SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Goed idee, die huizen. Die hebben we nog niet genoeg in Nederland.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals? Recreatieruimte waar iedereen wat aan heeft, parken, huizen, openbare ruimte, sportvelden (dus niet alleen voor voetbal, maar ook andere sporten).
Maar goed, dat gaat toch niet werken, denk ik. Een in mijn ogen leuk/mooi park heeft veel onderhoud nodig, kost geld -> belasting omhoog. Sportvelden is misschien een idee, maar hoeveel sporten kun je nu op één en dezelfde veld spelen? Dan zou je een sportpark moeten maken, waar bijvoorbeeld hockey, voetbal, rugby, honkbal bij elkaar zijn. Maar dat neemt ook gigantisch veel ruimte in.![]()
Zwemparadijzenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed idee, die huizen. Die hebben we nog niet genoeg in Nederland.
Maar goed, dat gaat toch niet werken, denk ik. Een in mijn ogen leuk/mooi park heeft veel onderhoud nodig, kost geld -> belasting omhoog. Sportvelden is misschien een idee, maar hoeveel sporten kun je nu op één en dezelfde veld spelen? Dan zou je een sportpark moeten maken, waar bijvoorbeeld hockey, voetbal, rugby, honkbal bij elkaar zijn. Maar dat neemt ook gigantisch veel ruimte in.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Plus bijna iedereen wilt toch voetballen uiteindelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar goed, dat gaat toch niet werken, denk ik. Een in mijn ogen leuk/mooi park heeft veel onderhoud nodig, kost geld -> belasting omhoog. Sportvelden is misschien een idee, maar hoeveel sporten kun je nu op één en dezelfde veld spelen? Dan zou je een sportpark moeten maken, waar bijvoorbeeld hockey, voetbal, rugby, honkbal bij elkaar zijn. Maar dat neemt ook gigantisch veel ruimte in.![]()
![]()
Doe anders nog ietsje serieuzer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar goed, dat gaat toch niet werken, denk ik. Een in mijn ogen leuk/mooi park heeft veel onderhoud nodig, kost geld -> belasting omhoog. Sportvelden is misschien een idee, maar hoeveel sporten kun je nu op één en dezelfde veld spelen? Dan zou je een sportpark moeten maken, waar bijvoorbeeld hockey, voetbal, rugby, honkbal bij elkaar zijn. Maar dat neemt ook gigantisch veel ruimte in.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Arme jongenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was er oprecht geinterreseerd in, ja. Doe ik een keer serieus, is het weer niet goed.
![]()
![]()
Aaah kom op, je zag toch wel dat mijn comment niet serieus wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was er oprecht geinterreseerd in, ja. Doe ik een keer serieus, is het weer niet goed.
?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
http://www.nu.nl/internet(...)otos-met-derden.htmlquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van toevallig?
http://www.bbc.co.uk/news/technology-20767537
http://mashable.com/2012/12/17/instagram-signs-your-life-away/NIEUW: Foto's!![]()
Ik had even niet op je PI gelet, sorryquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah kom op, je zag toch wel dat mijn comment niet serieus was?
.
Hij is binnenquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had even niet op je PI gelet, sorry.
[..]
Hij is binnen![]()
![]()
![]()
Voetbal en rugby kan prima op 1 veld, zolang het kunstgras is.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Waarom wel bij kunstgras en niet bij 'normaal' gras?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Voetbal en rugby kan prima op 1 veld, zolang het kunstgras is.![]()
Je bent niet de enige. Lekker voor je knieën/benen bij een sliding.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ja en kunstgras is echt kut....
Ik haat het om op kunstgras te spelen![]()
Omdat je het veld sloopt als je 4x per week 30 paar noppen voor 1,5-2 uur erop Hebt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom wel bij kunstgras en niet bij 'normaal' gras?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: