ik ben gemachtigd maar dat wil je niet. Oplichting heeft geen prio maar een bedrijf wat een paar euro incasseert is de lulquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Niet iemand met een machtiging om te kunnen incasseren aanwezig hier die in is voor een fraudeleuze handeling en wellicht een boel gezeik?
Waarom vraag ik dit eigenlijk![]()
Ja valt me van je tegen Elisa.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah! Het ging je om het storneren. Dat ik het nog vraag
Hmwa, er is nu nog voordat SEPA is ingevoerd wel een mauw aan te passen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:11 schreef mc-lovin het volgende:
[..]
ik ben gemachtigd maar dat wil je niet. Oplichting heeft geen prio maar een bedrijf wat een paar euro incasseert is de lul
gewoon even bellen en hopen dat je een stagaire oid aan de lijn krijgt..quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef kovenant het volgende:
[..]
bank verstrekt nooit gegevens zomaar van een klant.
dat zou wat zijn ...
Niet zomaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef kovenant het volgende:
[..]
bank verstrekt nooit gegevens zomaar van een klant.
dat zou wat zijn ...
Ik wil ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 20:40 schreef Qwea het volgende:
Lol reageerde vanmiddag op een mp ad met zijn naam van het rijbewijs. Moet eerst poen overmaken en dan gaat ie het opsturen. Uhu.
Ik zal straks es ff terug mailen.
Gokje, rekeningnummer voldoet niet aan de 11 proef.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:41 schreef Qwea het volgende:
Wat houdt die meldcode van ing eerder in dit topic eigenlijk in? Weet iemand dat?
Geen resultatenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan z'n paspoort foto iig door Google Afbeeldingen gooien.
Ga naar http://images.google.nl en klik op het fototoestel.
Upload daar de foto en zoek. Mogelijk heeft deze persoon de foto gewoon van het internet geplukt.
Sorry, Bankrekeningnummer XX bevat een fout.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Voer het rekeningnummer anders even hier in http://cgi.dit.nl/bank.cgi
DM het rekeningnummer anders eens?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry, Bankrekeningnummer XX bevat een fout.
S.v.p. een nummer opgeven van 9 cijfers.
Okidoki.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
DM het rekeningnummer anders eens?
Is duidelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:13 schreef rihago het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking. De persoon die jij zoekt. En link die ik poste. Heeft totaal niks verder met dit topic te maken.
Dat vermoeden is er idd. Wisten is groot woord. Neemt niet weg dat ik hem toch graag zou vinden kijken of hij meer info heeft en ervan weet dat zijn ID gebruikt wordt. Ik ga dat kantoor maar es mailen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:13 schreef Kreator het volgende:
De man van het rijbewijs is overduidelijk slachtoffer. Dat wisten we in de OP toch al?
Ik weet het niet.quote:
Klinkt wel erg gezellig hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 16:38 schreef Qwea het volgende:
Oke, dit is een raar verhaal![]()
Ik belde de buren van het rijbewijs, althans, dat qua adres overeenkomt met een adres wat een inet provider heeft (LET OP, IK HEB HET VAN HOREN ZEGGEN ALLEMAAL DUS IK ZEG NIET DAT HET WAAR IS /viswijf)... een directe buur.
Hij (als we er vanuit gaan dat dat dus ook echt de man van het rijbewijs is die daar woont, want dat weet ik dus niet 100%. Naam, geboortedatum en plaats komen wel overeen met dat rijbewijs) is sinds een jaar of 1.5 jaar verhuisd. Hij heeft er +- 3 a 3.5 jaar gewoond en het huis staat volgens de man die ik sprak waarschijnlijk al zolang leeg omdat niemand er wil wonen want regelmatig werd er geschoten. Er zaten ook kogelgaten achter in het glas. Hij heeft een 2ling broer die 2 druppels water op hem lijkt.
What the fuck
ook niet als je post voor 'm hebt die is binnen gekomen op een oud adres, die er belangrijk uitziet (deurwaarder ofzo) en die je graag wilt doorsturen?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:54 schreef Qwea het volgende:
Bericht terug van de verhuurder, kunnen me geen huidige adresgegevens geven vanwege privacy redenen. Dus dat schiet niet op.
Dan vermoed ik, dat ze zeggen stuur maar naar ons.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:56 schreef Flurry het volgende:
[..]
ook niet als je post voor 'm hebt die is binnen gekomen op een oud adres, die er belangrijk uitziet (deurwaarder ofzo) en die je graag wilt doorsturen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |