bahquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
drie blikjes redbull bitte
Polonaise bij de printer, want ze kunnen nu alleen nog maar op de gang printen, lol.quote:
Krijg elke keer als ik het lees weer een MIquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Polonaise bij de printer, want ze kunnen nu alleen nog maar op de gang printen, lol.
altijd leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Polonaise bij de printer, want ze kunnen nu alleen nog maar op de gang printen, lol.
Printenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
moet je eens een link posten naar het wiki artikel over pdf... gaat er een wereld voor haar open net als bij de thuisbezorgd appquote:
24 suikerklontjes, daar zeg ik geen nee tegenquote:
Ah, we hebben een adminquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd leuk.
mensen die wild op de printer aan het drukken en aan het slaan zijn omdat er niks uit komt omdat ik hem geblokkeerd heb
Kom ik ook in die mi voor ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg elke keer als ik het lees weer een MI
'lol'![]()
nee, als ik iets op briefpapier moet printen dan doet de printer niks totdat ik dat papier in een aparte la invoer.quote:
ik zou drie keer afdrukken...quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd leuk.
mensen die wild op de printer aan het drukken en aan het slaan zijn omdat er niks uit komt omdat ik hem geblokkeerd heb
ben je een paard ofzo¿quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
24 suikerklontjes, daar zeg ik geen nee tegen
Ik ben totaal geen boomknuffelaar, maar de dingen die sommige mensen printenquote:
Jup. puntfeesthoedje op en zo'n toeter die versiert is met roze crepepapierquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom ik ook in die mi voor ?
hier willen ze echt nog alles geprint hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen boomknuffelaar, maar de dingen die sommige mensen printenDat kun je prima van je scherm af lezen.
Sowieso, probeer maar eens te CTRL+Fen op een pampiertje. Lukt je niet.
Hahahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, als ik iets op briefpapier moet printen dan doet de printer niks totdat ik dat papier in een aparte la invoer.
dat staat ook op dat schermpje, maar lezen is schijnbaar moeilijk
"denk aan het milieu, voordat je dit print."quote:
Van die signatures in emails met 30 regels met dit soort gebral en kleine gifjes erbij van denneboompjes en dan alsnog voor de hele afdeling uitprinten bij een overlegquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"denk aan het milieu, voordat je dit print."
Dat regeltje dat dan net op de volgende pagina komt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en dan bij een mail die een paar keer is doorgestuurd ook 5x onderaan de mail zodat je een pagina extra nodig hebtquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die signatures in emails met 30 regels met dit soort gebral en kleine gifjes erbij van denneboompjes en dan alsnog voor de hele afdeling uitprinten bij een overleg
zit er niet op te wachten hoor, voel me nu al lastigquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker 6 weken in de watten worden gelegd!
Ja prima gecoached altijd dat soort dingenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan bij een mail die een paar keer is doorgestuurd ook 5x onderaan de mail zodat je een pagina extra nodig hebt
Ja, dat gevoel dat je anderen druk bezig ziet en je zelf niks kan of mag. Erg irritant vind ik dat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zit er niet op te wachten hoor, voel me nu al lastig
ik had 1 leverancier die heel groot t adres van de FB pagina in de mail had staan, als je daar niet aan dacht, had je 1 pagina waar alleen die link op stondquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en dan moet ik ook nog vragen om de paracetamol die ik heb laten vallen voor me op te rapen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel dat je anderen druk bezig ziet en je zelf niks kan of mag. Erg irritant vind ik dat.
Ach, kom op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zit er niet op te wachten hoor, voel me nu al lastig
zo eentje hebben we ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had 1 leverancier die heel groot t adres van de FB pagina in de mail had staan, als je daar niet aan dacht, had je 1 pagina waar alleen die link op stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |