abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120496379
Ik zie het probleem niet. Je moet gewoon wachten voor je beurt en hij is nog zo netjes om je te roepen als je aan de beurt bent.
History became legend, legend became myth.
pi_120496434
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 08:22 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Wel, als jij een schouderpartij hebt dat nog lullig afsteekt bij een 16 jarig pubermeisje is het inderdaad verstandig om de uiting van frustratie in de vorm van topics te houden ja.
Wou een inhoudelijke reactie hierop geven maar toen je begon over 16jarig pubermeisje was ik evn afgeleid :@ :~ evn fappen hoor
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_120498260
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 08:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Typisch altijd hoe men bang is voor brede figuren terwijl dat soort figuren - nu zeg ik niet dat je een ordinair potje moet gaan matten - vaak voor geen meter kunnen vechten. Slechts uiterlijk vertoon.
Ja, zo'n brede figuur zal het inderdaad afleggen tegen een getrainde vechter, maar hij zal het echt niet afleggen tegen amateur die minder massa heeft. Wanneer 2 tegenstanders - beide ongetraind - tegen elkaar vechten zal diegene met de meeste massa gewoon winnen. Er geldt namelijk:

Kracht = massa x acceleratie.

Zo'n breed figuur hoeft zo'n sprietje maar vast te pakken en diegene kan dan niks meer. Ook kan hij hardere klappen uitdelen.

Ik werd vroeger ook altijd in elkaar geslagen door mijn zus. Ze hoefde maar op mij te zitten en ik kon niks meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2012 10:05:36 ]
pi_120530504
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Ze hoefde maar op mij te zitten en ik kon niks meer.
Dit probleem heb ik nu nog steeds :9~
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')