zal een ander -1 moeten gaan.
Dus alles bij elkaar geteld is het gewoon logica.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Juist wel volgens mij. Dat is juist het idee van de normale verdeling, die is symmetrisch. Als de groep maar groot genoeg (X miljoen gamers lijkt me groot genoeg). Het klopt dat niet iedereen dezelfde speler steeds killed, maar het is zelfs letterlijk zo dat elke kill voor iemand anders een death is (suicides wederom even verwaarloosd voor het gemak). Het kan niet anders dan symmetrisch verdeeld zijn, of ik zie iets over het hoofd.quote:Op maandag 24 december 2012 16:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet zo te zijn. Voor iedere speler die 15-10 speelt is er niet automatisch een die 10-15 speelt. Dit omdat niet iedereen constant dezelfde tegenstander killed. Je komt dus niet automatisch bij een k/d uit van 1 en ook niet automatisch bij een standaard normale verdelingIk ben overigens prima op de hoogte van statistiek
![]()
Uiteindelijk wel, maar het gaat hier toch over de potjes zelf?quote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee maar het gemiddelde van alle killdeaths in zn totaliteit zal altijd rond de 1 zijn.
Dus alles bij elkaar geteld is het gewoon logica.
quote:Op maandag 24 december 2012 16:26 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Juist wel volgens mij. Dat is juist het idee van de normale verdeling, die is symmetrisch. Als de groep maar groot genoeg (X miljoen gamers lijkt me groot genoeg). Het klopt dat niet iedereen dezelfde speler steeds killed, maar het is zelfs letterlijk zo dat elke kill voor iemand anders een death is (suicides wederom even verwaarloosd voor het gemak). Het kan niet anders dan symmetrisch verdeeld zijn, of ik zie iets over het hoofd.Laat maar, ik dacht dat je het over de potjes zelf had in plaats van de totaliteitquote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee maar het gemiddelde van alle killdeaths in zn totaliteit zal altijd rond de 1 zijn.
Dus alles bij elkaar geteld is het gewoon logica.
Ik had nooit gedacht dat een discussie over CoD zou eindigen in wiskundige poep
Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Heb je liever gescheld en verwijt?quote:Op maandag 24 december 2012 16:29 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik had nooit gedacht dat een discussie over CoD zou eindigen in wiskundige poep
Dat klopt, een potje is te kleinschalig, en heeft teveel verwachte extreme afwijkingen. Maar ook in een potje is de gemiddelde K/D ratio 1.00.quote:Op maandag 24 december 2012 16:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar het gaat hier toch over de potjes zelf?
Wat wij bedoelen is de gemiddelde K/D ratio overall.![]()
Post eens dat quickscopen gay is. Dan kun je pas lachenquote:Op maandag 24 december 2012 16:29 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik had nooit gedacht dat een discussie over CoD zou eindigen in wiskundige poep![]()
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar ik het is weer wat anders.quote:Masturbatie is goed voor de prostaat.![]()
Zie mij post hierboven, ik vond het al zo vreemdquote:Op maandag 24 december 2012 16:29 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Dat klopt, een potje is te kleinschalig, en heeft teveel verwachte extreme afwijkingen. Maar ook in een potje is de gemiddelde K/D ratio 1.00.
Wat wij bedoelen is de gemiddelde K/D ratio overall.![]()
Maak ook niet de volgende denkfout; Stel een potje 1 tegen 1 voor, dat eindigt in 10-0 voor de ene speler. Zijn K/D ratio is 10.0, die van de ander is 0.00. Het gemiddelde is dan niet 5.00 (10.0 + 0.00 gedeeld door 2). Je moet wel alle kills delen door alle deaths. Dat kan alleen maar 1.00 zijn.
Als je op die manier de gemiddelde ratio berekent ligt die wel boven de 1.00 volgens mij.
Hmmm, nu wordt het ingewikkeld.![]()
Dat heeft hij wel jaquote:Op maandag 24 december 2012 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij meent dat hij een 4 kd heeft in BO2?
RvP; Feyenoord
iuailsdfnpoijmnafewquote:Op maandag 24 december 2012 14:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geen zweet Vondermar, jij bent samen met Vonderhund ook van waarde hoor
Dat zei vonderhundRvP; Feyenoord
Ik ben een rekenvoorbeeld aan het maken in Excel, wacht evenquote:Op maandag 24 december 2012 16:37 schreef HenkPel het volgende:
Maak ook niet de volgende denkfout; Stel een potje 1 tegen 1 voor, dat eindigt in 10-0 voor de ene speler. Zijn K/D ratio is 10.0, die van de ander is 0.00. Het gemiddelde is dan niet 5.00 (10.0 + 0.00 gedeeld door 2). Je moet wel alle kills delen door alle deaths. Dat kan alleen maar 1.00 zijn.
Als je op die manier de gemiddelde ratio berekent ligt die wel boven de 1.00 volgens mij.
Hmmm, nu wordt het ingewikkeld.(Ja ik verveel me op mijn werk
)
Het aantal kills gedeeld door het aantal deaths in een potje is altijd 1. Maar de k/d ratio's zijn niet per definitie 1. Hier zit het probleem
Je hebt gelijkquote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben een rekenvoorbeeld aan het maken in Excel, wacht even(Ja ik verveel me op mijn werk
)
Het aantal kills gedeeld door het aantal deaths in een potje is altijd 1. Maar de k/d ratio's zijn niet per definitie 1. Hier zit het probleem
Je kunt een gemiddelde nemen van alle kills en deaths maar je kunt ook een gemiddelde nemen van alle losse KD's.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja,ik kwam net tot dezelfde conclusie. 10 spelers met 1.5 tegenover 10 met .667 kan voorkomen als 10 spelers 15 voor 10 tegen hebben, en 10 spelers 10 voor 15 tegen hebben. Het gemiddelde ligt dan boven de 1.00 (2167/2000).quote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben een rekenvoorbeeld aan het maken in Excel, wacht even(Ja ik verveel me op mijn werk
)
Het aantal kills gedeeld door het aantal deaths in een potje is altijd 1. Maar de k/d ratio's zijn niet per definitie 1. Hier zit het probleem![]()
Quickscopen is trouwens wel gay.RvP; Feyenoord
quote:Op maandag 24 december 2012 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Post eens dat quickscopen gay is. Dan kun je pas lachen![]()
![]()
RvP in een Feyenoord shirt niet dan?quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Juist. In mijn fictieve voorbeeld is namelijk het aantal kills en deaths precies 1 en de gemiddel k/d-ratio van alle spelers 2,83. We hebben het over verschillende dingenquote:Op maandag 24 december 2012 16:42 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Ja,ik kwam net tot dezelfde conclusie. 10 spelers met 1.5 tegenover 10 met .667 kan voorkomen als 10 spelers 15 voor 10 tegen hebben, en 10 spelers 10 voor 15 tegen hebben. Het gemiddelde ligt dan boven de 1.00 (2167/2000).
Dan heb je wel een extreem rekenvoorbeeld genomen, of niet?quote:Op maandag 24 december 2012 16:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Juist. In mijn fictieve voorbeeld is namelijk het aantal kills en deaths precies 1 en de gemiddel k/d-ratio van alle spelers 2,83. We hebben het over verschillende dingen
Maar uiteindelijk zullen we moeten concluderen dat de gemiddelde K/D ratio niet 1.00 zal zijn, hoewel het totale aantal kills gedeeld door deaths (buiten de suicide afwijking) wel 1.00 zal zijn. Wat dan wel de gemiddelde K/D ratio is, durf ik dan alleen nog maar te gokken.
Maar er zijn nog wel evenveel spelers met een ratio boven 1.00, als spelers met een ratio onder de 1.00. Dat klopt nog wel. En als je meer kills hebt dan deaths, ben je boven gemiddeld.![]()
Nee, RvP is altijd een baasquote:
(tenzij hij in het lelijke shirt van Twente, Ajax of PSV speelt)RvP; Feyenoord
Als ik het ietwat meer nuanceer en (naar mijn mening) representatief maak voor een normaal potje COD zit de gemiddelde k/d-ratio van alle spelers in dat potje nog steeds rond de 1,5. Het is nog steeds uiteraard maar 1 casequote:Op maandag 24 december 2012 16:51 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Dan heb je wel een extreem rekenvoorbeeld genomen, of niet?
Maar uiteindelijk zullen we moeten concluderen dat de gemiddelde K/D ratio niet 1.00 zal zijn, hoewel het totale aantal kills gedeeld door deaths (buiten de suicide afwijking) wel 1.00 zal zijn. Wat dan wel de gemiddelde K/D ratio is, durf ik dan alleen nog maar te gokken.
Maar er zijn nog wel evenveel spelers met een ratio boven 1.00, als spelers met een ratio onder de 1.00. Dat klopt nog wel. En als je meer kills hebt dan deaths, ben je boven gemiddeld.
En ja, ik verveel me inderdaad, ik zit verplicht naar een Avondmis met bejaarden te kijken
Dat voorbeeld klopt als een bus.
Uiteindelijk zal het wel heel erg uitvlakken naarmate je meer spelers en potjes neemt, en komt de gemiddelde ratio toch nog uit op 1, zij het dan 1.02 ofzo bijvoorbeeld. Je persoonlijke K/D ratio is namelijk ook niet je gemiddelde K/D ratio, maar al je kills gedeeld door al je deaths. Dat vlakt al heel erg af.![]()
Er zijn evenveel deaths als kills, ieder potje. Soms meer deaths door suicides.RvP; Feyenoord
Precies. Beter geeft Treyarch eens die data aan ons Henk, dan konden we eens wat statistiek er op los latenquote:Op maandag 24 december 2012 17:12 schreef HenkPel het volgende:
Dat voorbeeld klopt als een bus.
Uiteindelijk zal het wel heel erg uitvlakken naarmate je meer spelers en potjes neemt, en komt de gemiddelde ratio toch nog uit op 1, zij het dan 1.02 ofzo bijvoorbeeld. Je persoonlijke K/D ratio is namelijk ook niet je gemiddelde K/D ratio, maar al je kills gedeeld door al je deaths. Dat vlakt al heel erg af.
Ja,ik vroeg me ook al af of dat niet gewoon ergens staat op een officiele Treyarch site, ik ben ondertussen erg benieuwd naar de daadwerkelijke cijfers.![]()
de gemiddelde k/d ratio van het team is het totaal aantal kils gedeeld door het totaal aantal deaths, niet simpel de k/d ratio's bij elkaar optellen en dan delen door het aantal spelers zoals je nu doet.quote:
1.175 is de gemiddelde k/d. van het bovenste team. en 0,85 van het 2e team.RvP; Feyenoord
Er staat inderdaad "team 1", maar daar moest staan "elk lid van team 1"quote:Op maandag 24 december 2012 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
de gemiddelde k/d ratio van het team is het totaal aantal kils gedeeld door het totaal aantal deaths, niet simpel de k/d ratio's bij elkaar optellen en dan delen door het aantal spelers zoals je nu doet.
1.175 is de gemiddelde k/d. van het bovenste team. en 0,85 van het 2e team.
Vondermar, scherp vandaag
Treyarch faalt weer eens zoals altijd.
slecht internet op de PS3 en dan ook nog eens alleen maar vast lopers als je hoge round ben met zombies.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Koop dan ook een xboxquote:Op maandag 24 december 2012 17:23 schreef Djeetje het volgende:
Treyarch faalt weer eens zoals altijd.
slecht internet op de PS3 en dan ook nog eens alleen maar vast lopers als je hoge round ben met zombies.RvP; Feyenoord
Maak andere vrienden zodat je een xbox moet kopen.quote:RvP; Feyenoord
niemand wil een ui als vriend.quote:Op maandag 24 december 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maak andere vrienden zodat je een xbox moet kopen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ook niet de annoying orrange?quote:RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |