mijn moeder ziet dat andersquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso koemelk
alleen moedermelk.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:18 schreef Jesse_ het volgende:
twitter:Lara twitterde op maandag 17-12-2012 om 23:54:32Vlees. Van mij bij voorkeur met heel veel leven erin. #rauwer reageer retweet
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:18 schreef Jesse_ het volgende:
twitter:Lara twitterde op maandag 17-12-2012 om 23:54:32Vlees. Van mij bij voorkeur met heel veel leven erin. #rauwer reageer retweet
Dat had ik idd niet verwacht.quote:
Niet overdrijven, die som was moeilijker dan de havo/vwo rekentoets.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:28 schreef Injetta het volgende:
Dat onderwijs dat ze hem gaf liep ook wat achter... Die jongen moest een vermenigvuldigsom uitrekenen die ze in groep 7 hebben.
Rotterdamquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:35 schreef Isegrim het volgende:
Ik kom er net tot mijn schrik achter dat dat mens blijkbaar nog steeds d'r kind aan het uithongeren is.Ik zal morgen de docu even kijken. Walgelijk wijf.
die vent deed me aan een sekteleider denken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die hippie groepje niet (scene met die Engels sprekende man).
Pff daar staan twaalf onderzoeken tegenover die het tegendeel laten zien. Als je maar vaak en lang genoeg zoekt kun je alles bewijzen, omdat bij toeval soms alle pijltjes die kant opwijzen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
t stomme is dat er laatst wetenschappelijk is bewezen dat melk een oorzaak kan zijn van reuma. niet de calcium maar de "stukjes koe" die doorgegeven worden.
Denkt zo'n ongezellige goeroe nog dat ie gelijk heeft ook.
Voor heel veel van de positieve onderzoeken geldt wij van wc-eend.quote:Op dinsdag 18 december 2012 04:10 schreef Shivo het volgende:
[..]
Pff daar staan twaalf onderzoeken tegenover die het tegendeel laten zien. Als je maar vaak en lang genoeg zoekt kun je alles bewijzen, omdat bij toeval soms alle pijltjes die kant opwijzen.
Melk veroorzaakt ook allergie bij sommige mensen. Duh. Het kan ook leiden tot lichaamsgroei. Allemaal van die nutteloze open deuren.
dit was wel een dusdanige doorbraak dat t het nieuws haalde. En verder wat Hexje zegtquote:Op dinsdag 18 december 2012 04:10 schreef Shivo het volgende:
[..]
Pff daar staan twaalf onderzoeken tegenover die het tegendeel laten zien. Als je maar vaak en lang genoeg zoekt kun je alles bewijzen, omdat bij toeval soms alle pijltjes die kant opwijzen.
Melk veroorzaakt ook allergie bij sommige mensen. Duh. Het kan ook leiden tot lichaamsgroei. Allemaal van die nutteloze open deuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |