ik las het als "sjoelmeet baai maai jaaaa"quote:
openbare sjoelhallen? Daar doelde ik op!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik las het als "sjoelmeet baai maai jaaaa"
en ja, er bestaan sjoel clubs
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Die grote loempia's van de afhaalchineesMet een klodder tomatenketchup
![]()
En dan friet met mayo
oh dat weet ik nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
openbare sjoelhallen? Daar doelde ik op!
jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Was je wel bij filo geweest?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
UHm... statistiek: mwah.
Digitaal erfgoed: her
Media en beeldvorming: twijfelgeval
Cognitie: kon een hoop opzoeken!
Filo: her
Morgen nog taalverwerving...
En volgens semester staan op de planning: Taalwetenschap, Gespreksanalyse, OZP BDM, IBC, sociolinguistiek en taal en betekenis
Nee, met satésausquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Die grote loempia's van de afhaalchineesMet een klodder tomatenketchup
![]()
En dan friet met mayo
wie niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uiteraard!! Daar ga ik beter van sjoelen
WOKSE!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa
(moest nog even voor ik weg ging)
Hebben jullie echt nog geen plannen voor oud&niuew? shjn met aanhang oud en nieuw feest ja?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het goed, neem wel je eigen drank mee
Met satesaus is ook lekker ja!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, met satésaus
En dan gebakken banaan er na eten
nog niet echt, neequote:Op dinsdag 18 december 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben jullie echt nog geen plannen voor oud&niuew? shjn met aanhang oud en nieuw feest ja?![]()
Dat is een flink rooster. De tering!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Was je wel bij filo geweest?![]()
Ik ga UID, cognitive modelling, transmedia journalism, OZP HAIT, marketing, seminar data processing, filo for comm en comm&influence doen
Als het teveel is kan ik altijd nog wat vakken niet doenHet is niet alsof ik iets beters te doen heb dan school dus wilde het volgend semester wel goed gaan aanpakken iig, en mezelf bezig houden.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
satesausdat is toch wel de chineesaids voor je eten
Haha en dan skjoe en bleiblei en ik lol met hun, brum met zn oudersquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nodig SQ uit en zeg het later pas tegen Brum!
Zeker, bowlen, ringen gooien, darten...quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Net als bowlenGaat ook beter met bier
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (meningen delen terwijl onderwegquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Net als bowlenGaat ook beter met bier
Nee hool, is lekkelquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga een beetje naar boxtel zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nodig SQ uit en zeg het later pas tegen Brum!
KUN JE MUFFIN ZIENquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga een beetje naar boxtel zeker
Alles verzuipen in de satesaus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
hou je ogen op de weg kutbelg!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (meningen delen terwijl onderweg)
Breda, daar zit spees met oud&nieuwquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga een beetje naar boxtel zeker
Dit dat allesquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker, bowlen, ringen gooien, darten...
correctie, dat is de bedoeling maar ik vind dat het nog wel veranderd kan wordenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Breda, daar zit spees met oud&nieuw
Wok-ze chickquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (meningen delen terwijl onderweg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |