ik las het als "sjoelmeet baai maai jaaaa"quote:
openbare sjoelhallen? Daar doelde ik op!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik las het als "sjoelmeet baai maai jaaaa"
en ja, er bestaan sjoel clubs
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Die grote loempia's van de afhaalchineesMet een klodder tomatenketchup
![]()
En dan friet met mayo
oh dat weet ik nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
openbare sjoelhallen? Daar doelde ik op!
jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Was je wel bij filo geweest?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
UHm... statistiek: mwah.
Digitaal erfgoed: her
Media en beeldvorming: twijfelgeval
Cognitie: kon een hoop opzoeken!
Filo: her
Morgen nog taalverwerving...
En volgens semester staan op de planning: Taalwetenschap, Gespreksanalyse, OZP BDM, IBC, sociolinguistiek en taal en betekenis
Nee, met satésausquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Die grote loempia's van de afhaalchineesMet een klodder tomatenketchup
![]()
En dan friet met mayo
wie niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uiteraard!! Daar ga ik beter van sjoelen
WOKSE!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa
(moest nog even voor ik weg ging)
Hebben jullie echt nog geen plannen voor oud&niuew? shjn met aanhang oud en nieuw feest ja?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het goed, neem wel je eigen drank mee
Met satesaus is ook lekker ja!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, met satésaus
En dan gebakken banaan er na eten
nog niet echt, neequote:Op dinsdag 18 december 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben jullie echt nog geen plannen voor oud&niuew? shjn met aanhang oud en nieuw feest ja?![]()
Dat is een flink rooster. De tering!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Was je wel bij filo geweest?![]()
Ik ga UID, cognitive modelling, transmedia journalism, OZP HAIT, marketing, seminar data processing, filo for comm en comm&influence doen
Als het teveel is kan ik altijd nog wat vakken niet doenHet is niet alsof ik iets beters te doen heb dan school dus wilde het volgend semester wel goed gaan aanpakken iig, en mezelf bezig houden.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
satesausdat is toch wel de chineesaids voor je eten
Haha en dan skjoe en bleiblei en ik lol met hun, brum met zn oudersquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nodig SQ uit en zeg het later pas tegen Brum!
Zeker, bowlen, ringen gooien, darten...quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Net als bowlenGaat ook beter met bier
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (meningen delen terwijl onderwegquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Net als bowlenGaat ook beter met bier
Nee hool, is lekkelquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga een beetje naar boxtel zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nodig SQ uit en zeg het later pas tegen Brum!
KUN JE MUFFIN ZIENquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga een beetje naar boxtel zeker
Alles verzuipen in de satesaus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
hou je ogen op de weg kutbelg!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (meningen delen terwijl onderweg)
Breda, daar zit spees met oud&nieuwquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga een beetje naar boxtel zeker
Dit dat allesquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker, bowlen, ringen gooien, darten...
correctie, dat is de bedoeling maar ik vind dat het nog wel veranderd kan wordenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Breda, daar zit spees met oud&nieuw
Wok-ze chickquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (meningen delen terwijl onderweg)
+1quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles verzuipen in de satesaus.
Ik ben wel vriendloos maar kan nu niet meer weg.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
wermahgerd wie is nog meer vriendloos met oud en nieuw, vier het mee met shjn!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hou je ogen op de weg kutbelg!
Mordor schijnt echt vette feesten te hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
We kunnen ook naar isengard gaan met oud en niueuw.
Of mordor
ik ook niet, maar het gaat vast beter met bier op!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JA JONGUH!!
Ik heb alleen nog nooit gekart....
Daar ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet, maar het gaat vast beter met bier op!
Komt die engert ook? De Baltrog?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mordor schijnt echt vette feesten te hebben.
nee, nu ben je in de war met bultrug, maar die is dood.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Komt die engert ook? De Baltrog?
dees?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, nu ben je in de war met bultrug, maar die is dood.
Die staat op de zwarte lijst jonge!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Komt die engert ook? De Baltrog?
Zwarte lijst einzquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die staat op de zwarte lijst jonge!
Hij was nogal licht ontvlambaar.quote:
Mijn colaquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij was nogal licht ontvlambaar.
Fijn is dat altijdquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:48 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb zin in chinees nu!!!!
En heb net gisteren voor 7 dagen boodschappen gedaan
Balrog Hariquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij was nogal licht ontvlambaar.
welken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijn is dat altijd
Gelukkig heb ik vanavond een heerlijken Knorr Wereldgerecht om naar uit te kijken
Welken wereldgerecht?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijn is dat altijd
Gelukkig heb ik vanavond een heerlijken Knorr Wereldgerecht om naar uit te kijken
En nog een broodje halen ook.quote:
rotiworst?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet gehaktbrood met rostiworst en sperziebonen, 50% kortingsbak van de jumbo ftw
Ik las Jostiworstquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet gehaktbrood met rostiworst en sperziebonen, 50% kortingsbak van de jumbo ftw
Leaving so soon?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:55 schreef Lindytje het volgende:
Oh, le fu, ik moet ook nog een blog maken voor morgen... Ik ga eens even aan de make-up...![]()
voor hetzelfde geldt lig je te biggen, ik zou me ook nergens op vastpinnen nu als ik jou wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:55 schreef Incantrix het volgende:
Ohai
Kerst, ik heb geen idee! Ik was gisteren in het ziekenhuis en toen moest ik een afspraak maken voor volgende week. En toen zei ze 'dat wordt na de kerst dan.' en ik deed![]()
Kerst?? Vķlgende week??
We hebben de 1e dag een optie om naar mijn schoonzus te gaan, verder weten we het niet. Ik vind die broodjes kroket eigenlijk niet eens een slecht idee
Da is een rosti staaf in een worstvorm waar je zelf plakken van moet snijden. Kerstassortiment, is hip.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hoezo is dat worst?
[..]![]()
![]()
!!!
![]()
Jostiworst van debielenservies
Nee, daaromquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor hetzelfde geldt lig je te biggen, ik zou me ook nergens op vastpinnen nu als ik jou was
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da is een rosti staaf in een worstvorm waar je zelf plakken van moet snijden. Kerstassortiment, is hip.
gewoon vetpan klaar zetten en kroketten en broodjes in de diepvries, in geval van kerst en/of biggen, bent ge klaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor hetzelfde geldt lig je te biggen, ik zou me ook nergens op vastpinnen nu als ik jou was
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da is een rosti staaf in een worstvorm waar je zelf plakken van moet snijden. Kerstassortiment, is hip.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
hoezo is dat worst?
[..]![]()
![]()
!!!
![]()
Jostiworst van debielenservies
Kroketters heb ik nog liggen in de vriezer en ze liggen nog in de weg ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gewoon vetpan klaar zetten en kroketten en broodjes in de diepvries, in geval van kerst en/of biggen, bent ge klaar
Whut.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meeste babies hebben toch liever een mensenborst hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kroketters heb ik nog liggen in de vriezer en ze liggen nog in de weg ookScheelt weer een zoektocht naar eendenborst
Die wel ja, maar die zou ook best nog binnenboord kunnen blijven tot half januariquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meeste babies hebben toch liever een mensenborst hoor
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kroketters heb ik nog liggen in de vriezer en ze liggen nog in de weg ookScheelt weer een zoektocht naar eendenborst
Zomg, ik dacht ca. 0,068 seconden lang dat je een foto van een bos vibrators gepost hadquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
In boxtel hebben ze ook mongolenkaarsen, bewijs:
[ afbeelding ]
Om de kersttafel af te makenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
zwangere vrouwens en humorquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die wel ja, maar die zou ook best nog binnenboord kunnen blijven tot half januariEn mensenborst heb ik al een paar kilo van
DILDO ALERT!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zomg, ik dacht ca. 0,068 seconden lang dat je een foto van een bos vibrators gepost had
oh, sorry mevrouwquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat was mijn poging om nog enigzins adrem uit de hoek te komen ja
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, Koos is in zijn boekje over sauna's aan het kijken, kan ik mooi even Fokken tussendoor
21 januari (ja een maandag ja!) met clubje van vorige keer hapje eten in A'dam?
We waren nog lang niet uitgekletst jonguh, en ik heb zin in dat Griekse restaurant waar Sjaan het over had
brood met kwijl en snotjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
En in Schijndel hebben ze 'broodje apart' daar kun je lunchen
3x raden door wat voor mensen gemaakt
broodje apart en patat speciaal zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
En in Schijndel hebben ze 'broodje apart' daar kun je lunchen
3x raden door wat voor mensen gemaakt
quote:
Oh dan kan ik wel, ben dan toch al in Amsterdam geloof ik die dagquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, Koos is in zijn boekje over sauna's aan het kijken, kan ik mooi even Fokken tussendoor
21 januari (ja een maandag ja!) met clubje van vorige keer hapje eten in A'dam?
We waren nog lang niet uitgekletst jonguh, en ik heb zin in dat Griekse restaurant waar Sjaan het over had
Die zaak heet broodje apart hequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
broodje apart en patat speciaal zeker
Euhm, geeft niet? Ik juist sorry denk ik? Ik ben niet meer helemaal toerekeningsvatbaar geloof ikquote:
Met een koffie verkeerdquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
broodje apart en patat speciaal zeker
Oh ja. Kak.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan niet kip, 21 december ga ik namelijk dood
is dat een teken dat Hetty eraan komt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Skjoe, ik ben vandaag echt keihard van de harde buiken, dus ik weet niet of lang geduld nog noodzakelijk isIk begin nu ook te denken dat het wel ok zou zijn, als we vanavond de laatste dingen nog ff af kunnen maken. Ik schijt alleen zo in mijn broek
LAME!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zaak heet broodje apart he
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Euhm, geeft niet? Ik juist sorry denk ik? Ik ben niet meer helemaal toerekeningsvatbaar geloof ik
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan niet kip, 21 december ga ik namelijk dood
Dat zou wel een epische datum zijn om te bevallenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:05 schreef Incantrix het volgende:
Het einde van de wereld vind ik ook wel een goeden dag om te ontploffen
Niet per sé, maar het zou kunnen, als er regelmaat in komt/zit. Alleen heb ik geen idee of het regelmatig is, want ze zitten me in de wegquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat een teken dat Hetty eraan komt?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:05 schreef Incantrix het volgende:
Nah, wacht maar met dat schijten tot je in je verlosbed ligtquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Skjoe, ik ben vandaag echt keihard van de harde buiken, dus ik weet niet of lang geduld nog noodzakelijk isIk begin nu ook te denken dat het wel ok zou zijn, als we vanavond de laatste dingen nog ff af kunnen maken. Ik schijt alleen zo in mijn broek
collectequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:05 schreef Dwyn het volgende:
The hell? Iemand is hier alle bellen in de flat aan het afgaan.
FTFYquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niet persen, maar het zou kunnen, als er regelmaat in komt/zit. Alleen heb ik geen idee of het regelmatig is, want ze zitten me in de weg
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:05 schreef Incantrix het volgende:
* SpaceInvaders stopt vingers in orenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, wacht maar met dat schijten tot je in je verlosbed ligt
Oh, shit, doe ik het weer
krantenjongen wenst u fijne kerstdagenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:05 schreef Dwyn het volgende:
The hell? Iemand is hier alle bellen in de flat aan het afgaan.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal de garpjes en het sarcasme wel in de kast houden tot de larve er is
Ze staan nu nog bij de algemene voordeur want ik hoor de bzzz door de flat heen en ze belde net ook hier aan. Hoop dat er niemand open doet.quote:
PAHAHAHAHA ik vind je liefquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik begrijp je de hele tijd verkeerd denk ik (en tres hormonenbom als ik nu ben zit ik nu ook nog half te huilen omdat je nu vast denkt dat ik heel stom benEcht, fuck hormonen!)
mafketel!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik begrijp je de hele tijd verkeerd denk ik (en tres hormonenbom als ik nu ben zit ik nu ook nog half te huilen omdat je nu vast denkt dat ik heel stom benEcht, fuck hormonen!)
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat zou wel een epische datum zijn om te bevallenleuk op het geboortekaartje ook met een bom aan de voorkant ofzo
op 21 december gaan we dood door zwangere mensenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
PAHAHAHAHA ik vind je lief
En ik ben gewoon gemeen omdat ik een hoogzwangere hormoonatoombom voor de gek zit te houden
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah, wacht maar met dat schijten tot je in je verlosbed ligt
Oh, shit, doe ik het weer
ik zou je kind Jap noemen en dan een Hiroshima-bom erbij op het kaartjequote:Op dinsdag 18 december 2012 17:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had gisteren terwijl ik het uur uitloop weg zat te kijken ook een briljante ingeving voor iemand die zijn kind Jip gaat noemen: een geboortekaartje met de Yipyips erop![]()
Ik heb echt teveel ruimte over in mijn brein
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik had gisteren terwijl ik het uur uitloop weg zat te kijken ook een briljante ingeving voor iemand die zijn kind Jip gaat noemen: een geboortekaartje met de Yipyips erop![]()
Ik heb echt teveel ruimte over in mijn brein
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zou je kind Jap noemen en dan een Hiroshima-bom erbij op het kaartje
godver kipquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
PAHAHAHAHA ik vind je lief
En ik ben gewoon gemeen omdat ik een hoogzwangere hormoonatoombom voor de gek zit te houden
hrrrrquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat gebeurt ongetwijfeld ja![]()
Hoewel ik met Stef al wel leeggediarree'd en gekotst was voor ik naar het ziekenhuis ging
Voorop een plaatje van een zwarte muur met een witte schilder-afdruk eropquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord van mnsen die hun kind op de kop scheten tijdens de bevalling.. En iemand met een stuitbevalling, kont kwam er als eerste uit en voor de rest was geboren had dat kind al gepoeptquote:
Lulzquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord van mnsen die hun kind op de kop scheten tijdens de bevalling.. En iemand met een stuitbevalling, kont kwam er als eerste uit en voor de rest was geboren had dat kind al gepoept
Ondertussen zijn we er wel weer uit hoor.. Het wordt toch maar gewoon Truiquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Trix twijfelde nog tussen Corrie en Herma, ik weet niet of het nu handig is om de twijfels nog groter te maken met nieuwe suggesties
ja? niet Zus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we er wel weer uit hoor.. Het wordt toch maar gewoon Trui
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
straks zijn ze de flat aan het evacueren wegens brand
Dan slaan ze het glas maar inquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
straks zijn ze de flat aan het evacueren wegens brand
Kut.quote:
Ja dat zei je al, vind t wel een heule mooie naamquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kut.
Nog maar even overleggen straks, to be sure..
Oh, en Spees, Zelda hebben we serieus overwogen
Zeldaquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kut.
Nog maar even overleggen straks, to be sure..
Oh, en Spees, Zelda hebben we serieus overwogen
Ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat zei je al, vind t wel een heule mooie naam
Trillian, klinkt als enen koosnaampje voor je vibratorquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ookVond alleen de associatie te groot. Trillian is anderhalve week terug trouwens ook nog even voorbij geweest, die blijf ik ook super vinden
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trillian, klinkt als enen koosnaampje voor je vibrator
Nee, niet eens!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA, die Zelda kende je nog niet he
Ooow, de tering, dat je dat hebt onthouden! Ik ken het boek en de films, maar dát is echt nooit tot me doorgedrongenquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's het terminaal zieke zusje van de moeder uit Stephen Kings Pet Sematary
Klinkt gezellig welquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ze bijt ook je kop er af geloof ik.
mijn hersenen onthouden alleen zinloze detailsquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooow, de tering, dat je dat hebt onthouden! Ik ken het boek en de films, maar dát is echt nooit tot me doorgedrongen
Top!quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn hersenen onthouden alleen zinloze details
Klopt, dat was ook mijn allereerste reactie toen bb een foto van Eny liet zien destijdsquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Klinkt gezellig wel
Die kat waar het mee begint is ook een Eny toch? Meen ik?
omfg balrog enyquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, dat was ook mijn allereerste reactie toen bb een foto van Eny liet zien destijds
OMG JE HEBT EEN CHURCH
[ afbeelding ]
Church
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
nee eny lijkt op waar die orcs op rijden
\quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik herkende haarquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's het terminaal zieke zusje van de moeder uit Stephen Kings Pet Sematary
leuk leuk leuk!quote:
Dat kijk ik toch niet.quote:
quote:As much as this pains me to do, I'm thinking about selling most of my collection (500+ polishes) to buy a IPAD For my 4 year old son, Carson.
quote:AMSTERDAM - Een 42-jarige man uit Zevenaar die filmde hoe hij seks had met zijn 15-jarige stiefdochter hoeft niet de cel in.
Een celstraf zou hem zijn baan kosten en daarmee leiden tot ontwrichting van het gezin waar het meisje nog altijd woont, oordeelt de rechtbank van Arnhem dinsdag.
ehquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ge-stiefdochter.html
[..]
I guessquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ehen nu mag ie zijn baan wél houden?
Ik zag het vanmiddag ook en heb echt even met open mond naar het scherm zitten kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ge-stiefdochter.html
[..]
Een boterham? of een sultana?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is goeden eten als je geen honger hebt maar wel wat wil eten om te voorkomen dat je om 22.00 gaat snaaien?
Als avondeten?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is goeden eten als je geen honger hebt maar wel wat wil eten om te voorkomen dat je om 22.00 gaat snaaien?
quote:Ja dat kan als je even een afspraak maakt
?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
22 minuten naar ziggo bellen 11 euro
Maar dan tellen ze toch gewoon je belminuten? Of ben ik gek?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:28 schreef Dwyn het volgende:
Is het niet + de kosten de van uw mobiele provider? Ofzo?
Ja ik vind het ook veel geld. Maar volgens mij vallen dat soort nummers nooit binnen je belbundel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan tellen ze toch gewoon je belminuten? Of ben ik gek?
Naja hoe dan ook, ik vind het veul geld voor matige klantenservice
Achja, betalen zullen we tochquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook veel geld. Maar volgens mij vallen dat soort nummers nooit binnen je belbundel.
Nee, volgens mij niet, en je provider rekent daar best pittige kosten voorquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan tellen ze toch gewoon je belminuten? Of ben ik gek?
Naja hoe dan ook, ik vind het veul geld voor matige klantenservice
OMG Jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, en je provider rekent daar best pittige kosten voor![]()
Nooit mobiel servicenummers bellen als het ook anders kan..
Humz, ik heb net een eng filmpje ge-upt op fb, maar ik zie 'm niet terug. Zien jullie 'm? (Niet in de groep, mijn eigen profiel.)
Wat een beweging inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:09 schreef Incantrix het volgende:
Redelijk normaal wel, hoewel ze niet altijd op álle plekken tegelijk beweegt. Maar het is wel een drukke ja
Niet eens! Ze draaide twee weken terug 180 graden om haar as en daar ben ik serieus een halve dag ziek van geweest. Daarmee vergeleken valt dit nog wel mee (ze drukt alleen enorm tegen mijn maag aan, dus de laatste anderhalf week ofzo is het weer elke dag een innige omhelzing met de potquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een beweging inderdaaddie doet een aantal koprollen in jouw buik joh!
Nicequote:Op dinsdag 18 december 2012 19:11 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Disney's The Great & Powerful OZ inspired these 7 great & powerful limited edition lacquers, due out in March 2013! The range includes three mega glitters, three pearly sheers, and one bold Liquid Sand hue.
Omdat nagellak.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
why? het lijkt me echt vreselijk, alsof je granol op je nagels smeert
Postmetheusquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niet eens! Ze draaide twee weken terug 180 graden om haar as en daar ben ik serieus een halve dag ziek van geweest. Daarmee vergeleken valt dit nog wel mee (ze drukt alleen enorm tegen mijn maag aan, dus de laatste anderhalf week ofzo is het weer elke dag een innige omhelzing met de pot). Haar hoofd is ingedaald, dus ze kan alleen nog maar om haar as draaien, maar dat doet ze gelukkig niet meer
hier ook een pakje, ik denk yay! was het legoquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Kerstpakketje lag in de brievenbus![]()
Uitkies-pakket, wordt het bijv. Kerstballen breien met Arne en Carlos of een stormparaplu? Hmmmm moeilijk moeilijk
verdammtes bb!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier ook een pakje, ik denk yay! was het lego
mongolen dildokaarsenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:36 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb een 'onbekend' pakketje gemist. Ook spannend.
Zeker, als je een rotkind hebt!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Messen die op kinderspeelgoed lijken, wat handig
Stef werd door echoscopistes en verloskundigen al 'een beweeglijke baby' genoemd, maar deze is nog ergerquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ze doet me denken aan Bep. Die was ook zo in de buik. Bizar druk, rollen, draaien en schoppen enzo
Die gaf ook heel vaak van die korte felle beweginkjes. Ik had er nachtmerries van dat ze spastisch ter wereld zou komen
Sekreet Santa?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:36 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb een 'onbekend' pakketje gemist. Ook spannend.
Goeden oplossing voor het bevolkingsoverschotquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Messen die op kinderspeelgoed lijken, wat handig
da's waar, hendig man!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker, als je een rotkind hebt!
Want moord is strafbaar!
een appie heijn stalkerd die je adres heeft en je een "pakje" heeft gestuurd?quote:
Ik ben niet origineel genoeg voor dat soort dingenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom deed daar haast niemand aan mee?
omdat da geld kost of omdat ze geen zin haddenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom deed daar haast niemand aan mee?
? waar heb je daar originaliteit voor nodig?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben niet origineel genoeg voor dat soort dingen
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een appie heijn stalkerd die je adres heeft en je een "pakje" heeft gestuurd?
Voor de hints, voor de cadeautjes.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
? waar heb je daar originaliteit voor nodig?
ge weet het nooitquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.![]()
Ik kreeg wel een kerstkaart van iemand waarvan ik dacht...waarom?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat valt wel mee hoor
En je krijgt een verlanglijstje.
Zelfs een autist kan dit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Niet origineel genoeg voor sekreet santa? dafuq, je krijgt een verlanglijstje
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ge weet het nooit
Zo'n lekkere hete neger met krulletjes borsthaar
ik hou niet van verrassingen (voorspelbare frutsel kerstpakketen uitgezonderdquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
ZEG DAN GEWOON METEEN DAT JE TE LUI / TE CHEAP BENT![]()
en rughaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |