Ja en daar ga je dus de fout in. Je zet het op FB en je hebt vrienden op FB. Die vrienden en/of kennissen zien dus elke scheet van jou en daar mag je als FB'er best rekening mee houden.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen ook weleens.
Maar ik gebruik Facebook en Twitter eigenlijk meer als een soort memoboekje (of dagboekje zo je wilt) voor mezelf. Leuk om later dus nog eens op terug te kijken.
Typisch... allemaal Apple spullen en enkele keer Blackberry. Duidelijk de onderontwikkelden onder onsquote:Op dinsdag 25 december 2012 01:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet facebook maar ach
Ik zet helemaal niet elke scheet op facebook. Maar dat schreef ik al eerderquote:Op woensdag 26 december 2012 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja en daar ga je dus de fout in. Je zet het op FB en je hebt vrienden op FB. Die vrienden en/of kennissen zien dus elke scheet van jou en daar mag je als FB'er best rekening mee houden.
Een dagboek hou je voor jezelf en daar val je jezelf mee lastig. FB is openbaar, en voor velen zichtbaar en zodoende val je er dus ook velen mee lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:17 schreef Airenu het volgende:
Een tutje heeft zich bekeert tot veganisme![]()
Hele news feed staat vol met quotes en plaatjes van dierenHeb jij de moeder van Tom op FacebookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tutje is 21quote:Op donderdag 27 december 2012 17:45 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Heb jij de moeder van Tom op Facebook
Ik zou zeker even informeren of het bed niet wellicht nog een zogenaamde stress-test nodig heeft.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:17 schreef luckass het volgende:
Posten dat je een nieuw bed hebt. Is dat een uitnodiging?
Heerlijk juist! Pure entertainmentquote:Op donderdag 27 december 2012 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
Ik haat het als mensen hun ruzies lekker openlijk op facebook uitvechten. Iemand die ik ken heeft iemand die haar als facebookvriend verwijderd heeft en daar een hele status gelukkig is degene die me verwijderd maar een facebookvriend en niet mijn echte ....... Joh ik ben ook weleens verwijderd ga daar niet een heel drama om maken , en dan ook eens de mensen die op zo'n status reageren ..........
Zoals een iemand lullig gelukkig heb je echte vrienden , degene die je verwijderd niet (jaloers )
Hoe oud ben je 16 ( nou nee degene is 32 ) maar schijnbaar nog in puberhel
Ze zijn net 2 maand bij elkaar, en dat kind is niet van hemquote:ik hvj mijn vrouwtje en mijn zoonje en ik wil ze bijde noot meer kwijt hvj wil voor altijt bij jullie het gaat soms niet zoals het gaat ma blijf bij jullie zijn xxxxxx je mannetje
Ik visualiseer degene die dat heeft gepost.quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze zijn net 2 maand bij elkaar, en dat kind is niet van hem
Waarom heb jij zulke debielen tussen je Faceboekvrienden staan?quote:Op vrijdag 28 december 2012 09:04 schreef Queens het volgende:
De 'liefhebbers' hier herkennen zijn profielfoto intussen wel, fantastische post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben nogal sociaal en lul met iedereen en dan krijg je weleens vriendschapverzoeken van mensen die je niet goed kent, dan nog accepteer ik ze natuurlijk niet allemaal maar ik heb nu wel een leuke verzameling van zeer uiteenlopende mensen. Maar deze 2 vallen daar eigenlijk niet onder, die 1e is een vriend van een vriend en bij hem kom ik weleens in zijn zaak. Die 2e is een vriendje van toen ik 13 was (quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom heb jij zulke debielen tussen je Faceboekvrienden staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |