SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Foto van het topic:![]()
Het is best moeilijk om je dit niet aan te trekken maar je moet het langs je heen laten gaan. Zoveel mensen van jouw leeftijd hebben nog geen flauw idee welke kant ze op willen. Ik jaag ook op dit moment maar een droom na die waarschijnlijk niet eens uitkomt. Als die bubbel knapt weet ik ook niet wat ik wil.quote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
mn moeder is boos dat ik mijn toekomst verpestomdat ik nog (steeds) niet weet wat ik wil en dat ik dom ben dat ik niet met hen ga praten. en mijn vader is alleen maar angry birds of blacj ops aan het spelen en helpt ook niet echt
idd, vooral niet aan jezelf aantrekken.quote:Op maandag 17 december 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best moeilijk om je dit niet aan te trekken maar je moet het langs je heen laten gaan. Zoveel mensen van jouw leeftijd hebben nog geen flauw idee welke kant ze op willen. Ik jaag ook op dit moment maar een droom na die waarschijnlijk niet eens uitkomt. Als die bubbel knapt weet ik ook niet wat ik wil.
Sterkte in ieder geval.
Ja ik heb dit jaar gewoon een te snelle beslissing genomen. gestopt met studie en nu denken mijn ouders opeens dat ik een sloeber word en in de goot beland.quote:Op maandag 17 december 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best moeilijk om je dit niet aan te trekken maar je moet het langs je heen laten gaan. Zoveel mensen van jouw leeftijd hebben nog geen flauw idee welke kant ze op willen. Ik jaag ook op dit moment maar een droom na die waarschijnlijk niet eens uitkomt. Als die bubbel knapt weet ik ook niet wat ik wil.
Sterkte in ieder geval.
okquote:Op maandag 17 december 2012 23:15 schreef JRRY het volgende:
op die foto in de OP trekt Miley een Nicki gezicht
Nee, hou op.quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze krijg je terug rock!
quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt sprekendquote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben niet eens in de tcquote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat die plaatjes dat ook weg als ik niet in tc mag.
Fack jou!quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent zelf slecht.quote:
Jamaar je hebt de link wel.quote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet eens in de tc
niet meer, ik ben verstoten van de mannentcquote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je bent zelf slecht.
[..]
Jamaar je hebt de link wel.
Het moet zijn kutjesquote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, het moet zijn: kutzusjes
Je kan beter een jaar niks doen, goed nadenken en dan een studie doen die je ook echt afmaakt dan dat gehop van studie naar studie terwijl je je afvraagt wat je nou in hemelsnaam aan het doen bent.quote:Op maandag 17 december 2012 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb dit jaar gewoon een te snelle beslissing genomen. gestopt met studie en nu denken mijn ouders opeens dat ik een sloeber word en in de goot beland.
Kutjes van zusjes.quote:
Lieg niet vrouwmensch!quote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet meer, ik ben verstoten van de mannentc
ik ben er ook hoor. ik was fotografe!quote:Op maandag 17 december 2012 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zie dan appel een mannentc
oh sorryquote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben er ook hoor. ik was fotografe!
quote:Op maandag 17 december 2012 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zie dan appel een mannentc
quote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben er ook hoor. ik was fotografe!
ja ik ga een jaartje werken en dan zie ik het ondertussen wel. maar lijkt alsof zij al willen dat ik meteen een heel vijf jaren plan paraat heb staan.quote:Op maandag 17 december 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan beter een jaar niks doen, goed nadenken en dan een studie doen die je ook echt afmaakt dan dat gehop van studie naar studie terwijl je je afvraagt wat je nou in hemelsnaam aan het doen bent.
is niet erg, kon jij ook niet wetenquote:
yayquote:Op maandag 17 december 2012 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
is niet erg, kon jij ook niet weten
thanks, slaaplekkerquote:Op maandag 17 december 2012 23:26 schreef AppelCake het volgende:
Kutrockiejj
De rest is oké.
Ik ga slapen.
x
Rot op.quote:Op maandag 17 december 2012 23:26 schreef AppelCake het volgende:
Kutrockiejj
De rest is oké.
Ik ga slapen.
x
Gast doe gewoon normaal...quote:Op maandag 17 december 2012 23:26 schreef AppelCake het volgende:
Kutrockiejj
De rest is oké.
Ik ga slapen.
x
quote:Op maandag 17 december 2012 23:27 schreef supersof het volgende:
ja kutrockiejj
je bent veel te cool voor ons,
ga ergens anders heen!!!!
Haha, wij triest?quote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik doe normaal jullie doen triest!
Pff ik kan toch niet slapen ik pak de laptop...
ik kan het niet meer aan zien. je hele bestaan is te goed om hier te zijnquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja omdat jullie tc link niet geven, moet ik het nog 10x herhalen?
Alsof dat gaat helpenquote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2012 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof dat gaat helpen. Daarnaast ging je pitten.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef AppelCake het volgende:
Pff ik kan toch niet slapen ik pak de laptop...
Zielig doen om een webcamlinkquote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee maar ben nog te wakker.quote:Op maandag 17 december 2012 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt het nog niet eens geprobeerd man.
quote:
Ik wil niet slapen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laptop uit, licht uit, telefoon weg, ogen dicht en pitten.
thee drinkenquote:
Ik kan geen thee maken.quote:Op maandag 17 december 2012 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
thee drinken
warme melk drinken
douchen
even huilen onder de dekens
dan kan je wel slapen
dat is fijn. om huilend in slaap te vallenquote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan geen thee maken.
De douchebak is kapot
en waarom zou ik huilen?
O... Klinkt best wel emo...quote:Op maandag 17 december 2012 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is fijn. om huilend in slaap te vallen
hahahaha, ik doe het niet elke dag hoor. een keer in de maand ofzo.quote:
Stuitereeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op maandag 17 december 2012 23:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als ik nu ga drinken kan ik nooit meer slapen
Waarvan moet je dan huile?quote:Op maandag 17 december 2012 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahaha, ik doe het niet elke dag hoor. een keer in de maand ofzo.
oh gewoon. verschillende dingen. xdquote:
owquote:Op maandag 17 december 2012 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
oh gewoon. verschillende dingen. xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |