Nee want bij festivals hebben ze geen straten. Ik ben er naartoe geteleporteerdquote:Op donderdag 27 december 2012 14:53 schreef Silenus het volgende:
Op festivals.Dat is toch niet op straat.
Festivals zijn niet willekeurig genoeg. Het festival is de context.quote:Op donderdag 27 december 2012 14:22 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Heb dat wel eens gedaan, op festivals lukt dat vooral goed want daar is iedereen in de feest stemming en bezopen/stoned. Je moet wel tegen afwijzingen kunnen, dus niet denken van wat deed ik nou fout. Persoonlijk vind ik het het gewoon spannend om te dollen en te zien hoe ver je komt en het is zeer tof als je daar iets aan over houd
Post aangepast. Hopelijk snap je het nu wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Festivals zijn niet willekeurig genoeg. Het festival is de context.
Jij snapt het nietquote:Op donderdag 27 december 2012 15:09 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
Post aangepast. Hopelijk snap je het nu wel.
I know, die setting bedoelde ik ook als tip... d'ohquote:Op donderdag 27 december 2012 15:11 schreef Joanne35 het volgende:
Een festival is een uitgaanssetting, echt niet hetzelfde als 'de straat'
Leuk voor je, maar daar gaat het topic niet over.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:12 schreef Knieschijfkapot het volgende:
[..]
I know, die setting bedoelde ik ook als tip... d'oh
Bedoelde ermee dat ik ook het ook wel gewoon op straat doe. Alleen bij Festivals heb ik zelf altijd de beste ervaringen meegemaakt. Vandaar.
spamquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef MikelowreySOS het volgende:
check forum.schoolofseduction.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |