Zou Vukovic nou in de basis starten omdat hij linksbenig is?twitter:RikElfrink twitterde op maandag 17-12-2012 om 22:35:05#Advocaat heeft bij #PSV geen linksback meer over: Pieters, Willems, Bouma, Ritzmaier er niet bij. Daarom optie 5 aan de aftrap: #Vukovic. reageer retweet
Toevallig zelf een half jaar niet op VBL geweest, maar nu weet ik ook weer waarom; dezelfde idioten die toen VBL aan het verkrachten waren zitten er nog steeds. Er zijn gewoon betere fora om het over voetbal te hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
VBL is dood HMF...of tenminste terminaal ziek. Kijk hoe leeg het PSV-topic is. Geen enkel clubtopic leeft meer, de SC sloeg nergens meer op. Tijd om wat reuring te geven aan VBL.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toevallig zelf een half jaar niet op VBL geweest, maar nu weet ik ook weer waarom; dezelfde idioten die toen VBL aan het verkrachten waren zitten er nog steeds. Er zijn gewoon betere fora om het over voetbal te hebben
Eerst Ritz maar eens verhuren, die schijnt meer potentie te hebben. Kan daar zelf niet echt over oordelen, te weinig gezien.quote:Op maandag 17 december 2012 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mocht Toivonen al redelijk kort na de winterstop fit geraken zal Van Ooijen of Ritzmaier ook wel in aanmerking voor verhuur. Zou niet slecht zijn. En misschien is het voor de talenten voor achterin die niet aan de bak komen ook goed om te verhuren. Misschien via Eindhoven.
toont maar weer aan wat een jaloezie ze hebben. Direct naar het grote PSV topic gaan. Ik zou ze gewoon negeren, veel nuttigs komt er niet uit en als je in discussie wil gaan dan vallen ze altijd terug naar hetzelfde. Zo kansloos, eigenlijk zonde van mijn internetgebruik dit. Maarja, te sneu gewoonquote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toevallig zelf een half jaar niet op VBL geweest, maar nu weet ik ook weer waarom; dezelfde idioten die toen VBL aan het verkrachten waren zitten er nog steeds. Er zijn gewoon betere fora om het over voetbal te hebben
Ik zeg: binnen het half uur eraf met rood.quote:Op maandag 17 december 2012 22:42 schreef StijnDa het volgende:
Zou Vukovic nou in de basis starten omdat hij linksbenig is?twitter:RikElfrink twitterde op maandag 17-12-2012 om 22:35:05#Advocaat heeft bij #PSV geen linksback meer over: Pieters, Willems, Bouma, Ritzmaier er niet bij. Daarom optie 5 aan de aftrap: #Vukovic. reageer retweet
Brands mag de portemonnee weer trekken met nieuwe miskopen?quote:Advocaat dringt aan op transfers: selectie heeft verfrissing nodig
18 december 2012
In het Algemeen Dagblad stelt Dick Advocaat bij de directie aan te dringen op transfers. 'Mijn voorganger Fred Rutten was een uitstekende trainer. Die kreeg het er ook niet uit,' zo doelde hij specifiek op de kwaal in uitwedstrijden. 'Deze groep is tweeënhalf tot drie jaar bij elkaar, het is tijd voor verfrissing. Ook om deze problemen te tackelen.'
'In de zomer is gezegd dat ik het met deze selectie moet doen. Er was geen geld voor versterkingen. Prima, dit is een goede groep. We staan niet voor niets bovenaan. Maar we zouden in de eerste competitiehelft kijken waar verbeteringen nodig zijn. Die wens is er nu.'
Hebben ze nog een subsidie aangevraagd bij de gemeente joh?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Brands mag de portemonnee weer trekken met nieuwe miskopen?
Laat Dickie de aankopen maar bepalenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
of weer een paar topaankopenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee die gun ik Twente welquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
Leerdam is op meerdere plekken inzetbaar en mogen jullie hebben voor maar 2 miljoen ofzo. Absoluut spotprijsje.
ruilen voor Wijnaldum?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
Leerdam is op meerdere plekken inzetbaar en mogen jullie hebben voor maar 2 miljoen ofzo. Absoluut spotprijsje.
Het is zo pijnlijk: wat doet die Brands nog bij jullie. Nagel aan jullie doodskist, net als Bosz / Beenhakker bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Laat Dickie de aankopen maar bepalen
Dat vind ik vrij risicovol aangezien de kans groot is dat Dickie na dit seizoen weer weg is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Laat Dickie de aankopen maar bepalen
Je vraagprijs gaat steeds verder omlaag de afgelopen tijd. Dus we wachten nog even.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:38 schreef Caland het volgende:
Leerdam is op meerdere plekken inzetbaar en mogen jullie hebben voor maar 2 miljoen ofzo. Absoluutspotprijsje.
Van Geel is niks vergelen bij Overmars natuurlijk, die regelt in anderhalve maand 30 miljoen aan uitgaande transfers voor Ajax.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is zo pijnlijk: wat doet die Brands nog bij jullie. Nagel aan jullie doodskist, net als Bosz / Beenhakker bij Feyenoord.
Bewijs: je moet geen Technisch Directeur nemen met als beginletter van zijn achternaam een "B". Overduidelijk. Die leveren je alleen extra Belasting op de loonlijsten op.
Neem er liever een met een "G", die leveren Geld op..
Wil Cocu het al doen of dat nog niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat vind ik vrij risicovol aangezien de kans groot is dat Dickie na dit seizoen weer weg is.
Nog evenquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Van Geel is niks vergelen bij Overmars natuurlijk, die regelt in anderhalve maand 30 miljoen aan uitgaande transfers voor Ajax.
Ze lijken beiden iig beter dan Brands, maar dat heeft ook met het budget te maken, Van Geel gaf bij de clubs waar geld beschikbaar was dit ook grif uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog even. Je weet niet wat Geel heeft gedaan met de meest beperkte voetballers. Dalijk gaat die man pas écht cashen.
Je bedoelt Ajax. En dat was echt puur door vriend Van Basten en die andere papzakquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze lijken beiden iig beter dan Brands, maar dat heeft ook met het budget te maken, Van Geel gaf bij de clubs waar geld beschikbaar was dit ook grif uit.
Toen van Basten kwam ging hij weg dus dat klopt nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt Ajax. En dat was echt puur door vriend Van Basten en die andere papzak.
Sulejmani werd nog gehaald onder Geel geloof ik. Maar dan nog:quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen van Basten kwam ging hij weg dus dat klopt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |