Toch maar even mijn mening hier plaatsen, na een zeer stroeve start is het toch een geweldig concert geworden.
Dankzij de zeer zorgvuldig gebouwde stage set-up was er zelfs tijdens de stroeve start geen moment verveling te vinden, elke track kwamen er weer nieuwe visual naar voren wat een heel interessante show als gevolg gaf.
Slechtste moment van de show was Explorers, hoewel ik de track wel kan waarderen op cd, komt het live zo belachelijk kut en saai uit de verf... Ik denk dat die track nu wel permanent kapot is voor mij, die kan ik niet meer met plezier luisteren.
Na het spelen van Sunburn kwam het concert erg los, Time is Running out erachteraan zal hier ongetwijfeld heel erg mee geholpen hebben.
Het publiek was trouwens een erg grote meevaller. Geen vervelende mensen, overal gezelligheid. Goed, niet iedereen kon de moshers waarderen, maar volgens mij liep zelfs dat wel goed af.
Jammer dat ze New Born trouwens speelden ipv Stockholm Syndrome, maar dat is een persoonlijke voorkeur...
Al met al een enorm goede show en ik heb alweer zin in Werchter Boutique, wanneer de stroeve start omgeruild kan worden met een best off set (tooeeeeeee

)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, dansen! dansen!