Welke site?quote:Op maandag 24 december 2012 14:51 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Geld terug actie van ZK zelf en een andere site geloof ik
Volgens mij klopt die 150 wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:25 schreef _Twinkle het volgende:
Ik heb een vraagje hopelijk kunnen jullie mij helpen. Via Independer heb ik als dekking aangegeven dat ik EUR 150 aan lenzen wil declareren. Hun adviseren mij:
Zilveren Kruis Achmea (ISO/LSVb)
Beter Af Selectief Polis Studenten
Beter Af Plus Polis 2 sterren + Beter Af Extra Pakket Studenten + Beter Af Tandarts Polis 1 ster Studenten
Bij voorwaarden zie ik inderdaad EUR 150 bij lenzen, maar de Beter Af Plus Polis 2 sterren vergoed maar EUR 100.
Ik weet bijna zeker dat de EUR 150 een type foutje is![]()
![]()
Dacht ik eindelijk DE zorgverzekering te hebben gevonden..
my question: zijn er hier lenzendragers/brillen dragers die een leuk verzekering hebben gevonden?
Zie ook:quote:Wij bieden vergoedingen waar je als student echt iets aan hebt:
Je krijgt de complete basisverzekering met onder andere een vergoeding voor huisarts, geneesmiddelen, anticonceptie en ziekenvervoer
Je krijgt extra vergoeding voor brillen en contactlenzen
Je krijgt ¤ 240,- extra vergoeding voor alternatieve geneeswijzen of geneesmiddelen
Je krijgt bij een aanvullende verzekering (2 sterren) tot ¤ 115,- vergoed voor een cursus stoppen met roken of alcohol
totaal niet zelfs. Leuk voor een eerste indruk maar het loont om verder te kijken dan de top 3. Er is wel een onafhankelijke, naam even kwijt, maar die gaat ermee stoppen omdat er al genoeg vergelijkingssites zijnquote:Op woensdag 26 december 2012 17:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja alleen als je gisteren of vandaag over zou stappen.
Independer is niet zo independent als je misschien denkt..
Ik heb Zilveren Kruis gebeld en volgens de jongen aan de telefoon klopt die 150 euro. Ik heb ook Besured gebeld, omdat ik het niet helemaal duidelijk vond of je die 230 ook in 1 jaar mocht opmaken, dus bijvoorbeeld opsparen tot 2014, maar dat mocht niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:25 schreef _Twinkle het volgende:
Ik heb een vraagje hopelijk kunnen jullie mij helpen. Via Independer heb ik als dekking aangegeven dat ik EUR 150 aan lenzen wil declareren. Hun adviseren mij:
Zilveren Kruis Achmea (ISO/LSVb)
Beter Af Selectief Polis Studenten
Beter Af Plus Polis 2 sterren + Beter Af Extra Pakket Studenten + Beter Af Tandarts Polis 1 ster Studenten
Bij voorwaarden zie ik inderdaad EUR 150 bij lenzen, maar de Beter Af Plus Polis 2 sterren vergoed maar EUR 100.
Ik weet bijna zeker dat de EUR 150 een type foutje is![]()
![]()
Dacht ik eindelijk DE zorgverzekering te hebben gevonden..
my question: zijn er hier lenzendragers/brillen dragers die een leuk verzekering hebben gevonden?
Heeft je partner daar al een verzekering met die korting? Zo ja, dan kun jij meeverzekerd worden op je partners polis. Zo nee, dan kun je proberen of je ervan kan profiteren, maar sluit ik niet uit dat ze je die korting weigeren.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:42 schreef Rowlf het volgende:
Weet iemand of je ook collectiviteitskorting krijgt bij fbto als je partner lid is van Vereniging eigen Huis? Of moet je echt zelf lid zijn?
Dat checken ze niet hoor, het is gewoon een code volgens mij. Ik gebruik die korting ook, maar ik kan me niet herinneren dat er om gegevens gevraagd is.quote:Op donderdag 27 december 2012 13:42 schreef Rowlf het volgende:
Weet iemand of je ook collectiviteitskorting krijgt bij fbto als je partner lid is van Vereniging eigen Huis? Of moet je echt zelf lid zijn?
Bij Zilveren Kruis ¤75 retour voor nieuwe klanten in maart '13quote:Op donderdag 27 december 2012 15:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zijn er nog leuke cadeaus, waardebonnen of geldacties voor de late beslisser?
plus 35 of 25 euro cashbackquote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Bij Zilveren Kruis ¤75 retour voor nieuwe klanten in maart '13
Overigens krijg ik korting vanwege vakbondslidmaatschap. Maar dat kan iedereen aanvinken; wordt niet gecontroleerd.
? Hoe?quote:
Mag ik het ook weten trouwensquote:Op donderdag 27 december 2012 16:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik stuur vanavond wel een PM met info, je mot wel nieuwe klant zijn.
mag ik ook een pm?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je al bent overgestapt kan het niet meer..quote:Op donderdag 27 december 2012 16:30 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Mag ik het ook weten trouwensBen ook net overgestapt op ZK.
Graag. Ben een nieuwe klant en nog niet overgestapt.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgens mij wel jaquote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef Jiggle het volgende:
Het valt me op dat vrijwel elke zorgverzekeraar voor lenzen een vergoeding van 100 euro geeft voor 3 jaar.
Nu heb ik het afgelopen jaar dat bedrag al besteed bij mijn huidige zorgverzekeraar, maar ik wil dit jaar gaan overstappen naar een andere.
Kan ik dan bij de nieuwe zorgverzekeraar weer opnieuw 100 euro declareren?
Dan loont het voor mij wel om jaarlijks over te stappen...
2,50 krijg ik, maar dat is peanuts vergeleken met 35 of 25 euro vind je niet?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Krijg jij nu per persoon die zich via jou aanmeldt geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |