Kijk even op studiegids.uva.nlquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:46 schreef Maharbal het volgende:
Kan iemand van de UvA mij vertellen wanneer Straf(proces)recht (voor civiel effect) wordt gegeven (of in ieder geval het tentamen)?
Het kan aan mij liggen, maar wat is daar erg aan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:49 schreef Boterbartje het volgende:
de NS zijn toch ook faalflikkers zeg
Gaan ze twitteren: 20km file op de a4, misschien beter de trein pakken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gotspequote:Op dinsdag 18 december 2012 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar wat is daar erg aan?
Extra reizigers?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar wat is daar erg aan?
quote:Dit vak wordt in het studiejaar 2012-2013 NIET aangeboden.
Sideshow, is dat vanaf september?quote:Semester 1 blok 1 en 2 ( cursusjaar 2013-2014)
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Extra reizigers?
Ze rijden nou al met overvolle treinen en dikke vertragingen en dan zichzelf profileren als alternatief voor files
September dan ja. Komt vanwege die 8-8-4 regeling. Idioterie is het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het blijft ook een faaluni, sjeez.
[..]
Sideshow, is dat vanaf september?
Thanks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
September dan ja. Komt vanwege die 8-8-4 regeling. Idioterie is het.
Ook halloquote:
Toevallig genoeg is vandaag het tentamen Strafprocesrechtquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:46 schreef Maharbal het volgende:
Kan iemand van de UvA mij vertellen wanneer Straf(proces)recht (voor civiel effect) wordt gegeven (of in ieder geval het tentamen)?
Ik moet alleen II hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Toevallig genoeg is vandaag het tentamen Strafprocesrecht
Een nacht zonder apps, mails en fb lawaai. DE RUST MAN.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Paracetamolletje in je oor gestopt deze keer?
Goedemorgen
Dat is apart. II is voor 12 Ect, terwijl het overgangsvak, dat alleen strafprocesrecht is, maar voor 6 ect gemaakt wordt.quote:
Wat is daar apart aan? II is geloof ik straf en proces.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat is apart. II is voor 12 Ect, terwijl het overgangsvak, dat alleen strafprocesrecht is, maar voor 6 ect gemaakt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |