Go aheadquote:Op maandag 17 december 2012 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
Actaeon, er staat chinees voor beginners I en II in de minor handleiding ru, ik ga daar eens snel naar informeren
Marginaal.quote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef Tchock het volgende:
Kan een van jullie Russisch? Maharbal misschien een beetje?
vanaf 2013 zag ik, is allebei maar 5 studiepunters, kan er dus zat bijquote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Go aheadik meende al ooit eens zoiets gezien te hebben inderdaad.
Dat is goed te doen inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
vanaf 2013 zag ik, is allebei maar 5 studiepunters, kan er dus zat bij
c.q. =! dan welquote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef Actaeon het volgende:
Kan je zelf eigenlijk ook voetballen cq zit je op voetbal Tchock?
Ik heb elf jaar gevoetbald, tot m'n zestiende ofzo. Toen had ik er geen zin meer in. En nee, ik heb het nooit echt gekundquote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef Actaeon het volgende:
Kan je zelf eigenlijk ook voetballen cq zit je op voetbal Tchock?
Ja kan toch ook in deze?quote:
In jouw zin hoort 'of' of 'dan wel', want dat is wat je bedoelde.quote:
Zo was het niet bedoeld. Ik vroeg me gewoon af of Tchock het zelf ook deed aangezien ie het waarschijnlijk een leuke sport vindt.quote:Op maandag 17 december 2012 23:14 schreef Ties02 het volgende:
Vind dat altijd zon vooroordeel, mensen die naar voetbal gaan moeten ook kunnen voetballen
Het is overrated omdat jij niet de top haalde?quote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
Voetbal is zo overrated.. ik speelde altijd erg goed en zat op m'n 15e al in de A1, blonk uit alles ditdat... toen slechte periode en ipv steun werd ik er gewoon uitgeflikkerd![]()
Toen zei ik; tyf maar lekker op.. lekker in het 2e gespeeld een jaartje, om vervolgens te stoppen op 18 jarige leeftijd, vorig jaar zomer dus.
Dit jaar zomer 1x meegedaan met voorbereiding eerste selectie, was leuk maar toen toch maar niet verder gegaan
Nouja, lang gedaan dus. Altijd prutselftallen en altijd heel erg veel lol.quote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld. Ik vroeg me gewoon af of Tchock het zelf ook deed aangezien ie het waarschijnlijk een leuke sport vindt.
zozo, talk the talk, but do you walk the walk ¿quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
eerst even m'n p inkoppen n dan volgend jaar rechten, bedrijfskunde én chinees
Nee gewoon het is een leuke sport maar er komt altijd gezeur bij. Dan moet dat team iemand hebben, dan achterbaks over iemand praten.. blessures etc.quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is overrated omdat jij niet de top haalde?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/177/quote:Op maandag 17 december 2012 23:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In jouw zin hoort 'of' of 'dan wel', want dat is wat je bedoelde.
c.q. wordt heel vaak verkeerd gebruikt.: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/c.q
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |