voorgaande jaren had jeook een stream waarbij je tijdens de reclame en nieuws kon schakelen naar radiogeluid, die zie ik er niet bij staanquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast. Kijk in de OP.
Ik maak dat ding niet voor niets hoor.
Daar heb je hier dan weer geen last van http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
voorgaande jaren had jeook een stream waarbij je tijdens de reclame en nieuws kon schakelen naar radiogeluid, die zie ik er niet bij staan
Mee eens, petje af voor onze Pino. Die geheel belangeloos deze keurige openings post in elkaar heeft gedraaid.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OP's worden eigenlijk standaard voor janlul gemaakt. Zonde, want deze OP is natuurlijk van een hoog kwalitatief vermogen en zeer sterk in elkaar gezet.
volgens mij kan je toch zelf bepalen wat voor bedrag je kan storten bij een request?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Minimum van 10euro! Hartstikke gek geworden, je moet goffedomme blij zijn met elke cent die je krijgt.
Zei de telefoonmiep netquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij kan je toch zelf bepalen wat voor bedrag je kan storten bij een request?
Totaal in strijd met het hele idee van "het maakt niet uit hoeveel je geeft, iedere bijdrage helpt"quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Minimum van 10euro! Hartstikke gek geworden, je moet goffedomme blij zijn met elke cent die je krijgt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei de telefoonmiep netminimum van 10euro..
toch niet!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op de site kan je zelf een bedrag invullen
Half 9quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zag gisteren op nieuws een bakker die een brood had gebakken, en voor 5¤ verkocht. En hier ging dan welgeteld 1 hele euro van naar serious request om het goede doel te steunen... UHU![]()
Hoe laat worden ze opgesloten btw?
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Totaal in strijd met het hele idee van "het maakt niet uit hoeveel je geeft, iedere bijdrage helpt"
Pinoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |