SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Foto van het topic:![]()
Het is best moeilijk om je dit niet aan te trekken maar je moet het langs je heen laten gaan. Zoveel mensen van jouw leeftijd hebben nog geen flauw idee welke kant ze op willen. Ik jaag ook op dit moment maar een droom na die waarschijnlijk niet eens uitkomt. Als die bubbel knapt weet ik ook niet wat ik wil.quote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
mn moeder is boos dat ik mijn toekomst verpestomdat ik nog (steeds) niet weet wat ik wil en dat ik dom ben dat ik niet met hen ga praten. en mijn vader is alleen maar angry birds of blacj ops aan het spelen en helpt ook niet echt
idd, vooral niet aan jezelf aantrekken.quote:Op maandag 17 december 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best moeilijk om je dit niet aan te trekken maar je moet het langs je heen laten gaan. Zoveel mensen van jouw leeftijd hebben nog geen flauw idee welke kant ze op willen. Ik jaag ook op dit moment maar een droom na die waarschijnlijk niet eens uitkomt. Als die bubbel knapt weet ik ook niet wat ik wil.
Sterkte in ieder geval.
Ja ik heb dit jaar gewoon een te snelle beslissing genomen. gestopt met studie en nu denken mijn ouders opeens dat ik een sloeber word en in de goot beland.quote:Op maandag 17 december 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best moeilijk om je dit niet aan te trekken maar je moet het langs je heen laten gaan. Zoveel mensen van jouw leeftijd hebben nog geen flauw idee welke kant ze op willen. Ik jaag ook op dit moment maar een droom na die waarschijnlijk niet eens uitkomt. Als die bubbel knapt weet ik ook niet wat ik wil.
Sterkte in ieder geval.
okquote:Op maandag 17 december 2012 23:15 schreef JRRY het volgende:
op die foto in de OP trekt Miley een Nicki gezicht
Nee, hou op.quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze krijg je terug rock!
quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt sprekendquote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben niet eens in de tcquote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat die plaatjes dat ook weg als ik niet in tc mag.
Fack jou!quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent zelf slecht.quote:
Jamaar je hebt de link wel.quote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet eens in de tc
niet meer, ik ben verstoten van de mannentcquote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je bent zelf slecht.
[..]
Jamaar je hebt de link wel.
Het moet zijn kutjesquote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, het moet zijn: kutzusjes
Je kan beter een jaar niks doen, goed nadenken en dan een studie doen die je ook echt afmaakt dan dat gehop van studie naar studie terwijl je je afvraagt wat je nou in hemelsnaam aan het doen bent.quote:Op maandag 17 december 2012 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb dit jaar gewoon een te snelle beslissing genomen. gestopt met studie en nu denken mijn ouders opeens dat ik een sloeber word en in de goot beland.
Kutjes van zusjes.quote:
Lieg niet vrouwmensch!quote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet meer, ik ben verstoten van de mannentc
ik ben er ook hoor. ik was fotografe!quote:Op maandag 17 december 2012 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zie dan appel een mannentc
oh sorryquote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben er ook hoor. ik was fotografe!
quote:Op maandag 17 december 2012 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zie dan appel een mannentc
quote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben er ook hoor. ik was fotografe!
ja ik ga een jaartje werken en dan zie ik het ondertussen wel. maar lijkt alsof zij al willen dat ik meteen een heel vijf jaren plan paraat heb staan.quote:Op maandag 17 december 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan beter een jaar niks doen, goed nadenken en dan een studie doen die je ook echt afmaakt dan dat gehop van studie naar studie terwijl je je afvraagt wat je nou in hemelsnaam aan het doen bent.
is niet erg, kon jij ook niet wetenquote:
yayquote:Op maandag 17 december 2012 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
is niet erg, kon jij ook niet weten
thanks, slaaplekkerquote:Op maandag 17 december 2012 23:26 schreef AppelCake het volgende:
Kutrockiejj
De rest is oké.
Ik ga slapen.
x
Rot op.quote:Op maandag 17 december 2012 23:26 schreef AppelCake het volgende:
Kutrockiejj
De rest is oké.
Ik ga slapen.
x
Gast doe gewoon normaal...quote:Op maandag 17 december 2012 23:26 schreef AppelCake het volgende:
Kutrockiejj
De rest is oké.
Ik ga slapen.
x
quote:Op maandag 17 december 2012 23:27 schreef supersof het volgende:
ja kutrockiejj
je bent veel te cool voor ons,
ga ergens anders heen!!!!
Haha, wij triest?quote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik doe normaal jullie doen triest!
Pff ik kan toch niet slapen ik pak de laptop...
ik kan het niet meer aan zien. je hele bestaan is te goed om hier te zijnquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja omdat jullie tc link niet geven, moet ik het nog 10x herhalen?
Alsof dat gaat helpenquote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof dat gaat helpen. Daarnaast ging je pitten.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef AppelCake het volgende:
Pff ik kan toch niet slapen ik pak de laptop...
Zielig doen om een webcamlinkquote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee maar ben nog te wakker.quote:Op maandag 17 december 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet eens geprobeerd man.
quote:
Ik wil niet slapen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laptop uit, licht uit, telefoon weg, ogen dicht en pitten.
thee drinkenquote:
Ik kan geen thee maken.quote:Op maandag 17 december 2012 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
thee drinken
warme melk drinken
douchen
even huilen onder de dekens
dan kan je wel slapen
dat is fijn. om huilend in slaap te vallenquote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan geen thee maken.
De douchebak is kapot
en waarom zou ik huilen?
O... Klinkt best wel emo...quote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is fijn. om huilend in slaap te vallen
hahahaha, ik doe het niet elke dag hoor. een keer in de maand ofzo.quote:
Stuitereeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als ik nu ga drinken kan ik nooit meer slapen
Waarvan moet je dan huile?quote:Op maandag 17 december 2012 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha, ik doe het niet elke dag hoor. een keer in de maand ofzo.
oh gewoon. verschillende dingen. xdquote:
owquote:Op maandag 17 december 2012 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
oh gewoon. verschillende dingen. xd
Nee, lekker morgen doen want je moet zo slapenquote:Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef Rockiejj het volgende:
Nu Far Cry 3 installeren, is dat slim?
Dit.quote:Op maandag 17 december 2012 23:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee, lekker morgen doen want je moet zo slapen
ik ga op 12u slapen sgat.quote:Op maandag 17 december 2012 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga dan slapen en lekker dromen over je ginger
Wat the fack sof.quote:Op maandag 17 december 2012 23:54 schreef supersof het volgende:
leuk filmpje voor het slapen gaan
http://www.dailymail.co.u(...)gery-operations.html
Net een vrouw.quote:Op maandag 17 december 2012 23:54 schreef supersof het volgende:
leuk filmpje voor het slapen gaan
http://www.dailymail.co.u(...)gery-operations.html
vind je het niet leuk dan : (quote:
nuquote:
jaja ik ga alquote:
quote:
aah ja ik voel je aanwezigheid al in mijn kamerquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal in m'n gedachten je gezelschap houden
helemaal verslaafd aanquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
aah ja ik voel je aanwezigheid al in mijn kamer
Weltruste en slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:23 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik kom alleen even slaap lekker tegen jullie zeggen en een kusje brengen!
Geen idee... weet wel dat rock pokemon steen pokemons zijnquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt er eentje die wel echt rock heet toch?
misschien bedoelde ik die ja met z'n onixquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee... weet wel dat rock pokemon steen pokemons zijn
En die gozer die Brock heet
Denk hetquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien bedoelde ik die ja met z'n onix
ik zou mn kind eerder Karlo noemen dan Brock jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zelfs Karlo met een K klinkt beter
quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:06 schreef Rockiejj het volgende:
Oh jezus ik ben echt dom
Nog even lekker aan de cola en bitterballen gezeten..
weet je wat jij moet doen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Goedzo! Even kijken hoelaat mn OV gaat morgen.
Wauw! Jij zit VOL goede ideeën.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je wat jij moet doen?
Even kijken hoe laat je OV gaat morgen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pff dan lig ik nog in mn bed hoor
Zozo..quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naar school die begint om kwart over 11
Trusteequote:Op dinsdag 18 december 2012 01:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ga ook, slaaplekkaahhhh
Ja hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Nog een beetje kunnen slapen?
Goedemorgenquote:
haha herkenbaarquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoorbeetje moe nu. Ik moet echt eerder gaan slapen, haha.
En jij?
[..]
Goedemorgen![]()
Hehe, ja ook wel. Maar moe omdat ik voor 10 minuten weer in slaap was gevallen terwijl ik net goed wakker wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja hoorbeetje moe nu. Ik moet echt eerder gaan slapen, haha.
En jij?
[..]
Goedemorgen![]()
hahah ja dat is niet handig. Heb ik ook regelmatig, dan denk je dat je een half uur heerlijk geslapen hebt en dan blijkt het vijf minuten te zijn.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, ja ook wel. Maar moe omdat ik voor 10 minuten weer in slaap was gevallen terwijl ik net goed wakker was
hmja alleen moequote:Op dinsdag 18 december 2012 07:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Zie reactie op sof ook. Met jou?
Nee, dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hahah ja dat is niet handig. Heb ik ook regelmatig, dan denk je dat je een half uur heerlijk geslapen hebt en dan blijkt het vijf minuten te zijn.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja alleen moega nog maar even een uurtje slapen
wow dat is geen tien minuten hahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Om 5:50 was ik wakker, dus een beetje in bed liggen tot het tijd was om eruit te gaan. Alleen ik was dus weer in slaap gevallen voor 10 minuten, en werd om 6:30 weer wakker, zo moe als een hond.
Jawel, ik had eerst wakker gelegen tot 6:20quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:46 schreef supersof het volgende:
Geen zin in gesprek met ah en in Utrecht met studiekeuzebegeleider. beeh.
[..]
wow dat is geen tien minuten haha
Ruilen? Mij lukt het zeker wetenquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
denk niet dat het me lukt
Oh haha dan valt het mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 07:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ik had eerst wakker gelegen tot 6:20
Succes op je gesprek, komt goed
haha heb je al veel vertragingquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:52 schreef Vinniiee het volgende:
Dafuq? Ineens de dijk afgesloten, bus moet heel anders rijden
Oh, dat scheeltquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh haha dan valt het mee.
Dankjewel, komt wel goed, gaat alleen over kleding en dat soort dingen volgens mij.
Ja alleen ik ben bang dat ze een beetje moeilijk gaan doen over het aantal uren. Ga 30 uur per week werken, maar misschien plannen ze me wel 5 uur per dag in. Daar had mijn vader het over ofzo. Of zouden ze dat niet doen haha. Ik heb echt geeen idee namelijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt.
Vertraging valt mee
hahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja alleen ik ben bang dat ze een beetje moeilijk gaan doen over het aantal uren. Ga 30 uur per week werken, maar misschien plannen ze me wel 5 uur per dag in. Daar had mijn vader het over ofzo. Of zouden ze dat niet doen haha. Ik heb echt geeen idee namelijk.
hohoquote:
Dat zou kunnen, ja. Gewoon overleggen, dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja alleen ik ben bang dat ze een beetje moeilijk gaan doen over het aantal uren. Ga 30 uur per week werken, maar misschien plannen ze me wel 5 uur per dag in. Daar had mijn vader het over ofzo. Of zouden ze dat niet doen haha. Ik heb echt geeen idee namelijk.
Nou okee, dan ga ik maar eens haha. Werkse! (:quote:Op dinsdag 18 december 2012 08:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ja. Gewoon overleggen, dan komt het wel goed
Succesquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou okee, dan ga ik maar eens haha. Werkse! (:
het is me al geluktquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ruilen? Mij lukt het zeker weten
Ja en ik niet voor werk zekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet goed uitgerust zijn voor school ja
Vandaag welquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij voert toch geen reet uit op je werk
Hey lekkerdingquote:
haha zo toe maarquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vandaag wel. En ik moet niet in slaap vallen
.
[..]
Hey lekkerding
Ben al bijna klaar alweerquote:
Nicequote:Op dinsdag 18 december 2012 09:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Owyeah 12 kilo eraf, nog 12 te gaan
haha van mij mag je het hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben al bijna klaar alweer
[..]
NiceGeef mij die andere 12
Gaat alleen zo lastigquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha van mij mag je het hebben
ja en het nadeel is dat mijn nieuwe broek alweer bijna te groot is en mijn leuke skinny pas ik nog niet dus nu moet ik met een flubberbroek om mn benen heen lopenquote:
Dat is inderdaad het nadeel van afvallen, je blijft kleren kopenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en het nadeel is dat mijn nieuwe broek alweer bijna te groot is en mijn leuke skinny pas ik nog niet dus nu moet ik met een flubberbroek om mn benen heen lopen
ja heb deze broek gekocht toen ik nog 2 kilo zwaarder was en toen zat ie gewoon nog strakquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het nadeel van afvallen, je blijft kleren kopen.
Dat is al wel een heel groot verschil danquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb deze broek gekocht toen ik nog 2 kilo zwaarder was en toen zat ie gewoon nog strak
ja dacht dat 2 kilo niet zo veel verschil zou zijn eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is al wel een heel groot verschil dan
Nee, dat had ik ook niet verwachtquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dacht dat 2 kilo niet zo veel verschil zou zijn eerlijk gezegd
mja binnenkort maar weer nieuwe broeken kopen want dit ziet er niet uitquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook niet verwacht
Hehe, zo blijf je bezigquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja binnenkort maar weer nieuwe broeken kopen want dit ziet er niet uit
Dat is verrekte veelquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had toch wel gemoeten aangezien ik in totaal 24 kilo kwijt wilde
89 kilo is ook verrekte veelquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is verrekte veel!
Maar ja, klopt. Maar dat 2kg zoveel uitmaakt is raar
Hielcontact - voet plat - midden steunfase - hiel los - tenen los - midden zwaaifase.quote:
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
89 kilo is ook verrekte veel
En dat ja inderdaad
Meer dan de gemiddelde persoon van jouw lengte, jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
89 kilo is ook verrekte veel
En dat ja inderdaad
Oké. En nu?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hielcontact - voet plat - midden steunfase - hiel los - tenen los - midden zwaaifase.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:16 schreef supersof het volgende:
Hoi Rock, sletje van de sc
Tweede week van januari al lekker 36 uur werken en vier keer om 7 uur beginnen. Maar nog wel eerste week van jan. vrij
haha jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter om 7 uur beginnen, heb je nog wat aan je avond
En bedankt he..quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:16 schreef supersof het volgende:
Hoi Rock, sletje van de sc
Tweede week van januari al lekker 36 uur werken en vier keer om 7 uur beginnen. Maar nog wel eerste week van jan. vrij
jij noemt ons ook sletten en sletinnen : (quote:
Ik mag dat!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:21 schreef supersof het volgende:
[..]
jij noemt ons ook sletten en sletinnen : (
quote:
Oh, dat scheelt wel jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jaen de afdelingsleidster is echt heel aardig en ze was heel blij met me. aangezien ik altijd kan en geen vaste verplichtingen heb. Dus geen sport of school enzo.
jep iddquote:
Hoezoquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:29 schreef supersof het volgende:
jezus, wat een werk om weer terug te verhuizen naar je ouders.
Ja, maar theeft allemaal namen en bepaalde richtingen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oké, top. Waarom gangpatroon? Zo loop je toch ook op straat?
Huh?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:29 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:29 schreef supersof het volgende:
Juist jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar theeft allemaal namen en bepaalde richtingen.
quote:
quote:
haaha lolquote:
awh bahh, dat is vervelendquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:35 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
haaha lol![]()
![]()
ik woonde dus bij mn opa en oma, voor uitwonende beursen nu ga ik weer naar mn ouders. en moet allemaal formulieren invullen blablabla
Oh zo, waarom doe je dat dan ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:35 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
haaha lol![]()
![]()
ik woonde dus bij mn opa en oma, voor uitwonende beursen nu ga ik weer naar mn ouders. en moet allemaal formulieren invullen blablabla
Wutquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Koop je 60 postzegels heb je er maar 7 nodig uiteindelijk
ja idd, en moet ik ook op die onmogelijke openingstijden naar dat loket, pffquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh bahh, dat is vervelend
haha wat? inschrijven bij mijn opa en oma voor uitwonende beurs. en thuis inschrijven ivm werk denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh zo, waarom doe je dat dan ook.
zulke loketten zijn altijd onmogelijkquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd, en moet ik ook op die onmogelijke openingstijden naar dat loket, pff
[..]
haha wat? inschrijven bij mijn opa en oma voor uitwonende beurs. en thuis inschrijven ivm werk denk ik
Ik vraag me af of dat wel zo legaal is...quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd, en moet ik ook op die onmogelijke openingstijden naar dat loket, pff
[..]
haha wat? inschrijven bij mijn opa en oma voor uitwonende beurs. en thuis inschrijven ivm werk denk ik
Niet dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dacht dat mn moeder ook nog nodig had
nee zit ik hier met die zegels en krijg jij een kaart met normale zegelquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat wel zo legaal is...
[..]
Niet dus.
haha ja die openingstijdenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zulke loketten zijn altijd onmogelijk
Hoe bedoel je? Ik heb vier maanden bij mijn opa en oma gewoond. Mn ouders betaalden huur en ik was dus uitwonend. En nu verhuis ik weer terug.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat wel zo legaal is...
[..]
Niet dus.
haha ja klote is datquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja die openingstijden
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb vier maanden bij mijn opa en oma gewoond. Mn ouders betaalden huur en ik was dus uitwonend. En nu verhuis ik weer terug.
Hehequote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee zit ik hier met die zegels en krijg jij een kaart met normale zegel
Ik vraag me af of bij je opa en oma onder uitwonend valtquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja die openingstijden
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb vier maanden bij mijn opa en oma gewoond. Mn ouders betaalden huur en ik was dus uitwonend. En nu verhuis ik weer terug.
Ja, ik woon niet bij mijn ouders. En betaalde huur enzoquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Ik vraag me af of bij je opa en oma onder uitwonend valt
alleen bij je ouders ben je inwonend dacht ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Ik vraag me af of bij je opa en oma onder uitwonend valt
Hmm oke, ja ik weet niet precies hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik woon niet bij mijn ouders. En betaalde huur enzo
hmm naja, heb niks gehoord ervanquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke, ja ik weet niet precies hoor. Leek me zo onwaarschijnlijk als je bij familie woont
.
Houden zoquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm naja, heb niks gehoord ervan
Succesquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef supersof het volgende:
Op weg naar Utrecht dan maar. Spreek jullie vanavond wel weer denk ik![]()
Hoeveel was je kwijt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Koop je 60 postzegels heb je er maar 7 nodig uiteindelijk
Ja hopelijk wel!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef supersof het volgende:
Op weg naar Utrecht dan maar. Spreek jullie vanavond wel weer denk ik![]()
Dat word extra vrienden zoeken!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nu heb ik nog 53 postzegels
ik ben vriendloosquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat wordt extra vrienden zoeken!
Ik wil naar huisquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het al zowat 3 uur is.
Ik weet precies wat je bedoeldquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil naar huisen dat gevoel heb ik dus ook ja, echt klote om dan nog een aantal uur te moeten zitten. Mêh!
het is ook echt pas 12 uurquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dinsdag hè? Die gaan altijd traagEn dan is het ook nog van dat deprimerende weer
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoeld. Het duurt verdomme nog 3 uur voordat het 3 uur is, en dan moet ik nóg 2 uur
![]()
![]()
JAquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is ook echt pas 12 uur
Ik heb wel wat te doen, maar dat is ook niet om naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat ja, terwijl er dan ook echt geen zak te beleven is op het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel wat te doen, maar dat is ook niet om naar huis te schrijven.Ik heb geen zak te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______! Al sinds ik hier zit niet. Zo nu en dan even een werkstationnetje opschonen en dergelijke, dat was het wel
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JA
[..]
Ik heb wel wat te doen, maar dat is ook niet om naar huis te schrijven.is het al kwart over 2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |