2x want dan scoor je misschien meerquote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een stadion van binnen gezien dus jij moet je muil houden.
Niet nodig, men weet hier wel wat mijn rol is. Bovenaan de hierarchie, dit dat alles.quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien idee voor je ondertitel?
Helpmefok
brenger van waarheden
Misschien moet je het nog 4x zeggen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een stadion van binnen gezien dus jij moet je muil houden.
Nieuwelingen? Ik liep al op Fok! rond toen jij nog geboren moest worden joh gek.quote:Op maandag 17 december 2012 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Al die nieuwelingen hebben wel een grote mond
De keren dat hij Johan aan het lachen heeft weten te maken is op de vingers van één hand te tellen.quote:
Hoe loop je op FOK! rond?quote:Op maandag 17 december 2012 21:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nieuwelingen? Ik liep al op Fok! rond toen jij nog geboren moest worden joh gek.
Dat zegt ook veel over zijn gevoel voor humorquote:Op maandag 17 december 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De keren dat hij Johan aan het lachen heeft weten te maken is op de vingers van één hand te tellen.
Of dat van jou natuurlijk! Hahahaquote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zegt ook veel over zijn gevoel voor humor
Zelfs zijn zus vindt hem niet leuk.quote:Op maandag 17 december 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De keren dat hij Johan aan het lachen heeft weten te maken is op de vingers van één hand te tellen.
Die zat achter de piano, die kende ze al.quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zelfs zijn zus vindt hem niet leuk.
Boskamp wil voorlopig rustig aan doen hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boskampie komt wel weer binnenkort joh. Gaat het weer lekker over ze cluppie.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is een ervaren trainer met de status van Dick Advocaat zo een huilebalk geworden?
Of word je automatisch zo als je bij PSV terecht komt. Van Bommel jankt ook al bijna elke wedstrijd en Waterreus houdt het ook maar amper droog bij SV als PSV verliest.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is een ervaren trainer met de status van Dick Advocaat zo een huilebalk geworden?
Of word je automatisch zo als je bij PSV terecht komt. Van Bommel jankt ook al bijna elke wedstrijd en Waterreus houdt het ook maar amper droog bij SV als PSV verliest.
Dat vonden Caland en ik al voordat het seizoen begon.quote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef GGMM het volgende:
Gijp vindt dat Van Bommel niks toevoegt.
Echt interessant dit.quote:Op maandag 17 december 2012 21:27 schreef Aldo-MC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Tokyo-Swallows.dhtml
Tokyo Swallows
okquote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Ik ook, zo briljant hoef je niet te zijn om dat te zien hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat vonden Caland en ik al voordat het seizoen begon.
Visionairs
Hij is er voor het kleedkamergevoelquote:Op maandag 17 december 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, zo briljant hoef je niet te zijn om dat te zien hoor.
GGMM, ik en Caland vonden dat al voor het seizoenquote:Op maandag 17 december 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, zo briljant hoef je niet te zijn om dat te zien hoor.
Ja, bedankt.quote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GGMM, ik en Caland vonden dat al voor het seizoenVisionairs
Zo beter?
Theo en Gozubuyuk, one of a kind.quote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch mooi dat er spelers als Theo zijn...er zijn meer dan genoeg grijze muizen.
Krijg ik over een paar maanden ook deze eer als we kampioen zijn?quote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
GGMM, ik en Caland vonden dat al voor het seizoenVisionairs
Zo beter?
http://en.wikipedia.org/wiki/Swallowquote:Op maandag 17 december 2012 21:27 schreef Aldo-MC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Tokyo-Swallows.dhtml
Tokyo Swallows
Dat riep ik als eerste, maar als jij daarbij hoort dan: tuurlijkquote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Krijg ik over een paar maanden ook deze eer als we kampioen zijn?
Zoals je zietquote:Op maandag 17 december 2012 21:31 schreef Ties02 het volgende:
Wilfred die bedenkt ook altijd grappen vantevoren
Okequote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
Prachtig hoe je anderhalf uur TV kan kijken voor 10 minuten topmomenten en de rest is ook leuk
mooi toch of niet dan
de broer van Nigelquote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Swagboy Tom in da house
Dit vind ik geen goede opmerking, en ik vind het ook niet leuk dat jij dat nu insinueert want je weet dat ik zelden over de schreef gaquote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kan GGMM dan altijd gebruiken als jij hier weer eens over de schreef gaat.
Weet je nog die ene post van jou waarvoor je gehacked had?quote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen goede opmerking, en ik vind het ook niet leuk dat jij dat nu insinueert want je weet dat ik zelden over de schreef ga
Dat is totaal irrullevantquote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je nog die ene post van jou waarvoor je gehacked had?
Jodenfooitje idd.quote:Op maandag 17 december 2012 21:36 schreef Shreyas het volgende:
LOL 60.000 euro bruto per jaar voor 3 uur per week werken
Nu moet je ophouden, anders zou het zomaar kunnen dat je een tand mist.quote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet de goede quote.
Inderdaad, beter Goyubuluzuk dan Wegereef of Bossen ofzo.quote:Op maandag 17 december 2012 21:36 schreef Type-R het volgende:
Wat een gezeik zeg om een iets te aanwezige scheidsrechter. Laten we blij zijn dat we een keer goede scheids op de velden hebben.
FAAL!quote:
Voortand.quote:Op maandag 17 december 2012 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu moet je ophouden, anders zou het zomaar kunnen dat je een tand mist.
Zambiaantjes in Lapland, luister even de radio uitzending van vorige week maandag terug op radio1 Casa Luna.quote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef snellejelle het volgende:
Ff de scheidsrechter door het slijk halen. Waren er geen omkooppraktijken te melden?
Kieft heeft ook wel 's een belangrijke goal tegen een stel dronken Ieren gemaakt.quote:Op maandag 17 december 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelfs vaste gast Wim Kieft heeft wel eens van één meter afstand de bal over geschoten, true story.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kieft heeft ook wel 's een belangrijke goal tegen een stel dronken Ieren gemaakt.
Het schijnt dat hij naar aanleiding van deze misser aan de coke is gegaanquote:
Het schijnt dat coke de oorzaak is van deze misser.quote:Op maandag 17 december 2012 21:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij naar aanleiding van deze misser aan de coke is gegaan
.... zappen altijd wegquote:Op maandag 17 december 2012 21:49 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk, daar is het volgende zapmoment!
Zap dan voor altijd wegquote:Op maandag 17 december 2012 21:49 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk, daar is het volgende zapmoment!
Neequote:
quote:
Die heeft niet van die sierlijke grabbelknuisjes als Johan.quote:Op maandag 17 december 2012 21:54 schreef Ties02 het volgende:
Het schijnt dat Doutzen Kroes ook op TV is
1993 was toch de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd?quote:
nope.quote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1993 was toch de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd?
neequote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1993 was toch de laatste keer dat Feyenoord kampioen werd?
quote:
O ja 1999 ook nogquote:
Zoals het hoortquote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Feyenoord gehalte in deze aflevering was veul te laag
Wordt vrijdag weer helemaal ingehaald. Anders krijgt iedereen een koek.quote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Het ging maar een uur over pelle inderdaad. pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pellequote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Alle ballen op Pelle!quote:Op maandag 17 december 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het ging maar een uur over pelle inderdaad. pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle
Beste speler van de Nederlandse velden.quote:Op maandag 17 december 2012 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het ging maar een uur over pelle inderdaad. pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle pelle
Natuurlijk, de afgelopen tien jaar zijn PSV, Ajax, FC Twente en AZ kampioen geworden, maar Feyenoord niet. Die club telt amper meer mee tegenwoordig. Logisch dus dat een programma dat de voetbal actualiteit bespreekt het weinig heeft over die club.quote:Op maandag 17 december 2012 22:01 schreef zoekeenleven het volgende:
Maar ze doen het zo leuk bovenin met het materiaal dat ze hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk, de afgelopen tien jaar zijn PSV, Ajax, FC Twente en AZ kampioen geworden, maar Feyenoord niet. Die club telt amper meer mee tegenwoordig. Logisch dus dat een programma dat de voetbal actualiteit bespreekt het weinig heeft over die club.
Daar bestaat geen enkele twijfel over. Koeman heeft een ruil met Messi afgeslagen omdat hij z'n selectie niet wilde verzwakken.quote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Beste speler van de Nederlandse velden.
Koeman? Die speelt niet meerquote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar bestaat geen enkele twijfel over. Koeman heeft een ruil met Messi afgeslagen omdat hij z'n selectie niet wilde verzwakken.
Klopt, het is toch ook niet zo dat ze het helemaal niet hebben over Feyenoord?quote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar ze doen het zo leuk bovenin met het materiaal dat ze hebben
Ja je hebt gelijk, mijn post was ook licht sarcastisch. Heb verder ook niks met die clubquote:Op maandag 17 december 2012 22:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, het is toch ook niet zo dat ze het helemaal niet hebben over Feyenoord?
Alleen een club die de laatste jaren niets noemenswaardig heeft gewonnen hoef je ook niet zo uitgebreid te bespreken
Vorig seizoen keurig tweede geworden. En toen werd meteen Lee Towers gecharterd om op de middenstip te gaan zingen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk, de afgelopen tien jaar zijn PSV, Ajax, FC Twente en AZ kampioen geworden, maar Feyenoord niet. Die club telt amper meer mee tegenwoordig. Logisch dus dat een programma dat de voetbal actualiteit bespreekt het weinig heeft over die club.
Eigenlijk staan ze een paar plekjes te hoogquote:Op maandag 17 december 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar ze doen het zo leuk bovenin met het materiaal dat ze hebben
Pelle is al 27, die wordt na volgend seizoen alleen maar slechter. Ik geloof niet dat menig Feyenoorder daar zoveel voor wil betalen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Waarom koopt Rotterdam niet gewoon de grond onder het stadion, dan kan Feyenoord Pelle een contract voor het leven geven.
Ehm, Er staat een paard op de gang?quote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Vorig seizoen keurig tweede geworden. En toen werd meteen Lee Towers gecharterd om op de middenstip te gaan zingen.
En weet je wat Lee zong?
De tweede plaats is geen prijs, zeker niet als je de CL niet haalt en al helemaal niet als je ook de EL niet haaltquote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Vorig seizoen keurig tweede geworden. En toen werd meteen Lee Towers gecharterd om op de middenstip te gaan zingen.
En weet je wat Lee zong?
Van Hooijdonk was 33 toen hij de ballen vanuit de kleedkamer de goal in schoot en ze de europacup bezorgdequote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Pelle is al 27, die wordt na volgend seizoen alleen maar slechter. Ik geloof niet dat menig Feyenoorder daar zoveel voor wil betalen.
Ja klopt helemaal, staan veel te hoog. Veel onverdiende punten enzo gekregenquote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Eigenlijk staan ze een paar plekjes te hoog
You'll never walk alone? Is dat een nieuw nummer van hem?quote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En weet je wat Lee zong?
Iets over regel en uitzonderingquote:Op maandag 17 december 2012 22:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Van Hooijdonk was 33 toen hij de ballen vanuit de kleedkamer de goal in schoot en ze de europacup bezorgde
Dan weet je vast ook wat ze met die gouden microfoon van Lee moeten doen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ehm, Er staat een paard op de gang?
Als jij nou eens je vervelende teringsmoel over Feyenoord houdt en gewoon de teleurstelling dat wij kampioen worden dit jaar en jullie 2e even accepteert.quote:
Tegen de tijd dat het zo ver is dan zal ik je advies in overweging nemen. Reken je niet te vroeg rijk, dan doen alleen Boeren en Belgen uit Eindhoven, zoals Mertens.quote:Op maandag 17 december 2012 22:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij nou eens je vervelende teringsmoel over Feyenoord houdt en gewoon de teleurstelling dat wij kampioen worden dit jaar en jullie 2e even accepteert.
Alsjeblieft dankjewel.
Zolang er geen boek dat 'Nieuwkerk' heet 300.000 keer over de toonbank gaat hoeven we ons geen zorgen te maken, dan wint Gijp deze prijs op basis van persoonlijkheid. Ali zit er alleen bij omdat hij zwart is.quote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Hansie!!!!! Hoe kan je op gijp stemmen voor die award? Moeten de VI HOOLIGANS hier niet voor zorge net zoals by de televisie ring?
quote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
You'll never walk alone? Is dat een nieuw nummer van hem?
http://www.538jingleball.nl/stemmen-shortlist/quote:Op maandag 17 december 2012 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Hansie!!!!! Hoe kan je op gijp stemmen voor die award? Moeten de VI HOOLIGANS hier niet voor zorge net zoals by de televisie ring?
Tuurlijk Ties. Net lekker showtje op de bank liggen kijken. Niets mis mee!quote:Op maandag 17 december 2012 22:16 schreef Ties02 het volgende:
ZuidGrens ouwe reus, jij ook weer van de partij
Deze post moeten we ook even quoten voor in het nieuwe topic straks. Gijpie moet winnen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.538jingleball.nl/stemmen-shortlist/
Stemmen mensen!!!!!!![]()
![]()
Gewoon een mobiel nummer verzinnen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:18 schreef Ties02 het volgende:
Je moet vanalles invullen, dat doe ik uit principe niet
Daarvoor ben je een te grote baas, maar het zou wel kunnen...quote:Op maandag 17 december 2012 22:26 schreef Ties02 het volgende:
Jij noemt mij een dissident, dat is jouw goed recht
Als je het maar niet waagt mij te royeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies, tijdens VI oranje hadden we dat mooi voor mekaar.quote:Op maandag 17 december 2012 22:28 schreef Lunice het volgende:
Topshowtje.![]()
Kunnen we geen actie opstarten om Escha weer meer in beeld te krijgen? Ik heb d'r alleen de laatste 10 minuten gezien.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarvoor ben je een te grote baas, maar het zou wel kunnen...Ahhh joh als je nou nie oprot!! Waar hebben jullie die gozer vandaan gehaald johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
qftquote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.538jingleball.nl/stemmen-shortlist/
Stemmen mensen!!!!!!![]()
![]()
Ik ben een Xerxaan.quote:Op maandag 17 december 2012 22:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja precies, tijdens VI oranje hadden we dat mooi voor mekaar.
Kan Escha niet gewoon elke week kantineheld zijn en elke keer een verhaaltje houden ?
[..]
Ahhh joh als je nou nie oprot!! Waar hebben jullie die gozer vandaan gehaald joh
[ afbeelding ]
Ik verlangde eerst terug naar Berdine, die ooit geblesseerd raakte tijdens een palendanscursus.quote:Op maandag 17 december 2012 22:31 schreef DrDentz het volgende:
Escha, in het begin dacht ik het is niet veel, maar na een week was het net de zus van Pamela Anderson.
Ik ben 300 meter geboren vanaf het Kasteel.quote:Op maandag 17 december 2012 22:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg nou verdomme gewoon dat je voor Feyenoord bent lul
Ik verlang terug naar Rosie waar Jack in Oostenrijk bovenop zat.quote:Op maandag 17 december 2012 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verlangde eerst terug naar Berdine, die ooit geblesseerd raakte tijdens een palendanscursus.
HAHAHA ik zag je toch echt juichen toen Feyenoord scoorde.quote:Op maandag 17 december 2012 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben 300 meter geboren vanaf het Kasteel.
Die kwam daadwerkelijk uit Rotterdam.quote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar Rosie waar Jack in Oostenrijk bovenop zat.
Dat is niet juichen, dat is meeleven. Ik heb maar één keer gejuicht en dat was in 88 tijdens de finale van het EK.quote:Op maandag 17 december 2012 22:35 schreef Lunice het volgende:
[..]
HAHA
[..]
H
[..]
HAHAHA ik zag je toch echt juichen toen Feyenoord scoorde.
Heb je je pilletje weer niet ingenomen?quote:Op maandag 17 december 2012 22:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
MP4?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Die subtiele grapjes van Emilio die niemand snapt.quote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou Guus een eenzame kerst beleven in Rusland? Misschien moeten we hem een anzhi kaartje sturen.
Hahahaha nou je bent zelden leuk, maar dit vind ik wel om te lachen. Heb je dat zelf bedacht?quote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou Guus een eenzame kerst beleven in Rusland? Misschien moeten we hem een anzhi kaartje sturen.
Dat was ook een leuk meisjequote:Op maandag 17 december 2012 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verlangde eerst terug naar Berdine, die ooit geblesseerd raakte tijdens een palendanscursus.
Dat upload baas Oliver 1 deze dagen wel.quote:Op maandag 17 december 2012 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan showt straks op Pownews zijn bloemetjes-shirt.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)eea-6448156570cb.mp4
quote:Op maandag 17 december 2012 22:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 december 2012 22:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |