Aah. Mooi.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:09 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Dat adres wat ik heb doorgegeven is een koopwoning , eigendom van die 'M' dus je hebt de tijd, zullen niet zo snel verhuizen
Je laat je WEL naaien... dat is namelijk al gebeurt...quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat het dom is geweest. Maar dat betekend niet dat ik me laat naaien natuurlijk. Dat zou helemaal mooi zijn.
We zijn goed bezig!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah. Mooi.
En ik ben een nieuw rekeningnummer plus telefoonnummer wat aan dat adres wat jij me gaf, gekoppeld staat rijker. Zelfde naam ook.
Als je je laat naaien laat je het erbij zitten. Maar goed, deze discussie is niet het doel van mijn topic.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je laat je WEL naaien... dat is namelijk al gebeurt...
Je probeert het nu terug te draaien... dat is iets anders dan je niet laten naaien...
Aldoende leert men... en de een is wat naiver dan de ander.. dat maakt je niet direct dom...
Ik wil jou iig onwijs bedankenquote:
Het doel is om niet vaker opgelicht te worden lijkt me...quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je je laat naaien laat je het erbij zitten. Maar goed, deze discussie is niet het doel van mijn topic.
Your welcome, ik heb een hekel aan oplichters cq fraudeurs dus als ik kan helpen, graag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil jou iig onwijs bedankenen ik heb je nog ff een mail gedaan
Mossad ingeschakeldquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
ben nu wel benieuwd naar hoe jullie aan die gegevens gekomen zijn
-knip-' heeft mij opgelicht, voor 10 euro het schip in gegaan.
irritant, die klotemarktplaats oplichters. zelfs als ze 6,5 jaar "actief" zijn op MP kunnen het alsnog oplichters zijn.
https://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?f=26&t=6300quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
ben nu wel benieuwd naar hoe jullie aan die gegevens gekomen zijn
-knip-' heeft mij opgelicht, voor 10 euro het schip in gegaan.
irritant, die klotemarktplaats oplichters. zelfs als ze 6,5 jaar "actief" zijn op MP kunnen het alsnog oplichters zijn.
hulp nodig?quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:33 schreef Qwea het volgende:
Goed. Ik heb zoveel info dat ik eerst maar eens ff een "dossier" aan ga leggen en dan buren van het rijbewijs adres ga bellen.
Zoetermeer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Om welke plaats gaat het?
Kunnen fokkers in lange regenjas voor zijn deur posten.
edit...klopt niet wat ik zei.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:06 schreef Qwea het volgende:
Ik snap alleen 1 ding niet.
Ik snap dus niet zo heel goed, waar hij dat rijbewijs dan vandaan heeft getoverd en of hij echt A.H heet of niet. Ik snap best dat die naam in Zoetermeer van zijn vriendin of vrouw kan zijn, evenals dat telefoonnummer...
wie is m.h?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:26 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Ik denk dat A.H. de broer van M.H is ......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |