deze heb ik ook gemaakt zijn erg leukquote:Op maandag 6 januari 2014 14:37 schreef Tammymara het volgende:
Leuk Anne!!!!
Met deze ben ik een beetje laat want inmiddels zijn ze met de kerstspullen naar de schuur vertrokken, maar deze heb ik gemaakt om de kerstcadeautjes mee te "versieren" en dat degene die ze kreeg ze daarna in de kerstboom kon hangen (wit/goud), In het roze, deze dus, voor in mijn kerstboom, en ook wit/goud voor in de verlichting langs ons raam.
[ afbeelding ]
Slim! Leuk zijn ze!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:32 schreef Anne het volgende:
En ik heb eindelijk iets waar ik mijn sieraden netjes in kan opbergen (liggen nu altijd los in een lade te zwerven).
In eerste instantie wilde ik fotolijstjes kopen en daar latjes in maken, maar ik kwam iets beter tegen bij de Xenos:
Drie sleutelkastjes (ééntje staat nog niet op de foto, daarvoor ben ik nog op zoek naar een spiegeltje voor in het deurtje) voor nog geen 5 euro per stuk, daarin extra (witte) latjes met haakjes gemaakt. Stuk zwart karton gekocht en daarvan oorbelhangers gemaakt, et voila:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het volgende project is trouwens een bureau met kast. Gisteren een hardhouten tafelblad (waarvan de bovenkant zeer lelijk is) op de kop getikt bij een meubelzaak. We gaan dus mooi de onderkant gebruiken, die is al aardig geschuurd:
[ afbeelding ]
Is deze echt of nep?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:54 schreef Atmoz het volgende:
Ik wil bij deze even mijn zelfgemaakte "Japanse-kers boompje" showen![]()
Het boompje staat in de gang direct als je binnen komt. Vind 't wel wat hebben c.q. gezellig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Greetz,
Atmoz
Thanks!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is deze echt of nep?
Wat is er zelfgemaakt aan? Ziet er mooi uit ieg!
Het was inderdaad wel wat werk.. Heb gelukkig ook nog wat hulp van 2 dames gehad, die vinden zoiets ook altijd wel leuk he... Tja, deze takjes zijn zeker niet goedkoop (ik schat dat totaal het hele project zo'n ¤ 350,- heeft gekost, waarvan ¤ 300,- voor de takjes/bloesem) maargoed, hobby's mogen geld kosten toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Pokkewerk zeg! En niet eens een goedkoop grapje denk ik?
Maar ik vind het echt gaaf staan, ik zou het zo ook neerzetten in mijn hut ( leuk voor de vogels).
Ik zou alleen denk ik natuurlijkere donkere stenen erin leggen ipv die witte want dat is zo op de foto net bijna van dat piepschuim
Jawel, donkergrijsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Het was inderdaad wel wat werk.. Heb gelukkig ook nog wat hulp van 2 dames gehad, die vinden zoiets ook altijd wel leuk he... Tja, deze takjes zijn zeker niet goedkoop (ik schat dat totaal het hele project zo'n ¤ 350,- heeft gekost, waarvan ¤ 300,- voor de takjes/bloesem) maargoed, hobby's mogen geld kosten toch?
Je hebt 't goed gezien: dit zijn ook van die piepschuim dingen. Die heb ik erin gelegd om te checken of ik wit of donkere stenen erin wilde(maar ik ben er dus nog steeds niet uit...)
Ja precies!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, donkergrijs![]()
Of wat ik zou doen om het natuurlijk te houden, zelf buiten overal mooie stenen meenemen die je vindt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou hem echt zo neer willen zetten.
Ik ga eens op zoek naar mss zulke bloesem voor op de naaimachine, dan kost het vast veel minderEn dat is ook beter icm mijn vogels.
Thanks!quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je voor op de naaimachine? Ga je zelf allemaal die blaadjes/bloesem maken?
Denk je dat dat er "echt" genoeg gaat uit zien...
Ik ben in ieder geval heel Maastricht (zie dat je daar ook vandaan komt) rond geweest om te zoeken naar mooie takjes, maar nergens iets fatsoenlijks kunnen vinden. Het valt vies tegen om natuurgetrouwe nep bloesem te vinden...
Maar inderdaad: als zelf maken ook een optie is: why not?!
[..]
Thanks!
Dat "knock knock" idee heb ik van een van m'n vorige projecten geleend:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ja precies!
Ik heb thuis al een hele collectie stenen, rotsen, etc liggen dus kan alle combinaties maken
Er zit trouwens een "hidden feature" in de kolom waar het boompje op staat: het is een kastje (voor WC-rollen en schoonmaakspul) met een onzichtbaar deurtje wat ik d.m.v. 3x kloppen kan activeren:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |