SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
klopt maar moet het zeker weten, meneer van de opdracht heeft namelijk NV geschreven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:32 schreef Timwonnacott het volgende:
Je hoeft letterlijk maar bolletje te googelen en je ziet staat dat het een BV is. Moet je daar werkelijk 2 posts aan besteden.![]()
Jeugd van tegenwoordig.
Pewdiefagquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef shaderon het volgende:
pewdiepie mist wel bij top trending youtubers van het jaar
Mert ofzo toch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef TJV het volgende:
Hoe heette die brabomocro, die met zijn pokemonpet?
Mert, Gerritquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef TJV het volgende:
Hoe heette die brabomocro, die met zijn pokemonpet?
komt bob plukken?quote:
quote:
Moet ook werken van 8 tot half vijf, maar zal toch een hol te doen zijn dus kan mogelijk eerder weg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:26 schreef drumstickNL het volgende:
over werken gesproken, moet van 13:00 tot 18:00 werken op maandag (oudejaarsdag)
zou gaan carbid schieten. (ga ik ook wel doen, daar niet van)
dat doe je met olievaten / stuk landbouwplastic erop.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:31 schreef shaderon het volgende:
weet ik veel, ik googelde het dacht misschien ga je daarheen. carbid schieten, wie denk je dat ik ben hallooo
nja hoef normaal nooit te werken maar nu ook nog precies de hele middag. Als het van 08:00 tot 13:00 was vond ik het best.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Moet ook werken van 8 tot half vijf, maar zal toch een hol te doen zijn dus kan mogelijk eerder weg.
Dat waren ze hier vorig/dit jaar ook aan het doen midden in het dorp. Dat gaat wel hard jonge maar heb het zelf nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:26 schreef drumstickNL het volgende:
over werken gesproken, moet van 13:00 tot 18:00 werken op maandag (oudejaarsdag)
zou gaan carbid schieten. (ga ik ook wel doen, daar niet van)
lol; zal wel dun glas zijn.quote:
Ach, zo bijzonder is het niet. Gaat erom dat je wat te doen hebt tijdens het bier drinken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat waren ze hier vorig/dit jaar ook aan het doen midden in het dorp. Dat gaat wel hard jonge maar heb het zelf nog nooit gedaan
Shamequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Mensen help mij eens uit de brand, welke film moet ik gaan kijken:
Super 8
Ted
Mission impossible Ghost protocal
J Edgar
of Abraham lincoln vampire hunter
ja he dat zijn de films die nog over zijn die mij wel wat lijken van 2011-2012. De rest heb ik al gezien.quote:
Ja daar heb ik nog even naar gekeken, maar das deel zoveel in de reeks. Heb niet alle voorgaande delen gezien dus dat werd hem niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
Underworld: Awakening (2012) - IMDb
Die is te recent, aka nog niet in dvd formaat te bezichtigen op mijn bronquote:
Geen nieuwsgroepen? Tevens, niet in full HD kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Die is te recent, aka nog niet in dvd formaat te bezichtigen op mijn bron
Nee, ik download ze niet. Stream ze in dvd/blueray kwaliteit. 120 mbit/s internet jwz. Downloaden is voor paupersquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:00 schreef Mender het volgende:
[..]
Geen nieuwsgroepen? Tevens, niet in full HD kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was op zig best lachen die film. Maar streamen? Nog nooit echt gehoord in nederland wel in amerika netflix hulu enzquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, ik download ze niet. Stream ze in dvd/blueray kwaliteit. 120 mbit/s internet jwz. Downloaden is voor paupers![]()
Heb ted maar aangezet, kijken of het wat is.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef maurisioo het volgende:
Moet je bij PayPal er eerst geld opzetten of haalt hij het geld er automatisch af?Moet het er eerst opzetten. Duurt afhankelijk van je bank ook paar dagen. Is/was iig niet instant zoals Ideal de laatste keer dat ik het gebruikte. Kan mss wel als je het direct aan je bankrekening koppelt, maar dat heb ik nooit geprobeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, tis niet helemaal legaal natuurlijk. Je moet het ook eigenlijk overdag doen want als die Amerikanen eenmaal wakker zijn dan is het zo sloom als de neten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Was op zig best lachen die film. Maar streamen? Nog nooit echt gehoord in nederland wel in amerika netflix hulu enz
Heb je daar ook 4 woestijnhuizen met pininininano's?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:27 schreef shaderon het volgende:
Zeg nou maar niks als je er niks vanaf weet
quote:With an estimated 4% of the world's forests, Australia has the world's sixth-largest forest estate and the fourth-largest area of forest in nature conservation reserves.
22 miljoen mensen op: 1.636.780 km2,quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:41 schreef shaderon het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bosareaal
nederland maar 10% van het land, australie 20%
Maar goed. Om jou ook gelijk te geven. Heel veel woestijn ja. Maar woestijn kan ook heel divers zijn.
Ja, maar ze hebben ook meteen 1,3 miljard inwonersquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:46 schreef shaderon het volgende:
Ja dat is waar, over het hoofd gezien. Dan pak ik China. Meer bos dan china en china is nog groter ook
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:05 schreef maurisioo het volgende:
Moet je bij PayPal er eerst geld opzetten of haalt hij het geld er automatisch af?gaat vanzelf als je bank gekoppeld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Tijdens de holidays?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef Flodder450 het volgende:
wanneer komt de steam holiday sales?
Wel te leen op internet, nu al op dvd kwaliteit. Goeie russen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja daar heb ik nog even naar gekeken, maar das deel zoveel in de reeks. Heb niet alle voorgaande delen gezien dus dat werd hem niet.
[..]
Die is te recent, aka nog niet in dvd formaat te bezichtigen op mijn bron
dus jij wilt zeggen dat jij "even" een 45gb+ film met 7.1dts-hd streamt? Dat redt ik ook niet hoor met mijn 120mbit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, ik download ze niet. Stream ze in dvd/blueray kwaliteit. 120 mbit/s internet jwz. Downloaden is voor paupers![]()
Heb ted maar aangezet, kijken of het wat is.
24ste had iemand in een interview gezegtquote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef Flodder450 het volgende:
wanneer komt de steam holiday sales?
Nee, tis wel kleiner beeld formaat. Als ik hem fullscreen wil zien moet ik hem wel downloaden ja, maar vaak doe ik daarnaast wat anders dus dan is het wel zo fijnquote:Op woensdag 19 december 2012 06:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat jij "even" een 45gb+ film met 7.1dts-hd streamt? Dat redt ik ook niet hoor met mijn 120mbit.
voegt niets toe imho.quote:
meters maken in brixton..quote:
met mij? Thanks..quote:
Flod! Ik had net stuk of 20 treinen gekoppeld!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:22 schreef Flodder450 het volgende:
net de hele tijd bezig geweest met de trains mod
fucking koppelen
Het lukte eindelijk?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Flod! Ik had net stuk of 20 treinen gekoppeld!
Ja! Ik weet nu hoe het makkelijk gaat!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja! Ik weet nu hoe het makkelijk gaat!
quote:Devin also publicly stated, “They randomly ban accounts that have a certain amount of time spent playing in-game, knowing they are hooked on the game so they re-buy the game”
https://www.change.org/pe(...)e-war-z-off-of-steamquote:Op woensdag 19 december 2012 20:19 schreef Timwonnacott het volgende:
Man die WarZ drama, waarom wist ik dat nou niet eerderMagische goeie leesvoer.
[..]
http://kotaku.com/5969784(...)etail-we-know-so-farquote:Op woensdag 19 december 2012 20:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
https://www.change.org/pe(...)e-war-z-off-of-steam
Ja, je kan ook je geld terug krijgen van Valve, maar echt ziek wat voor praktijken ze ff mee weg dachten te komen zegquote:Op woensdag 19 december 2012 20:21 schreef MineraalWater het volgende:
Het is er net afgehaald zo te horen! Je kunt het nog wel zoeken maar niet meer kopen!
Ja inderdaad.. Die forum Mod heeft wel gezegd dat het nep was maar geloof ik eigenlijk helemaal niets van, Zo iets typ je niet uit rage.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, je kan ook je geld terug krijgen van Valve, maar echt ziek wat voor praktijken ze ff mee weg dachten te komen zeg
Nou ja dat is maar 1 deel van het verhaal. De steampage features zaten er eigenlijk allemaal niet in. Map waarvan ze zeiden dat die 100 km2 was bleek maar 9,7km2 te zijn. Dat soort dingenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Die forum Mod heeft wel gezegd dat het nep was maar geloof ik eigenlijk helemaal niets van, Zo iets typ je niet uit rage.
Jaquote:Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nou ja dat is maar 1 deel van het verhaal. De steampage features zaten er eigenlijk allemaal niet in. Map waarvan ze zeiden dat die 100 km2 was bleek maar 9,7km2 te zijn. Dat soort dingen
Zeg gewoon dat ze ergens anders moeten bouwen. Maar kan later wel alles met mcedit verplaatsen weghalen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:43 schreef shaderon het volgende:
maurisiioo haal die irritante ventjes van mijn map vandaan. ze bouwen random shit.
en wtf doe jij om half 4 nog op?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ow come on, thats all?
post 51550
Counter strikequote:Op donderdag 20 december 2012 07:49 schreef bobbernaut het volgende:
Gister tijdens economie hadden we les in het computerlokaal, toen gingen een paar jongens en ik Counterstrike doen, vroeg onze docent wat dat was, wij dus uitleggen, wilde hij zelf meespelen!
Dus toen waren alle jongens in een lobby free for all en je hoorde overal paardenlul, kuthoer, slet etc vandaan komen!
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Counter strikeWij hebben dat morgen met +/- 60 mensen op school lan. Servers zijn ook door school aangemaakt
quote:Op donderdag 20 december 2012 07:49 schreef bobbernaut het volgende:
Gister tijdens economie hadden we les in het computerlokaal, toen gingen een paar jongens en ik Counterstrike doen, vroeg onze docent wat dat was, wij dus uitleggen, wilde hij zelf meespelen!
Dus toen waren alle jongens in een lobby free for all en je hoorde overal paardenlul, kuthoer, slet etc vandaan komen!
Ik moet eigenlijk niets gaan kopen, heb de games die ik vorig jaar gekocht heb amper aangeraakt.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:54 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.webcountdown.de/?a=CS5fRYn&k=KcaY
vetquote:Op donderdag 20 december 2012 08:42 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan zoiets ook aldie? In brixton oid?
[ afbeelding ]
*agreesquote:Op donderdag 20 december 2012 10:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk niets gaan kopen, heb de games die ik vorig jaar gekocht heb amper aangeraakt.
Yup, Kan heelasch niet op steam. Vind het jammer dat ik zo dan counter strike van hun server af moet downloaden ipv op steam te spelen omdat ik het heb gekocht. Zitten wel echt veel skeere mensen die zeggen "Waarom een spel kopen als het ook gratis kan"quote:
gewoon op usb stickje laten draaienquote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yup, Kan heelasch niet op steam. Vind het jammer dat ik zo dan counter strike van hun server af moet downloaden ipv op steam te spelen omdat ik het heb gekocht. Zitten wel echt veel skeere mensen die zeggen "Waarom een spel kopen als het ook gratis kan"
Ja dat gaat moeilijk als de poorten zijn geblocked, heb ook geen zin om een VPN te halen.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
gewoon op usb stickje laten draaien
Hoezo?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:50 schreef drumstickNL het volgende:
wat doe jij op een ict opleiding
Ja dat is LAN, Je kan die games (Zie CS:S, L4D(2), CoD (quote:Op donderdag 20 december 2012 13:56 schreef drumstickNL het volgende:
je moet games samen spelen, als er niemand meer op speelt is er geen klap aan
of zoals nu met bf3 zitten alleen die no-life kiddies er nog op lvl 100 met alle unlocks
Is ace of spades wat trouwens?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:39 schreef drumstickNL het volgende:
KLB / "NS introduceert Langstudeerbonus: ¤ 50 korting" thread gemacht
Wat?! Jou school host gewoon game servers?!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat is LAN, Je kan die games (Zie CS:S, L4D(2), CoD () en Minecraft) van de server af downloaden op school, De school heeft servers gehost die je via LAN kunt connecten TADAAA.
van wat ik van toothless hoorde niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is ace of spades wat trouwens?
niet kopenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Is ace of spades wat trouwens?
je vroeg het aan mij zemmelquote:Op donderdag 20 december 2012 16:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
van wat ik van toothless hoorde niet.
oh ja ook aan jou.. Jij zei ook kut.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
niet kopen
[..]
je vroeg het aan mij zemmel
De alpha was wel tof maar nu heeft Jagex het overgekocht en snel op Steam gezet.
Ja voor morgen wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat?! Jou school host gewoon game servers?!
Ja dit is verplicht en als je niet mee doet moet je naar de lesquote:Op donderdag 20 december 2012 16:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Mij school organiseerde ook elk jaar een LAN, nooit geweest. Quake bleef echter wel op de schoolservers staan, toch ook regelmatig spontaan grote potjes quake gespeeld, altijd leuk
heb ik ff gemist. Welke update?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Kunnen we de update doen om op aldies server te speulen?
Beter toch, valt tenminste onder schooltijd. Die van ons was op zaterdag om 9 uur smorgens. Alsof ik op mn vrije zaterdag zo vroeg opstaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dit is verplicht en als je niet mee doet moet je naar de les
Preciesquote:Op donderdag 20 december 2012 16:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Beter toch, valt tenminste onder schooltijd. Die van ons was op zaterdag om 9 uur smorgens. Alsof ik op mn vrije zaterdag zo vroeg opsta
krijg nu geen zin meer in mijn koffie als ik per ongeluk op een van zn filmpjes komquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef shaderon het volgende:
Hij was veel beter, door zijn publiek is die steeds kutter geworden en de games die die nu speelt zijn echt. Maar komop bijna 1 miljard views in zijn eentje.
sethbling is wel een baasquote:Op donderdag 20 december 2012 17:02 schreef MineraalWater het volgende:
Er zijn echt maar een paar mensen die ik naar kijk op YT. Eerst ook Yogscast ja. Sethbling kijk ik wel nog altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
toen ze hoorden dat je niet wist wat een ftp was hadden ze er genoeg van.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:03 schreef maurisioo het volgende:
Waar slaat dit op. Ik had een server gekocht voor een maand bij Daddycheese via PayPal. Geld is van mijn bankrekening af, maar de factuur is geannuleerd.
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
toen ze hoorden dat je niet wist wat een ftp was hadden ze er genoeg van.
voor je zombie pvp shizzle?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:03 schreef maurisioo het volgende:
Waar slaat dit op. Ik had een server gekocht voor een maand bij Daddycheese via PayPal. Geld is van mijn bankrekening af, maar de factuur is geannuleerd.
Heb al geupvotequote:
ist wat?quote:
Dat is een loading error. Hier doen ze het gewoonquote:Op donderdag 20 december 2012 20:00 schreef SosuaCafe het volgende:
Wtf hitman en prince of persia niet in nl in de sale. De rest wel. Naaiers.
is ook leuk, alleen niet zoveel tijd voor (gemaakt) nog. Zal vast wel voor een euro of 10 langskomen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Als chivalry afgeprijsd is misschien. Lijkt me wel leuk. Iemand hier die hem nog speelt?
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb op monkey island gestemd voor loon
ik heb ook monkey island gestemd, gewoon omdat een must have is voor iedereen..quote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb op monkey island gestemd voor loon
Oud Dos spelletje nog, uit de tijd dat Lucas Arts nog briljante point en click games maakte.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef MineraalWater het volgende:
Nog nooit gespeeld eigenlijk.
ik heb ze ooit gekocht en toen vrij rap achter elkaar uitgespeeld, was best verslavendquote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef MineraalWater het volgende:
Nog nooit gespeeld eigenlijk.
z = 4.5 miljoen ofzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ben bezig met de map. Welke coords lag jouw kasteel?
Hmm misschien maar een keer proberen dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oud Dos spelletje nog, uit de tijd dat Lucas Arts nog briljante point en click games maakte.
Ja, ook een leuke van Lucas Artsquote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm misschien maar een keer proberen dan.
Iemand hier ooit Grim Fandango gespeeld?
Misschien beter om aan iemand anders te geven straks doe ik er niets mee.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, ook een leuke van Lucas ArtsZal je wel ff mijn gift versie geven van MI.
Hij zit er al 2 jaar in ofzo, ik moet hem kwijtquote:Op donderdag 20 december 2012 20:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Misschien beter om aan iemand anders te geven straks doe ik er niets mee.
heb de demo nog op een cdrom. Leuk spel. Monkey island is een van de beste games in zn genre. Had ooit de dos versie.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm misschien maar een keer proberen dan.
Iemand hier ooit Grim Fandango gespeeld?
Thanks! Ga hem meteen installeren, Vroeger vond ik point en click echt tof!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij zit er al 2 jaar in ofzo, ik moet hem kwijt
Grim Fandango heeft ook wel hoop goeie reviews gekregen. Was geloof ik de eerste 3d point en click, zonder point en clickquote:Op donderdag 20 december 2012 20:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
heb de demo nog op een cdrom. Leuk spel. Monkey island is een van de beste games in zn genre. Had ooit de dos versie.
het had een beetje mexican corpse bride feel.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Grim Fandango heeft ook wel hoop goeie reviews gekregen. Was geloof ik de eerste 3d point en click, zonder point en click
welke?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef mschol het volgende:
Steam Holiday Sale 2012
Completed 4 tasks
Unlocked: Dec 20, 2012 8:19pm![]()
die haalde ik wel heel snel binnen
Tis wel op dat mexicaanse feest gebasseerd ja. Goed spel, al is de besturing soms wat lastig/onwenning. Maar dat is met al die oude 3dige spellen zo.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
het had een beetje mexican corpse bride feel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |