2x want dan scoor je misschien meerquote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een stadion van binnen gezien dus jij moet je muil houden.
Niet nodig, men weet hier wel wat mijn rol is. Bovenaan de hierarchie, dit dat alles.quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien idee voor je ondertitel?
Helpmefok
brenger van waarheden
Misschien moet je het nog 4x zeggen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een stadion van binnen gezien dus jij moet je muil houden.
Nieuwelingen? Ik liep al op Fok! rond toen jij nog geboren moest worden joh gek.quote:Op maandag 17 december 2012 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Al die nieuwelingen hebben wel een grote mond
De keren dat hij Johan aan het lachen heeft weten te maken is op de vingers van één hand te tellen.quote:
Hoe loop je op FOK! rond?quote:Op maandag 17 december 2012 21:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nieuwelingen? Ik liep al op Fok! rond toen jij nog geboren moest worden joh gek.
Dat zegt ook veel over zijn gevoel voor humorquote:Op maandag 17 december 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De keren dat hij Johan aan het lachen heeft weten te maken is op de vingers van één hand te tellen.
Of dat van jou natuurlijk! Hahahaquote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zegt ook veel over zijn gevoel voor humor
Zelfs zijn zus vindt hem niet leuk.quote:Op maandag 17 december 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De keren dat hij Johan aan het lachen heeft weten te maken is op de vingers van één hand te tellen.
Die zat achter de piano, die kende ze al.quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zelfs zijn zus vindt hem niet leuk.
Boskamp wil voorlopig rustig aan doen hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boskampie komt wel weer binnenkort joh. Gaat het weer lekker over ze cluppie.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is een ervaren trainer met de status van Dick Advocaat zo een huilebalk geworden?
Of word je automatisch zo als je bij PSV terecht komt. Van Bommel jankt ook al bijna elke wedstrijd en Waterreus houdt het ook maar amper droog bij SV als PSV verliest.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is een ervaren trainer met de status van Dick Advocaat zo een huilebalk geworden?
Of word je automatisch zo als je bij PSV terecht komt. Van Bommel jankt ook al bijna elke wedstrijd en Waterreus houdt het ook maar amper droog bij SV als PSV verliest.
Dat vonden Caland en ik al voordat het seizoen begon.quote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef GGMM het volgende:
Gijp vindt dat Van Bommel niks toevoegt.
Echt interessant dit.quote:Op maandag 17 december 2012 21:27 schreef Aldo-MC het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Tokyo-Swallows.dhtml
Tokyo Swallows
okquote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Ik ook, zo briljant hoef je niet te zijn om dat te zien hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat vonden Caland en ik al voordat het seizoen begon.
Visionairs
Hij is er voor het kleedkamergevoelquote:Op maandag 17 december 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, zo briljant hoef je niet te zijn om dat te zien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |