HOE het leven is ontstaan is niet bewezen mijn beste ATON. Dat het leven is ontstaan wel degelijk anders was er nu geen leven.quote:
Hier heb je een paar opties.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik heb geen antwoord gehad op mijn vraag hoe het leven ontstaan is.
in het dierenrijk is er geen haatquote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben een mens, dus haat is liefde.
Die laat ik even bezinken.
Echt wel. Nooit een hond zijn baas zien verdedigen?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef Rawberry het volgende:
[..]
in het dierenrijk is er geen haat
Sprookjes. Miller Urey wordt aangehaald terwijl dat al 40 jaar geleden ontkracht is.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hier heb je een paar opties.
Maar ik weet vrij zeker dat je antwoord iets zal zijn als "nee, want God".
Zit je daar op te wachten ?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
HOE het leven is ontstaan is niet bewezen mijn beste ATON.
hij doet dat uit liefde voor zijn baas niet omdat hij die persoon haat want hij kent hem niet eensquote:Op woensdag 19 december 2012 19:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Echt wel. Nooit een hond zijn baas zien verdedigen?
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:55 schreef Rawberry het volgende:
[..]
hij doet dat uit liefde voor zijn baas niet omdat hij die persoon haat want hij kent hem niet eens
Als een hond iemand uit verdediging wil afmaken, dan lijkt er mij sprake van haat. Menselijke haat is niet gek veel anders.quote:
Bovendien: als iemand een van mijn kinderen vermoordt, dan voel ik naast verdriet ook een intense haat. Dat komt toch ook voort uit liefde? Waarom geldt dat dan voor mensen wel en voor dieren niet?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:55 schreef Rawberry het volgende:
[..]
hij doet dat uit liefde voor zijn baas niet omdat hij die persoon haat want hij kent hem niet eens
Ah, oké. Groeten en veel plezier met Jezus en z'n vrienden.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:04 schreef Rawberry het volgende:
Haat brengt je alleen maar dieper in de shit. Soit, ik ga je nog wat laten ploeteren in je eigen modder, je komt er mss ooit wel uit.
hihahoquote:Op woensdag 19 december 2012 20:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, oké. Groeten en veel plezier met Jezus en z'n vrienden.
Herkenbaar ?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef Rawberry het volgende:
[..]
in het dierenrijk is er geen haat
hjbquote:
Prima kerel, als jij dat wilquote:Op woensdag 19 december 2012 18:46 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Geest is helemaal niet onveranderlijk.
Satan moet er zijn om de mensen te laten inzien dat het zo niet moet imo.
Vergeven, tiens.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Is dit ineens een agressieve christen geworden? Wat zou Jezus nu doen?
Jammer genoeg wel ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, nou, dan was je even satanist en nu weer even christen. Ja toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |