Yupsquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef Re het volgende:
qwea en wraak... dat is een explosieve combi
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:54 schreef ElisaB het volgende:
Ow, lekker irritant. En wat heerlijk om 'm terug te pakken
[ afbeelding ]
Even ter verduidelijking. De persoon die jij zoekt. En link die ik poste. Heeft totaal niks verder met dit topic te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Deze man is al jaaaaaren bezig.
opgelicht.nlquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:25 schreef mc-lovin het volgende:
kunnen we niet buiten Fok! om een centrale plek maken met een samenvatting met alle gegevens?
eerst de bekende fietswas leuk
wraak is beter
Je kan z'n paspoort foto iig door Google Afbeeldingen gooien.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:03 schreef Qwea het volgende:
Kap nou toch godsamme eens met dat plaatsen van persoonlijke gegevens! Ik heb er geen fuck aan als dit topic dichtgaat. Als je denkt wat te hebben waar ik wat mee kan, staat mijn PM en DM van harte open. Maar ik schiet er a) geen reet mee op als je het hier gaat plaatsen en mijn topic gaat dicht en b) ik ben zelf er nog niet eens zeker van dat ik nu de echte namen heb!
Dus stop gaarne met het plaatsen van persoonsgegevens, en drop die per PM of DM![]()
Over 2u ff doen! Zit bij cursus ehbo nu.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan z'n paspoort foto iig door Google Afbeeldingen gooien.
Ga naar http://images.google.nl en klik op het fototoestel.
Upload daar de foto en zoek. Mogelijk heeft deze persoon de foto gewoon van het internet geplukt.
Valt altijd te proberenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan z'n paspoort foto iig door Google Afbeeldingen gooien.
Ga naar http://images.google.nl en klik op het fototoestel.
Upload daar de foto en zoek. Mogelijk heeft deze persoon de foto gewoon van het internet geplukt.
En de ad die ik van jou kreeg per dm had ik vanmiddag idd gemaild want ik dacht hetzelfde als jou!quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:25 schreef mc-lovin het volgende:
kunnen we niet buiten Fok! om een centrale plek maken met een samenvatting met alle gegevens?
eerst de bekende fietswas leuk
wraak is beter
Ga je dat zo hard nodig hebben als je 'm te pakken krijgt dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Over 2u ff doen! Zit bij cursus ehbo nu.
Je bent wel onweerstaanbaar sexy als je zo streng bentquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:01 schreef Sjeen het volgende:
In overleg met Qwea open, maar onder de strikte voorwaarde dat ik geen enkele post voorbij zie komen met iets wat ook maar in de verste verte op iets van persoonsgegevens lijkt.
Omdat je graag last hebt van leedvermaak?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Niet iemand met een machtiging om te kunnen incasseren aanwezig hier die in is voor een fraudeleuze handeling en wellicht een boel gezeik?
Waarom vraag ik dit eigenlijk![]()
Hmwa, een oplichter die bij de bank aanklopt om een incasso te laten storneren...quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat je graag last hebt van leedvermaak?
Ah! Het ging je om het storneren. Dat ik het nog vraagquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hmwa, een oplichter die bij de bank aanklopt om een incasso te laten storneren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |