PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
hoe speelt van ginkeltje?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:21 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bjelland in 3-4-2-1 gekocht voor 300 coins, dacht dat een link naar een clubgenoot én een landgenoot in dezelfde competitie, plus ook nog eens een extra landgenoot hem wel van 7 naar 9 zouden tillen, maar nee.
Nog niet gespeeld met dit team, net afgebouwd). Ik hoop dat van Ginkel nog een flinke UP krijgt in januari.quote:
oh ok jammer. Ik wil namelijk een silver maken met nederlandse spelertjes die niet teveel kosten en in de offline modus vind ik m echt als een baas spelen vandaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld met dit team, net afgebouwd). Ik hoop dat van Ginkel nog een flinke UP krijgt in januari.
[ afbeelding ]
Vind het hybrid technisch wel aardig in elkaar steken met drie totaal van elkaar gescheiden delen en toch alles op 9 chem (als Bjelland een 352 kaart krijgt), nu nog afwachten hoe het speelt (waarschijnlijk ronduit kut)
Janssen speelde bij mij best wel rukquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld met dit team, net afgebouwd). Ik hoop dat van Ginkel nog een flinke UP krijgt in januari.
[ afbeelding ]
Vind het hybrid technisch wel aardig in elkaar steken met drie totaal van elkaar gescheiden delen en toch alles op 9 chem (als Bjelland een 352 kaart krijgt), nu nog afwachten hoe het speelt (waarschijnlijk ronduit kut)
Hoe kun je met zo'n team dan tiki taka spelen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Janssen speelde bij mij best wel ruk
Kwam net een standaard Weston-Slew-Powel team tegen, maar hij speelde tika-taka. Was wel een forfeit waard
Ouwe vuurspugert!quote:
quote:
quote:Elk jaar komt er een nieuwe editie van FIFA uit en de vorige editie is na een jaar dan ook al oud en wordt dan helemaal niet meer zoveel gespeeld. Een FIFA game die twee jaar oud is, is voor EA zelfs al helemaal niet meer interessant.
EA sluit namelijk de online services van een game indien minder dan 1% van de gebruikers nog online komt. Iets wat met FIFA 11 het geval is. De game zal dan ook niet meer online te spelen zijn vanaf 11 januari 2013.
Geef ze eens ongelijk...quote:
Zag het ja helaas is het dan wel een gold met een silverquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:04 schreef DutchSL het volgende:
Hattrick van Kumbela (2e Bundesliga) gisteren, landgenoot van (IF) Mbokani.. lekker duo
Als CDM ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:35 schreef el-blanchito het volgende:
Propper>Van Ginkel in FUT.
In het echt natuurlijk niet
Hangt af van PS3 of Xbox. Indien Ps3, dan maak je wel zo'n 6k winst vermoed ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef DorperTed het volgende:
Eindelijk een koopje gevonden. IF Mertens voor 11,500. Voor hoeveel zou ik hem ongeveer kunnen verkopen? Het is een LM 352
Kijk wat de laagste BIN is en zet 'm voor die prijs (of lager) erop.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef DorperTed het volgende:
Eindelijk een koopje gevonden. IF Mertens voor 11,500. Voor hoeveel zou ik hem ongeveer kunnen verkopen? Het is een LM 352
Xbox, heb net even gekeken en helaas is het nog vroeg maar zit 500c onder de goedkoopste BIN, en dat waren er maar 4.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hangt af van PS3 of Xbox. Indien Ps3, dan maak je wel zo'n 6k winst vermoed ik.
Zoek even zelf op de markt wat vergelijkbare kaarten opleverenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef DorperTed het volgende:
Voortschrijdend inzicht of is opa niet meer zo snel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoek even zelf op de markt wat vergelijkbare kaarten opleveren
uiteindelijk gaat ie er wel uit johquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Xbox, heb net even gekeken en helaas is het nog vroeg maar zit 500c onder de goedkoopste BIN, en dat waren er maar 4.
Ik heb opgemerkt dat dit topic door louter intelligente mensen word bevolkt, vandaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef Revontulet het volgende:
Is dit tegenwoordig het "ik heb geen zin om te zoeken dus ik vraag het hier maar" topic ofzo?
Ik heb bedrijfseconomie gedaan aan de UVT, jaartje of 10 terug. Maar wat je nu precies bedoelt is me niet duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:11 schreef DorperTed het volgende:
Zijn er hier nog mensen met wat verstand van bedrijfskunde/economie? Ik ben bezig met een export plan en moet een analyse van de concurrentie maken. Specifiek een evaluatie van het management. Ik heb echter geen idee waar ik moet beginnen. Even voor de duidelijkheid ik moet de Alfa Romeo Giulietta naar de VS exporteren. De concurrenten zijn Volkswagen/Audi en BMW.
Ik zit hier elke dag zo'n beetje de hele dag...maar zo vaak heb ik dat nog niet opgemerkt hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:15 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Ik heb opgemerkt dat dit topic door louter intelligente mensen word bevolkt, vandaar.
Analyseren hoe sterk de concurrentie op bepaalde vlakken is, verkopen en het financiele gedeelte pluk je zo uit een jaarverslag dat is niet zo moeilijk. Alleen ik heb dus geen idee hoe ik het management van die bedrijven kan beoordelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb bedrijfseconomie gedaan aan de UVT, jaartje of 10 terug. Maar wat je nu precies bedoelt is me niet duidelijk
Een concurrentieanalyse op het management? Kijk gewoon naar hoe die Duitse automerken worden aangestuurd: gecentraliseerd/gedecentraliseerd, jarenlange managementervaring of het zoontje van de eigenaar dat nog groen is achter de oren, is het management overwegend afkomstig uit hetzelfde land, dat soort zaken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:17 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Analyseren hoe sterk de concurrentie op bepaalde vlakken is, verkopen en het financiele gedeelte pluk je zo uit een jaarverslag dat is niet zo moeilijk. Alleen ik heb dus geen idee hoe ik het management van die bedrijven kan beoordelen.
Bedankt, ga er mee aan de slag!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een concurrentieanalyse op het management? Kijk gewoon naar hoe die Duitse automerken worden aangestuurd: gecentraliseerd/gedecentraliseerd, jarenlange managementervaring of het zoontje van de eigenaar dat nog groen is achter de oren, is het management overwegend afkomstig uit hetzelfde land, dat soort zaken.
Als je zoekt op concurrentieanalyse management kom je misschien ook een eind.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:24 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Bedankt, ga er mee aan de slag!
Het moet allemaal in het engels dus het is nog niet in me opgekomen om in het nederlands te zoekenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je zoekt op concurrentieanalyse management kom je misschien ook een eind.
Nee, we hebben nog 3 dagen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:17 schreef DutchSL het volgende:
Is de wereld al vergaan en ben ik alleen over?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:25 schreef DutchSL het volgende:
Jammer, anders had ik alle open bids kunnen oppikken.
Met zoveel Marokkanen in de selectie ga je geen scheids -en grensrechters vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef strakkeman het volgende:
Zit te denken of ik dit team zal maken
http://www.futhead.com/fifa/squads/2467080/#
Hummels zeker wel. Ook al heeft hij niet veel pace hij grijpt altijd goed inquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:37 schreef Revontulet het volgende:
Is Hummels zijn geld waard als je hem vergelijkt met Dante? Ben niet echt super blij met Dante op dit moment...
Waarom Hummels nemen als Boateng goedkoper en beter is?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:37 schreef Revontulet het volgende:
Is Hummels zijn geld waard als je hem vergelijkt met Dante? Ben niet echt super blij met Dante op dit moment...
Zet gewoon die pacey RB van jouw club achter Amrabat, pakt ook 9 chem.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef strakkeman het volgende:
Zit te denken of ik dit team zal maken
http://www.futhead.com/fifa/squads/2467080/#
Hmm daar had ik niet aan gedachtquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zet gewoon die pacey RB van jouw club achter Amrabat, pakt ook 9 chem.
Ik heb het zelfde beleid als Zenitquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom Hummels nemen als Boateng goedkoper en beter is?
Modric-Kroos CDMquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde beleid als Zenitgarpjeh HAHAHA
Nee, ik vind Boateng niet zo fijn, en wil stiekem toch voor hoogst mogelijke rating gaan!
Dit is m'n team:
4-2-3-1
Gomez
Ozil - Reus - Gotze
Modric - Kroos
Coentrao - Santana - Dante - Lahm
Diego Alves
Als Dante er uit gaat, komt eerst Wiese in het doel, uiteindelijk IF Weidenfeller
Dat is ook een optie maar dan moet of chamack of hamlap in de spits ook niet echt een fijne gedachte afijn alsnog bedankt voor je hulp.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:45 schreef DutchSL het volgende:
Verder zou je kunnen overwegen om Belhanda op CM te zetten (med/high work rates), Taarabt op CAM en een echte spits in de spits.
Hoe is Howedes? Is hij ook zijn geld waard? Voor de PS3 op dit moment rond de 30K dacht ik!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Modric-Kroos CDM![]()
Ik heb Santana - IF Howedes op CB, prima duo. Wiese als GK valt me dan weer tegen, maar hij blijft staan tot Neuer goedkoop wordt (nooit dus..)
Ik dacht meer aan Youssef El Arabi (silver)quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat is ook een optie maar dan moet of chamack of hamlap in de spits ook niet echt een fijne gedachte afijn alsnog bedankt voor je hulp.
Beest ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:59 schreef Revontulet het volgende:
IF Howedes 90 marking, 90 standing tackle, 87 aggression en 85 interceptions...jezus wat een beest, dat wordt mijn target dus!
Je moet hem ook niet je corners laten nemenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beest ja.
Alleen heel opmerkelijk: hij heeft in een kleine 50 wedstrijden 0x gescoord voor mij, terwijl hij toch groot is en goed kan springen/koppen, maar hij heeft er nog geen een corner ingekopt, terwijl ik normaal best vaak scoor uit corners.
Precies het zelfde heb ik met bijvoorbeeld: Naldo, Felipe santanta, David Luiz...met Koscielny had ik uiteindelijk 17 goals uit corners toen ik hem verkocht, Kaboul had er zelfs 24, allebei uit ongeveer 80 wedstrijden, met bovenstaande drietal helemaal niks...quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beest ja.
Alleen heel opmerkelijk: hij heeft in een kleine 50 wedstrijden 0x gescoord voor mij, terwijl hij toch groot is en goed kan springen/koppen, maar hij heeft er nog geen een corner ingekopt, terwijl ik normaal best vaak scoor uit corners.
Santana kopt ze bij mij altijd richting de 2e ringquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb er 8 in 48 wedstrijden met Santana (die is 194cm met 80 jumping, dat moet zo'n beetje de best koppende CB van het spel zijn)
Diakite: 192cm met 88 jumping en 93 strength.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb er 8 in 48 wedstrijden met Santana (die is 194cm met 80 jumping, dat moet zo'n beetje de best koppende CB van het spel zijn)
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet je corners laten nemen
zet gulselam in het midden dan heb je een Turks elftalquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Serdar Tasci heeft geen 9 CHEM, maar het team speelt heerlijk.
Zitten al genoeg spelers van Galatasaray in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:36 schreef strakkeman het volgende:
[..]
zet gulselam in het midden dan heb je een Turks elftal
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:45 schreef DutchSL het volgende:
Sarıoğlu met 7 chem, 90 pace op CB yolo
Uiteraard.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:49 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Mwah ik heb grappigere sabri jokes gezien.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef Ellatjuh het volgende:
ben een tijdje terug met vrienden pannenkoeken gaan eten.
leuke avond gehad en had er vaker gegeten en wist dat het lekker was.
eind van de avond was ik weer alleen thuis en had wel wat buikpijn maarja goed veel gegeten dus dan krijg je dat,
tot ik op het idee kwam van: een goede scheet laten kan opluchten
dat was een stomme fout, had enorme diarree en kon daarna al mn kleding uitspoelen en onder de douche..
wat voelde ik mij klote
Nou van wat ik bij Het nationaal elftal heb gezien valt het wel mee ik vind ze gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Toprak is toch minimaal een klasse beter IRL.
Semih Kaya kan een goede worden, maar zit echt nog niet op het niveau van Omer Toprak hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:05 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nou van wat ik bij Het nationaal elftal heb gezien valt het wel mee ik vind ze gelijkwaardig.
Mwa misschien is hij iets beter maar veel scheelt het niet imo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Semih Kaya kan een goede worden, maar zit echt nog niet op het niveau van Omer Toprak hoor.
Daar let ik echt niet op hoor als ik een kaart ga verkopenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is vervelend als je net een kaart hebt gekocht en dat iemand uit je vriendenlijst die kaart er ook op heeft staan. Ik wil niet iemand die ik ken undercutten (ook al undercut hij mij nu met Jorgensen 4-3-3)
Is dat die josti van dat intertoys t-shirt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
Waarom zijn al die NL Youtubers (behalve DS2 en ik) toch kneuzen?
Nee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Is dat die josti van dat intertoys t-shirt?
Inderdaad, echt een kneusje. Met zijn Welliton op CAMquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
Dat niet alleen...wat een treurig team. Zum kotsenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
Gewoon doen joh, net doen of je het niet gezien hebt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is vervelend als je net een kaart hebt gekocht en dat iemand uit je vriendenlijst die kaart er ook op heeft staan. Ik wil niet iemand die ik ken undercutten (ook al undercut hij mij nu met Jorgensen 4-3-3)
Niet lijkt me, behalve zoeken op de markt en kijken bij clubnaam.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:18 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe kan je zien wie uit je vriendenlijst welke kaart erop heeft staan?
Denk gewoon aan de naam.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:18 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe kan je zien wie uit je vriendenlijst welke kaart erop heeft staan?
Hahaha ''Joey de Koala'' hoe kom je er op ''Magic of the rimboe''quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
hahahahahHAHAH HAHAHAAAAAAAquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hahaha ''Joey de Koala'' hoe kom je er op ''Magic of the rimboe''![]()
Pirlo op CDM, ideale spelmakerquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Totti op links en Pirlo op CAM
Die ga ik wel halen op CDM als ik de coins heb. Maar eerst IF L Toniquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Totti op links en Pirlo op CAM
Ja mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan ik iemand blij maken met IF Eriksen,Strootman,Mertens en Bony?
Link.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:51 schreef el-blanchito het volgende:
Zit ik net een beetje rond te kijken op FaceBook, zie ik opeens het profiel van m'n oude uitwisselingsvlam![]()
![]()
gratis?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan ik iemand blij maken met IF Eriksen,Strootman,Mertens en Bony?
Zizou?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:53 schreef DutchSL het volgende:
WK 2006![]()
[ afbeelding ]
Gilardino kan ook nog in de spits.
Mag ik dan IF Mertens?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij ze wil mag je ze hebben. Speel toch geen UT meer
ok stuur me maar een tradeofferquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij ze wil mag je ze hebben. Speel toch geen UT meer
Ik vind het best. Geef ik Rijst de rest wel jullie moeten ze wel gebruiken en niet verkopen héquote:
Okquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het best. Geef ik Rijst de rest wel jullie moeten ze wel gebruiken en niet verkopen hé
Ik heb een elgato prima dingetje. Dazzle is kut kwaliteitquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:57 schreef Joodnl het volgende:
Is zo'n Dazzle een beetje kwaliteit om op te nemen voor gameplay?
Of heeft iemand andere optie's (ben een Jood... Dus moet niet teveel geld kosten he)
Nee, is een tering ding, tering kwaliteit. 240P volgens mij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:57 schreef Joodnl het volgende:
Of heeft iemand andere optie's (ben een Jood... Dus moet niet teveel geld kosten he)
Je mag mn pvr wel overkopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:59 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ok... Wat kost zo'n elgato (ja, kan het ook opzoeken...maar we hebben het er nu toch over)
Waar staat HC voor?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
Hauppage HC PVR is ook wel prima ding, 150 euro
Typo door mijn worstenvingers, het moest een E zijn.quote:
Baas. Dankjequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rijst en VanderHund jullie hebben tradeoffer
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rijst en VanderHund jullie hebben tradeoffer
http://www.pixmania.nl/nl(...)re-hd-capture-b.htmlquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:59 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ok... Wat kost zo'n elgato (ja, kan het ook opzoeken...maar we hebben het er nu toch over)
Is lelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:57 schreef Joodnl het volgende:
Ok.... hmmmm ff aanbiedingen in de gaten gaan houdenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.pixmania.nl/nl(...)re-hd-capture-b.html
Ik had hem alleen iets goedkoper was in de aanbieding een maandje terug.
iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zelden zo gelachen!
Welliton op CAM 1 goal uit 6Emenike 3 uit 6
En dan die momenten uit zijn wedstrijd
Heeft echt handige features check maar eens op YouTubequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ok.... hmmmm ff aanbiedingen in de gaten gaan houden
Ik zal daar ff kijken....quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft echt handige features check maar eens op YouTube
pvr van Rijst heb je voor de helftquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:10 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik zal daar ff kijken....
Had eigenlijk gehoopt dat me Smart-TV gewoon kon opnemen, maar zo slim is dat ding dus ook weer niet
Die Elgato is veel makkelijker te bedienen en heeft echt chille functiesquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pvr van Rijst heb je voor de helft
Zoals?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Elgato is veel makkelijker te bedienen en heeft echt chille functies
Owja... @ Rijst thanxs voor het aanbod...Maar ik hou al me optie's nog ff openquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pvr van Rijst heb je voor de helft
Gewoon even langsgaan met een ploegje, kan je ze altijd nog tikken geven. Of versturen ze alleen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:18 schreef wieisboos het volgende:
Iemand wel eens gehoord van aimbots.nl ? Ze hebben BO2 voor 40 euro, Fifa 13 voor 32 euro en ik geloof er geen kut vanJe kunt niet met ideal betalen alleen met geld overmaken. De naam van de rekeninghouder is nergens te vinden (ook geen FB) en hun adres is hier [ afbeelding ]
Ze versturen alleenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon even langsgaan met een ploegje, kan je ze altijd nog tikken geven. Of versturen ze alleen?
Je kan alles terug kijken met een klik op de knop, je hebt maar een paar kabels nodig en de streamfunctie werkt makkelijk en goedquote:
Zonde dat die bende zo duur isquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan alles terug kijken met een klik op de knop, je hebt maar een paar kabels nodig en de streamfunctie werkt makkelijk en goed
Als ik volgend jaar een leuk baantje heb dan ga ik ook zo'n ding kopen, ga ik leren editten op de momenten dat ik even niets te doen heb tijdens mijn studiequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde dat die bende zo duur is
Vind het reuze meevallenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
yupquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
170 euro is niet mis hoorquote:
Heb je eenDVD recorder?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:57 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Nee...Moet zeggen dat de prijs me nog een beetje tegen staat
Het lijkt me ook niet bepaald makkelijk etenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik een keer gedaannooitmeer
Lavezzi, Pastore, Maxwell, Thiago Silva, Julio Cesar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt m af?Geen Subotic CB en liefst geen Liga Port. verder.
Dan heeft Vidic 7 chemquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lavezzi, Pastore, Maxwell, Thiago Silva, Julio Cesar.
Waarom zo veel voor Vidic betalen in zo'n team?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso de rating voor Vidic niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zo veel voor Vidic betalen in zo'n team?
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso de rating voor Vidic niet.
ik ben al sinds 7 uur wakker, wat probeer je nou te zeggen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wakker worden Dudeweiser.
Jij bent toch degene die Lukaku aanbid?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben al sinds 7 uur wakker, wat probeer je nou te zeggen?
Qua IRL, hij is volgens mij vaker geblesseerd dan fit. En is kwa stats de beste verdediger in het spel.quote:
Komt wel goed sgatjequote:Op dinsdag 18 december 2012 15:12 schreef ThadCastle het volgende:
Kut tentamenhopelijk compenseert de groepsopdracht voldoende
onder anderen. Meningen zijn subjectief dus I dont care wat die gast zegt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die Lukaku aanbid?
Je kunt het ook anders om doen met Spanjaarden links (Capel en Enrique dan, die zijn op papier beter dan Jeffren en Azpilcueta).quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een mafkees danquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wakker worden Dudeweiser.
Handanovic is tegenwoordig van interquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders om doen met Spanjaarden links (Capel en Enrique dan, die zijn op papier beter dan Jeffren en Azpilcueta).
Kun je rechts iets doen met Tadic, Duricic, die Servische keeper van Udinese, Benatia en Basta.
Op links kom ik op iets met Kuzmanovic CM en Okazaki LW, mweh.
En geen Serviër. DutchSL bedoeld vast Brkic.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Handanovic is tegenwoordig van inter
Hmm, geen slecht idee. Jeffren en Azpili mogen er best uit iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders om doen met Spanjaarden links (Capel en Enrique dan, die zijn op papier beter dan Jeffren en Azpilcueta).
Kun je rechts iets doen met Tadic, Duricic, die Servische keeper van Udinese, Benatia en Basta.
Op links kom ik op iets met Kuzmanovic CM en Okazaki LW, mweh.
Excuus, dacht dat Handanovic een Servier was...quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
En geen Serviër. DutchSL bedoeld vast Brkic.
Handanovic is Sloveen, Udinese heeft nu een Serviër. Brkic inderdaad, die linkt dus met Vidic.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Handanovic is tegenwoordig van inter
Weston-Slew-Powell/Taylorquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:29 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik word echt gek van die Weston-Slew en nog zon snelle neger op bronze tourneys. Iedereen met hetzelfde team zoo saai.
Maar wat is er leuk aan. UT gaat toch om creativiteit. Ga dan Seasons spelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Weston-Slew-Powell/Taylor
Daarom 4-4-2 met Weston en Taylor LM en RM en Grabban en Nouble ST.
Net speelde ik mijn eerste potje sinds een paar dagen, gelijk tegen een best wel erg pace team maar gelukkig was de chemistry niet zo hoog
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon als een cunt Duitser spelen. 5 ATB met pacehoeren voorin.
Geojen postquote:
Hij moet clubs gameplay opnemen gebeurt elke avond wel ietd geniaals of iets grappigs/raar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:38 schreef wieisboos het volgende:
Rijst moet commentary doen maar dat durft hij niet
ook als ik er niet ben?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij moet clubs gameplay opnemen gebeurt elke avond wel ietd geniaals of iets grappigs/raar.
Ik heb genoeg creativiteit maar als ik wil winnen gebruik ik mijn Engelse bronze team waar ik overigens gewoon goed mee speel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar wat is er leuk aan. UT gaat toch om creativiteit. Ga dan Seasons spelen.
Zelf speel ik nu met een bronze team uit oostenrijk en bouw een gold team.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:41 schreef Rijst het volgende:
0-1 ja godverdomme
0-2 Ja GODVERKANKER
0-3 Stream offline
Juist dan. Zeker grappig als je ook onze reacties zou horen bij die situatiesquote:
Dit lijkt mij de beste NIF spits in de Engelse competities:quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg creativiteit maar als ik wil winnen gebruik ik mijn Engelse bronze team waar ik overigens gewoon goed mee speel.
Die was vorig jaar LW/silver, toen >100 wedstrijden mee gespeeld. B E A S Tquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit lijkt mij de beste NIF spits in de Engelse competities:
http://www.futhead.com/fifa/players/4218/#
Nee Ingsquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die pics? Ik he al een beetje met die numer gekloot, maar daar zit ook geen logica in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:49 schreef Zhano het volgende:
De Vries stamt wss nog uit zn Heerenveen tijd, dat was in 2006
Hij lijkt me inderdaad goed, ik moet nog een team maken met hem en Benzia erinquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ben ze allemaal aan het downloaden nuquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die pics? Ik he al een beetje met die numer gekloot, maar daar zit ook geen logica in.
Karaboue naar CAM. Linkerkant nquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zeggen jullie, Huseklepp naast Elyou en Lacazette naar CAM met Drage? Of zo houden?
Die dingen zijn wel handig voor FM denk ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben ze allemaal aan het downloaden nuZitten idd enorme gaten tussen, zo gaat het van ergens in de 50.000 naar >100.000.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klaar voor het TOTW
Daarom doe ik het nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
Bassong ging even hard omhoog maar is nu hard gezakt (de NIF, terwijl de IF nog in pakjes zit).
Zou dus uit kijken met die Bentekes.
Tot 27.75K. Dat was de duurste. Het is een gokje, maar denk wel een relatief veilige gokquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.Durfde de gok niet aan.
Tot hoeveel opgekocht?
Juist niet heel veilig omdat de prijs nu al meer dan 10K hoger is dan normaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tot 27.75K. Dat was de duurste. Het is een gokje, maar denk wel een relatief veilige gok
Ten opzichte van de prijzen waarvoor de Xbox boys m verkochten zit er nog voldoende marge. En als het mislukt hebben we weer een nieuw hoofdstuk in het "mislukte projecten" boekquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Juist niet heel veilig omdat de prijs nu al meer dan 10K hoger is dan normaal.
Is je huis al verkocht Toef?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ten opzichte van de prijzen waarvoor de Xbox boys m verkochten zit er nog voldoende marge. En als het mislukt hebben we weer een nieuw hoofdstuk in het "mislukte projecten" boek
dan zijn we toch al doodquote:
Net als Taiwo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ten opzichte van de prijzen waarvoor de Xbox boys m verkochten zit er nog voldoende marge. En als het mislukt hebben we weer een nieuw hoofdstuk in het "mislukte projecten" boek
Het koopcontract is binnen. Nog een maand of 2, en dan ben ik vrij man als alles doorgaatquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is je huis al verkocht Toef?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Net als Taiwo.
Het zal wel de huidskleur zijn?
/TR gemacht
Krijgen we dan een grote pack opening te zien??quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het koopcontract is binnen. Nog een maand of 2, en dan ben ik vrij man als alles doorgaat
Is het dan al ondertekend ook? Zit je dan nu het stadium dat ze na ondertekening nog een bepaalde periode alsnog van koop af kunnen zien (als ze hypotheek niet rond krijgen)?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het koopcontract is binnen. Nog een maand of 2, en dan ben ik vrij man als alles doorgaat
Al een huurhuis op het oog?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon 200.000 euro aan pakjes kopen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Krijgen we dan een grote pack opening te zien??
Nou, ik ga pas zelf weer iets kopen na de overdracht. Dus ik heb geen idee of ik dan uberhaupt nog internet heb. Laat staan of ik een dak boven mn hoofd hebquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
gewoon een 2500 euro packopening!quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Er staat overal genoeg te koop, daar zou ik me maar geen zorgen over makenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik ga pas zelf weer iets kopen na de overdracht. Dus ik heb geen idee of ik dan uberhaupt nog internet heb. Laat staan of ik een dak boven mn hoofd heb
Ik dacht dat je ging huren?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik ga pas zelf weer iets kopen na de overdracht. Dus ik heb geen idee of ik dan uberhaupt nog internet heb. Laat staan of ik een dak boven mn hoofd heb
Na ondertekening 3 dagen bedenktijd, en ontbindende voorwaarden tot 6 februari. Dus ik juich nog niet te uitbundigquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is het dan al ondertekend ook? Zit je dan nu het stadium dat ze na ondertekening nog een bepaalde periode alsnog van koop af kunnen zien (als ze hypotheek niet rond krijgen)?
Ik ga lekker kopen. Max 80K. Hypotheek rond de 300 euro, beesten salaris vanaf januari ivm nieuwe job = 3 porno vakanties per jaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Al een huurhuis op het oog?
Een huis van max 80K?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na ondertekening 3 dagen bedenktijd, en ontbindende voorwaarden tot 6 februari. Dus ik juich nog niet te uitbundig
[..]
Ik ga lekker kopen. Max 80K. Hypotheek rond de 300 euro, beesten salaris vanaf januari ivm nieuwe job = 3 porno vakanties per jaar
3x per jaar Thailand dus?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na ondertekening 3 dagen bedenktijd, en ontbindende voorwaarden tot 6 februari. Dus ik juich nog niet te uitbundig
[..]
Ik ga lekker kopen. Max 80K. Hypotheek rond de 300 euro, beesten salaris vanaf januari ivm nieuwe job = 3 porno vakanties per jaar
Rotterdam Zuid, moet gaan lukkenquote:
Is dat niet een pauperbuurt? Of valt het mee?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rotterdam Zuid, moet gaan lukkenPlus de huizenprijzen gaan gegarandeerd per januari nog verder dalen. Even afwachten is dus slim
Niks mis mee, als je buurt maar veilig is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort hokjes.. 60k.
Heey is dat de Vespa van Depay?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort hokjes.. 60k.
Zijn huizen die voor de crisis meer dan 100K op moesten leveren. Ben er geboren en getogen, laat mij maar schuivenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is dat niet een pauperbuurt? Of valt het mee?
Rotterdam..quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niks mis mee, als je buurt maar veilig is.
Alsof alle Antillianen en Marokkanen stelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rotterdam..
Woon je lekker in een buurt met 75% Antillianen en Marokkanen, dan voel je je altijd alsof je op vakantie in het buitenland bent.
Wie heeft het over stelen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Alsof alle Antillianen en Marokkanen stelen
Zit toch 45 dagen per jaar in Thailand. Allemaal Thaienquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rotterdam..
Woon je lekker in een buurt met 75% Antillianen en Marokkanen, dan voel je je altijd alsof je op vakantie in het buitenland bent.
Ik woon in een buurt met 1 buitenlands gezin (de Chinezen die een restaurant in ons dorp hebben)...dat was het welquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rotterdam..
One night in Bangkok and the world is your oysterquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit toch 45 dagen per jaar in Thailand. Allemaal Thaienofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |