Kekekekekekekeequote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
Beter gewoon in een kluis laten liggen om volgend jaar te kunnen verkopen.
Ik ook, alleen screen protector. Heb wel een hoesje voor wanneer ik moet werken oid.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb m'n iPhone gewoon lekker naakt
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef Sinji het volgende:
Hello y'all!
Heb gister een bumper binnengekregen voor de iPhone 5 die ik met jullie wil delen. Het heet de Draco. Sluit perfect om je telefoon en ik gebruik het in combinatie met een houten Trunket skin en de Spigen Glas tR (tempered glass).
Ben er erg tevreden over moet ik zeggen, hele telefoon is beschermd:
[ afbeelding ]damn lelijkste hoes ever ooit keer 1000 + 22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Dit dus...quote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
Beter gewoon in een kluis laten liggen om volgend jaar te kunnen verkopen.
Jij had je hele scherm verpest met jailbreak meukquote:
Truequote:Op donderdag 20 december 2012 07:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jij had je hele scherm verpest met jailbreak meuk. Ieder zijn ding.
Haha.. Alweer vergeten?quote:Op donderdag 20 december 2012 07:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True
Had ik dat eens gepost dan hier?
Jaquote:
6.0.2? is die nieuw?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:44 schreef Braddie het volgende:
Zo, update 6.0.2 is aan het binnenstromenHopelijk is dan de wifi top.
Apple
Hier zegt hij bij 6.0.1 dat hij up to date is.....quote:Op donderdag 20 december 2012 08:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..].
http://m.techcrunch.com/2(...)wnload-over-the-air/
Bij mij ook, ook via iTunes.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:03 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hier zegt hij bij 6.0.1 dat hij up to date is.....
Alsof mijn vrienden nog geen Whatsapp hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:43 schreef kikoooooo het volgende:
Voor de paupers en de gieren:
Happy Holidays! WhatsApp for iPhone is free for a limited time. Tell your friends!
Ik moet het er nog opzetten, dus mij komt het mooi uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:43 schreef kikoooooo het volgende:
Voor de paupers en de gieren:
Happy Holidays! WhatsApp for iPhone is free for a limited time. Tell your friends!
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:03 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hier zegt hij bij 6.0.1 dat hij up to date is.....
6.0.2 is alleen voor de iPhone 5.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij ook, ook via iTunes.
Volgens dat bericht nietquote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
6.0.2 is alleen voor de iPhone 5.
Okquote:Op donderdag 20 december 2012 10:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-probleem-verhelpen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |