SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Als je spieren ontwikkelt met die sport, moet je eigenlijk meten i.p.v. wegen, gezien je wel evenveel kan wegen, maar je vetpercentage totaal anders kan zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Toen een banaantje gegeten en toen ging het wel weer.
[..]
Ik ook niet, maar ik ga ook geen moeite meer doen. Vorig jaar sportte ik 5x per week en at ik vrij gezond (voor zover dat kan als arme student zonder toko in de buurt) maar ik viel echt niet af.
![]()
jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel eens bodyattack geprobeerd?
Maar dat kan ik niet in mijn huiskamer doendaar is mijn huiskamer net iets te klein voor
Vriend van mij is less mills instructeur, dus heb zijn dvd's van de lessen. Dus heb een step thuis en een bodypump setje.![]()
keuzes keuzesquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:27 schreef -Engel- het volgende:
Ik neem morgen wel weer wortels mee naar het werk.... ik was van plan om alle cake op te etenSame shit, different day
SC hopper present![]()
ik vind het wel grappig, dat geslet en gebitch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef DaMook het volgende: [..] Dat lijkt me echt niets.......... Ik vind ncis en hawaii five o echt top, daarnaast criminal minds en ook the big bang theory en two and a half men. Flashpoint is helaas gestopt, wil nu rookie blue en blue bloods gaan proberen
.
Hawaii five O wil ik ook mee beginnen.... Ooit![]()
![]()
wortelsquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:27 schreef -Engel- het volgende:
Ik neem morgen wel weer wortels mee naar het werk.... ik was van plan om alle cake op te eten![]()
![]()
Geen idee, maar vind het wel erg jammerquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom is Flashpoint gestopt?. Bestond pas net 4 seizoenen en had over het algemeen een van de aangrijpendste verhalen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Nee hoor.. ik heb uiteindelijke helemaal geen cake gegeten... na het zoveelste hemelrondje hebben mijn collega's het voor mijn neus opgegetenquote:problem solved
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
Eat ALL the cake.
Trusten allemaal.
![]()
![]()
H5O is echt top ! Elke week weer leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig, dat geslet en gebitch.
Hawaii five O wil ik ook mee beginnen.... Ooit.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik moest een fitheidstest doen op school, ik had een spierpercentage van 44,1%. Dat was toen ik net een maand weer rugby'de, 1x per week. Wil niet weten hoe het nu is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je spieren ontwikkelt met die sport, moet je eigenlijk meten i.p.v. wegen, gezien je wel evenveel kan wegen, maar je vetpercentage totaal anders kan zijn.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
zeker lange seizoenen of niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
H5O is echt top ! Elke week weer leuk.
![]()
Jammer! Maar wel chill dat je het thuis kan doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Maar dat kan ik niet in mijn huiskamer doendaar is mijn huiskamer net iets te klein voor
Vriend van mij is less mills instructeur, dus heb zijn dvd's van de lessen. Dus heb een step thuis en een bodypump setje.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat is heeeel hoog volgens mij, helemaal voor een vrouw.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
school, ik had een spierpercentage van 44,1%. Dat was toen ik net een maand weer rugby'de, 1x per week. Wil niet weten hoe het nu is.Rustig aan.![]()
Ik heb het vaak met traanoogjes zitten kijken ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geen idee, maar vind het wel erg jammer. Bestond pas net 4 seizoenen en had over het algemeen een van de aangrijpendste verhalen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Volgens mij is dat best veelquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moest een fitheidstest doen op school, ik had een spierpercentage van 44,1%. Dat was toen ik net een maand weer rugby'de, 1x per week. Wil niet weten hoe het nu is.! Ben wel nieuwsgierig eigenlijk
/
![]()
Negroïde he, aanleg voor spieren. Maar ik heb wel een BMI van 31 dus ik moet echt heel snel gaan afvallen want als ik 10 kg zwaarder ben heb ik morbide obesitas en blablablaquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is heeeel hoog volgens mij, helemaal voor een vrouw.
Yup. Maar ik heb niet zo'n doormeetding hier.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best veel! Ben wel nieuwsgierig eigenlijk
/
Nou het zit allemaal in spier dus blijkbaar dus het zit wel snor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Negroïde he, aanleg voor spieren. Maar ik heb wel een BMI van 31 dus ik moet echt heel snel gaan afvallen want als ik 10 kg zwaarder ben heb ik morbide obesitas en blablabla
Jij tackelt mij 3dubbel volgens mij
Rustig aan.![]()
Nee, dat hebben de meesten nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Maar ik heb niet zo'n doormeetding hier..
![]()
Oh, valt wel mee dus.quote:Bij vrouwen ligt een normale spiermassa ongeveer tussen de 34% en 44%
Lange seizoenen ? Alle series die ik kijk lopen ongeveer dezelfde tijdquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeker lange seizoenen of niet?.
ja zeker, en lekker!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jammer! Maar wel chill dat je het thuis kan doen.
Laatst stond ik te combatten, was ik vergeten het rolgordijn dicht te doen. Zie je opeen de postbode naar binnen kijken.
Dan denk je wel even van shit! Ik had de bel niet gehoord, dus hij zat te kloppen op het raam![]()
![]()
ja dexter is kort met 12 afleveringen, en glee is lang met 22? afleveringen. Snappie?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lange seizoenen ? Alle series die ik kijk lopen ongeveer dezelfde tijd.
![]()
Hmmm, internet is weer tegenstrijdig.quote:Spierpercentage voor vrouwen
Leeftijd Weinig Normaal Veel
10-14 <36% 36-43% >43%
15-19 <35% 35-41% >41%
20-29 <34% 34-39% >39%
30-39 <33% 33-38% >38%
40-49 <31% 31-36% >36%
50-59 <29% 29-34% >34%
60-69 <28% 28-33% >33%
70-100 <27% 27-32% >32%[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
En je kan het vooral doen als je er tijd voor hebt. Zou echt ideaal zijn voor mij, om het even tussen het huiswerk (oid) door te doen. Mijn schoonmoeder doet dat altijd met de Wii fitquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja zeker, en lekker!
Laatst stond ik te combatten, was ik vergeten het rolgordijn dicht te doen. Zie je opeen de postbode naar binnen kijken.
Dan denk je wel even van shit! Ik had de bel niet gehoord, dus hij zat te kloppen op het raam
Oeps, en dan moet je de deur open doen met je rooie bezwete hasses
Naar wat ik weet is het hoog voor een vrouw.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hmmm, internet is weer tegenstrijdig.Rustig aan.![]()
Ah ok, ja dan zijn de meeste lange seizoenenquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dexter is kort met 12 afleveringen, en glee is lang met 22? afleveringen. Snappie?. Ben nu trouwens op die site die jij net gaf alle series die ik kijk en keek aan het aanklikken
, dat zijn er heel wat
.
Haha ik be neen atleetquote:Leeftijd Vrouw Man
6 - 12 >36 >40
13-79 >30 >34
atleet >38 >42
als je wat lesjes wilt hoor ik het welquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je kan het vooral doen als je er tijd voor hebt. Zou echt ideaal zijn voor mij, om het even tussen het huiswerk (oid) door te doen. Mijn schoonmoeder doet dat altijd met de Wii fit
Oeps, en dan moet je de deur open doen met je rooie bezwete hassesKan er zo een paar branden voor je.
Ja en het was nog de leuke postbode ook![]()
![]()
Wat heb je daarvoor nodig, die lesjes?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je wat lesjes wilt hoor ik het welKan er zo een paar branden voor je.
Ja en het was nog de leuke postbode ook
toch wel? Hahahaha.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, ja dan zijn de meeste lange seizoenen. Ben nu trouwens op die site die jij net gaf alle series die ik kijk en keek aan het aanklikken
, dat zijn er heel wat
.
Ik vind die site wel makkelijk, zo vergeet ik nooit een aflevering![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor nodig, die lesjes?hahaha nou heb hier nog een zooi brandbare dvd's liggen.
Kan er wel 5/6 branden voor je?![]()
Zweet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffik zweet me bed uit hier
Ik dacht dat het koud was buitenEven raam open zetten
Rustig aan.![]()
Ja , maar veel series zijn al afgelopen enzo, die tel ik dus niet meer meequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch wel? Hahahaha.
Ik vind die site wel makkelijk, zo vergeet ik nooit een aflevering.
Ik kijk nu iig, NCIS, NCIS:LA, H5O, CM, Gold rush, two and a half men, the big bang theory, flashpoint (tot vorige week) en begin aan blue bloods en rookie blue.
allemaal crime series?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja , maar veel series zijn al afgelopen enzo, die tel ik dus niet meer mee.
Ik kijk nu iig, NCIS, NCIS:LA, H5O, CM, Gold rush, two and a half men, the big bang theory, flashpoint (tot vorige week) en begin aan blue bloods en rookie blue.
![]()
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]hahaha nou heb hier nog een zooi brandbare dvd's liggen.
Kan er wel 5/6 branden voor je?
Op 2.5 men en tbbt na wel jaquote:.
nope, ik werk tot 10.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij komt zaterdag toch ook?
Avond.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
hai. Hoe gaat het?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hoi schoonheidquote:.
quote:Wat beterquote:. UWV was echt te ruk voor woorden dus dat werd janken
Maar gelukkig ook wat positieve dingen vandaag
.
Hoinquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Lovequote:.
UWV is altijd kut toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:04 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Wat beter. UWV was echt te ruk voor woorden dus dat werd janken
Maar gelukkig ook wat positieve dingen vandaag
.
[..]
Hoin.
Uhu true.. Maar ik ben nu echt al het vertrouwen kwijt.. Ik zit nu in de duurste maand van het jaar en ik krijg gewoon een hele maand geen uitkering omdat ik moet switchen naar bijstand, en dan krijg je eerst een 4 weken zoekperiode opgelegd. waarin je elke week 6 sollicitaties moet doen. Maargoed de maand december/januari zonder geld terwijl ik al geen geld heb.. ik ben benieuwd hoe ik mijn huur ga betalen en hoe ik mijn hond en mijzelf te eten ga geven..quote:
Ik vind er nu al met moeite 2 per week dus laat staan dat ik er 4 meer moet doen. Alles wat in deze omgeving te krijgen is qua werk is loodgieter, elektro monteur of cnc frezer. Voor de rest is er gewoon helemaal niks.
Alle uitzendbureau's in de stad (wat ook een verplichting is) ben ik al geweigerd omdat het voor hun een waste of time and money is om mij in te schrijven gezien mijn opleiding en het aanbod dat zij op dit moment hebben (wat niks is).
Mocht het UWV nou vinden dat ik te weinig heb gedaan in die 4 weken tijd, dan mogen ze mij m'n bijstandsuitkering weigeren en kom ik met alles wat ik heb lekker op straat te staan, Oh en geld aannemen van m'n moeder omdat ik van mijn uitkering niet rond kom (omdat mijn uitkering 600 is en de toeslagen erbij te weinig zijn voor mijn 800 euro vaste lasten) is fraude en word niet geaccepteerd en daardoor kunnen ze mij 3 maanden lang mijn uitkering ontzeggen.. Wat betekend dat ik nog dieper in de shit zal komen..
Want ja de belastingdienst heeft eindelijk mijn 2200 euro betaald die ik nog van ze kreeg en het is wwwwwwwwwwwwwweg! Want de bank vind het natuurlijk ook niet zo tof dat ik alleen maar rood sta en de IB groep kwam er ook nog eens mee dat ik 200 euro teveel had verdiend in 2010 ffs. En het UWV wil mij natuurlijk geen voorschot geven want dat kan niet.. nee ik moet eerst een 4 weken hel door, en daarna smeken en hopen op een uitkering, want of ze het me gaan geven kunnen ze nu nog niet zeggen..
Lang verhaal jeuj.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
WTFdat is kut
.
U ontvangt een dikke knuffel...quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Uhu true.. Maar ik ben nu echt al het vertrouwen kwijt.. Ik zit nu in de duurste maand van het jaar en ik krijg gewoon een hele maand geen uitkering omdat ik moet switchen naar bijstand, en dan krijg je eerst een 4 weken zoekperiode opgelegd. waarin je elke week 6 sollicitaties moet doen. Maargoed de maand december/januari zonder geld terwijl ik al geen geld heb.. ik ben benieuwd hoe ik mijn huur ga betalen en hoe ik mijn hond en mijzelf te eten ga geven..
Ik vind er nu al met moeite 2 per week dus laat staan dat ik er 4 meer moet doen. Alles wat in deze omgeving te krijgen is qua werk is loodgieter, elektro monteur of cnc frezer. Voor de rest is er gewoon helemaal niks.
Alle uitzendbureau's in de stad (wat ook een verplichting is) ben ik al geweigerd omdat het voor hun een waste of time and money is om mij in te schrijven gezien mijn opleiding en het aanbod dat zij op dit moment hebben (wat niks is).
Mocht het UWV nou vinden dat ik te weinig heb gedaan in die 4 weken tijd, dan mogen ze mij m'n bijstandsuitkering weigeren en kom ik met alles wat ik heb lekker op straat te staan, Oh en geld aannemen van m'n moeder omdat ik van mijn uitkering niet rond kom (omdat mijn uitkering 600 is en de toeslagen erbij te weinig zijn voor mijn 800 euro vaste lasten) is fraude en word niet geaccepteerd en daardoor kunnen ze mij 3 maanden lang mijn uitkering ontzeggen.. Wat betekend dat ik nog dieper in de shit zal komen..
Want ja de belastingdienst heeft eindelijk mijn 2200 euro betaald die ik nog van ze kreeg en het is wwwwwwwwwwwwwweg! Want de bank vind het natuurlijk ook niet zo tof dat ik alleen maar rood sta en de IB groep kwam er ook nog eens mee dat ik 200 euro teveel had verdiend in 2010 ffs. En het UWV wil mij natuurlijk geen voorschot geven want dat kan niet.. nee ik moet eerst een 4 weken hel door, en daarna smeken en hopen op een uitkering, want of ze het me gaan geven kunnen ze nu nog niet zeggen..
Lang verhaal jeuj.
En ik laat eventjes niet los...Rustig aan.![]()
Wakker worden lijkt me wel tof ja, of wilde je niet meer wakker wordenquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:26 schreef zeefje het volgende:
Oh tof. Wakker worden na een nachtmerrie... Daar zijn methodes voor...
Wat? Het is allemaal zo scheef geregeld in Nederlandquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:22 schreef Raene het volgende:
[..]
Uhu true.. Maar ik ben nu echt al het vertrouwen kwijt.. Ik zit nu in de duurste maand van het jaar en ik krijg gewoon een hele maand geen uitkering omdat ik moet switchen naar bijstand, en dan krijg je eerst een 4 weken zoekperiode opgelegd. waarin je elke week 6 sollicitaties moet doen. Maargoed de maand december/januari zonder geld terwijl ik al geen geld heb.. ik ben benieuwd hoe ik mijn huur ga betalen en hoe ik mijn hond en mijzelf te eten ga geven..
Lang verhaal jeuj.
Rustig aan...quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Wakker worden lijkt me wel tof ja, of wilde je niet meer wakker worden... Daar zijn methodes voor...
Kom eens hier, knuffel geven.Rustig aan.![]()
Ga je overal hetzelfde posten?quote:
Nu helemaalquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je overal hetzelfde posten?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Inspiratieloze mannen hequote:Op dinsdag 18 december 2012 01:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je overal hetzelfde posten?
Geniet nooit met mate!![]()
Hoi, jij hier?quote:
Je doet het wel vaker.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bedtijd![]()
.
Omdat ik weet dat daar op gereageerd gaat wordenquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom maak je er een sexe probleem van?
Geniet nooit met mate!![]()
Ja en? Wat is je probleem? Niet iedereen komt in de sc's waar ik post, dus mag toch wel mijn leuke avond met anderen ook delen?quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Gaan we chagrijnig lopen doen? Heeft Muse zoveel kutnummers gespeeld?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en? Wat is je probleem? Niet iedereen komt in de sc's waar ik post, dus mag toch wel mijn leuke avond met anderen ook delen?
SLim slim.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:41 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat daar op gereageerd gaat wordenRustig aan.![]()
Truste lieffies![]()
.
Ik ben verre van chagrijnigquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaan we chagrijnig lopen doen? Heeft Muse zoveel kutnummers gespeeld?
Snap alleen je probleem niet. Dat jij nou toevallig in beide sc's hangt
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Truste Moekquote:.
Buenas noches.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Er zijn er meer die in beiden hangen. Sowieso op dit tijdstipquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben verre van chagrijnig
Snap alleen je probleem niet. Dat jij nou toevallig in beide sc's hangt
Komt goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok we regelen het van de week wel even goed?
[..]
tbbtverslaafd eraan
Geweldige seriequote:.
Truste liefquote:.
speciale weegschaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:58 schreef kingtoppie het volgende:
DW waarop werd jouw spier % gemeten dan?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee, alleen voeten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Elektrische pulsjes via je handen naar je voeten, weerstandmeter dus?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wtf?quote:Op dinsdag 18 december 2012 02:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, niet gezellig meer hier? Dan maar slapenBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Thanksquote:![]()
Hij is iig blij met zijn cadeautjes
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2012 07:49:12 ]![]()
Wat heeft hij gehad?quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks![]()
Hij is iig blij met zijn cadeautjes![]()
![]()
Gefeliciteerd met je mannetje. En een fijne dag met ze allequote:Op dinsdag 18 december 2012 07:52 schreef LovelyLady het volgende:
Forza Horizon voor de Xbox360 en rs7 black rapid strap
Als cryothic zelf dit leest![]()
![]()
Gefeliciteerd Cry![]()
En Lola, jij gefeliciteerd met Cry
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Op zich wel, klaar wakker, alleen te lang blijven liggen en voor 5 minuten in slaap gevallen en nu ben ik moequote:![]()
![]()
Ik ben inmiddels alweer moe van het ziek zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op zich wel, klaar wakker, alleen te lang blijven liggen en voor 5 minuten in slaap gevallen en nu ben ik moe
Ben net een uurtje op
Ahwquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer moe van het ziek zijn
Ben net een uurtje op. Hoe is het met je longen en je hoofdpijn?
![]()
Longen doen inmiddels zo goed als geen pijn meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw. Hoe is het met je longen en je hoofdpijn?
Ik wil proberen vandaag zonder pijnstillers te doen met die hoofdpijn, maar na een uur op zijn begin ik al de neiging te krijgen wel paracetamol te nemen.
Maar nu zit mijn hoofd ook gewoon vol aan alle kanten. Ja, dat zat het al, maar nu zo dat ik echt letterlijk een zwaar hoofd heb
Wtf, hebben jullie dat ook altijd?
Denk je, doe maar in de ochtend een afspraak met de dokter, dan loopt het niet zo uit.
Kom ik hier 3 wachtenden voor mij. Terwijl ik afspraak heb om 10 voor half 10![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
Denk je, doe maar in de ochtend een afspraak met de dokter, dan loopt het niet zo uit.
Kom ik hier 3 wachtenden voor mij. Terwijl ik afspraak heb om 10 voor half 10Het maakt echt geen drol uit hoor
![]()
Sowieso huisartsen..quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
Kom ik hier 3 wachtenden voor mij. Terwijl ik afspraak heb om 10 voor half 10![]()
Kan pas 2 januari bij die van mij terecht. Vorige week gebeld.
Zijn vanaf afgelopen vrijdag tot nieuwjaar gewoon gesloten.What you forget, you are gonna repeat.
het enige voordeel is, ik ben nu vroeg wakkerquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Het maakt echt geen drol uit hoor
![]()
![]()
Oh trouwens, wat vond je van Dexter?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het enige voordeel is, ik ben nu vroeg wakker
Gelukkig dat de pijn aan je longen al een stuk minder/zo goed als over is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Longen doen inmiddels zo goed als geen pijn meer.
Ik wil proberen vandaag zonder pijnstillers te doen met die hoofdpijn, maar na een uur op zijn begin ik al de neiging te krijgen wel paracetamol te nemen.
Maar nu zit mijn hoofd ook gewoon vol aan alle kanten. Ja, dat zat het al, maar nu zo dat ik echt letterlijk een zwaar hoofd heb
Zou natuurlijk wel fijn zijn als je zonder pijnstillers kan, maar als het niet goed genoeg voelt zou ik toch een paracetamol nemen
Beterschap![]()
![]()
Is er geen huisartsenpost? of is het niet voor je longen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso huisartsen..![]()
Zijn vanaf afgelopen vrijdag tot nieuwjaar gewoon gesloten.![]()
heb je dan geen vervangende arts?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso huisartsen..![]()
Zijn vanaf afgelopen vrijdag tot nieuwjaar gewoon gesloten.
Ik heb gister gebeld en kon vandaag terecht. Weer keelpijn, weer verkouden, ben er net een maandje vanaf.![]()
![]()
Als er angst is voor mn longen mag ik direct naar het ziekenhuis. Want longpatiënt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is er geen huisartsenpost? of is het niet voor je longen?
Maar is niet voor mijn longen, nee
Nee, geen vervangende artsquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je dan geen vervangende arts?
Ik heb gister gebeld en kon vandaag terecht. Weer keelpijn, weer verkouden, ben er net een maandje vanaf.
Ja, alleen voor noodgevallen.What you forget, you are gonna repeat.
WOWquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh trouwens, wat vond je van Dexter?
Ik wil gelijk door met het nieuwe seizoen, ik kan niet zolang wachten hoor![]()
![]()
Told ya!quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WOW
Ik wil gelijk door met het nieuwe seizoen, ik kan niet zolang wachten hoor![]()
Jaa, ik wil ook verderIk moet weten, moet weten, moet weeteeheeen!!!!
Dus het is niet ernstig genoeg voor de HAPquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er angst is voor mn longen mag ik direct naar het ziekenhuis. Want longpatiënt.
Maar is niet voor mijn longen, nee
Mja dan is het afwachten...
Mijn HA is gelukkig maar een weekje weg![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Told ya!![]()
Jaa, ik wil ook verderIk moet weten, moet weten, moet weeteeheeen!!!!
*stampvoetend op de grond*
Had ik ook al bij Homeland, ook al zo'n spannend einde![]()
![]()
Nee, het is niets ernstigs, maar wel iets wat ik eigenlijk vandaag nog opgelost wil hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus het is niet ernstig genoeg voor de HAP
Mja dan is het afwachten...
Mijn HA is gelukkig maar een weekje weg
Maargoed. Sowieso onze HA![]()
Die blijft maar patiënten aannemen, ondanks dat ze er al 1000 teveel heeft ofzo![]()
En zelf is ze er nooitHeb haar nog nooit gezien, alleen mensen die het tijdelijk voor haar waarnemen
Uh oke .. dan was ik er al heel snel klaar mee en op zoek naar een ander gegaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, het is niets ernstigs, maar wel iets wat ik eigenlijk vandaag nog opgelost wil hebben.
Maargoed. Sowieso onze HA![]()
Die blijft maar patiënten aannemen, ondanks dat ze er al 1000 teveel heeft ofzo![]()
En zelf is ze er nooitHeb haar nog nooit gezien, alleen mensen die het tijdelijk voor haar waarnemen
![]()
Als je echt niet wil werken moet je HA worden. Volgens mij is de mijne altijd op vakantie.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Probleem is dat dat niet mijn pakkie an is. Mijn ouders regelen dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh oke .. dan was ik er al heel snel klaar mee en op zoek naar een ander gegaan
Heb wel aan mn moeder gevraagd hoe dat in zijn werk gaat, aangezien ik er eentje in A'foort wil. Maar schijnt heel moeilijk te gaan/niet te kunnen ofzo. Ik weet het niet.What you forget, you are gonna repeat.
Als je op je zelf woont kan je altijd in die plaats een huisarts regelen hoor.. kwestie van je polisnr of pas meenemen en het wordt gewoon geregeld.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Probleem is dat dat niet mijn pakkie an is. Mijn ouders regelen dat.
Heb wel aan mn moeder gevraagd hoe dat in zijn werk gaat, aangezien ik er eentje in A'foort wil. Maar schijnt heel moeilijk te gaan/niet te kunnen ofzo. Ik weet het niet.![]()
Schijnbaar niet. Althans, als ik mijn moeder moet geloven gaat dat heel moeilijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je op je zelf woont kan je altijd in die plaats een huisarts regelen hoor.. kwestie van je polisnr of pas meenemen en het wordt gewoon geregeld.
Sowieso moet ik een HA vinden in A'foort die mij zou willen helpen, die werkt via mijn verzekering en die niet al vol zit. Schijnt al een hele klus te zijn hier
Vreemdquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schijnbaar niet. Althans, als ik mijn moeder moet geloven gaat dat heel moeilijk.
Sowieso moet ik een HA vinden in A'foort die mij zou willen helpen, die werkt via mijn verzekering en die niet al vol zit. Schijnt al een hele klus te zijn hier![]()
![]()
55 minuten uitloop nu![]()
Belachelijk
En ik had nog niet ontbeten. Omdat ik moest haasten en nu heb ik trek![]()
![]()
Je sais, maar die slow versie klinkt stuk beter dan overhypte top 40 meuk.quote:Blijft hangen.
WhatTheHeckRichardSpeck schreef het volgende:
Don't keep me for the fool....![]()
Slow versiequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:14 schreef DhrIns het volgende:
[..]
Je sais, maar die slow versie klinkt stuk beter dan overhypte top 40 meuk.Blijft hangen.
. Die van Triggerfinger bedoel je.
![]()
Het is ochtend ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slow versie. Die van Triggerfinger bedoel je.
Had een meeting om 08:15, dan werkt het allemaal niet zo heel vlug tot uur of 1. xD Die ja !
Ja, dus? Ik ben ook al vanaf 8 uur op m'n werkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:15 schreef DhrIns het volgende:
[..]
Het is ochtend ja.Had een meeting om 08:15, dan werkt het allemaal niet zo heel vlug tot uur of 1. xD Die ja !
![]()
![]()
Uiteindelijk ja, maar dat wijf vond ik toch minder dan deze versie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens heeft dat nummer van Triggerfinger ook heel lang in de top 40 gestaan.
Restecp ! Nog tot donderdag, en dan is het leed 2 weken voorbij.quote:Ja, dus? Ik ben ook al vanaf 8 uur op m'n werkDie van mij gaat het echt niet meer halen komend jaar.quote:OEH YEAHAuto APK gekeurd
![]()
Altijd spannendquote:
Nu moet de distributieriem nog wel even geregeld worden maar gelukkig geen enorme kosten![]()
![]()
True, de cover van Triggerfinger vind ik ook beter dan het origineel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:21 schreef DhrIns het volgende:
[..]
Uiteindelijk ja, maar dat wijf vond ik toch minder dan deze versie.
[/quote]
Restecp ! Nog tot donderdag, en dan is het leed 2 weken voorbij.[/quote]
LuilakDat scheeltquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd spannend
Nu moet de distributieriem nog wel even geregeld worden maar gelukkig geen enorme kosten![]()
![]()
Zo niet he !quote:
Draai 52 uur per week, meer als genoeg.![]()
Moet vandaag ook alweer tot 9....![]()
Waarom doe je dat dan ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:26 schreef DhrIns het volgende:
[..]
Zo niet he !
Draai 52 uur per week, meer als genoeg.![]()
Moet vandaag ook alweer tot 9....![]()
![]()
![]()
Als je 40 uur stage loopt in een groot bedrijf en dan s'avonds ook nog aan de bak moet (heb ook nog dingen die ik moet betalen of wil doenquote:) dan zal ik wel moeten.
Ah, ja dat is waarquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:28 schreef DhrIns het volgende:
[..]
Als je 40 uur stage loopt in een groot bedrijf en dan s'avonds ook nog aan de bak moet (heb ook nog dingen die ik moet betalen of wil doen) dan zal ik wel moeten.
.
![]()
Ik zeg feestje.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Yes geen keelontsteking
Wel beetje griep
Waar is cry?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
geen verslag, opdracht. Heb Het opgegeven, zal Er straks mee Verder gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee.
HoiNog gelukt met je verslag?
Gefeliciteerd, meneerquote:je cadeautje is Zo af te halen In Kpd.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, meneerje cadeautje is Zo af te halen In Kpd.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, meneerje cadeautje is Zo af te halen In Kpd.
![]()
quote:
NIEUW: Foto's!![]()
Opdracht, ook goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
geen verslag, opdracht. Heb Het opgegeven, zal Er straks mee Verder gaan.. Ahw... succes alvast
![]()
![]()
quote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dank u
eerst ff taart uitdelen hier, zo terug![]()
![]()
Mogguh.
Feli Cryo.
Cadeautje is nu af te halen
gefeliciteerdquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Mijn toyboyquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag Cryo!![]()
En? Hoe oud ben je nu geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn toyboy
ToyboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:Dank u allenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag Cryo!![]()
En? Hoe oud ben je nu geworden?
Sorryquote:
plaatje om het goed te maken
Hee, die instagram onder 9gag is nieuw... en na al het nieuws van vandaag over instagram ook heel fout
Niks meegekregen van dat Instagram. Doe er toch nooit wat meequote:Op dinsdag 18 december 2012 11:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sorry
[ afbeelding ]
plaatje om het goed te maken
Hee, die instagram onder 9gag is nieuw... en na al het nieuws van vandaag over instagram ook heel fout![]()
![]()
![]()
Instagram veranderd z'n voorwaarden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks meegekregen van dat Instagram. Doe er toch nooit wat mee
Daardoor mag Instagram jouw foto's verkopen. En krijg jij daar niks van.
Voorbeeld:
Jij maakt bij restaurant De Gouden Drol een foto van hoe mooi het daar is, en je zet die op Instagram, dan mag Instagram die foto aan het restaurant verkopen zodat het restaurant die foto mag gebruiken. Instagram krijgt dan geld, en jij niet.NIEUW: Foto's!![]()
serieus? en dat mag zomaar?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Instagram veranderd z'n voorwaarden.
Voorbeeld:
Jij maakt bij restaurant De Gouden Drol een foto van hoe mooi het daar is, en je zet die op Instagram, dan mag Instagram die foto aan het restaurant verkopen zodat het restaurant die foto mag gebruiken. Instagram krijgt dan geld, en jij niet.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Echtquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Jij maakt bij restaurant De Gouden Drol een foto van hoe mooi het daar is, en je zet die op Instagram, dan mag Instagram die foto aan het restaurant verkopen zodat het restaurant die foto mag gebruiken. Instagram krijgt dan geld, en jij niet.
ik maak geen foto's meer met Instagram![]()
![]()
Wat is dat dan voor kromme regelquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Jij maakt bij restaurant De Gouden Drol een foto van hoe mooi het daar is, en je zet die op Instagram, dan mag Instagram die foto aan het restaurant verkopen zodat het restaurant die foto mag gebruiken. Instagram krijgt dan geld, en jij niet.. Gewoon met z'n allemaal Instagram niet meer gebruiken
Ik snapte die "hype" sowieso al niet.
![]()
Ik ook niet, effectjes kun je ook gewoon met je camera op je foon instellen volgensmij..quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor kromme regel. Gewoon met z'n allemaal Instagram niet meer gebruiken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor kromme regel. Gewoon met z'n allemaal Instagram niet meer gebruiken
ik maak er ook geen gebruik van
net zoals twitter daar doe ik ook niet aanLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Inderdaad. Of je al die effecten kunt, weet ik niet, maar dat zal aan mijn reet roesten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet, effectjes kun je ook gewoon met je camera op je foon instellen volgensmij..Ik ook niet, al heb ik het wel. Al 2 jaar niet gebruikt of zoquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook niet
ik maak er ook geen gebruik van
net zoals twitter daar doe ik ook niet aan![]()
![]()
Dank uquote:Kennelijk wel.quote:
En als je het er niet mee eens bent, hoef je instagram natuurlijk niet te gebruiken.
Aan de andere kant is het alleen het idee. Nu verdiende je ook geen drol met je foto's.
Het is alleen wel het idee dat iemand anders dat gaat doen met jouw foto's. (mogelijk... want niet elke instagram foto is verkoopbaar)
goed ik ga er vandoor de arbeidsplicht roept
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Idd, genoeg apps die dat doen, en vaak nog mooier ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet, effectjes kun je ook gewoon met je camera op je foon instellen volgensmij..NIEUW: Foto's!![]()
't Is al middagquote:![]()
En ik liep net ff bij m'n broertje de kamer op om iets te pakken, is ie bezig met z'n vriendin![]()
Ik wist niet eens dat ie thuis was![]()
![]()
Oh, inmiddels wel jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
't Is al middag![]()
En ik liep net ff bij m'n broertje de kamer op om iets te pakken, is ie bezig met z'n vriendin![]()
Ik wist niet eens dat ie thuis was!
HahaZijn ze wel rustig geweest dan
![]()
![]()
dank uquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, ik had je nog niet getroffen hier de laatste paar dagen. Maar proficiat![]()
Ik ben hier meestal alleen als ik op m'n werk zit![]()
Vrijdag vrij, zaterdag + zondag weekend, maandag ziek... dus dan duurt t weer ff voor ik hier weer ben
Ja, ik keek volgens mij ook echt zo van.. Huh, jij hier?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, inmiddels wel ja!
HahaZijn ze wel rustig geweest dan
Desondanks heb ik de papieren gewoon gepakt![]()
Zegt ie ook nog heel droog, oh ja ze liggen daar ergens..![]()
Volgens mij vond z'n vriendin het minder leuk![]()
![]()
Dat verklaart een hoop jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dank u![]()
Ik ben hier meestal alleen als ik op m'n werk zit![]()
Vrijdag vrij, zaterdag + zondag weekend, maandag ziek... dus dan duurt t weer ff voor ik hier weer ben![]()
![]()
Haha, zo droogquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik keek volgens mij ook echt zo van.. Huh, jij hier?
Volgens mij vond z'n vriendin het minder leukOf juist niet
Precies. Goeiemiddagquote:![]()
![]()
Ik gebruik wel gewoon deviantart, dat gaat een stuk netter. Die publiceren alleen als je daar toestemming voor geeft.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ach, hij heeft mij ook wel eens 'betrapt'..quote:
Maar hij is dan ook m'n beste vriend. We weten toch alles van elkaar..![]()
Boeit dus allemaal niet zo![]()
![]()
Mwhehe, redelijk awkward jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, ik keek volgens mij ook echt zo van.. Huh, jij hier?
Volgens mij vond z'n vriendin het minder leuk
Het is op zich ook niks raars of zoquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach, hij heeft mij ook wel eens 'betrapt'..
Maar hij is dan ook m'n beste vriend. We weten toch alles van elkaar..![]()
Boeit dus allemaal niet zo![]()
![]()
Nee, daarom. Maar ik kan me best voorstellen dat het voor de derde persoon natuurlijk wel een stuk minder prettig isquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is op zich ook niks raars of zo![]()
![]()
Jep, dat kan ik me ook wel voorstellenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, daarom. Maar ik kan me best voorstellen dat het voor de derde persoon natuurlijk wel een stuk minder prettig is.
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, nog een taart voor Cryo:
[ afbeelding ]![]()
Niet teveel taart hoor... dan krijg ik een herhaling van afgelopen zondag-nacht
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Das niet handig neequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Niet teveel taart hoor... dan krijg ik een herhaling van afgelopen zondag-nacht*taart weer terug neemt*
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hey jij bent voor Feyenoord?![]()
![]()
Mijne waren mooierquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
dat hoeft natuurlijk ook weer nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das niet handig nee*taart weer terug neemt*
![]()
Ik mag nog 2 dagen ziek zijn... daarna niet meer, vrijdag is het vakantie
Zo klink je al een hooliganquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jeuj![]()
![]()
Al is voetbal zelf wel hartstikke saai
Ik zit zelf op voetbalquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jeuj![]()
![]()
Al is voetbal zelf wel hartstikke saai
Dus ik vind het niet saai![]()
![]()
Ik vind er gewoon niks aanquote:
Maar ik vind het bezoeken van een wedstrijd wel leukDat lijkt me logisch dan hequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit zelf op voetbal
Dus ik vind het niet saai![]()
![]()
De sfeer dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind er gewoon niks aan
Maar ik vind het bezoeken van een wedstrijd wel leuk
[..]
Dat lijkt me logisch dan he![]()
![]()
Dan vind je het toch wel een beetje leuk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind er gewoon niks aan
Maar ik vind het bezoeken van een wedstrijd wel leuk
[..]
Dat lijkt me logisch dan he
Of vind je de sfeer in het stadion gewoon leuk![]()
![]()
Ah, ok...quote:
Zag gisteren bij Man Bijt Hond ook nog zo'n vent, met een grote Feyenoord vlag in z'n woonkamer.
Beetje stoer lopen doen over dat ie wel eens onenigheid heeft met justitie, vanwegen "die in 020" enzo.
En dat is dan wel weer eens vast zit door z'n agressie... faalhaas.NIEUW: Foto's!![]()
Ik mag 'm zelf toch niet opeten, zeker vandaag niet..quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat hoeft natuurlijk ook weer niet![]()
Ik mag nog 2 dagen ziek zijn... daarna niet meer, vrijdag is het vakantie
Toch echt vooral de sfeer. Het voetballen is alleen leuk als het super spannend isquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan vind je het toch wel een beetje leuk?
Of vind je de sfeer in het stadion gewoon leuk![]()
Meestal is het dus best saai![]()
![]()
Dat is ook gewoon triestquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, ok...
Zag gisteren bij Man Bijt Hond ook nog zo'n vent, met een grote Feyenoord vlag in z'n woonkamer.
Beetje stoer lopen doen over dat ie wel eens onenigheid heeft met justitie, vanwegen "die in 020" enzo.
En dat is dan wel weer eens vast zit door z'n agressie... faalhaas.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie wilden er eigenlijk allemaal nog eens een slipcursus doen?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]Als je even terug leest ging het daar al overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
dat heb ik dan wsl al uit m'n gedachten gewistquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je even terug leest ging het daar al over!
![]()
![]()
Doe je snelquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
dat heb ik dan wsl al uit m'n gedachten gewist![]()
![]()
Ik kan echt op gaan in de wedstrijdquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Toch echt vooral de sfeer. Het voetballen is alleen leuk als het super spannend is![]()
Meestal is het dus best saai![]()
Maar de sfeer is geweldig
Jaquote:
Ik wil dat de Kuip blijft![]()
![]()
Heb je daar een bron van toevallig?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Jij maakt bij restaurant De Gouden Drol een foto van hoe mooi het daar is, en je zet die op Instagram, dan mag Instagram die foto aan het restaurant verkopen zodat het restaurant die foto mag gebruiken. Instagram krijgt dan geld, en jij niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gewoon een zwembad van maken a la tropicanaquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan echt op gaan in de wedstrijd![]()
Maar de sfeer is geweldig
[..]
Ja
Ik wil dat de Kuip blijft
Er moet een nieuw groter stadion komen, maar ze weten nog niet of deze op de oude plek of een andere plek gebouwd gaat worden dacht ik..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
nu.nl had het staan dacht ik.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van toevallig?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Waar willen ze voetballen als het op dezelfde plek gaan bouwen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er moet een nieuw groter stadion komen, maar ze weten nog niet of deze op de oude plek of een andere plek gebouwd gaat worden dacht ik..
De Kuip moet blijven![]()
![]()
Gewoon op een schiereilandje in de Noordzee! Dan kunnen ze bij rellen gewoon de sluizen openzetten om die hooligans af te laten koelen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er moet een nieuw groter stadion komen, maar ze weten nog niet of deze op de oude plek of een andere plek gebouwd gaat worden dacht ik..
En dan noemen we het nieuwe stadion...De Bak!![]()
![]()
Om de oude kuip heen werken en intergrerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar willen ze voetballen als het op dezelfde plek gaan bouwen?
De Kuip moet blijven
Gun die voetballiefhebbers ook even hun plezier. Of moeten we jouw pc en drank ook afpakken en je deuren en ramen dichttimmerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon op een schiereilandje in de Noordzee! Dan kunnen ze bij rellen gewoon de sluizen openzetten om die hooligans af te laten koelen!
En dan noemen we het nieuwe stadion...De Bak!?
![]()
Wel als dat stadion hier komt...dan kan er ook gelijk prikkeldraad om me huis heenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gun doe voetballiefhebbers ook even hun plezier. Of moeten we jouw pc en drank ook afpakken en je deuren en ramen dichttimmeren?
![]()
![]()
![]()
Dat wordt lastig, denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om de oude kuip heen werken en intergreren![]()
![]()
Waarom zouden ze in godsnaam naar Zaanstad gaan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als dat stadion hier komt...dan kan er ook gelijk prikkeldraad om me huis heen![]()
![]()
![]()
Maar effe serieus, als ze zo graag een nieuw stadion willen bouwen, dan moeten ze dat maar vooral doen. Beter maken de architekten dan ook gelijk een plan om het gevaar van hooligans te minimaliseren.![]()
Dichter bij Amsterdam, kunnen ze lekker in een andere stad gaan rellenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in godsnaam naar Zaanstad gaan?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dichter bij Amsterdam, kunnen ze lekker in een andere stad gaan rellen![]()
![]()
Zit je soms hooligans in bescherming te nemen?quote:
Dat is gewoon tuig dat in de ku...in de bak hoort![]()
![]()
Jij scheert alle supporters over één kam.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zit je soms hooligans in bescherming te nemen?
Dat is gewoon tuig dat in de ku...in de bak hoort![]()
PI's niet lezenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij scheert alle supporters over één kam.![]()
![]()
Heb je de laatste tijd nog wel eens een wedstrijd bekeken?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar effe serieus, als ze zo graag een nieuw stadion willen bouwen, dan moeten ze dat maar vooral doen. Beter maken de architekten dan ook gelijk een plan om het gevaar van hooligans te minimaliseren.
Er is bijna geen geweld meer in de stadions.
Als er nog problemen zijn dan gebeurt het bijna altijd rondom het stadion of in de stad.![]()
Schiereiland?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd nog wel eens een wedstrijd bekeken?
Er is bijna geen geweld meer in de stadions.
Als er nog problemen zijn dan gebeurt het bijna altijd rondom het stadion of in de stad.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon een zwembad van maken a la tropicanaMet megalange glijbanen
Nou ja dat is nog onzeker allemaalquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gun die voetballiefhebbers ook even hun plezier. Of moeten we jouw pc en drank ook afpakken en je deuren en ramen dichttimmeren?
![]()
![]()
Nou, dat hoeft dan weer niet voor mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Met megalange glijbanen
[..]
Nou ja dat is nog onzeker allemaal
[..]
Echt zo'n waterpark met allemaal super toffe glijbanen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Met megalange glijbanen
[..]
Nou ja dat is nog onzeker allemaal
[..]![]()
ja en wildwaterbanen en en en.....quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft dan weer niet voor mijSpectaculaire waterattracties
![]()
![]()
Het is meer een afkeer dan echt hekel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet dat je er een hekel aan hebt.
Maar goed, ik kap er al mee!![]()
![]()
Dat zou wel awesome zjinquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt zo'n waterpark met allemaal super toffe glijbanen.![]()
![]()
Ja zoals Siam Parkquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt zo'n waterpark met allemaal super toffe glijbanen.
http://www.siampark.net/Atracciones.aspx![]()
Alleen dan ben ik voor om daar de Arena voor om te bouwen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zoals Siam Park
http://www.siampark.net/Atracciones.aspx
De Kuip moet gewoon blijven.![]()
Is zonde van dat waterpark en de attracties.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen dan ben ik voor om daar de Arena voor om te bouwen.
Alle stadions mogen wat mij betreft plat. Kan er veel nuttigere opties voor bedenken
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
hear hearquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:
Alle stadions mogen wat mij betreft plat. Kan er veel nuttigere opties voor bedenken
.
![]()
![]()
Zoals?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
Ja dat is waar.....quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen dan ben ik voor om daar de Arena voor om te bouwen.
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef Samzz het volgende:
.
![]()
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nu helemaal geen trek in appeltaart
Maar klote dat je je niet zo goed voelt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: