Jawel, maar als je mij op mijn gezicht wil rammen dan laat maar hoor.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neem je kans, nu kan ik je niet op je gezicht rammen.
Of had je het niet tegen mij?
Zodat je dieper kunt likken bedoelt ze.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, maar als je mij op mijn gezicht wil rammen dan laat maar hoor.
Er zijn vast figuren die dat als fetish hebben ofso iddquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt, maar ieder zijn ding toch?
Akkoord.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Zodat je dieper kunt likken bedoelt ze.
Chris Brown schijnt het wel wat te vindenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet echt, maar ieder zijn ding toch?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Chris Brown schijnt het wel wat te vinden
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Chris Brown schijnt het wel wat te vinden
Jawohl mein Fuhrer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:38 schreef Ezio het volgende:
Zit van ellende in mijn tussenuur maar op school te fok!ken
Komt er zo'n amerikaan achter me staan om te gluren wat ik aan het doen ben, vraagt ie of ik duits spreek
Nein nein nein nein!quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:38 schreef Ezio het volgende:
Komt er zo'n amerikaan achter me staan om te gluren wat ik aan het doen ben, vraagt ie of ik duits spreek
Ik heb ook maar gewoon 'Das stimmt' gezegdquote:
ik zit in de bios naar kerstmuziek te luisteren tot de film begintquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:38 schreef Ezio het volgende:
Bios om 11 uur 's ochtends?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zit in de bios naar kerstmuziek te luisteren tot de film begint
quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jup. puntfeesthoedje op en zo'n toeter die versiert is met roze crepepapier
Aber sicher.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb ook maar gewoon 'Das stimmt' gezegd
Wat.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zit in de bios naar kerstmuziek te luisteren tot de film begint
als je onregelmatig werkt is het een prima alternatief. Het is nog goedkoper ook en tot nu zitten er slechts een hand je vol mensen in de grootste zaal die E hebbenquote:
kan gebeurenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had net echt een heel boeiende meeting, viel zowat in slaap
Ja, ik zeg ook niks, het is alleen een beetje ongewoonquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je onregelmatig werkt is het een prima alternatief. Het is nog goedkoper ook en tot nu zitten er slechts een hand je vol mensen in de grootste zaal die E hebben
*boink*quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had net echt een heel boeiende meeting, viel zowat in slaap
Barry nog welquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:43 schreef Salatrel het volgende:
En geen negers die constant met hun blackbarry bezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |