Achja dat is ook het belangrijkste toch.quote:Op maandag 17 december 2012 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, lang gedaan dus. Altijd prutselftallen en altijd heel erg veel lol.
Geen idee. Winnen is ook leuk. Maar aangezien ik dat niet kon deed ik het maar voor het plezierquote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Achja dat is ook het belangrijkste toch.
Mooi, maar jij was geloof ik ook 'tegen taalverloedering'. Het oorspronkelijke casu quo (Latijn) betekent niet dan wel.quote:Op maandag 17 december 2012 23:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/177/
Hij vindt dat het wel kan.
Je moet het ook als team doen toch en niet in je eentje?quote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Winnen is ook leuk. Maar aangezien ik dat niet kon deed ik het maar voor het plezier
Maar je wordt gesorteerd op kwaliteit. Dus het hele team faalde. Overigens heb ik wel een jaar selectie gespeeldquote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet het ook als team doen toch en niet in je eentje?
Dus dan was je toch niet zo slecht?quote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je wordt gesorteerd op kwaliteit. Dus het hele team faalde. Overigens heb ik wel een jaar selectie gespeeld
Jawel, gewoon mazzel.quote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dus dan was je toch niet zo slecht?
Ik heb hier dus echt even geen zin inquote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mooi, maar jij was geloof ik ook 'tegen taalverloedering'. Het oorspronkelijke casu quo (Latijn) betekent niet dan wel.
Ik werd met een hele groep kiddo's door puur toeval bij elkaar gezet in de mini's, en we waren zo goed dat we als geheel team naar de selectie van F1 gezet werden voor er ook wat voor vorm van selectie aan te pas kwam. Daarna ging ik naar E5 ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 23:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Haha niet je eigen prestaties onnodig naar beneden halen hè
Vergeet je kunstgebit niet uit te doenquote:Op maandag 17 december 2012 23:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mensen ik ga plat. Welterusten.
Slaapwel!quote:Op maandag 17 december 2012 23:32 schreef Ties02 het volgende:
Oude mensen hebben ook goede nachtrust nodig
Trusten
Ohquote:Op maandag 17 december 2012 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik werd met een hele groep kiddo's door puur toeval bij elkaar gezet in de mini's, en we waren zo goed dat we als geheel team naar de selectie van F1 gezet werden voor er ook wat voor vorm van selectie aan te pas kwam. Daarna ging ik naar E5 ofzo [ afbeelding ]
Weltrusten!quote:Op maandag 17 december 2012 23:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mensen ik ga plat. Welterusten.
Excuses.quote:Op maandag 17 december 2012 23:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ik wenste die ouwe weltrusten ik ga nog lang niet
Je bent wel eerlijk inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé, als ik zeg dat ik er geen reet van kan dan kan ik er ook geen reet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |