Dat zal wel iets worden als 'Hoi, neuken? 'quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:30 schreef Perzephone het volgende:
Euj, kon je niet wat beters verzinnen als titel? Beetje oefenen voor je profieltekst hoor!
En toch zit je hier te hosselen? Meer oefenen dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal wel iets worden als 'Hoi, neuken? '
Ik heb al een een profiel gehad enzo he, op 3 sites
Nouja dat -iets meer dan een half jaartje- datingsites hebben me doen beseffen dat ik er maar niet teveel achteraan moet gaan, helpt toch niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:33 schreef Perzephone het volgende:
[..]
En toch zit je hier te hosselen? Meer oefenen dus
Met die tekst?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal wel iets worden als 'Hoi, neuken? '
Ik heb al een een profiel gehad enzo he, op 3 sites
Nee niet met die tekstquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met die tekst?
Weet je wel meteen waar je aan toe bent als je zo'n profiel voorbij ziet komen.
Dat had ik al gedachtquote:
Maar een tekst voor een eventueel nieuw profiel zou daar wel op neerkomen denk ikquote:
Ik kom sowieso af en toe terugquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kom vooral terug als het zover is
Onder het mom, geen beter vermaak dan leedvermaak ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:47 schreef Craptacular het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar slechte date verhalen.
Juist, want ik heb al mijn dates wel gezoend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Onder het mom, geen beter vermaak dan leedvermaak ?
En geen koortslip gekregen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Juist, want ik heb al mijn dates wel gezoend.
Oh ja...want dat is natuurlijk het kenmerk van een succesvolle datequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Juist, want ik heb al mijn dates wel gezoend.
Wat een sneu type.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef xApples het volgende:
Ik heb geen slecht date verhaal; wel een slecht chat verhaal.
Leuke jongen, leuke foto, heel vlot en gezellig gesprek..
Hebben we wat afgesproken voor volgende week nouja helemaal goed.
Begint ie gisteravond opeens: he wil je nog even een foto van je lijf maken?
En welke maat heb je? 36,38 of 40?
Ik ben echt totaal afgeknapt..
Ik zou terugmailen met '52'quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef xApples het volgende:
Ik heb geen slecht date verhaal; wel een slecht chat verhaal.
Leuke jongen, leuke foto, heel vlot en gezellig gesprek..
Hebben we wat afgesproken voor volgende week nouja helemaal goed.
Begint ie gisteravond opeens: he wil je nog even een foto van je lijf maken?
En welke maat heb je? 36,38 of 40?
Ik ben echt totaal afgeknapt..
Zou ik echt doen, 52 is ook een goeie maar da's niet zo geloofwaardig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef xApples het volgende:
Ja ik dacht al.. Ik ga terug sturen dat ik maat 46 heb.. Kijken offie
dan nog wil afspreken
Ik zou 69 doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zou ik echt doen, 52 is ook een goeie maar da's niet zo geloofwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |