SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Foto van het topic:![]()
Het is best moeilijk om je dit niet aan te trekken maar je moet het langs je heen laten gaan. Zoveel mensen van jouw leeftijd hebben nog geen flauw idee welke kant ze op willen. Ik jaag ook op dit moment maar een droom na die waarschijnlijk niet eens uitkomt. Als die bubbel knapt weet ik ook niet wat ik wil.quote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
mn moeder is boos dat ik mijn toekomst verpestomdat ik nog (steeds) niet weet wat ik wil en dat ik dom ben dat ik niet met hen ga praten. en mijn vader is alleen maar angry birds of blacj ops aan het spelen en helpt ook niet echt
idd, vooral niet aan jezelf aantrekken.quote:Op maandag 17 december 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best moeilijk om je dit niet aan te trekken maar je moet het langs je heen laten gaan. Zoveel mensen van jouw leeftijd hebben nog geen flauw idee welke kant ze op willen. Ik jaag ook op dit moment maar een droom na die waarschijnlijk niet eens uitkomt. Als die bubbel knapt weet ik ook niet wat ik wil.
Sterkte in ieder geval.
Ja ik heb dit jaar gewoon een te snelle beslissing genomen. gestopt met studie en nu denken mijn ouders opeens dat ik een sloeber word en in de goot beland.quote:Op maandag 17 december 2012 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best moeilijk om je dit niet aan te trekken maar je moet het langs je heen laten gaan. Zoveel mensen van jouw leeftijd hebben nog geen flauw idee welke kant ze op willen. Ik jaag ook op dit moment maar een droom na die waarschijnlijk niet eens uitkomt. Als die bubbel knapt weet ik ook niet wat ik wil.
Sterkte in ieder geval.
okquote:Op maandag 17 december 2012 23:15 schreef JRRY het volgende:
op die foto in de OP trekt Miley een Nicki gezicht
Nee, hou op.quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze krijg je terug rock!
quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt sprekendquote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben niet eens in de tcquote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat die plaatjes dat ook weg als ik niet in tc mag.
Fack jou!quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent zelf slecht.quote:
Jamaar je hebt de link wel.quote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet eens in de tc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |