Juist, kijken wat je wel kan in plaats van zeuren wat je niet kan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:18 schreef Nikmans het volgende:
Stephen Hawking, TS.
Bijna volledig verlamd en één van de mensen met het meeste aanzien ter wereld.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:18 schreef Nikmans het volgende:
Stephen Hawking, TS.
Bijna volledig verlamd en één van de mensen met het meeste aanzien ter wereld.
Deze man heeft dan ook heel veel intelligentie gekregen. Stel je hem voor in een rolstoel met de intelligentie van de lokale kapper van de brainwash.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:19 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Juist, kijken wat je wel kan in plaats van zeuren wat je niet kan.
Ja klopt, maar hij zou ook kunnen gaan zeuren dat ie geen lekker wijven kan neuken... maar in plaats daarvan is ie zn intelligentie gaan gebruiken. Dat bedoel ik met niet zeuren wat je niet hebt of niet kan. Kan je er iets aan veranderen, doe dat dan? Kan je het niet?? loslaten die handel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:20 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Deze man heeft dan ook heel veel intelligentie gekregen. Stel je hem voor in een rolstoel met de intelligentie van de lokale kapper van de brainwash.
Persoonlijk vind ik dit een geniale manier om te laten zien dat het leven kut is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:21 schreef Ezio het volgende:
Eens met TS, daarom scheur ik altijd extra hard door de bochten in mijn Mazda, zuip ik me elk weekend helemaal klem, rook ik als een schoorsteen en neuk ik alles wat los en vast zit.
Gewoon, om te laten zien dat het leven kut is.
Iets zegt mij dat Argo/He-man/Akantha (door eigen toedoen) al 1000x in dit soort topics verzeild is geraakt...quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij zou ook kunnen gaan zeuren dat ie geen lekker wijven kan neuken... maar in plaats daarvan is ie zn intelligentie gaan gebruiken. Dat bedoel ik met niet zeuren wat je niet hebt of niet kan. Kan je er iets aan veranderen, doe dat dan? Kan je het niet?? loslaten die handel.
Laat je door deze man inspirerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit een geniale manier om te laten zien dat het leven kut is.
Wat een baas!quote:
Het dan maar opzij moeten zetten is natuurlijk onzin. Ik kan het prima begrijpen dat jij je regelmatig afvraagt "Waarom ik?", maar er is toch wel een verschil tussen je dat afvragen en afgunst. Jij neigt, gebaseerd op dit topic, toch echt naar afgunst en daarmee creëer je enkel een extra probleem voor jezelf.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:11 schreef Akantha het volgende:
Nee maar ik wilde wel toelichten dat niet alles eerlijk verdeeld is. En dat mensen die minder bedeeld zijn zich afvragen waarom hun, en er niet goed mee om kunnen gaan. Maar het dan maar opzij moeten zetten. Niemand zal er een traan om hebben gelaten dat ik moeite heb. Maar als straks iemand volgende week dezelfde ziekte als mij krijgt uit het niets krijgt die persoon medelijden etc. Maar wordt je ermee geboren als kind hebben kinderen geen besef van wat je hebt pesten ze je. En later vindt iedereen het zo normaal dat je het hebt, omdat je al van kinds af aan hebt dat niemand een neuk geeft. En daar sta je dan aan de poort van de grote boze wereld.
Die UI van jou... Is dat nou een man of een vrouw?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
haten op vuurheer akantha _____!
Dat was Stephanie en dit is Stephane. Aangenaam.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Die UI van jou... Is dat nou een man of een vrouw?
Juist...en wie mogen dat dan wel niet zijn?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat was Stephanie en dit is Stephane. Aangenaam.
Dat niet wetenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Juist...en wie mogen dat dan wel niet zijn?
en zonder tevredenheid wordt je nooit gelukkig...quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:16 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Tevreden zijn is voor burgers. Zonder doelstelling kom je nooit aan de top.
Tong80?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:57 schreef Akantha het volgende:
Geachte hoge heren, geachte arbeiders en beste strontkevers,
Vandaag erger ik me nogal aan van die jongere mensen, die opscheppen over hun leven. Ze laten geen kans voorbij gaan om mij te melden dat het zo geweldig gaat zijn, ze gaan op kamers ze gaan naar de universiteit en ze joinen een vereniging. PRACHTIG! PRACHTIG! Ts (ik dus) zit echter thuis bij mijn ouders op de bank en kan momenteel door complicaties niet naar school of werken.
En dus zitten de jongere mij maar steeds lastig te vallen met hun kamers en mooie toekomst plannen. De vrienden op hun studentenvereniging, en al die onzin. Ik kots op het woord student. Maar goed ze hebben wel lol daar... Veel naïeve chicks om je zaad in te dumpen daar, van die corpsbalsletjes. Ook heb ik vrienden die een of andere baas ontmoeten als ze op kamers gaan en mij nog 1x in de maand een whatsapje sturen, terwijl ze met die vrienden gaan feesten en weet ik wat allemaal.
Tot zo ver mijn klacht.
KLB / Geen sleep icon op FOK! hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Godver die UI... ________
[ afbeelding ]
Say whuuuuuuutquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:37 schreef Sealnova het volgende:
[..]
KLB / Geen sleep icon op FOK! hebben.![]()
![]()
![]()
Reuma. Het wordt steeds zwaarder en ze kunnen niets vinden heb het al 19 en een half jaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het dan maar opzij moeten zetten is natuurlijk onzin. Ik kan het prima begrijpen dat jij je regelmatig afvraagt "Waarom ik?", maar er is toch wel een verschil tussen je dat afvragen en afgunst. Jij neigt, gebaseerd op dit topic, toch echt naar afgunst en daarmee creëer je enkel een extra probleem voor jezelf.
Wat heb je eigenlijk als ik vragen mag?
Ben eten, Ben er niet, Ik ben slapen. Dat zijn de drie ui's die ik heb gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:40 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Say whuuuuuuut![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |