quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:46 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik ging naar de sportschool om te pompen
Wat? Lekkere pompsessie in de WC van de gym, doen alle jongens.quote:
Doe je toch gewoon zonder machine?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:50 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Squats maar dan
De zittende omhoog duwende machine.
Weet ik veel wat voor naam
als zo'n knuppel het met machine doet zal het vast wel helpen. machine is makkelijker dus :pquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon zonder machine?Barbell op je schouders en gaan.
mm nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon zonder machine?Barbell op je schouders en gaan.
Waar baseer jij dit op? Volgens mij ben jij degene met een laag IQquote:De intelligentie van deze was, als ik in zou moeten schatten, niet bijster hoog.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:53 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
mm nee.Dat wilde ik niet dus.
Maar kerel wist dat hij groot was en dat wilde hij uitstralen. Alsof kom kijken naar mn armen. Ik bepaal. Macht maakt recht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:56 schreef Canadutchian het volgende:
Dus jij wilde een machine gebruiken die iemand anders gebruikte voordat jij er was. En omdat hij niet meteen aan de kant sprong is hij een aap, niet intelligent en moet hij worden opgesloten en uitegehongerd?
Klinkt alsof jij de aap met een laag IQ bent...
Hoe is een tanktop niet gewoon een hemd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:46 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik ging naar de sportschool om te pumpen en eenmaal daar was uitgerekend de machine waar ik als eerste op wilde bezet door een kerel in een tanktop.
Dit is verbazingwekkend genoeg wel wat bijna iedereen daar doet, als ik er zo om me heen kijk. Inclusief TS.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:06 schreef Canadutchian het volgende:
Ik ga alleen maar naar de sportschool als ik op een bank kan zitten en een hamburger kan eten. En als er alleen maar vetlappen om me heen zitten.
Precies, desnoods kom ik wel helpen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:
die man moet je gewoon in de douche lekker batsen.
Vergeet niet om pindakaas op je borst te smeren en te slapen zonder kussen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
Voortaan ook gewoon iederen ochtend havermout snuiven en limoentje uitspuiten in je oren voor full rage en test levels, testerone pompt door je body en dan denken die gorillas wel 2x na als je ze verteld of je die machine mag usen als een G
Alsof al die opgepompte mannetjes ook maar enigszins kunnen vechten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fysiek sterker = (vuur)wapen gebruiken n00b.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |