No worriesquote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent gewoon twee keer zo oud als ik
Voel je nu niet oud hoor![]()
Zit er over na te denken om misschien chinees te leren over 2 zomervakanties verspreidquote:
Ah ok. Ik heb ooit een opfriscursus Frans gedaan via het NTI en dat zat goed in elkaar. Ik heb geen idee hoe de huiswerkbegeleiding is.quote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zit er over na te denken om misschien chinees te leren over 2 zomervakanties verspreid
misschien
wellicht
Jij bent ook erg jong hè Paxquote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent gewoon twee keer zo oud als ik
Voel je nu niet oud hoor![]()
M'n MacBook Air wel..quote:Op maandag 17 december 2012 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben al bijna 20 hoor! [insert trots]
en dit touchcover ding van 3mm heeft geen backlit keyboard, enige gemis.
Klopt. Die zijn ook erg jong.quote:
'quote:
hmm, wellicht wat informeren verder. Is er niet een mogeijkheid om universitaire cursus chinees te volgen omdat ik al collegegeld betaal?quote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb ooit een opfriscursus Frans gedaan via het NTI en dat zat goed in elkaar. Ik heb geen idee hoe de huiswerkbegeleiding is.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef Tchock het volgende:
Kan een van jullie Russisch? Maharbal misschien een beetje?
nyetquote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef Tchock het volgende:
Kan een van jullie Russisch? Maharbal misschien een beetje?
Kan me niet voorstellen. Voor een extra studie moet je toch enorm veel bijbetalen?quote:Op maandag 17 december 2012 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hmm, wellicht wat informeren verder. Is er niet een mogeijkheid om universitaire cursus chinees te volgen omdat ik al collegegeld betaal?
niet als je ze tegelijk doet en je kan ook zo cursussen van andere opleidingen volgen indien interessequote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Voor een extra studie moet je toch enorm veel bijbetalen?
Soms worden er weleens wat kleine cursusjes aangeboden die niet zo duur zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Voor een extra studie moet je toch enorm veel bijbetalen?
Oh nee johquote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tchock waarom ? Ik heb Russische collega's. Als het niet teveel is vraag ik het morgen aan hun.
Aan henquote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tchock waarom ? Ik heb Russische collega's. Als het niet teveel is vraag ik het morgen aan hun.
Ah lol. Maar even then. Als je het weten wilt PM het dan maar.quote:Op maandag 17 december 2012 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh nee johIk was gewoon benieuwd wat er precies op m'n nieuwe horloge staat
Ik probeer wel wat met Translate, maar hij herkent de helft van de letters niet en wat hij wel vertaalt slaat bijzonder nergens op.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tchock waarom ? Ik heb Russische collega's. Als het niet teveel is vraag ik het morgen aan ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |