Sterker nog:quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef heloef het volgende:
Een hartverwarmend applaus voor de OP makert. Ontzettend goed in elkaar gezet.
[ afbeelding ]
Als ze niet een minimumbedrag instellen en het zou een dramatisch slecht jaar worden, dan zouden ze waarschijnlijk niet eens breakeven spelen. Kunnen de moeders en baby's zelf geld bij leggenquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaadik vind het ook gewoon asociaal.. doe je nou een minium van 1euro oké zodat je wat clowns weg houdt die 100x een cent komen geven maar 10...
Vieze hebberige lijers
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ze niet een minimumbedrag instellen en het zou een dramatisch slecht jaar worden, dan zouden ze waarschijnlijk niet eens breakeven spelen. Kunnen de moeders en baby's zelf geld bij leggen
ik zag 't te laatquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
God alle mensen. Ik vind je lief hoor miieejj maar kijk gewoon een paar posts omhoog
Wordt nog een frustrerende week.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
God alle mensen. Ik vind je lief hoor miieejj maar kijk gewoon een paar posts omhoog
denk aan je hart Wolfrolfmopsje van mequote:Op dinsdag 18 december 2012 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
dinsdag 18 december 2012 18:28 schreef miieejj het volgende:
Wie heeft die OP gemaakt !?
Zie je het al voor je, een jochie van 8 die de zes euro in zijn spaarpot wil schenken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaadik vind het ook gewoon asociaal.. doe je nou een minium van 1euro oké zodat je wat clowns weg houdt die 100x een cent komen geven maar 10...
Vieze hebberige lijers
nevermindquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, een jochie van 8 die de zes euro in zijn spaarpot wil schenken.
Belmiep: NEE MAG NIET MINIMAAL 10 EURO
Ik wou even een punt te versterken, rustig maar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:32 schreef miieejj het volgende:
[..]
die capslock.. het hoeft niet he...
wtfquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:32 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja maar doe dan 3 euro of 5.. maar 10!? Vind het echt gewoon onbeschoft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ze niet een minimumbedrag instellen en het zou een dramatisch slecht jaar worden, dan zouden ze waarschijnlijk niet eens breakeven spelen. Kunnen de moeders en baby's zelf geld bij leggen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:32 schreef miieejj het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, een jochie van 8 die de zes euro in zijn spaarpot wil schenken.
Belmiep: NEE MAG NIET MINIMAAL 10 EURO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |