Als je ook rauw gaat eten zie je er over drie jaar net zo oud uit als nu!quote:
Oh dit was laatst ook nog op het nieuws inderdaad. Wel sneu voor dat kind dat hij nu allerlei lichamelijke problemen heeft, groeiachterstand enz.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een walgelijk mens die moeder. Dat ze haar eigen lichaam kapot maakt moet ze zelf weten.. Maar dat ze ten koste van haar kind haar waanideeën over voedsel doordrijft gaat veels te ver. Aan de manier waarop hij antwoord geeft zie je dat hij het eigenlijk zelf niet wil, maar z'n moeder niet wil afvallen. De manier waarop ze hem manipuleert is echt misselijkmakend. Gebeurt echt zelden dat ik me zo boos om een documentaire maak wat eigenlijk ook wel een klacht is. Enige meevaller is dat hij nog wel een leuke chimi geregeld heeft. Die trouwens een kop groter dan hem is
Je zou het er zo in kunnen plaatsen. Het is dat het al eeuwen gedaan wordt met geloof en het geaccepteerd is in de maatschappij, maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef Metalfrost het volgende:
Dus het christendom en de islam zijn volgens jou ook waanideeën, in het rijtje 'wat de ouders opdragen'.
Daar stoorde ik mij ook aan, zij weet voordat ze gaat zoeken al wat haar mening/conclusie over het geheel is. Tjah, dan zijn de zoektermen snel aangepast lijkt mequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:14 schreef Fruitsalade het volgende:
En hoe zij met argumenten komt: 'kijk maar 2 uurtjes op Google en je komt van alles tegen!' Want het hele internet is waar
Oh ja? Ze prakt het niet fijn en maalt er zonnebloempitten met brandnetels en een kikkerpoot doorheen om het hele zwikje vervolgens op de infectie te smeren? Raar mens.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef HenkXL het volgende:
Ook net gezien, inderdaad een afschuwelijk zelfingenomen mens. Ze zet zelfs haar hond 5dagen op rantsoen omdat zijn oor infectie dan sneller zou genezen
Oja, die hondquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef HenkXL het volgende:
Ook net gezien, inderdaad een afschuwelijk zelfingenomen mens. Ze zet zelfs haar hond 5dagen op rantsoen omdat zijn oor infectie dan sneller zou genezen
[..]
Daar stoorde ik mij ook aan, zij weet voordat ze gaat zoeken al wat haar mening/conclusie over het geheel is. Tjah, dan zijn de zoektermen snel aangepast lijkt me![]()
Ja maar op de tweede dag begreep de hond wel dat het voor zijn eigen bestwil wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:22 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Oja, die hondZe hadden de dierenbescherming er ook nog wel bij kunnen halen. En wist je trouwens dat je pijntjes kunt verhelpen door anderhalf uur door het gras te lopen met blote voeten?
FOK! knokploeg?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef gupje86 het volgende:
Moet gewoon eens wat verstand in dat mens geslagen worden
Niets mis met rauwvoedsel dat eten de holbewoners ook voordat het vuur werd uitgevonden. Ja er was niet altijd vuur, dat we dankzij het garen van voedsel slimmer zijn geworden is wel zo. Ook is het zo dat we anders zijn gaan groeien door meer voedingstoffen. Verder moet je je niet bemoeien met dat soort meuk en die moeder laten en alles laten etc.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een walgelijk mens die moeder. Dat ze haar eigen lichaam kapot maakt moet ze zelf weten.. Maar dat ze ten koste van haar kind haar waanideeën over voedsel doordrijft gaat veels te ver. Aan de manier waarop hij antwoord geeft zie je dat hij het eigenlijk zelf niet wil, maar z'n moeder niet wil afvallen. De manier waarop ze hem manipuleert is echt misselijkmakend. Gebeurt echt zelden dat ik me zo boos om een documentaire maak wat eigenlijk ook wel een klacht is. Enige meevaller is dat hij nog wel een leuke chimi geregeld heeft. Die trouwens een kop groter dan hem is
deze man weet, gwn die knul even paar maandjes onder toezicht van jahr00n zetten, komt t wel goed met mquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef Jahr00n het volgende:
kip rijst brocoli
24/7
dat is hoe je groeit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |