Gelukkig heb ik een reumatoloog in de buurt... dus als dat lopen in het gras niet helpt dan ga ik daar wel naartoe...quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je krijgt vast reuma.
Maar goed, als je ff in het gras gaat lopen komt het ook wel weer goed.
En snapt die arts het wel??quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:00 schreef Nijna het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een reumatoloog in de buurt... dus als dat lopen in het gras niet helpt dan ga ik daar wel naartoe...
Mooie TT![]()
Mensen die grotendeels in de pas lopen en heel soms een uitglijer maken zijn veel makkelijker te pakken dan mensen die schijt hebben aan alles. Valt ook veel meer te halen. Wij zijn gewoon veel te braaf wat dat betreftquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:04 schreef Ticootje het volgende:
Eigenlijk is het best zot... Dat het dus 2 jaar duurt voordat er echt wordt ingegrepen als je je kind niet naar school stuurt... En dan zit je moeilijk te doen over die ene dag extra voor je vakantie...
Maar de boetes zijn niet mals... ik bedoel, zou ze dan geen boetes hebben gehad, of betaald ze die gewoon niet...quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mensen die grotendeels in de pas lopen en heel soms een uitglijer maken zijn veel makkelijker te pakken dan mensen die schijt hebben aan alles. Valt ook veel meer te halen. Wij zijn gewoon veel te braaf wat dat betreft.
Als je je maar asociaal genoeg opstelt kun je dat een hele tijd vol houden. Gewoon niet betalen, nergens op reageren, niet opendoen als er aan wordt gebeld, etc, etc. Woonwagenbewoners vullen dit aan met een gezonde portie geweld en intimidatie naar wens en voila. Je verdwijnt langzaam maar zeker uit het systeem omdat de kosten niet meer opwegen tegen de baten. Mission accomplished.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar de boetes zijn niet mals... ik bedoel, zou ze dan geen boetes hebben gehad, of betaald ze die gewoon niet...
Ik kan ook dikke schijt hebben aan de snelheidsbeperkingen op de snelwegen... Maar uiteindelijk trek je toch gewoon aan het kortste eind?
Drie keer woordwaarde en weg ben je!quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:29 schreef Joene het volgende:
Woonwagenkampbewonersmooi scrabblewoord ipv Kampers.
Volgens de documentaire had ze een boete van ¤ 250 gekregen, die ze niet ging betalen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar de boetes zijn niet mals... ik bedoel, zou ze dan geen boetes hebben gehad, of betaald ze die gewoon niet...
Ik kan ook dikke schijt hebben aan de snelheidsbeperkingen op de snelwegen... Maar uiteindelijk trek je toch gewoon aan het kortste eind?
te voet, zonder schoenenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:00 schreef Nijna het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een reumatoloog in de buurt... dus als dat lopen in het gras niet helpt dan ga ik daar wel naartoe...
Mooie TT![]()
Nou dat bedoel ik dus een beetje... Blijkbaar wordt je inderdaad harder gestraft als je een keer je kind van school hebt om eerder op vakantie te gaan, dan kun je ze beter helemaal thuishouden en gaan roepen dat de school niet past bij je manier van leven...quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de documentaire had ze een boete van ¤ 250 gekregen, die ze niet ging betalen.
Als je een dag voor de paasvakantie met 2 kinderen van 6 en 7 op Schiphol staat heb je al ¤ 200,= boete te pakken, en zij kan daar 1 kind gewoon 3 jaar voor thuishouden
bij deze user ging 't dan volgens mij om redenen die onder artikel 5b vallen:quote:Artikel 5 van de Leerplichtwet. Dit artikel geeft drie gronden voor vrijstelling, namelijk op grond van, kort gesteld:
a) ongeschiktheid voor schoolonderwijs,
b) overwegende bedenkingen tegen de richting van het onderwijs van alle scholen met geschikt onderwijs op redelijke afstand van de woning, en
c) inschrijving en geregeld bezoek aan een buitenlandse school
quote:Het gebruik van Artikel 5 onder b (richtingbedenkingen) wordt uitgelegd in een toelichting op richtingbedenkingen. Hier gaat het erom dat de ouders geen school (meer) kunnen vinden die hun religie of levensovertuiging in het onderwijs uitdraagt en bevordert.
Een eventuele handicap of het feit dat het kind ongelukkig is op school of gepest wordt geeft op zichzelf geen grond voor vrijstelling in de Leerplichtwet. Een beroep op richtingbedenkingen is in deze omstandigheden denkbaar maar moet zeer zorgvuldig worden geformuleerd.
Kaasstengels ftw! Ik ga er morgen een stuk of wat maken!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh en kutzooi... Ik moet ook iets maken voor kerstdiner...
Easywayout idd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:08 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kaasstengels ftw! Ik ga er morgen een stuk of wat maken!
Het gaat niet om origineel hequote:Op dinsdag 18 december 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga dus cakjes maken... Lekker orgineel...
Dit is precies waarom ik dit soort dingen echt niet leuk vind...
Ik zou juist dolblij zijn als ik hier weer uit ben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:26 schreef Luigi het volgende:
Nou, ik wens je veel plezier en succes bij je nieuwe baan (en al die termen bij elkaar doen me nog eens blij zijn dat ik in de non-profit sector werkzaam ben).
Precies.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:27 schreef Leandra het volgende:
Die twee maanden verlenging komt toch mooi uit met maart? Klinkt positief iig
Ieder z'n dingquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:27 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik zou juist dolblij zijn als ik hier weer uit ben.
Check. Gaat veel te veel tijd in zitten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon geen zin meer om uberhaupt te werken.
Gokje, ergens rond de 70 mogen we stoppen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Check. Gaat veel te veel tijd in zitten.
If ever.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gokje, ergens rond de 70 mogen we stoppen?
Ik eigenlijk ook niet. Had het er gisteren met N nog over. Ik heb een opleiding gedaan (communicatie) die ik wel heb afgerond, maar die niet me niet echt een droombaan op zal leveren. (Dat zou dierenarts zijn.) Hiernaast heb ik hierin de afgelopen jaren óók nog eens geen ervaring opgedaan. Dus ik zal nooit doen wat ik écht leuk vind, en m'n tweede keus wordt ook lastig. laat me dan maar gewoon thuiszitten met een hoop pleegkinderen. Dan haal ik daar meer voldoening uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon geen zin meer om uberhaupt te werken.
ik ben wel benieuwd wat er niet zo 'rund' aan jouw 'runder'gehakt is!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:25 schreef Joene het volgende:
Kwartblaadje bladerdeeg , beetje "runder"gehakt erin klein beetje kruiden en ff afbakken
Ligt eraan of het biologisch is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:32 schreef trui het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd wat er niet zo 'rund' aan jouw 'runder'gehakt is!
Zodra mijn vrouw 100k+ binnenhaalt per jaar zit ik thuis. Per direct.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:32 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Had het er gisteren met N nog over. Ik heb een opleiding gedaan (communicatie) die ik wel heb afgerond, maar die niet me niet echt een droombaan op zal leveren. (Dat zou dierenarts zijn.) Hiernaast heb ik hierin de afgelopen jaren óók nog eens geen ervaring opgedaan. Dus ik zal nooit doen wat ik écht leuk vind, en m'n tweede keus wordt ook lastig. laat me dan maar gewoon thuiszitten met een hoop pleegkinderen. Dan haal ik daar meer voldoening uit.
Over een jaar of vijf kan het ws.
want, jullie eten meestal kunst-koe?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ligt eraan of het biologisch is.
En in de winter ?quote:
Watje, bouw dan een veranda, kun je er 's winters ook zitten, buitenkachel erbij en klaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:35 schreef Luigi het volgende:
Of ze moeten het gat tussen werken en niet werken gewoon lekker nog kleiner maken dan ga ik met een Schultenbrau in de voortuin zitten de hele dag.
's Zomers dan he.
Eigenlijk hou ik helemaal niet van buiten zitten. Bijna net zo stom als mensen, buiten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Watje, bouw dan een veranda, kun je er 's winters ook zitten, buitenkachel erbij en klaar.
Nou ja, je hebt de varianten waarbij er behoorlijk wat eiwit in zit ja... Of van die halve vega meuk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:36 schreef trui het volgende:
[..]
want, jullie eten meestal kunst-koe?
Ja, maar anders gaat het binnen zo naar bier stinken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:39 schreef Luigi het volgende:
[..]
Eigenlijk hou ik helemaal niet van buiten zitten. Bijna net zo stom als mensen, buiten.
Ik drink eigenlijk ook bijna geen bierquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar anders gaat het binnen zo naar bier stinken.
dat mag met thuisonderwijs en de wereldschool. Vriendje van mijn jongste gaat volgend jaar op wereldreis met z'n ouders. Zeilen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Zou je bijvoorbeeld een wereldreis kunnen maken van een jaar met je kinderen? Als je een priveleraar meeneemt?
Ik moest opeens aan het zeilmeisje denken!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat mag met thuisonderwijs en de wereldschool. Vriendje van mijn jongste gaat volgend jaar op wereldreis met z'n ouders. Zeilen.
Dat is heel hot he? Zeilen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat mag met thuisonderwijs en de wereldschool. Vriendje van mijn jongste gaat volgend jaar op wereldreis met z'n ouders. Zeilen.
Fristi...quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk ook bijna geen bier. Maar dat stond niet zo stoer. "Dan ga ik de hele dag binnen op de bank cola drinken!".
met vega-meuk heet 't toch geen rundergehakt neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt de varianten waarbij er behoorlijk wat eiwit in zit ja... Of van die halve vega meuk.
Plakjes cake, drie verschillende maten sterren uitsteken, stapelen, eventueel groene glazuur, poedersuiker, heb je een kerstboom.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga dus cakjes maken... Lekker orgineel...
Dit is precies waarom ik dit soort dingen echt niet leuk vind...
Halve vega meuk.... Daar staat wel gewoon gehakt op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:46 schreef trui het volgende:
[..]
met vega-meuk heet 't toch geen rundergehakt neem ik aan?
en in vlees zitten veel eiwitten ja, da's er juist wel een voordeel van dacht ik.
Het gaat al mis bij uitsteken... Ik heb geen uitstekers... Muffinblik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Plakjes cake, drie verschillende maten sterren uitsteken, stapelen, eventueel groene glazuur, poedersuiker, heb je een kerstboom.
Miniquiche uit een muffinblik, minipizza, of een pizza gemaakt van een turks brood, worst in bladerdeeg, gehakt in bladerdeeg, gehaltballetjes (ikea is je vriend in deze) gevulde tomaatjes, gevulde paprika, gevuld ei....
Euh...
Zolang ze maar misselijk en omvallend van de slaap thuiskomen toch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het gaat al mis bij uitsteken... Ik heb geen uitstekers... Muffinblik?
Ach ze doen het maar met de cakjes die ik ga maken.
ja, waar je cakejes in bakt. En die steruitstekers kosten echt geen reet. (Haha)quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het gaat al mis bij uitsteken... Ik heb geen uitstekers... Muffinblik?
Ach ze doen het maar met de cakjes die ik ga maken.
En chaizaadjes?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:56 schreef Luigi het volgende:
Nou vooruit ik wil de rotste niet zijn en eens gek doen, ik maak naast kaasstengels ook stengels met sesamzaad! En als ik echt in een wilde bui ben ook een paar met maanzaadjes.
Zo rol ik, he..
Vrouwen en richtinggevoel hè.....quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:58 schreef mikoxx het volgende:
Whihi, ook dat nog... http://mobiel.nu.nl/binne(...)hannes-vrouwtje.html
Oh en straks was ze nog zwanger ook!!! Dan hebben we helemaal drama.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:58 schreef mikoxx het volgende:
Whihi, ook dat nog... http://mobiel.nu.nl/binne(...)hannes-vrouwtje.html
hihi!quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrouwen en richtinggevoel hè.....
uitsnijden en dan met een mes kleiner maken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:59 schreef mikoxx het volgende:
Kerstboom cake, leuk idee. Maar....ik heb maar één stervorm. Nog andere ideeën buuf?
Euh, stervormige cake?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:59 schreef mikoxx het volgende:
Kerstboom cake, leuk idee. Maar....ik heb maar één stervorm. Nog andere ideeën buuf?
de Maya's gebruikten het al jonguh, en je weet hoe die rollen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Die heeft onze boerensupermarkt niet he. Dat gekke nieuwerwetse gedoe.
Ik ben wat voorzichtig met vreemd zaad als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de Maya's gebruikten het al jonguh, en je weet hoe die rollen.
Maar is echt goed spul hoor Chiazaad. M'n huid is echt super opgeknapt.
Als je de Libelle leest is dat vast heel leuk ja?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan rode en groene kleurstof halen! Dan heb ik rode en groene cakjes... zou dat leuk zijn?
Wat is er mis met de libelle?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:10 schreef Luigi het volgende:
[..]
Als je de Libelle leest is dat vast heel leuk ja?
haterquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:10 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben wat voorzichtig met vreemd zaad als je het niet erg vind.
Anders vroeg ik het niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je daar een antwoord op wil?
Ik houd bladen als de Libelle persoonlijk verantwoordelijk voor de vertrutting van Nederland en oa voor het feit dat er geen fatsoenlijk vlees meer te krijgen is in supermarkten en niemand meer zonder Knorr of Maggi kan koken? Om mee te beginnen?quote:
AD&D ftw!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:15 schreef simmu het volgende:
jullie snappen mij zeker niet als ik zeg dat je dan betere karakterers moet rollen he![]()
![]()
/nerd
Dat geldt ook voor mijn geheim en de viva?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik houd bladen als de Libelle persoonlijk verantwoordelijk voor de vertrutting van Nederland en oa voor het feit dat er geen fatsoenlijk vlees meer te krijgen is in supermarkten en niemand meer zonder Knorr of Maggi kan koken? Om mee te beginnen?
na deze dag doe ik met je meequote:Op dinsdag 18 december 2012 16:16 schreef Luigi het volgende:
Wat je rolt moet je oproken. Dat zeg ik dan weer?
Idem.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mijn geheim en de viva?
quote:
Ik heb nog hele oude AD&D boeken (ja, boeken ja) op zolder geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:18 schreef simmu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wist je dat baldurs gate opnieuw uitgebracht is? zodra we de hardware hebben gaan we aan de slag
wij ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:19 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb nog hele oude AD&D boeken (ja, boeken ja) op zolder geloof ik. #oldschool
Er zal vast nog wel een stapeltje te vinden zijn maar het meest interessante heb ik weggedaan geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef simmu het volgende:
[..]
wij ook![]()
hebbie ook je magic kaarten nog?
Tuurlijk. De inspecteur staat ook niet regelmatig bij mij op de stoep hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Zou je bijvoorbeeld een wereldreis kunnen maken van een jaar met je kinderen? Als je een priveleraar meeneemt?
Jij zeilt ook?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:23 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Tuurlijk. De inspecteur staat ook niet regelmatig bij mij op de stoep hoor
Jaar of 12 voor zover ik me nu kan herinneren ofzo?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:31 schreef Gaoxing het volgende:
Nee maar ik ben al wel jaren met een wereldreis bezig. Gaat erg langzaam.
Als ze het op religie had gegooid was ze er zo mee weg gekomen want religie mag de overheid niet toetsen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:45 schreef Juud79 het volgende:
Over thuisonderwijs, dat kan vrij gemakkelijk, als het reguliere onderwijs absoluut niet past bij jouw manier van opvoeden/onderwijzen van kinderen, dan kan je dat kenbaar maken en om vrijstelling van leerplicht vragen, heb je een goed verhaal dan krijg je dat ook gewoon. Wel moet je ieder jaar opnieuw vertellen waarom je je kind niet naar school wil laten gaan.
Je moet dat doen voordat je kind 5 jaar is en het kan ook alleen dan, is je kind eenmaal een periode naar school geweest dan is het minder makkelijk/onmogelijk, want dan gelden de bezwaren niet.
Die moeder van Tom heeft dus geen poot om op te staan, want het is niet de manier van onderwijs oid waardoor ie niet naar school kan of waar ze op tegen is, maar het is haar/zijn omgang met voedsel waardoor het lastig is in combi met medeleerlingen. Dat is dus haar eigen probleem en geen reden voor vrijstelling.
Mijn zoon heeft idd nog stapels en stapels en stapels!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:20 schreef simmu het volgende:
[..]
wij ook![]()
hebbie ook je magic kaarten nog?
Ik werk nu een dik jaar fulltime en mijn man is thuis dus hij regelt de kinderen en alles daaromtrent. Door jullie ben ik nu gaan vragen; wat doen wij eigenlijk qua eten voor de kerstviering op school?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Oh en kutzooi... Ik moet ook iets maken voor kerstdiner...
Er wordt bij ons op school niets gedaan door de ouders aan eterijen met kerst. Misschien bij jullie ook niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:02 schreef lily het volgende:
[..]
Ik werk nu een dik jaar fulltime en mijn man is thuis dus hij regelt de kinderen en alles daaromtrent. Door jullie ben ik nu gaan vragen; wat doen wij eigenlijk qua eten voor de kerstviering op school?
Hij: ?
Ja, dan moet je maar even gaan vragen hoe en wat..
Hij: neuh
Dus, nou ja. Moet maar zo even deze keer.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:02 schreef lily het volgende:
[..]
Ik werk nu een dik jaar fulltime en mijn man is thuis dus hij regelt de kinderen en alles daaromtrent. Door jullie ben ik nu gaan vragen; wat doen wij eigenlijk qua eten voor de kerstviering op school?
geen (digitale) nieuwsbrief waar het in staat?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:02 schreef lily het volgende:
[..]
jeetjequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:10 schreef Vicky het volgende:
Bij Amber in de middenbouw zit een jongetje met kanker.
Gewoon in het gras laten lopen en wortels eten. Dat lost alles op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:10 schreef Vicky het volgende:
bij ons geen eten dit jaar. Ze gaan naar de kerk.
Ze halen nu wel geld op voor een goed doel: de kanjerketting.
Bij Amber in de middenbouw zit een jongetje met kanker.
hersentumorquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
Oh dat is minder leuk zeg Vicky.
Wat voor kanker heeft hij? Lief dat zn klasgenootjes zich inzetten voor hem.
Wow, da's best heftig, zeker op die leeftijd!quote:
Dat is niet ontopicquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb me op de basisschool jaarlijks geërgerd aan die vreestfestijnen.
HEb je dit ook weleens gemeld bij de school? Kan zo leerzaam zijn voor de kinderen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
L. heeft vrijdag jaarsluiting en vroeg of hij mijn chocoladesmeltapparaatje weer mee mocht. daar maakte hij vorig jaar ook de blits mee.
en lekker makkelijk. apparaatje, smeltchocola en stokjes mee, anderen zorgen voor zooi om er in te dippen..
ik heb me op de basisschool jaarlijks geërgerd aan die vreestfestijnen. alles wat over was werd zo in een vuilniszak geveegd, terwijl we hier een blijf-huis en een opvanghuis van het leger des heils op loopafstand hebben, waar al dat eten net zo goed gebracht had kunnen worden.
elk jaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
HEb je dit ook weleens gemeld bij de school? Kan zo leerzaam zijn voor de kinderen.
met een groepje de 'etensresten' wegebrengen.
Maar dan regelmatig aan wal gaan, want hoe hou je al dat rauwe spul goed als je een eeuwigheid op het water zit...quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:50 schreef Troel het volgende:
Ze hadden moeten gaan zeilen, dat had hij via die wereldschool les kunnen krijgen
Wat jammer zeg...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
elk jaar
ze hadden ook een of ander project in zo'n derdewereldland. in het begin werd er nog wel wat aan gedaan in de vorm van sponsorloop en kunstmarkt waar je knutsels kon kopen van je kind. later werd het dat je op gezette tijden je portemonnee moest trekken om te steunen. er kwam geen kind meer aan te pas, laat staan dat er iets leerzaams inzat voor de kinderen in de vorm van je inzetten voor een ander.
ook dat heb ik gemeld, er werd alleen nooit iets mee gedaan
ik zit er ook naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:22 schreef RockabeIIa het volgende:
AH weer zo'n heerlijk programma op tv... BNN op NL3. Tienermoeder...
hele goede samenvattingquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Muah och...enigszins naïeve borderlinende tiener die denkt dat ze alles weet, zoiets...
Met kind dus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Muah och...enigszins naïeve borderlinende tiener die denkt dat ze alles weet, zoiets...
Dan valt deze nog mee; de baby heet Elena.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met kind dus?
Ach ik heb ze live gezien. Met namen die beginnen met dj in plaats van gewoon een J.
Lekker rustig aan doen...quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:40 schreef Leandra het volgende:
Ah, knullemans had al een dochter bij een andere vriendin? Gaat lekker....
Oh !!! En laat me raden, iedereen om hun heen moet zich er niet mee bemoeien. Alle deskundigen zijn de duivel?quote:
Met veel rollende ogen vooral.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh !!! En laat me raden, iedereen om hun heen moet zich er niet mee bemoeien. Alle deskundigen zijn de duivel?
Standaard puber met kind dus.quote:
En psychiaters maar allemaal moeilijk doen met behandelplannen.. Gewoon een kind baren, opgelostquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef Leandra het volgende:
Ze heeft geen last meer van haar borderline
Heel bijzonder.
Het was gewoon aanstelleritis? Gewoon een mooi stickertje om je puberbuien mooi achter te verschuilen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:52 schreef Leandra het volgende:
Ze heeft geen last meer van haar borderline
Heel bijzonder.
En daarna (begeleid) zelfstandig wonen hè.... dat helpt vast ook, dat er niemand meer is die zich aan jouw buien aanpastquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
En psychiaters maar allemaal moeilijk doen met behandelplannen.. Gewoon een kind baren, opgelost
Er is nu een Friesk meisje bij puberruil die kan hakkuh.. Het is volgens mij nog steeds een levendige lifestyle in kleinere dorpen.. Heusquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Ze is ergens blijven hangen in een gabberjeugd, maar dat kan helemaal niet want ze is pas 19
haha die heb ik toen ook gebruiktquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef Ticootje het volgende:
Een tienerzwangerschap heb ik m'n ouders tenminste bespaart.![]()
Leek me een mooie zin om te beginnen toen ik het nieuws ging brengen.
Deed me effe denken aan Turboquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
Er is nu een Friesk meisje bij puberruil die kan hakkuh.. Het is volgens mij nog steeds een levendige lifestyle in kleinere dorpen.. Heus
Nouja, jij weet tenminste wie de vader van je kind isquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:10 schreef Leandra het volgende:
Ik was alweer vrijgezel toen ik er achterkwam dat ik zwanger was van de oudste
Wilde ik het m'n vader vertellen: Pap, ga maar even zitten...
Sr: Dat maak ik zelf wel uit
Zuurkool en citroenen dan maar hequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:59 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar dan regelmatig aan wal gaan, want hoe hou je al dat rauwe spul goed als je een eeuwigheid op het water zit...of zou ze dan alleen die zaadjes nog maar eten...
Ik vind het bizar, maar echt verdriet heb ik er niet van, hoor. Hij is zo arrogant, dat ie in de twaalf jaar dat ik met N ben, welgeteld één keer de moeite heeft genomen om tegen me te praten. Toen ie van z'n pad was. Buitenom die ene keer heeft ie me zelfs nog nooit aangekeken, laat staan gedag gezegd.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:14 schreef _Bar_ het volgende:
Oeh dat zijn de mindere berichten spring... Sterkte!
O wacht, mijn vorige post kwam mss een beetje verkeerd over.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef _Bar_ het volgende:
Jawel maar toch het is niet het goedemorgen gehalte bericht,hoe arrogant hij ook is
Leuk he. Feestdagen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:44 schreef _Bar_ het volgende:
Ligt ook aan mij hoor,tegen het einde van december ben ik een emotionele tijdbom.
Feestdagen moeten kappen !quote:
quote:
Vanochtend ook weer de stress op school mogen ervaren. Hele klas moest EN een plantenpotje met oasemeuk en kerst versiersels meenemen, EN alvast bordjes en bestek voor het kerstdiner EN alle kinderen liepen met een stapel kerstkaarten rond. Pure chaos en paniek dus met 25 zesjarigen. En ik had het weer gedaan want er zat geen plastic zakje om het bordje en het bestek EN IEDEREEN WEET TOCH DAT ER EEN PLASTIC ZAKJE OM MOET WANT WAT MOET ER WEL NIET VAN DE WERELD WORDEN ANDERS!!1111 En vanavond iedereen weer in de stress want alle zelfmaakmeuk moet er naar toe gebracht worden, incl. kind.quote:
Als het patat of pannenkoeken zijn vinden ze het mooi zatquote:Op woensdag 19 december 2012 10:12 schreef Luigi het volgende:
[..]
Vanochtend ook weer de stress op school mogen ervaren. Hele klas moest EN een plantenpotje met oasemeuk en kerst versiersels meenemen, EN alvast bordjes en bestek voor het kerstdiner EN alle kinderen liepen met een stapel kerstkaarten rond. Pure chaos en paniek dus met 25 zesjarigen. En ik had het weer gedaan want er zat geen plastic zakje om het bordje en het bestek EN IEDEREEN WEET TOCH DAT ER EEN PLASTIC ZAKJE OM MOET WANT WAT MOET ER WEL NIET VAN DE WERELD WORDEN ANDERS!!1111 En vanavond iedereen weer in de stress want alle zelfmaakmeuk moet er naar toe gebracht worden, incl. kind.
En dan hebben ze nog voor het kerststukje maken ouders nodig ook want anders lukt het kennelijk geeneens. Doe het dan NIET, denk ik dan. Hou het simpel. Geef ze een kerstkleurplaat, maak met de hele klas een taart of versier iets en eet dat dan op in de klas. Het is allemaal van die zelf opgelegde stress terwijl het ook zoveel simpeler kan. WTF heeft een kind van 6 nou aan een kerstbuffet?.
ja de feestdagen zijn leuk,gezellig,intiem,qualtitime met gezin,fam. Lekker eten,borrelen,de kinderen nee ik hou ervan nog steeds.quote:
Ja toch. Maar omdat al die Libelle moeders verslaafd zijn aan dingen regelen en doen en gezelligheid projecteren we grote mensen kerst op kleine kinderen. En dat kan allemaal misschien soms best hoor, maar ik lees alleen maar stress op mensen hun gezicht af en gedoe omdat het niet meer te bolwerken is. Zaterdag weer te zien in uw lokale supermarkt bijvoorbeeld. Misschien moet je dan eens gewoon zeggen, weetje, een kleurplaat is ook leuk! Laten we dat doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Als het patat of pannenkoeken zijn vinden ze het mooi zat
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ja de feestdagen zijn leuk,gezellig,intiem,qualtitime met gezin,fam. Lekker eten,borrelen,de kinderen nee ik hou ervan nog steeds.
Maar neemt niet weg dat ik bepaalde mensen mis met die dagen en dat raakt me.
Eigenlijk... ik vind het wel meevallen... Het is maar net hoe gek je het zelf maakt hoor... Dat er mensen zijn die helemaal los gaan met kerst, tja, prima toch. Leven en laten leven enzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja toch. Maar omdat al die Libelle moeders verslaafd zijn aan dingen regelen en doen en gezelligheid projecteren we grote mensen kerst op kleine kinderen. En dat kan allemaal misschien soms best hoor, maar ik lees alleen maar stress op mensen hun gezicht af en gedoe omdat het niet meer te bolwerken is. Zaterdag weer te zien in uw lokale supermarkt bijvoorbeeld. Misschien moet je dan eens gewoon zeggen, weetje, een kleurplaat is ook leuk! Laten we dat doen.
Maar nee, elke jaar gekker, groter, drukker, mooier...
Draaien!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef Ticootje het volgende:
Ach, de kinderen kwamen gister thuis en die hebben eerst met open mond staan kijken naar het kerstdorp...
Ja geweldig toch? Simpel geluk, kijken naar een kerstdorp.... En wijzen wat je allemaal ziet.quote:
Nou, jij stond ook niet echt te springen om cakejes te gaan maken toch? En die kinderen komen net uit de Sinterklaas stress. Zijn die van jou niet compleet afgedraaid zo vlak voor de kerstvakantie? Hier op het schoolplein hoor ik niks anders dan dat namelijk. Dat ze zo druk, moe en onhandelbaar zijn. Ja, duh, denk ik dan. Dat doen we ze allemaal aan.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eigenlijk... ik vind het wel meevallen... Het is maar net hoe gek je het zelf maakt hoor... Dat er mensen zijn die helemaal los gaan met kerst, tja, prima toch. Leven en laten leven enzo.
Ik sta sowieso niet te springen om dat soort dingen. Dat heeft echt geen reet met kerst te maken. Verder heb ik eigenlijk geen last van vermoeide kinderen die helemaal afgeleefd zijn.. Maar goed wij hebben sinterklaas ook gewoon rustig gehouden. Hier wordt gewoon saai elke dag hetzelfde ritme aangehouden, of het nu pasen, kerst, vrijdag, verjaardag is....quote:Op woensdag 19 december 2012 10:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou, jij stond ook niet echt te springen om cakejes te gaan maken toch? En die kinderen komen net uit de Sinterklaas stress. Zijn die van jou niet compleet afgedraaid zo vlak voor de kerstvakantie? Hier op het schoolplein hoor ik niks anders dan dat namelijk. Dat ze zo druk, moe en onhandelbaar zijn. Ja, duh, denk ik dan. Dat doen we ze allemaal aan.
fruit,worst,tomaat/mozerella cakelollies,kaaslollies,kaas/worst/augurk zoiets? Poffertjes met fruit prikkersquote:Op woensdag 19 december 2012 10:37 schreef -Spring het volgende:
Hebben jullie leuke tips voor het decoreren van zo'n bol (halve meloen of zo) waar je prikkers insteekt?
Thanks! Het gaat alleen om de decoratie van de bol zelf. Wat er op de prikkers moet is al duidelijk. Ik kreeg de vraag van een vriendin. Die denkt dat ik heel creatief ben.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
fruit,worst,tomaat/mozerella cakelollies,kaaslollies,kaas/worst/augurk zoiets? Poffertjes met fruit prikkers
Hoewel ik zelf niet geloof en daar ook geen enkele behoefte aan heb, heb ik wel 'bewondering' voor hoe Christelijke scholen dat doen, als ik dat hier zo lees. Simpele broodmaaltijd, kerkbezoek, dat is tenminste iets wat met Kerst te maken heeft. Simpel en doeltreffend.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik sta sowieso niet te springen om dat soort dingen. Dat heeft echt geen reet met kerst te maken.
Al lang. Dat feestje vieren over de rug van zielige Afrikaanse kindjes is echt te tenenkrommend voor woorden.quote:
ik wil er ook een feestboek filter voor.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:53 schreef Luigi het volgende:
[..]
Al lang. Dat feestje vieren over de rug van zielige Afrikaanse kindjes is echt te tenenkrommend voor woorden.
Feestboek heb ik allang afgeschaft!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:54 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wil er ook een feestboek filter voor.
Ik heb twitter in den ban gedaan en feestboek gehoudenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Feestboek heb ik allang afgeschaft!. Wat een droefenis bij elkaar is dat zeg.
Ja je moet toch wat maar Twitter staat bij mij ook op de nominatie. Staat de laatste tijd alleen maar vol met huisvrouwen die niemand hebben om mee te praten en dan gaan ze maar tv programma's bespreken met al hun online kwebbel 'vriendinnen'quote:Op woensdag 19 december 2012 10:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb twitter in den ban gedaan en feestboek gehouden
Dat vind ik ook vreselijkquote:Op woensdag 19 december 2012 10:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat maar Twitter staat bij mij ook op de nominatie. Staat de laatste tijd alleen maar vol met huisvrouwen die niemand hebben om mee te praten en dan gaan ze maar tv programma's bespreken met al hun online kwebbel 'vriendinnen'. Het is dat er zoiets bestaat als hashtagblocking, maar anders.
Jen zit op een katholieke school... Ze gaan eerst naar de kerk en daarna een kerstdiner... Maar ik gok dat de juffen het gewoon helemaal leuk vinden dat iedereen wat maakt enzo...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hoewel ik zelf niet geloof en daar ook geen enkele behoefte aan heb, heb ik wel 'bewondering' voor hoe Christelijke scholen dat doen, als ik dat hier zo lees. Simpele broodmaaltijd, kerkbezoek, dat is tenminste iets wat met Kerst te maken heeft. Simpel en doeltreffend.
Vorig jaar bestond mn twitter timeline uit poepluiers en #tvoh , toen ben ik er maar mee gestopt.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat maar Twitter staat bij mij ook op de nominatie. Staat de laatste tijd alleen maar vol met huisvrouwen die niemand hebben om mee te praten en dan gaan ze maar tv programma's bespreken met al hun online kwebbel 'vriendinnen'. Het is dat er zoiets bestaat als hashtagblocking, maar anders.
Echt he. Je vent is je kennelijk zat met je gewouwel tijdens het tv kijken dus pleur je het maar online. Brrrrr.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vreselijkEn nu met die #sr12 helemaal
ik denk dat je cakejes wel goed zitten tussen de marokkaanse en turkse hapjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen zit op een katholieke school... Ze gaan eerst naar de kerk en daarna een kerstdiner... Maar ik gok dat de juffen het gewoon helemaal leuk vinden dat iedereen wat maakt enzo...
En prima, maar als je 26 kleuters in de klas hebt en elke ouder maakt wat, heb je veel en veel te veel... Ik zou veel liever zien dat er meer een vrijwillig karakter aanzit... En dat wat er dan gemaakt wordt iets op elkaar aansluit en dat het ook echt een diner is... Nu is het gewoon een bij elkaar geraapt zooitje... En meer dan de helft van het eten gaat de prullenbak in denk ik. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het eten weggooien.
Hier wordt het gebracht als iets verplichts (dan gaan dus echt AL mijn alarmen gelijk af) maar ik kwam er vanochtend achter dat er dus een flinke groep is die gewoon niks maakt.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen zit op een katholieke school... Ze gaan eerst naar de kerk en daarna een kerstdiner... Maar ik gok dat de juffen het gewoon helemaal leuk vinden dat iedereen wat maakt enzo...
En prima, maar als je 26 kleuters in de klas hebt en elke ouder maakt wat, heb je veel en veel te veel... Ik zou veel liever zien dat er meer een vrijwillig karakter aanzit... En dat wat er dan gemaakt wordt iets op elkaar aansluit en dat het ook echt een diner is... Nu is het gewoon een bij elkaar geraapt zooitje... En meer dan de helft van het eten gaat de prullenbak in denk ik. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het eten weggooien.
Kijk dat haaaaaaaar. En die kop!!!!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:00 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt he. Je vent is je kennelijk zat met je gewouwel tijdens het tv kijken dus pleur je het maar online. Brrrrr.
Baklava of marokkaanse koekjesquote:Op woensdag 19 december 2012 11:00 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat je cakejes wel goed zitten tussen de marokkaanse en turkse hapjes.
Ik ben denk ik iets te asociaal voor sociale mediaquote:Op woensdag 19 december 2012 11:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Kijk dat haaaaaaaar. En die kop!!!!Mja.. Bel je vriendin!
hé een medestander!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kan dat dus ook erg slecht handelen... Verplichte dingen... En ook hier werd het dus gewoon dusdanig opgedrongen dat het gewoon bijna genant is om nee te zeggen...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hier wordt het gebracht als iets verplichts (dan gaan dus echt AL mijn alarmen gelijk af) maar ik kwam er vanochtend achter dat er dus een flinke groep is die gewoon niks maakt.. Daar hoor ik volgend jaar ook bij dus.
Bij ons gaat wat over is (lees: 80% van al die noeste huisvrouwenvlijt) richting voedselbank. Gelukkig.
Sinds mn scheiding ben ik er gewoon erg goed in geworden om op maat te koken... We ontdooien niet meer boterhammen voor een maaltijd dan dat er gegeten wordt... Dat soort dingen. Het is gewoon belachelijk als je gaat kijken wat mensen soms weggooien.quote:
bij ons waren ze zo politiek correct dat alle hapjes islam-proof moesten zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:00 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat je cakejes wel goed zitten tussen de marokkaanse en turkse hapjes.
Eh dikke lul hoor... Daar zou ik gewoon niet eens mee akkoord gaan.. We wonen in Nederland en we zitten op een katholieke school... Dat er kinderen zijn die een ander geloof aanhangen (mijne incl) is prima, en dat daar beperkingen aan hangen is ook nog prima. Maar het zou te absurd zijn als er dan opeens ook aan de beperkingen van andere geloven moet worden voldaan... Dan moet je je kind maar op een Islamitische school doen, ook die zijn er zat in den haag.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij ons waren ze zo politiek correct dat alle hapjes islam-proof moesten zijn.
dus er mocht in geen enkel hapje varkensvlees verwerkt zijn.
nu ben ik zelf tegen de manier van slachten bij moslims, dus vond ik ook altijd dat dat dan ook maar weggelaten moest worden.
je kan die moslimkinderen toch ook gewoon hun eigen voer laten eten? zitten ze altijd goed.
ik heb me daar altijd zo aan geërgerd, dat doorslaan naar de andere kant
Bij mij op school was het dan dat de school het zelf regelde.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij ons waren ze zo politiek correct dat alle hapjes islam-proof moesten zijn.
dus er mocht in geen enkel hapje varkensvlees verwerkt zijn.
nu ben ik zelf tegen de manier van slachten bij moslims, dus vond ik ook altijd dat dat dan ook maar weggelaten moest worden.
je kan die moslimkinderen toch ook gewoon hun eigen voer laten eten? zitten ze altijd goed.
ik heb me daar altijd zo aan geërgerd, dat doorslaan naar de andere kant
zo denk ik er ook over hoor. er blijft hier ook regelmatig over. dat is dan voor de liefhebber en dan kook ik voor de overige twee iets anders.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sinds mn scheiding ben ik er gewoon erg goed in geworden om op maat te koken... We ontdooien niet meer boterhammen voor een maaltijd dan dat er gegeten wordt... Dat soort dingen. Het is gewoon belachelijk als je gaat kijken wat mensen soms weggooien.
Als er overblijft bij avondeten, dan gaat het erg vaak de koelkast in... Lekker voor de lunch de volgende dag.
Aan de andere kant van de wereld gaan er mensen dood van de honger, hier gooien we eten gewoon weg....
Vanmorgen ook, Leyla wilde nog een boterham... Die werd gesmeerd maar toen wilde ze eigenlijk toch niet. Prima, zie J, dan eet ik m wel op.
Ja, zo ging dat vroeger toch ook? Bij mij in de klas zaten er ook aardig wat, die vroegen 'zit hier varkensvlees in' en bij een ja namen ze het niet. Klaar. Pakten ze wat anders. Of dat je rekening moet houden met de noten allergie van Keesje, de zaden allergie van Pietje en de melk allergie van Truusje. Hou toch op.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:13 schreef lady-wrb het volgende:
Heb gister in Snowworld gekaasfonduet. Ik ben er even klaar meequote:Op woensdag 19 december 2012 10:51 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hey ouwe! Jij ook gourmetten met de kerst neem ik aan?
Dat dus. Zo ging het vroeger bij ons inderdaad ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, zo ging dat vroeger toch ook? Bij mij in de klas zaten er ook aardig wat, die vroegen 'zit hier varkensvlees in' en bij een ja namen ze het niet. Klaar. Pakten ze wat anders. Of dat je rekening moet houden met de noten allergie van Keesje, de zaden allergie van Pietje en de melk allergie van Truusje. Hou toch op.
Nederland Zielepiet land is dat. Alles wordt afgestemd op 20% onder het gemiddelde zodat slome Henkie ook nog mee kan komen want ohjee als er iemand buiten de boot valt. Aparte CITO toetsen, alles. Middelmaat heerst.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus. Zo ging het vroeger bij ons inderdaad ook.
Dit dus... Vroeger kon dat... Tegenwoordig discrimineer je dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, zo ging dat vroeger toch ook? Bij mij in de klas zaten er ook aardig wat, die vroegen 'zit hier varkensvlees in' en bij een ja namen ze het niet. Klaar. Pakten ze wat anders. Of dat je rekening moet houden met de noten allergie van Keesje, de zaden allergie van Pietje en de melk allergie van Truusje. Hou toch op.
Aparte CITO toetsen? Wat denk je van aparte rij en theorie examensquote:Op woensdag 19 december 2012 11:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nederland Zielepiet land is dat. Alles wordt afgestemd op 20% onder het gemiddelde zodat slome Henkie ook nog mee kan komen want ohjee als er iemand buiten de boot valt. Aparte CITO toetsen, alles. Middelmaat heerst.
En als je dan een keer besluit om je kind alleen rauw eten te geven....
Ik was vroeger heel slecht in wiskunde en daar heb ik heel erg mijn best voor gedaan, maar het zat er gewoon niet in. Punt. Ik wou heel graag Natuurkunde studeren maar het is me afgeraden wegens mijn beperking op dat vlak. Prima toch? Ga ik wat anders doen. Tegenwoordig is het vanzelfsprekend dat iedereen overal een beetje goed in moet zijn. Maar dan wel op zo'n nivo dat je er eigenlijk niks aan hebt. Vind je het gek dat we zo dom zijn met z'n allen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Aparte CITO toetsen? Wat denk je van aparte rij en theorie examens
Dat vind ik nog het ergste
Nee doen we het in een andere taal de examens. Maar de borden op de weg blijven dan wel NL. Dus wat hebben ze er aan?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik was vroeger heel slecht in wiskunde en daar heb ik heel erg mijn best voor gedaan, maar het zat er gewoon niet in. Punt. Ik wou heel graag Natuurkunde studeren maar het is me afgeraden wegens mijn beperking op dat vlak. Prima toch? Ga ik wat anders doen. Tegenwoordig is het vanzelfsprekend dat iedereen overal een beetje goed in moet zijn. Maar dan wel op zo'n nivo dat je er eigenlijk niks aan hebt. Vind je het gek dat we zo dom zijn met z'n allen.
Hey, misschien KUN je wel gewoon geen auto rijden! Deal with it! Neem een buskaart en stem je leven er op af. Wordt je veel gelukkiger van dan na 65 lessen afrijden en je als een kneus door het verkeer begeven met alle gevolgen van dien.
Nouja, ik vind dat domheid niet persé beperkt is tot anderstaligen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee doen we het in een andere taal de examens. Maar de borden op de weg blijven dan wel NL. Dus wat hebben ze er aan?
Ik ben al vanaf mijn 7e vegetariër en vroeger werd daar ook geen rekening mee gehouden. Maar, er is altijd wel iets om te eten toch? En nog steeds, ik ben verder niet zo moeilijk met eten.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Kaasstengel?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf mijn 7e vegetariër en vroeger werd daar ook geen rekening mee gehouden.
Heerlijk! Wel zelfgemaakt he?quote:
Dat is echt zielig voor de kaas.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tuurlijk. En de kaas is halal geraspt!
Ik ook niet. Maar ik vind dat ook dat 1 van de dingen is wat van mij betreft niet zou hoeven.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nouja, ik vind dat domheid niet persé beperkt is tot anderstaligen..
Lekker uitgerolde bladerdeeg , met 2 soorten strooikaas , dubbelvouwen en twisten <3quote:
Van mij ook niet hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik vind dat ook dat 1 van de dingen is wat van mij betreft niet zou hoeven.
Dat eerste ben ik met je eens, dat tweede niet helemaal. Mijn kind kan doodgaan als er ergens noten inzitten. Maar goed, wij vragen eigenlijk nooit of de rest op school daar rekening mee houdt bij het kerstdiner of traktaties. Hij weet zelf heel goed wat hij wel of niet kan eten of vraagt gewoon wat er in zitquote:Op woensdag 19 december 2012 11:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tuurlijk. En de kaas is halal geraspt!
Ik ga het doen? Vanmiddag dus?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Lekker uitgerolde bladerdeeg , met 2 soorten strooikaas , dubbelvouwen en twisten <3
Zo zat ik naast een doos in de bakker afgelopen zondag die mondelinge examens mocht doen want na 5 examens gezakt snapte ze nog niet hoe hard ze waar mocht rijden.quote:
Net zo erg maar dan wat minder beperking op menutechnisch vlakquote:
Mag dat niet dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo zat ik naast een doos in de bakker afgelopen zondag die mondelinge examens mocht doen want na 5 examens gezakt snapte ze nog niet hoe hard ze waar mocht rijden.
De andere muts probeerde haar te overhoren. Man o man als je dat hoorde. Ik dacht echt: Ik hoop dat je voor je mondelinge ook zakt, want als je 80 wil rijden binnen de bebouwde kom heb je het ECHT niet begrepen
Allergie is ook een ander verhaal. Daar kies je niet voor. Dat krijg je. Maar ik denk meer dan Luigi bedoeld dat daar dan geen rekening mee word gehoudenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik met je eens, dat tweede niet helemaal. Mijn kind kan doodgaan als er ergens noten inzitten. Maar goed, wij vragen eigenlijk nooit of de rest op school daar rekening mee houdt bij het kerstdiner of traktaties. Hij weet zelf heel goed wat hij wel of niet kan eten of vraagt gewoon wat er in zit
Je had vroeger wel zo'n staatsexamen toch? Voor als je het na 3 of 4x afrijden nog steeds niet begrepen had, dan mocht je op je gemak afrijden ofzo. Kreeg je een kopje kamillethee vooraf ofzo. Dat kan ik me nog wel herinneren, dat er zoiets was.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo zat ik naast een doos in de bakker afgelopen zondag die mondelinge examens mocht doen want na 5 examens gezakt snapte ze nog niet hoe hard ze waar mocht rijden.
De andere muts probeerde haar te overhoren. Man o man als je dat hoorde. Ik dacht echt: Ik hoop dat je voor je mondelinge ook zakt, want als je 80 wil rijden binnen de bebouwde kom heb je het ECHT niet begrepen
Zolang er maar geen flitspaal of pliesie achter je rijdt... Maar om dat nu te zeggen bij je mondeling examen...quote:
Dat heb je nog steeds!!! Als je inderdaad gewoon niet kan rijden..quote:Op woensdag 19 december 2012 11:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je had vroeger wel zo'n staatsexamen toch? Voor als je het na 3 of 4x afrijden nog steeds niet begrepen had, dan mocht je op je gemak afrijden ofzo. Kreeg je een kopje kamillethee vooraf ofzo. Dat kan ik me nog wel herinneren, dat er zoiets was.
Dat is er nog steeds ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je had vroeger wel zo'n staatsexamen toch? Voor als je het na 3 of 4x afrijden nog steeds niet begrepen had, dan mocht je op je gemak afrijden ofzo. Kreeg je een kopje kamillethee vooraf ofzo. Dat kan ik me nog wel herinneren, dat er zoiets was.
Enjoy!quote:
Als 1 van de meeste voorkomende reden gebrek aan verkeersinzicht is, moet je zo iemand dan wel laten afrijden vraag ik me dan af.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef Ticootje het volgende:
http://auto-en-vervoer.in(...)sexamen-of-bnor.html
Morgen ruikt het huis naar cake...quote:
Ja want zo gaat dat in nederland.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Als 1 van de meeste voorkomende reden gebrek aan verkeersinzicht is, moet je zo iemand dan wel laten afrijden vraag ik me dan af.
Ach ik vind het echt superleuk om samen met de uk in de keuken te staan, doen we ook regelmatig (zondag nog samen erwtensoep gemaakt) maar als het 'moet' omdat er een stel Libelle moeders dat van je verwacht 'omdat het zo hoort' dan daalt mijn motivatie enigszinsquote:
Zodat je met de kerst lekker kunt schilderen toch!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:41 schreef Tally het volgende:
Ik ga vanmiddag de vloer beplakken want schoonpapa komt de muren vlak maken dit weekend
Goed plan, laat je marsepijn eraf ?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Morgen ruikt het huis naar cake...
Ik zal er een paar extra maken denk ik?
Dat heb ik gehad.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik duik even zelf de keuken in... anders blijf ik rijden om mn uk te halen en dan de cakjes weer te brengen...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:41 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach ik vind het echt superleuk om samen met de uk in de keuken te staan, doen we ook regelmatig (zondag nog samen erwtensoep gemaakt) maar als het 'moet' omdat er een stel Libelle moeders dat van je verwacht 'omdat het zo hoort' dan daalt mijn motivatie enigszins.
Niet tijdens de kerstquote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zodat je met de kerst lekker kunt schilderen toch!.
Daar ben ik helemaal voor, mensen die niet kunnen rijden moeten dat vooral ook niet doen.... helaas zijn er veel te veel die het toch wel doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik kan ook niet autorijden. Veel te veel bezig met onbelangrijke dingen tijdens het rijden. Paar keer finaal gezakt en bij de laatste keer zei de examinator dat als ik het rijden niet leuk vond ik beter kon blijven fietsen! Dus dat doe ik dan maar
wat maakt het uit, als zij zich met hun Aygo kunnen redden. 't is toch ook niet zo vreselijk dat ze wat meer parkeerruimte nodig hebben?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:00 schreef Leandra het volgende:
Voornamelijk personen die denken dat hun Aygo echt niet langs die voorgesorteerde auto past, terwijl ik daar net met de Volvo gewoon langs kon rijden, ze hebben vaakt ook meer parkeerruimte nodig voor die Aygo dan een ander voor een XC70.
En op de snelweg (3 of 4 banen per rijrichting) dan ook maar op de tweede baan blijven rijden, want oeh, eng, anders moet je iedere keer dat je toch net wat harder gaat dan die vrachtwagen van baan wisselenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:09 schreef -Spring het volgende:
Het valt mij op dat het voornamelijk vrouwen zijn die niet goed ver naar rechts durven. Alsof ze dat niet goed in kunnen schatten. Hier in die dorpjes schraap ik altijd met m'n rechtervelgjes tegen de stoeprand omdat m'n vrouwelijke tegenligger in het midden van de weg blijft rijden.
In Belgiequote:Op woensdag 19 december 2012 12:14 schreef Ticootje het volgende:
In duitsland hebben ze blijkbaar parkeerplekken voor vrouwen... Die zijn 2x zo breed
Nou, die trut in die Aygo bij ons in de straat maakt het met de toch al niet al te grote parkeerplaatsen voor een ander ook nogal eens lastiger om de auto te kunnen parkeren.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:12 schreef trui het volgende:
wat maakt het uit, als zij zich met hun Aygo kunnen redden. 't is toch ook niet zo vreselijk dat ze wat meer parkeerruimte nodig hebben?
(ik ben ook niet zo'n bedreven parkeerder, maar volgens mij heb ik daar vooral zelf last van. verder ben ik volgens mij een prima weggebruiker, rij heel wat kilometers per week).
ik wissel met gemak van baan, maar houd soms ook voor 't gemak wel die 2e baan aan als 't niet zo druk is hoor. van die mensen die je dan inhalen en meteen rechts gaan rijden om je te laten zien 'hoe het hoort', da's minstens zo stom.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:13 schreef Leandra het volgende:
en op de snelweg (3 of 4 banen per rijrichting) dan ook maar op de tweede baan blijven rijden, want oeh, eng, anders moet je iedere keer dat je toch net wat harder gaat dan die vrachtwagen van baan wisselen
Dat doe ik ook wel eens ik een kutbui.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:17 schreef trui het volgende:
[..]
ik wissel met gemak van baan, maar houd soms ook voor 't gemak wel die 2e baan aan als 't niet zo druk is hoor. van die mensen die je dan inhalen en meteen rechts gaan rijden om je te laten zien 'hoe het hoort', da's minstens zo stom.
Precies. Ik vind het doodeng om rechts in te halen. Vooral vrouwen en ouwe mannetjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Leandra het volgende:
Het is vooral vervelend omdat de ander wel op de rechterbaan rijdt, en dus van baan 1, over baan 2 en 3 moet om degene in baan 2 in te halen, en weer terug naar baan 1, waar meestal ruimte zat is.
Want om zo'n tweede baan rijder rechts in te halen is helemaal link, voor je het weet besluiten ze toch ineens dat ze wel naar rechts kunnen gaan, zonder even te kijken of daar net iemand rijdt.
in frankrijk ook bij de meeste grote supermarkten, in be hebben ze zelfs gezinsplekkenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:14 schreef Ticootje het volgende:
In duitsland hebben ze blijkbaar parkeerplekken voor vrouwen... Die zijn 2x zo breed
ik rijd meestal de maximum snelheid, of iets daarboven, en als ik niet sneller ga dan 't verkeer op de rechterbaan voeg ik daar echt wel in. als je me dan per se wil inhalen moet je ook maar even naar links hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Leandra het volgende:
Het is vooral vervelend omdat de ander wel op de rechterbaan rijdt, en dus van baan 1, over baan 2 en 3 moet om degene in baan 2 in te halen, en weer terug naar baan 1, waar meestal ruimte zat is.
Want om zo'n tweede baan rijder rechts in te halen is helemaal link, voor je het weet besluiten ze toch ineens dat ze wel naar rechts kunnen gaan, zonder even te kijken of daar net iemand rijdt.
rechts inhalen mag ook gewoon niet. (niet dat ik 't nooit doe, maar allez).quote:Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef -Spring het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het doodeng om rechts in te halen. Vooral vrouwen en ouwe mannetjes.
ik ook..quote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh en parkeren... Daar krijg ik wel eens commentaar op... Ik had een vent kunnen zijn, ik prop m er gewoon in elk mogelijk gaatje wat maar een beetje past... Dat het vervolgens geen gezicht is en schots en scheef staat... boeie!
Ik ben ook een beetje van tok is ho...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ook..
Dat hgekloot met parkeren van sommigen. Tijdje geleden zo gelachen. Er kwam er een aanrijden in een klein autootje, parkeerplek waar een Skania in past en mevrouw moest wel 20x stekn en stond nog een halve meter dan de stoeprand af..
Volgende auto heeft parkeersensoren aan de voorkant.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje van tok is ho...Gelukkig zitten er op de leasewaggel parkersensoren... Maar niet aan de voorkant, dus die heb ik al eens ergens tegenaan gezet... Ja dag, daar is een bumper voor hoor... Anders rijden ze de achterkant eraf zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |