Als je iets niet wilt dan wil je het ook niet. Als het iets extra's is wil je het dus wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We behandelen de dagen als een stap weekendgaat meestal het zelfde maar nu iets extra's.
[..]
Ik en vele met mij. Het is iets extra's meer niet
Ja het verschil is alleen hoe erg je het laat mee tellen in je leven.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je iets niet wilt dan wil je het ook niet. Als het iets extra's is wil je het dus wel.
Precies. Wie wilt er geen relatie. Jij niet (antwoord nee), want je wilt het wel. We snappen elkaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:03 schreef ook_gek het volgende:
dan prima zo als vrijgezel. En een relatie zie ik als bonus. Du
Al zal er heus wel wat veranderen aan al die punten zodra hij een vriendin heeft hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
De positie van de vrouw in het leven van ook_gek:
1) Ik ben zo weinig mogelijk thuis.
2) Ieder weekend ga ik stappen tot diep in de nacht.
3) Mijn vrienden gaan altijd voor.
4) Ik hanteer geen agenda, ik zie het allemaal wel.
4) Je bent hooguit een extraatje in mijn leven.
Vrouwen van boven de dertig zien er weinig in en is mijns inziens ook wel terecht.
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Vrouwen van boven de dertig zien er weinig in en is mijns inziens ook wel terecht.
Top! We begrijpen elkaarquote:Op donderdag 20 december 2012 15:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Precies. Wie wilt er geen relatie. Jij niet (antwoord nee), want je wilt het wel. We snappen elkaar.
Maar zo hoort het ook. Iemand die geen leuk leven heeft zonder relatie kan beter eerst even kritisch naar zijn leven kijken. Een relatie moet juist dat leuke extra-tje zijn.
Kan best zijn dat ook_gek in wezen helemaal anders is in het echte leven natuurlijk. (Herstel, hij bevestigt het nu zelfquote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dat is niet het geval, kan me ook niet indenken waarom ik me anders zal gaan voor doen hier dan ik werkelijk benquote:Op donderdag 20 december 2012 15:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ook_gek in wezen helemaal anders is in het echte leven natuurlijk.
Je komt over als een vrijgevochten jongen. Geen idee hoeveel vrouwen van 30+ er zijn die bovenstaande voorwaarden willen en kunnen beslechten.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat valt echt wel mee geloof me
Klopt, uit eten, lunchen, stappen of weekenjes weg.
Dit klopt ook maar gezellig als ze mee gaat. Type bank hangen elke avomd gaat niet werken dus.
Ook dit klopt, belangrijkste in je leven die je hebt! Dan heb ik het over echte vrienden dan he. Belangrijk is wel dat mijn vriendin goed met mijn vrienden overweg kan gaan natuurlijk.
Jup, ik wil niet elke week vol staan qua planning. Genoeg vrouwen die dat ook niet willen.
Te simpel gezegt, ik heb geen vriendin nodig om een leuk leven te hebben nee. Dat houd niet in dat als ik een vriendin heb ze op de laatste plaats staat
En gek genoeg zijn er genoeg vrouwen van 30+ die het zelfde idee hebben.
Uiteindelijk iedereen wel, maar eerlijk gezegd bevalt het single zijn me best goed.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:38 schreef Dizorn het volgende:
Dacht dat jij anti plannen was, ookgek?
Tevens 100% met Silenus eensch.
En wie wil er nou geen relatie? of nja, liefde. prima fysiologische drug die je hersenen op tilt doet slaan en je gaat je er heerlijk van voelen.
Als ik in mijn directe omgeving kijk toch best veel. Ik kom ook tijdens stappen toch best veel vrouwen van rond de 30 tegen die vrijgezel zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je komt over als een vrijgevochten jongen. Geen idee hoeveel vrouwen van 30+ er zijn die bovenstaande voorwaarden willen en kunnen beslechten.
Tuurlijk moet er balans zijn, en prima heel af en toe op de bank zitten. Dat doe ik nu namelijk ook zonder relatie.quote:Natuurlijk hoef je je vrienden niet op te geven. Tevens hoef je niet iedere avond verplicht op de bank te hangen met een vrouw. Uiteraard draait alles om een balans in je leven, maar ik denk dat die van jou iets doorslaat naar het vrijgezel zijn en dat je uitdraagt dat je daar zeer tevreden mee bent.
Ik heb geen hele rijen staan hoor, zeer zeker niet. Maar ik maak me er geen zorgen omquote:Maar als de vrouwen in rijen van drie voor je klaar staan. Allen even mooi, intelligent en gezellig. Dan maakt het allemaal toch niets uit.
Maar daar zal dan ook niet snel iets serieus uit komen.Na een tijdje willen ze weer settlen en dan gaat het mis. Dan willen ze niet elke dag de hort op.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik in mijn directe omgeving kijk toch best veel. Ik kom ook tijdens stappen toch best veel vrouwen van rond de 30 tegen die vrijgezel zijn.
Klein voordeel is denk ik dat ze uit een langs relatie komen en weer willen genieten?
Geen idee miss wel miss niet. Maar daar gaat ik niet over denken in het begin. Het gaat goed zo lang het gezellig is, op wat voor een manier dat ook zal zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar daar zal dan ook niet snel iets serieus uit komen.Na een tijdje willen ze weer settlen en dan gaat het mis. Dan willen ze niet elke dag de hort op.
Maar dat is ook hoe je erin staat. Ik wou toch wel iets vasters dan 'we kijken wel hoelang het leuk blijft'. Dus meer ervoor gaan, investeren in de relatie, etc.... meer lange termijn. Ik krijg bij jou het idee dat het niet vooruit denken is maar leven in het heden. Ook prima natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen idee miss wel miss niet. Maar daar gaat ik niet over denken in het begin. Het gaat goed zo lang het gezellig is, op wat voor een manier dat ook zal zijn.
En is het niet meer leuk dan houd het op toch? Wie weet gebeurt het wel dat we het op een totaal andere manier dan nu leuk hebben. Ik sta voor alles open, als ik me zelf er maar prettig bij voelt.
Niemand kan je de garantie geven dat het altijd goed blijft gaan. Als je alle 2 redelijk op 1 lijn zit ga je het lang volhouden mits je natuurlijk wel zorgt dat het leuk, spannend en fris blijft. Anders komt de bekende sleur. En hoe je dat doet is persoon afhankelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dat is ook hoe je erin staat. Ik wou toch wel iets vasters dan 'we kijken wel hoelang het leuk blijft'. Dus meer ervoor gaan, investeren in de relatie, etc.... meer lange termijn. Ik krijg bij jou het idee dat het niet vooruit denken is maar leven in het heden. Ook prima natuurlijk.(zolang je er later geen spijt van krijgt)
Of sex relatie fixenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Dizorn het volgende:
Dus wat de levensles hier is: zorg dat je je fapskills op peil houdt. anders kom je voor nare verrassingen te staan.
Dat is 1 ding wat je altijd moet hebben, niet afhankelijk zijn van een ander persoonquote:zorg dat je je eigen plezier in de hand hebt.
Op je linkerhand gaan zitten tot ie lam is zodat het voelt alsof een meid het doetquote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Dizorn het volgende:
Dus wat de levensles hier is: zorg dat je je fapskills op peil houdt. anders kom je voor nare verrassingen te staan. zorg dat je je eigen plezier in de hand hebt.
Yup..en aangezien die nog moet komen omdat de vorige niet doorging: hou de openingspost in de gatenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef Craptacular het volgende:
Btw een kookmeet voor de mensen in dit topic?
Die is toch pas geleden geweest en was niet helemaal goed verlopen wegens een zieke gastheer?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef Craptacular het volgende:
Btw een kookmeet voor de mensen in dit topic?
Ik neem aan dat de vervanging wel komt alsnog. En daar wil ik dan wel bij zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die is toch pas geleden geweest en was niet helemaal goed verlopen wegens een zieke gastheer?
Ga je dan vissticks makenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de vervanging wel komt alsnog. En daar wil ik dan wel bij zijnEn de rest wil dat ook wel want ik kan super koken obviously
Doperwtjes en worteltjes!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Met saus zelfs en gekookte aardappels. Masterchef at work
Jij gaat dus ook merk ik?quote:Op donderdag 20 december 2012 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doperwtjes en worteltjes!!!
En aardappel puree en dan lekker veel vissticks met een knapperig krokant jasje en je hebt mijn hartje gestolen
Dit klinkt echt heerlijk!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Het begint bij mij al op vrijdag. verjaardag met kerst thema en er na heb ik een leuk feest in de stad. zaterdag ook een soort voor pre kerstfeest avond ergens. zondag bij komen![]()
Kerstavond gaat ik bij een goede vriendin eten en s'avonds op stap. 1ste kerstdag rustig aan doen en dan richting kroeg of bij iemand thuis, dat besluiten we op de dag zelf om met vrienden te eten die kerst haten, of waar de partner van moet werken.
Gaan de avond komen andere vrienden aanschuiven die klaar zijn met kerst verplichtingen en gaan we met ze alleen naar een kroeg toe om vervolgens daar met elkaar kerst te vieren en te klagen over de kerstdagen dat zal door gaan tot in de vroege uurtjes.
2de kerstdag gaat ik met wat vrienden aan de champagne lunche en dan langzaam door borrelen naar avond eten wat simpel gaat worden en dan door tot in de vroege ochtend.
Prima te doen dus.
Ik zie niet wat daar mis mee is. Afgezien van dat je het wel heel erg zwart-wit ziet en ik O_G er echt niet van verdenk er zo spastisch aan vast te houden. Heerlijk toch, 2 mensen met een eigen sociaal leven, waar je er bij elkaar onderdeel van uit mag maken? En af en toe zeg je FUCK IT tegen de buitenwereld en ga je het hele weekend in bed in elkaars armen liggen, in elkaars ogen kijken en stokjes in gaatjes stoppen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Que?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
...en stokjes in gaatjes stoppen.
Is nog geen nieuwe datum. Je kunt je aanmelden voor de facebookgroep want daar staat het het eerst, wordt februari waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:43 schreef Craptacular het volgende:
Maar goed even terug naar de kookmeet. Wie wat hoe waar?
Het zou toch zo leuk zijn, een fokdate, jij en ook_gekquote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar mis mee is. Afgezien van dat je het wel heel erg zwart-wit ziet en ik O_G er echt niet van verdenk er zo spastisch aan vast te houden. Heerlijk toch, 2 mensen met een eigen sociaal leven, waar je er bij elkaar onderdeel van uit mag maken? En af en toe zeg je FUCK IT tegen de buitenwereld en ga je het hele weekend in bed in elkaars armen liggen, in elkaars ogen kijken en stokjes in gaatjes stoppen.
Honderdleukquote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het zou toch zo leuk zijn, een fokdate, jij en ook_gek
Het zou niet de eerste keer zijn dat Fok!ers elkaar afberen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Goede reden.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb jarenlang een fokker afgebeerd en na afloop baalde ik ontzettend dat ik op fok niet ongegeneerd mijn ei kwijt kon, dus dat doen we niet meer
Precies!!! Jij snapt het! Maar er gaan geen stokjes in mijn gaatjes gestopt wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar mis mee is. Afgezien van dat je het wel heel erg zwart-wit ziet en ik O_G er echt niet van verdenk er zo spastisch aan vast te houden. Heerlijk toch, 2 mensen met een eigen sociaal leven, waar je er bij elkaar onderdeel van uit mag maken? En af en toe zeg je FUCK IT tegen de buitenwereld en ga je het hele weekend in bed in elkaars armen liggen, in elkaars ogen kijken en stokjes in gaatjes stoppen.
Dat is ook heel leuk, ze is een leuke meid met mijn gevoel voor humorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
1x leuk en ja is genoeg hoor, dan doe ik het alquote:
Is niet nodig! Wij zijn vast gezellig samen en dus geen reden tot ei droppen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb jarenlang een fokker afgebeerd en na afloop baalde ik ontzettend dat ik op fok niet ongegeneerd mijn ei kwijt kon, dus dat doen we niet meer
Slecht excuus bedoel jequote:
Zit je nu te fokken vanuit de kroeg?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies!!! Jij snapt het! Maar er gaan geen stokjes in mijn gaatjes gestopt worden
[..]
Dat is ook heel leuk, ze is een leuke meid met mijn gevoel voor humor
[..]
1x leuk en ja is genoeg hoor, dan doe ik het al
[..]
Is niet nodig! Wij zijn vast gezellig samen en dus geen reden tot ei droppen.
En stel dat, kan je gerust los over mij gaan. Kan er niet wakker van liggen.
[..]
Slecht excuus bedoel je![]()
nee? Waarom zal ik dat doen?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit je nu te fokken vanuit de kroeg?
Mijn dm staat open voor de naam van desbetreffende fokker.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dit topic staat open om de naam zo snel mogelijk te posten zeker?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn dm staat open voor de naam van desbetreffende fokker.
Gewoon een constatering vanaf de zijlijn hè. Ik kan me doorgaans wel vinden in jouw reacties, maar voor iemand die pretendeert zo'n druk "out-going" en "sociaal" leven te hebben post je wel héél erg veel hier...quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef ook_gek het volgende:
nee? Waarom zal ik dat doen?
Als je het echt wilt weten.... ik zat te eten, wilde nu muziek aan zetten omdat ik gaat omkleden en zag je reactie. Daar reageer ik nu op.
Als ik aangekleed ben gaat ik naar de kroeg en dat zal denk rond half 10 zijn.
nou uhm, fijne avond denk ik dan maar
Het is maar net waar je genoegen mee neemt in het leven.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kan ik goed begrijpen ja. Maar het is veel overdag, dan zit ik op m'n werk. Zit veel aan de telefoon en doe ik dit tussen door. Of als ik ergens aan het wachten ben of in de file sta.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon een constatering vanaf de zijlijn hè. Ik kan me doorgaans wel vinden in jouw reacties, maar voor iemand die pretendeert zo'n druk "out-going" en "sociaal" leven te hebben post je wel héél erg veel hier..
Ja ik kan dat ook goed begrijpenquote:Dus ik kan me die reacties van anderen op jouw posts wel voorstellen.
Wat nou genoegen nemen? Stel het zou zo zijn tussen O_G en zijn partner, waar levert zij dan op in? Kun je het je niet voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon dikke prima zou zijn zo'n relatie? Dat er veel ruimte voor anderen is maakt het toch alleen maar fijner wanneer iemand ruimte maakt voor jou? Dat zou voor mij specialer voelen dan "nou de plek op de bank naast me is TOCH leeg, dus als jij er wil komen zitten, nja, das wel leuk dan."quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:26 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het is maar net waar je genoegen mee neemt in het leven.
Je zegt wel nee op datequote:Op vrijdag 21 december 2012 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat nou genoegen nemen? Stel het zou zo zijn tussen O_G en zijn partner, waar levert zij dan op in? Kun je het je niet voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon dikke prima zou zijn zo'n relatie? Dat er veel ruimte voor anderen is maakt het toch alleen maar fijner wanneer iemand ruimte maakt voor jou? Dat zou voor mij specialer voelen dan "nou de plek op de bank naast me is TOCH leeg, dus als jij er wil komen zitten, nja, das wel leuk dan."
Ik vind altijd dat je nooit-nooit moet zeggen, zeker niet in matters of the heart, want je hart doet uiteindelijk toch eigenwijs wat het zelf wil en je hebt het niet voor het kiezen op wie je verliefd wordt, maar ik heb een relatie gehad met iemand die GEEN sociaal leven had en daarover zeg ik wel, dat nooit meer. O_G (en mijn eigen sociaal leven atm) is misschien het andere uiterste, maar zoals O_G over zijn vrienden praat, zo voelen mijn vriendschappen ook... Elke nieuwe man die ik ga ontmoeten staat feitelijk al op achterstand. Dat zal ik hem niet kwalijk nemen, maar ik heb zoveel historie met mijn vrienden, die zijn bij zoveel momenten/periodes die zo bepalend voor mij zijn geweest aanwezig geweest (want het is niet allemaal bier en, soms is het
en
en dan gaat het er om wie je haren vasthoudt als je staat te nekken en wie je zijn/haar schouder onder laat snotteren) en ik weet/voel eigenlijk veel zekerder dat deze mensen er over 40 jaar (en vele mannen later?) er nog steeds zullen zijn, dan een man die ik nog moet gaan ontmoeten.
Moet ik die dan ineens op de 2e plaats gaan plaatsen omdat het toevallig een periode goed neuken onder de zon is?
Indeed. De seksuele spanning is merkbaar. Dat wordt oud-Hollands kontneuken hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef -Splash- het volgende:
Oh... asjeblieft DP.... ga met O_G op een date.
Ja dat had je eerder aangegeven ja! En daar had je een goed punt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:28 schreef -Splash- het volgende:
Oh god.... ik ben zo blij dat we hierover nog steeds aan het praten zijn.
De ene vindt het wel leuk om een druk en sociaal leven te hebben en de andere niet. Ik dacht dat ik dat al eerder had gezegd.
Jup, ieder zijn of haar eigen ding!quote:Erover blijven discusseren heeft toch geen zin.... een sociaal leven is niet voor iedereen belangrijk en voor sommige juist wel. Nou blij dat ik dit punt uit de wereld heb kunnen helpen.
quote:Oh... asjeblieft DP.... ga met O_G op een date.
Of is dat wat jullie hopen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:36 schreef Craptacular het volgende:
Indeed. De seksuele spanning is merkbaar. Dat wordt oud-Hollands kontneuken hoor.
Wat een vieze gedachte heb jij zegquote:Op vrijdag 21 december 2012 11:14 schreef Craptacular het volgende:
Ik zit te lang op het internet om de afkorting DP direct te linken aan DancingPhoebe.
Mooi verhaal. Ik moest bijna een traantje wegpinken toen je stond te vomeren en je matties je op de been hielden. Een eigen sociaal leven hebben is verstandig, maar we zien wel wanneer we eens tijd voor elkaar hebben is een ander uiterste. Ik bungel liever niet onderaan de prioriteitenlijst van mijn partner. En als het een serieuze relatie betreft ontkom je er niet aan om daar enigszins in te gaan schikken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat nou genoegen nemen? Stel het zou zo zijn tussen O_G en zijn partner, waar levert zij dan op in? Kun je het je niet voorstellen dat het voor sommige mensen gewoon dikke prima zou zijn zo'n relatie? Dat er veel ruimte voor anderen is maakt het toch alleen maar fijner wanneer iemand ruimte maakt voor jou? Dat zou voor mij specialer voelen dan "nou de plek op de bank naast me is TOCH leeg, dus als jij er wil komen zitten, nja, das wel leuk dan."
Ik vind altijd dat je nooit-nooit moet zeggen, zeker niet in matters of the heart, want je hart doet uiteindelijk toch eigenwijs wat het zelf wil en je hebt het niet voor het kiezen op wie je verliefd wordt, maar ik heb een relatie gehad met iemand die GEEN sociaal leven had en daarover zeg ik wel, dat nooit meer. O_G (en mijn eigen sociaal leven atm) is misschien het andere uiterste, maar zoals O_G over zijn vrienden praat, zo voelen mijn vriendschappen ook... Elke nieuwe man die ik ga ontmoeten staat feitelijk al op achterstand. Dat zal ik hem niet kwalijk nemen, maar ik heb zoveel historie met mijn vrienden, die zijn bij zoveel momenten/periodes die zo bepalend voor mij zijn geweest aanwezig geweest (want het is niet allemaal bier en, soms is het
en
en dan gaat het er om wie je haren vasthoudt als je staat te nekken en wie je zijn/haar schouder onder laat snotteren) en ik weet/voel eigenlijk veel zekerder dat deze mensen er over 40 jaar (en vele mannen later?) er nog steeds zullen zijn, dan een man die ik nog moet gaan ontmoeten.
Moet ik die dan ineens op de 2e plaats gaan plaatsen omdat het toevallig een periode goed neuken onder de zon is?
Op het moment dat jou vrienden een vriendin hebben / getrouwd zijn en kinderen hebben is dat heeeeeel snel voorbij!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:50 schreef ook_gek het volgende:
Je trekt het te veel in extremen. De partner moet ook goed in je sociale leven passen zodat die makkelijk met je mee kan leven en ja dan ben je dus bij elkaar. En dat gaat over en weer. En soms ga je ieder z'n kant op.
Tevens zit er een wereld van verschil qua welke waarde je aan een vriendschap hecht. Ik spreek mijn vrienden meerdere dagen week en een aantal spreek ik elke dag.
Dat kan van de hele dag via whatsapp zijn tot aan ruim een uur bellen tot aan gezellig uit eten of theetje in de kroeg drinken.
Als je niet de behoefte hebt je vrienden vaak te spreken of te zien is mijn manier van vriendschap en leven moeilijk te begrijpen.
Gek want de geen die ik het meeste spreek hebben alle 2 een relatie. En sterker nog, afgelopen zaterdag ben ik met 1 van hun een goede vriendin naar ze stad geweest om wat te halen en meteen te lunchen. En haar spreek ik meerdere keren per week per telefoon. Ook als haar vriend er is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:56 schreef peleetje het volgende:
[..]
Op het moment dat jou vrienden een vriendin hebben / getrouwd zijn en kinderen hebben is dat heeeeeel snel voorbij!
Wacht maar tot er kinderen in het spel komen! ;-)quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gek want de geen die ik het meeste spreek hebben alle 2 een relatie. En sterker nog, afgelopen zaterdag ben ik met 1 van hun een goede vriendin naar ze stad geweest om wat te halen en meteen te lunchen. En haar spreek ik meerdere keren per week per telefoon. Ook als haar vriend er is.
En ik gaat regelmatig met vrienden / vriendinnen op stap zonder hun partner en spreek ze meerdere malen per week.
Ik vind al die vooroordelen geweldig hoor. Maar ze kloppen niet altijd he
Er zijn een aantal kinderen in het spel. En dat gaat prima.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:05 schreef peleetje het volgende:
[..]
Wacht maar tot er kinderen in het spel komen! ;-)
Ik heb het mijn met vrienden gehad...quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zijn een aantal kinderen in het spel. En dat gaat prima.
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar dacht iedereen maar zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef ook_gek het volgende:
Klein voorbeeld, als er kinderen in het spel komen kan je nog prima naar een terras. Kinderen kunnen prima mee niks aan de hand toch? Enz enz enz.
Uhuh!quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:20 schreef ook_gek het volgende:
Wat je ziet op dit moment hier is het volgende.
Verschillende waarde hechten aan vriendschappen of de omgang daar van.
Andere invulling aan een relatie geven plus een andere prioriteiten stellen. En een vleugje heel zwart wit denken.
Feit is dat als ik bv een partner vind met de zelfde instelling, laten we DP nemen, dan is de kans qua bovenstaande prima in elkaar mengen. Zelfde ideeen en opvattingen.
Iemand met andere opvattingen, levensstijl samen met mij gaat niet samen een lang leven tegemoet. En gaat nooit lekker lopen.
De opmerkingen als, wacht maar tot ze een relatie, kinderen of zelfs getrouwd zijn. Ik zie en ervaar dat niet als een belemmering. Je past gewoon wat dingen aan naar omstandigheden. Maar de vriendschap blijft gewoon zeer hecht en het contact blijft even intens. Dat kan allemaal makkelijk.
Klein voorbeeld, als er kinderen in het spel komen kan je nog prima naar een terras. Kinderen kunnen prima mee niks aan de hand toch? Enz enz enz.
Verdere discussie is ook niet meer nodig. Kennelijk liggen de ideeen zo breed uit elkaar dat het uit loopt op niks.
Ik heb respect voor mensen met een andere levensstijl en als dat voor hun werkt en ze voelen zich er prettig bij prima. Kan ik erg goed voorstellen.
Einde verhaal dus wat mij betreft
Dan nodig je die vrienden eens in de zoveel tijd uit bij je thuis als dat rotkind of dat autistische of moeilijke of whatever kind slaapt. Gezellig in de tuin een biertje doen. Of op de bank met ouderwetse spelletjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:34 schreef peleetje het volgende:
[..]
Uhuh!
Sommige kinderen kunnen dat... maar je moet maar net een autistisch kind hebben of een verstandelijk gehandicapt kind of gewoon een extreem druk kind.
Ik weet niet of jij weleens een zwaaar autistisch kind om je heen hebt gehad maar die kun je echt niet alleen laten bij een oppas. Met z'n tweeen kun je het kind al nauwelijks aan. Zeker als hij een bui heeft waar hij zichzelf keidhard gaat slaanquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:38 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dan nodig je die vrienden eens in de zoveel tijd uit bij je thuis als dat rotkind of dat autistische of moeilijke of whatever kind slaapt. Gezellig in de tuin een biertje doen. Of op de bank met ouderwetse spelletjes.
1 keer in de maand regel je een oppas vooor de avond of misschien een logeerpartij 1 keer in de zoveel tijd. Het is gewoon ook niet zo zwart wit als dat jij het ziet.
En daar zijn geen oplossingen voor te bedenken nee? Kom op zeg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:34 schreef peleetje het volgende:
[..]
Uhuh!
Sommige kinderen kunnen dat... maar je moet maar net een autistisch kind hebben of een verstandelijk gehandicapt kind of gewoon een extreem druk kind.
Ja of jij lult er gewoon extreem moeilijk over. Alles beschrijf jij als een probleem of zie je een probleem in. Contact blijft gewoon intens maar ipv kroeg zit je een keer bij hun thuis ik noem maar wat.quote:Je lult er allemaal wel heel erg makkelijk over. Natuurlijk pas je dingen aan als je beste vriend/vriendin is getrouwd/kinderen heeft. Maar het contact zal minder freqeuent worden omdat de meeste mensen (daar hoor ik ook bij) toch liever meer tijd besteden aan hun vriendin/vrouw/kinderen omdat die bij de meeste mensen (ook ik) wel op nummer 1 staan.
Die mensen zijn er inderdaad dat die veranderen, maar ik ken genoeg mensen die dat niet doen.quote:OK... misschien niet als het alleen je 'vriendin' is. Maar op het moment dat deze dame je vrouw word en de moeder van je kinderen dan veranderd dat wel.
Ik heb ze van baby, ADHD kinderen tot 1 die hoog begaafd is. En ja dat vergt allemaal aanpassingen afhankelijk van het kind. Maar het is geen probleem.quote:Maar misschien heb jij mensen om je heen met toevallig allemaal hele lieve kindertjes die prima in een restaurant/teras kunnen zijn zonder de hele tent af te breken. Heel blij voor je. Maar vergeet niet dat er heel veel mensen zijn die dat niet hebben.
Volgens mij is die riedel gewoon gebaseerd op praktijkervaring.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:49 schreef Pvoesss het volgende:
Dus de wacht maar tot er kinderen zijn riedel is niet de waarheid..
En geen reden om vriendendingen te missen.
Ik heb die praktijk ervaring van de andere kant.. Vrienden die er precies andersom dan ook_gek in staan. Die totaal geen moeite willen doen om mee te werken aan contact met de stellen met kinderen. Een terrasje ja leuk maar de kinderen mogen er niet bij zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:52 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Volgens mij is die riedel gewoon gebaseerd op praktijkervaring.
Zie het zelf ook overal om me heen, zodra mensen gaan trouwen/samenwonen en kinderen krijgen is het alsof ze van de wereld verdwijnen. Je ziet elkaar met een beetje geluk nog op verjaardagen, maar daar houdt het wel een beetje mee op.
En dan kan je wel zeggen dat er genoeg oplossingen zijn om toch contact te houden, maar zo werkt het in de praktijk gewoon vaak niet. Uiteindelijk heb je dat zelf ook niet in de handen en hangt het af van die vrienden, die moeten wel bereid zijn om die moeite te doen om naast hun gezinsleven nog tijd voor anderen vrij te maken.
Kan me best voorstellen... Vrienden van mij gingen kort na elkaar trouwen en hun vrouwen werden kort na elkaar zwanger. Harstikke tof voor ze. Maar ik had het er best moeilijk mee. Want dan zit je inderaad op het terras met die kinderen. En het gaat alleen nog maar over kinderen en poepluiers, niet kunnen slapen en borstvoeding. Leuk! zo zit ik graag op 't terras. En ik als enige single had het niet naar m'n zin.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb die praktijk ervaring van de andere kant.. Vrienden die er precies andersom dan ook_gek in staan. Die totaal geen moeite willen doen om mee te werken aan contact met de stellen met kinderen. Een terrasje ja leuk maar de kinderen mogen er niet bij zijn.
Een tuinfeest bij jouw thuis wat leuk!!! slapen de kinderen dan bij opa en oma.
En zo werkt het in de praktijk ook vaak.. Dat ze je niet eens bellen.. Of last minute.
En daar heb ik dus geen moeite meequote:Op vrijdag 21 december 2012 13:10 schreef peleetje het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen... Vrienden van mij gingen kort na elkaar trouwen en hun vrouwen werden kort na elkaar zwanger. Harstikke tof voor ze. Maar ik had het er best moeilijk mee. Want dan zit je inderaad op het terras met die kinderen. En het gaat alleen nog maar over kinderen en poepluiers, niet kunnen slapen en borstvoeding. Leuk! zo zit ik graag op 't terras. En ik als enige single had het niet naar m'n zin.
Ja, maar dat is niet altijd het probleem. Het probleem is soms ook dat de ouders constant afgeleid zijn door die kinderen, waardoor je niet eens meer fatsoenlijk een gesprek kunt voeren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:20 schreef Pvoesss het volgende:
Op je werk zijn neem ik aan niet je vrienden, maar je vrienden kan je er toch prima op aan spreken dat het weer over de gedrochten gaat![]()
uhh nou dan weet je alvast wat je later te wachten staat met je date!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:35 schreef minthy het volgende:
In hoeverre heeft deze discussie nog met datingsites te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |