PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
hoe speelt van ginkeltje?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:21 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bjelland in 3-4-2-1 gekocht voor 300 coins, dacht dat een link naar een clubgenoot én een landgenoot in dezelfde competitie, plus ook nog eens een extra landgenoot hem wel van 7 naar 9 zouden tillen, maar nee.
Nog niet gespeeld met dit team, net afgebouwd). Ik hoop dat van Ginkel nog een flinke UP krijgt in januari.quote:
oh ok jammer. Ik wil namelijk een silver maken met nederlandse spelertjes die niet teveel kosten en in de offline modus vind ik m echt als een baas spelen vandaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld met dit team, net afgebouwd). Ik hoop dat van Ginkel nog een flinke UP krijgt in januari.
[ afbeelding ]
Vind het hybrid technisch wel aardig in elkaar steken met drie totaal van elkaar gescheiden delen en toch alles op 9 chem (als Bjelland een 352 kaart krijgt), nu nog afwachten hoe het speelt (waarschijnlijk ronduit kut)
Janssen speelde bij mij best wel rukquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld met dit team, net afgebouwd). Ik hoop dat van Ginkel nog een flinke UP krijgt in januari.
[ afbeelding ]
Vind het hybrid technisch wel aardig in elkaar steken met drie totaal van elkaar gescheiden delen en toch alles op 9 chem (als Bjelland een 352 kaart krijgt), nu nog afwachten hoe het speelt (waarschijnlijk ronduit kut)
Hoe kun je met zo'n team dan tiki taka spelen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:42 schreef laucas het volgende:
[..]
Janssen speelde bij mij best wel ruk
Kwam net een standaard Weston-Slew-Powel team tegen, maar hij speelde tika-taka. Was wel een forfeit waard
Ouwe vuurspugert!quote:
quote:
quote:Elk jaar komt er een nieuwe editie van FIFA uit en de vorige editie is na een jaar dan ook al oud en wordt dan helemaal niet meer zoveel gespeeld. Een FIFA game die twee jaar oud is, is voor EA zelfs al helemaal niet meer interessant.
EA sluit namelijk de online services van een game indien minder dan 1% van de gebruikers nog online komt. Iets wat met FIFA 11 het geval is. De game zal dan ook niet meer online te spelen zijn vanaf 11 januari 2013.
Geef ze eens ongelijk...quote:
Zag het ja helaas is het dan wel een gold met een silverquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:04 schreef DutchSL het volgende:
Hattrick van Kumbela (2e Bundesliga) gisteren, landgenoot van (IF) Mbokani.. lekker duo
Als CDM ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:35 schreef el-blanchito het volgende:
Propper>Van Ginkel in FUT.
In het echt natuurlijk niet
Hangt af van PS3 of Xbox. Indien Ps3, dan maak je wel zo'n 6k winst vermoed ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef DorperTed het volgende:
Eindelijk een koopje gevonden. IF Mertens voor 11,500. Voor hoeveel zou ik hem ongeveer kunnen verkopen? Het is een LM 352
Kijk wat de laagste BIN is en zet 'm voor die prijs (of lager) erop.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef DorperTed het volgende:
Eindelijk een koopje gevonden. IF Mertens voor 11,500. Voor hoeveel zou ik hem ongeveer kunnen verkopen? Het is een LM 352
Xbox, heb net even gekeken en helaas is het nog vroeg maar zit 500c onder de goedkoopste BIN, en dat waren er maar 4.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hangt af van PS3 of Xbox. Indien Ps3, dan maak je wel zo'n 6k winst vermoed ik.
Zoek even zelf op de markt wat vergelijkbare kaarten opleverenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef DorperTed het volgende:
Voortschrijdend inzicht of is opa niet meer zo snel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoek even zelf op de markt wat vergelijkbare kaarten opleveren
uiteindelijk gaat ie er wel uit johquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Xbox, heb net even gekeken en helaas is het nog vroeg maar zit 500c onder de goedkoopste BIN, en dat waren er maar 4.
Ik heb opgemerkt dat dit topic door louter intelligente mensen word bevolkt, vandaar.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:13 schreef Revontulet het volgende:
Is dit tegenwoordig het "ik heb geen zin om te zoeken dus ik vraag het hier maar" topic ofzo?
Ik heb bedrijfseconomie gedaan aan de UVT, jaartje of 10 terug. Maar wat je nu precies bedoelt is me niet duidelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:11 schreef DorperTed het volgende:
Zijn er hier nog mensen met wat verstand van bedrijfskunde/economie? Ik ben bezig met een export plan en moet een analyse van de concurrentie maken. Specifiek een evaluatie van het management. Ik heb echter geen idee waar ik moet beginnen. Even voor de duidelijkheid ik moet de Alfa Romeo Giulietta naar de VS exporteren. De concurrenten zijn Volkswagen/Audi en BMW.
Ik zit hier elke dag zo'n beetje de hele dag...maar zo vaak heb ik dat nog niet opgemerkt hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:15 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Ik heb opgemerkt dat dit topic door louter intelligente mensen word bevolkt, vandaar.
Analyseren hoe sterk de concurrentie op bepaalde vlakken is, verkopen en het financiele gedeelte pluk je zo uit een jaarverslag dat is niet zo moeilijk. Alleen ik heb dus geen idee hoe ik het management van die bedrijven kan beoordelen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb bedrijfseconomie gedaan aan de UVT, jaartje of 10 terug. Maar wat je nu precies bedoelt is me niet duidelijk
Een concurrentieanalyse op het management? Kijk gewoon naar hoe die Duitse automerken worden aangestuurd: gecentraliseerd/gedecentraliseerd, jarenlange managementervaring of het zoontje van de eigenaar dat nog groen is achter de oren, is het management overwegend afkomstig uit hetzelfde land, dat soort zaken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:17 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Analyseren hoe sterk de concurrentie op bepaalde vlakken is, verkopen en het financiele gedeelte pluk je zo uit een jaarverslag dat is niet zo moeilijk. Alleen ik heb dus geen idee hoe ik het management van die bedrijven kan beoordelen.
Bedankt, ga er mee aan de slag!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een concurrentieanalyse op het management? Kijk gewoon naar hoe die Duitse automerken worden aangestuurd: gecentraliseerd/gedecentraliseerd, jarenlange managementervaring of het zoontje van de eigenaar dat nog groen is achter de oren, is het management overwegend afkomstig uit hetzelfde land, dat soort zaken.
Als je zoekt op concurrentieanalyse management kom je misschien ook een eind.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:24 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Bedankt, ga er mee aan de slag!
Het moet allemaal in het engels dus het is nog niet in me opgekomen om in het nederlands te zoekenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je zoekt op concurrentieanalyse management kom je misschien ook een eind.
Nee, we hebben nog 3 dagen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:17 schreef DutchSL het volgende:
Is de wereld al vergaan en ben ik alleen over?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:25 schreef DutchSL het volgende:
Jammer, anders had ik alle open bids kunnen oppikken.
Met zoveel Marokkanen in de selectie ga je geen scheids -en grensrechters vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef strakkeman het volgende:
Zit te denken of ik dit team zal maken
http://www.futhead.com/fifa/squads/2467080/#
Hummels zeker wel. Ook al heeft hij niet veel pace hij grijpt altijd goed inquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:37 schreef Revontulet het volgende:
Is Hummels zijn geld waard als je hem vergelijkt met Dante? Ben niet echt super blij met Dante op dit moment...
Waarom Hummels nemen als Boateng goedkoper en beter is?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:37 schreef Revontulet het volgende:
Is Hummels zijn geld waard als je hem vergelijkt met Dante? Ben niet echt super blij met Dante op dit moment...
Zet gewoon die pacey RB van jouw club achter Amrabat, pakt ook 9 chem.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:35 schreef strakkeman het volgende:
Zit te denken of ik dit team zal maken
http://www.futhead.com/fifa/squads/2467080/#
Hmm daar had ik niet aan gedachtquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zet gewoon die pacey RB van jouw club achter Amrabat, pakt ook 9 chem.
Ik heb het zelfde beleid als Zenitquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom Hummels nemen als Boateng goedkoper en beter is?
Modric-Kroos CDMquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:44 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde beleid als Zenitgarpjeh HAHAHA
Nee, ik vind Boateng niet zo fijn, en wil stiekem toch voor hoogst mogelijke rating gaan!
Dit is m'n team:
4-2-3-1
Gomez
Ozil - Reus - Gotze
Modric - Kroos
Coentrao - Santana - Dante - Lahm
Diego Alves
Als Dante er uit gaat, komt eerst Wiese in het doel, uiteindelijk IF Weidenfeller
Dat is ook een optie maar dan moet of chamack of hamlap in de spits ook niet echt een fijne gedachte afijn alsnog bedankt voor je hulp.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:45 schreef DutchSL het volgende:
Verder zou je kunnen overwegen om Belhanda op CM te zetten (med/high work rates), Taarabt op CAM en een echte spits in de spits.
Hoe is Howedes? Is hij ook zijn geld waard? Voor de PS3 op dit moment rond de 30K dacht ik!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Modric-Kroos CDM![]()
Ik heb Santana - IF Howedes op CB, prima duo. Wiese als GK valt me dan weer tegen, maar hij blijft staan tot Neuer goedkoop wordt (nooit dus..)
Ik dacht meer aan Youssef El Arabi (silver)quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat is ook een optie maar dan moet of chamack of hamlap in de spits ook niet echt een fijne gedachte afijn alsnog bedankt voor je hulp.
Beest ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:59 schreef Revontulet het volgende:
IF Howedes 90 marking, 90 standing tackle, 87 aggression en 85 interceptions...jezus wat een beest, dat wordt mijn target dus!
Je moet hem ook niet je corners laten nemenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beest ja.
Alleen heel opmerkelijk: hij heeft in een kleine 50 wedstrijden 0x gescoord voor mij, terwijl hij toch groot is en goed kan springen/koppen, maar hij heeft er nog geen een corner ingekopt, terwijl ik normaal best vaak scoor uit corners.
Precies het zelfde heb ik met bijvoorbeeld: Naldo, Felipe santanta, David Luiz...met Koscielny had ik uiteindelijk 17 goals uit corners toen ik hem verkocht, Kaboul had er zelfs 24, allebei uit ongeveer 80 wedstrijden, met bovenstaande drietal helemaal niks...quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beest ja.
Alleen heel opmerkelijk: hij heeft in een kleine 50 wedstrijden 0x gescoord voor mij, terwijl hij toch groot is en goed kan springen/koppen, maar hij heeft er nog geen een corner ingekopt, terwijl ik normaal best vaak scoor uit corners.
Santana kopt ze bij mij altijd richting de 2e ringquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb er 8 in 48 wedstrijden met Santana (die is 194cm met 80 jumping, dat moet zo'n beetje de best koppende CB van het spel zijn)
Diakite: 192cm met 88 jumping en 93 strength.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:08 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb er 8 in 48 wedstrijden met Santana (die is 194cm met 80 jumping, dat moet zo'n beetje de best koppende CB van het spel zijn)
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet je corners laten nemen
zet gulselam in het midden dan heb je een Turks elftalquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Serdar Tasci heeft geen 9 CHEM, maar het team speelt heerlijk.
Zitten al genoeg spelers van Galatasaray in.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:36 schreef strakkeman het volgende:
[..]
zet gulselam in het midden dan heb je een Turks elftal
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:45 schreef DutchSL het volgende:
Sarıoğlu met 7 chem, 90 pace op CB yolo
Uiteraard.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:49 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Mwah ik heb grappigere sabri jokes gezien.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef Ellatjuh het volgende:
ben een tijdje terug met vrienden pannenkoeken gaan eten.
leuke avond gehad en had er vaker gegeten en wist dat het lekker was.
eind van de avond was ik weer alleen thuis en had wel wat buikpijn maarja goed veel gegeten dus dan krijg je dat,
tot ik op het idee kwam van: een goede scheet laten kan opluchten
dat was een stomme fout, had enorme diarree en kon daarna al mn kleding uitspoelen en onder de douche..
wat voelde ik mij klote
Nou van wat ik bij Het nationaal elftal heb gezien valt het wel mee ik vind ze gelijkwaardig.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Toprak is toch minimaal een klasse beter IRL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |