SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand![]()
Waarom fotografeer je dat?quote:Op maandag 17 december 2012 20:41 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Aanschouw de voeten van rock
ja wtf..quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom fotografeer je dat?
gaaaayquote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nog nooit van gehoordquote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh haha hoor het meer mensen hier zeggen hoor
Oquote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er wonen heul geen Finnen in Flevoland
Omdat dat kan.quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wel 'de kassa is los' - de winkel is open.quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord![]()
hier zeggen ze
is de winkel al los
kennen jullie dat?
Gast ga huilen ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef AppelCake het volgende:
Even die aandachtshoer uit de OP halen.
hmm ja hier ook: is de deur los?quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
wel 'de kassa is los' - de winkel is open.
nopequote:Op maandag 17 december 2012 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja hier ook: is de deur los?
nee dat zeggen ze hier weer nietquote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord![]()
hier zeggen ze
is de winkel al los
kennen jullie dat?
ik werd een keer door de juf in groep acht gestraft omdat ik steeds tegen klasgenootjes zei: ga huilen.quote:
haha ja dat hebben ze hier ook wel. gelukkig ben ik niet zo'n boer en ga ik hier weg zodra het kanquote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat zeggen ze hier weer nietzeg vaak zonder dat ik het doorheb kennen ipv kunnen, bij ons hier in de ah van ken er een kassa bij ofzo
moet het nodig afleren
noem je me nou zo een boer?quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja dat hebben ze hier ook wel. gelukkig ben ik niet zo'n boer en ga ik hier weg zodra het kan
waar is men boers dan?quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja dat hebben ze hier ook wel. gelukkig ben ik niet zo'n boer en ga ik hier weg zodra het kan
quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef AppelCake het volgende:
boerin tochquote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
noem je me nou zo een boer?
zegt wiequote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef AppelCake het volgende:
hahaha nee, zo bedoel ik het niet. maar ze hebben hier echt zo'n lelijk dialect ofzo. maar ook gewoon platteland enzo, niks voor mij.quote:Op maandag 17 december 2012 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
noem je me nou zo een boer?
bij mij in de buurtquote:
haha dankjequote:Op maandag 17 december 2012 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha nee, zo bedoel ik het niet. maar ze hebben hier echt zo'n lelijk dialect ofzo. maar ook gewoon platteland enzo, niks voor mij.
je bent geen boer hoor
Ik ben 16 en ik huil om mooie liedjesquote:Op maandag 17 december 2012 20:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben 14 en ik huil bijna nooit
Wat, dan?quote:Op maandag 17 december 2012 20:49 schreef Taexon het volgende:
Sommige dingen gebeuren echt alleen hier in huis![]()
Ik huil nooit om emotiesquote:Op maandag 17 december 2012 20:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben 16 en ik huil om mooie liedjes
aaaaaaawhquote:Op maandag 17 december 2012 20:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben 16 en ik huil om mooie liedjes
Ik ook niet.quote:Op maandag 17 december 2012 20:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik ben 14 en ik huil bijna nooit
Hoe klinkt dat ook alweer?quote:
Poll: Moet er een standaard OP komen?quote:Op maandag 17 december 2012 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind ik ook, altijd dat gejammer erover
Heel sexyquote:Op maandag 17 december 2012 20:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Hoe klinkt dat ook alweer?
hulen mag heus wel op zijn tijd.quote:Op maandag 17 december 2012 20:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan?
Huilen is vrij gay, tenzij begrafenis.
Ja, huilen is sexyquote:Op maandag 17 december 2012 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hulen mag heus wel op zijn tijd.
Ik ook niet, maar als iemand me irriteert bijvoorbeeld ga ik niet huilenquote:Op maandag 17 december 2012 20:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik het niet leuk vind als iemand doodgaat.
Nee, ik ook niet meer wel als iemand doodgaat.quote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als iemand me irriteert bijvoorbeeld ga ik niet huilen
Ik heb dan nooit echt verdrietigheid maar meer frustraties zegmaarquote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet meer wel als iemand doodgaat.
quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef JRRY het volgende:
http://www.noordhollandsd(...)yrus-thuis?lref=vplr
Was jij die hond AppelCake
Iemand uit mijn klas doet dat, echt schattig.quote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als iemand me irriteert bijvoorbeeld ga ik niet huilen
Zeker na 1 opmerking helemaal rood en heel hard proberen in te houden maar het niet meer tegen kunnen houden?quote:Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iemand uit mijn klas doet dat, echt schattig.
quote:Op maandag 17 december 2012 20:43 schreef AppelCake het volgende:
Iedereen een ander plaatje erin mogen doen.quote:Op maandag 17 december 2012 20:56 schreef Rockiejj het volgende:
Poll: Standaard OP, of OP waarin elke dag een ander plaatje komt?
• Standaard OP! Geen plaatjes, en gewoon simpel.
• OP met elke dag een ander plaatje, eerste nieuwe topic van de dag.
• OP met elke 2 dagen een ander plaatje, eerste nieuwe topic van de dag.
• Iets anders (even vertellen wat)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat werkt dus niet goed.quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Iedereen een ander plaatje erin mogen doen.
maar mensen zedden er rare plaatjes inquote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Conflict het volgende:
Hallo! Gezellig hier?
Ik lig nog heerlijk in het ziekenhuis.
Laat de OP maar lekker gewoon zoals het is
Doe je effe rustig aan!quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Conflict het volgende:
Hallo! Gezellig hier?
hier ben ik het 99,99% mee eensquote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef supersof het volgende:
gewoon hoi. post maar. groetjes.
wat maakt het uit
Iedereen een ander plaatje onder iedere OP zoals bij mij Miley?quote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat werkt dus niet goed.
Want er moeten dingen in staan en die worden er ook weer uitgejorist.
Baasquote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Poll: Wat voor OP?
• Hoe je zelf wil!
• Onzin van rockie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
wow we zijn het met elkaar eensquote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hier ben ik het 99,99% mee eens
Een plaatje niet 2.quote:Op maandag 17 december 2012 21:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Naja, dat moet dan dus ook kunnen.
Zet het dan in ieder geval goed neerquote:Op maandag 17 december 2012 21:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Poll: Wat voor OP?
• Hoe je zelf wil!
• Onzin van rockie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ik stem dat daar eazy-e in komtquote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Naja oke.
Dan houden we het op 1 plaatje.
Heyyy en hoe gaat het indertussen met jequote:Op maandag 17 december 2012 20:59 schreef Conflict het volgende:
Hallo! Gezellig hier?
Als je lapo hebt mag je dat.quote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik stem dat daar eazy-e in komt
~quote:Op maandag 17 december 2012 21:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zet het dan in ieder geval goed neer
Ik maakte dit account omdat ik een fiets wou verkopenquote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij hebt het ook moeten typen toen je je account aanmaakte.
We stemmen niks.quote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik stem dat daar eazy-e in komt
quote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij hebt het ook moeten typen toen je je account aanmaakte.
Ja, het is prima.quote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef Conflict het volgende:
Hoi, ja ik doe rustig. Maar ik kan best gerust een beetje FOK!en hoor. Andere mods gaan even meekijken en we overleggen samen. Ik wil dat we echt iets van JNG maken en we waren zo op de goede weg. Het mag geen tweede KLB of ONZ worden.
De OP van de SC blijft gewoon zoals ie was hoor. Het is toch prima zo?
quote:Op maandag 17 december 2012 21:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik maakte dit account omdat ik een fiets wou verkopen
ook goed.quote:Op maandag 17 december 2012 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Gewoon geen plaatjes,heb je ook geen gezeik om wie er op een plaatje staat
quote:Op maandag 17 december 2012 21:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik maakte dit account omdat ik een fiets wou verkopen
Ik vind dat we echt goed op weg zijn! Veel meer kwaliteit als in ONZ en KLB, en als het mis gaat zijn de mods er echt snel bij!quote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef Conflict het volgende:
Hoi, ja ik doe rustig. Maar ik kan best gerust een beetje FOK!en hoor. Andere mods gaan even meekijken en we overleggen samen. Ik wil dat we echt iets van JNG maken en we waren zo op de goede weg. Het mag geen tweede KLB of ONZ worden.
De OP van de SC blijft gewoon zoals ie was hoor. Het is toch prima zo?
Maar ik wil gwn het topic zien.quote:Op maandag 17 december 2012 21:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is allang verkocht dus nee
quote:Op maandag 17 december 2012 21:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik vind dat we echt goed op OF zijn! Veel meer kwaliteit als in OF en OF en als het mis gaat zijn de OF er echt snel bij!
OF blijft gewoon hetzelfde, maar dan geen gezeik meer over de OF..
kijk de postgeschiedenisquote:Op maandag 17 december 2012 21:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ik wil gwn het topic zien.
kijk naar de link van hippie, ik ga douche anders ben ik morgen vies en dat vinden de chicks niet zo leukquote:
hij is toch al verkochtquote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef JRRY het volgende:
die fiets hebben jij en je straatnegers gestolen.
Echt tof van je dat je dit ongeregelde zooitje bij elkaar weet te houden!quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef Conflict het volgende:
Echt tof van jullie. Ik heb zo mijn best gedaan om dit mee op te zetten. En we zijn er een prachtforum van aan het maken waar meer kan dan waar dan ook op FOK!
quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef Conflict het volgende:
Echt tof van jullie. Ik heb zo mijn best gedaan om dit mee op te zetten. En we zijn er een prachtforum van aan het maken waar meer kan dan waar dan ook op FOK!
Oja.quote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat was een typfout hippie, moest 50 zijn
haha ik vind het leuk dat je zo positief bentquote:Op maandag 17 december 2012 21:07 schreef Conflict het volgende:
vraag tutor aanquote:Op maandag 17 december 2012 21:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook, ik lig al sinds 17.00 in bed met wiskunde en macbook
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
als die dit niet goed vind gaat de deal niet door...
Ik zou wel een goede mod zijn hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 21:13 schreef Conflict het volgende:
Ja er komt een JONG! Modje bij. We waren daar net mee bezig toen ik dat ongeluk kreeg en pas enkele dagen later in het ziekenhuis kwam. Toen heb ik gevraagd om nog even te wachten want ik wil die nieuwe mee opleiden. Tot dan blijf ik achter de schermen met enkele mods overleggen over de topics die lopen.
Omdat er misschien iets met mijn hersenen is word ik heel snel moe en kan ik niet alles lezen. Maar ze zullen het doen zoals ik het deed tot nu toe in overleg met mij.
wie wiequote:Op maandag 17 december 2012 21:13 schreef Conflict het volgende:
Ja er komt een JONG! Modje bij. We waren daar net mee bezig toen ik dat ongeluk kreeg en pas enkele dagen later in het ziekenhuis kwam. Toen heb ik gevraagd om nog even te wachten want ik wil die nieuwe mee opleiden. Tot dan blijf ik achter de schermen met enkele mods overleggen over de topics die lopen.
Omdat er misschien iets met mijn hersenen is word ik heel snel moe en kan ik niet alles lezen. Maar ze zullen het doen zoals ik het deed tot nu toe in overleg met mij.
Wil je nog een leven?quote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zou wel een goede mod zijn hoor.
Maak je opdrachten en oefentoetsen gewoon braaf. Als je die kan, zijn je toetsen ook geen probleem als het goed is.quote:Op maandag 17 december 2012 21:09 schreef JRRY het volgende:
wtf wiskunde is tyfusmakkelijk in het boek maar als ik morgen die repetitie voor me heb![]()
Ben benieuwd, in ieder geval heel veel succes met het herstel... hoop dat het uiteindelijk allemaal mee valtquote:Op maandag 17 december 2012 21:13 schreef Conflict het volgende:
Ja, maar die opdrachten zijn stom met hele verhalen over jan, dirk en petra van de wielewaal en dat vind ik niet interessant. doe mij maar rijtjes ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maak je opdrachten en oefentoetsen gewoon braaf. Als je die kan, zijn je toetsen ook geen probleem als het goed is.
Wiskunde is nou eenmaal oefenen oefenen oefenen.
Oh tof! Leuk!quote:Op maandag 17 december 2012 21:13 schreef Conflict het volgende:
dat over die ginger heb ik gemist, wie is dat.quote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik blijf zo lang mogelijk in mijn kamer om de ginger te ontwijken.
Mijn vriendin.quote:Op maandag 17 december 2012 21:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat over die ginger heb ik gemist, wie is dat.
En wat voor vragen heb je op je toets?quote:Op maandag 17 december 2012 21:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, maar die opdrachten zijn stom met hele verhalen over jan, dirk en petra van de wielewaal en dat vind ik niet interessant. doe mij maar rijtjes ofzo
dan kom je nooit in haar broekje hequote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik blijf zo lang mogelijk in mijn kamer om de ginger te ontwijken.
Die van mij is ook dik.quote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn vriendin is bruinnette. Nana
Nee ff serieus, waarom een ginger die je niet leuk vind/?
wat is datquote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga weer verder met overtreders terug kijken, lobi
Ik wil eerste even wennen jah!quote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan kom je nooit in haar broekje he
bruinnettequote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, is wel effe iets vetter dan dat.quote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat is dat![]()
oei oei overtreed ik nu ietsklinkt dom dat programma.
Bruinnettequote:Op maandag 17 december 2012 21:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh okee!quote:Op maandag 17 december 2012 21:18 schreef Conflict het volgende:
Nee, ik lig in het ziekenhuis in Benidorm, Spanje.
Ik wou eerst bruin opschrijven, maar eigenlijk was alleen het haar bruin en toen vergeten de i weg te halen, tur mir leid.quote:
maar ik niet. pics!quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik lieg niet, iedereen heeft de foto al.
Slecht, er is een opstand aan de gang.quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef Nestalgie het volgende:
ff weer deze sc joinen
Hoe is het met een ieder?
Nee ik wil m van jou.quote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vraag maar aan promi die heeft hem wel.
Ja en ik heb de heledag bezoek!quote:Op maandag 17 december 2012 21:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh okee!
Beetje lekkere zusters daar?
welke functie heb jij eigenlijk?.quote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En wat voor vragen heb je op je toets?
Watdanquote:Op maandag 17 december 2012 21:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Slecht, er is een opstand aan de gang.
Eyyquote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef Nestalgie het volgende:
ff weer deze sc joinen
de les lezende volwassene ;s ;squote:Op maandag 17 december 2012 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maak je opdrachten en oefentoetsen gewoon braaf. Als je die kan, zijn je toetsen ook geen probleem als het goed is.
Wiskunde is nou eenmaal oefenen oefenen oefenen.
Hele moeilijke, echt heel moeilijk. Meestal haal ik voor wiskunde maar een 7 en soms haal ik zelfs maar een 5.quote:Op maandag 17 december 2012 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En wat voor vragen heb je op je toets?
nestalgiequote:Op maandag 17 december 2012 21:19 schreef Nestalgie het volgende:
ff weer deze sc joinen
Seks is niet vies, zij is vies.quote:Op maandag 17 december 2012 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je het vies vindt doe je het toch lekker niet
Maar krijg je dan ook verhaaltjes, of rijtjes?quote:Op maandag 17 december 2012 21:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hele moeilijke, echt heel moeilijk. Meestal haal ik voor wiskunde maar een 7 en soms haal ik zelfs maar een 5.
Dan moet ze zich wassen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Seks is niet vies, zij is vies.
Ik ben heulegaar niet volwassenquote:Op maandag 17 december 2012 21:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
de les lezende volwassene ;s ;s
dan heb je geen seks met haar, pfoe wat kan het leven toch simpel zijnquote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Beide. Baggerzooi. Ik haal altijd 0 ft op de rijtjes en de verhaaldingen heb ik altijd alleen a of b goedquote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar krijg je dan ook verhaaltjes, of rijtjes?Als je verhaaltjes krijgt, moet je ze wellicht toch maar braaf maken.
pics van haar met jou, nu. als zij dat tenminste niet erg vind. -oh wacht nu ga ik er nog serieus op in ookquote:Op maandag 17 december 2012 21:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gaat moeilijk tussen die rollen in hé?
Jawel.quote:Op maandag 17 december 2012 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan heb je geen seks met haar, pfoe wat kan het leven toch simpel zijn
dat gaat niet als je die overrijpe wortel ontloopt.quote:Op maandag 17 december 2012 21:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Van ons samen heb ik er nog geen, die moet ik wel nog maken jaah!![]()
![]()
![]()
Ik wil het ook niet, maar ik moet wel!quote:Op maandag 17 december 2012 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zou niemand doen die ik vies vind maar hey ieder zijn ding
Heb je uberhaupt ooit seks gehad met je 14 jaarquote:Op maandag 17 december 2012 21:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ohja...quote:Op maandag 17 december 2012 21:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat gaat niet als je die overrijpe wortel ontloopt.
Nee, daarom wil ik door haar ontmaagd worden.quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt ooit seks gehad met je 14 jaar
ben je zo wanhopig ja?quote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet, maar ik moet wel!
ohmyquote:Op maandag 17 december 2012 21:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, daarom wil ik door haar ontmaagd worden.
Wat is er eigenlijk precies gebeurd? Ik heb de afgelopen SC's niet heel druk meegelezen ivm drukte met school enzo dus ik denk dat ik dit even heb gemist. Een ongeluk lees ik?quote:
conflict is zich een ongeluk geschrokken van alle blijheid in deze sc, nog eventjes uitzieken en hij is weer de oude(?)quote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk precies gebeurd? Ik heb de afgelopen SC's niet heel druk meegelezen ivm drukte met school enzo dus ik denk dat ik dit even heb gemist. Een ongeluk lees ik?
uhuh, er zijn ergere fokkers.quote:Op maandag 17 december 2012 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
serieus waarom? Zo afschuwelijk zie je er nou ook weer niet uit
Ik mis mijn ex!quote:Op maandag 17 december 2012 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
serieus waarom? Zo afschuwelijk zie je er nou ook weer niet uit
Ahw.quote:Op maandag 17 december 2012 21:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik mis mijn ex!
En zo wil ik over haar heen komen.
Mooiquote:Op maandag 17 december 2012 21:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
conflict is zich een ongeluk geschrokken van alle blijheid in deze sc, nog eventjes uitzieken en hij is weer de oude(?)
awh koetsjiekoetsjiequote:Op maandag 17 december 2012 21:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik mis mijn ex!
JNG / Klein ongelukje gehad.quote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk precies gebeurd? Ik heb de afgelopen SC's niet heel druk meegelezen ivm drukte met school enzo dus ik denk dat ik dit even heb gemist. Een ongeluk lees ik?
Ga je trouwens nog iets bij die dikke proberen?quote:Op maandag 17 december 2012 21:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik mis mijn ex!
die franse toch, of waar kwam ze vandaan?quote:Op maandag 17 december 2012 21:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik mis mijn ex!
Ja.quote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ga je trouwens nog iets bij die dikke proberen?
Oekraïne ofzo.quote:Op maandag 17 december 2012 21:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
die franse toch, of waar kwam ze vandaan?
ze was een hoer?quote:Op maandag 17 december 2012 21:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oekraïne ofzo.
En haar vader is Duits.
Ik heb een frontale botsing gehad tegen een vangrail n Spanje. De airbag deed het niet. Ik had nergens last van.quote:Op maandag 17 december 2012 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
oekrainse moeder en duitse vader, dat kon maar een ding betekenen dacht ik
Ik heb ook emoties en alles.quote:Op maandag 17 december 2012 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neuh vind je alleen schattig als je zo doet
Wanneer zou het over zijn volgens de dokters?quote:Op maandag 17 december 2012 21:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb een frontale botsing gehad tegen een vangrail n Spanje. De airbag deed het niet. Ik had nergens last van.
Twee dagen later kreeg ik last van mijn spraak en kon ik niet meer stabiel lopen en bijvoorbeeld typen. Toen hebben ze me in het ziekenhuis opgenomen. Ze denken nu dat er al langer iets fout zat in mijn hersenen of ergens anders in mijn lichaam.
Ik krijg nu wel medicijnen waardoor bijvoorbeeld typen wel goed gaat. Maar praten is net alsof ik dronken ben en als ik moe word krijg ik veel moeite met lopen. Ook concentratie is een probleem.
Ook heb ik een zeer hoge bloeddruk.
Nee, dan word ik uitgelachen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
En dat vertelt ze de hele school dat je haar hebt gepaald en dan?
Ik hoef geen kusje van jou.quote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awhh schatje toch, kusje op
Ik heb al genoeg pijn bij het poepen dus nty.quote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ze wil je,
maar zij is het mannetje, ga alvast bukken!
Jee, heftig zeg! En heel erg balen. :\ Beterschap in ieder geval!quote:Op maandag 17 december 2012 21:31 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb een frontale botsing gehad tegen een vangrail n Spanje. De airbag deed het niet. Ik had nergens last van.
Twee dagen later kreeg ik last van mijn spraak en kon ik niet meer stabiel lopen en bijvoorbeeld typen. Toen hebben ze me in het ziekenhuis opgenomen. Ze denken nu dat er al langer iets fout zat in mijn hersenen of ergens anders in mijn lichaam.
Ik krijg nu wel medicijnen waardoor bijvoorbeeld typen wel goed gaat. Maar praten is net alsof ik dronken ben en als ik moe word krijg ik veel moeite met lopen. Ook concentratie is een probleem.
Ook heb ik een zeer hoge bloeddruk.
het is alles of nietsquote:Op maandag 17 december 2012 21:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg pijn bij het poepen dus nty.
nietsquote:
Wil je d'r wel?quote:Op maandag 17 december 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb nog niet eens zelf kinderen
Toch ben je gemeen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar nu nog niet
Ze weten niet wat ik heb. Ik krijg allemaal onderzoeken. Vandaag heb ik de MRI scan gemist omdat ik stiekem buiten aan het roken wasquote:Op maandag 17 december 2012 21:33 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Wanneer zou het over zijn volgens de dokters?
Thanx!quote:Op maandag 17 december 2012 21:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Jee, heftig zeg! En heel erg balen. :\ Beterschap in ieder geval!
o er is tcquote:Op maandag 17 december 2012 21:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Nee, want ik mag de link dan de tc niet.
jij noemt mij een gemene omaquote:Op maandag 17 december 2012 21:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Nee, want ik mag de link dan de tc niet.
geniaal dat je die scan had gemistquote:Op maandag 17 december 2012 21:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ze weten niet wat ik heb. Ik krijg allemaal onderzoeken. Vandaag heb ik de MRI scan gemist omdat ik stiekem buiten aan het roken was
Maar ik houd er wel rekening mee dat ik even moet blijven.
Zodra het van de artsen mag wil ik naar Nederland vliegen. Mijn auto gaat ook op transport, die gaan ze in Nederland fixen.
Omdat je de link niet geeft, anders had ik het kusje meteen aangenomen!quote:Op maandag 17 december 2012 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij noemt mij een gemene oma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie meid!quote:Op maandag 17 december 2012 21:39 schreef msacras het volgende:
[..]
o er is tc
ik ga er zelf niet heen want moeite denk ik
quote:Op maandag 17 december 2012 21:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat je de link niet geeft, anders had ik het kusje meteen aangenomen!ik heb geheimhoudingsplichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]Liever alleen in een donker huis of een fabriek dan een Kuip met licht en boze ado en feye fans
Van Rockiejj jah.quote:Op maandag 17 december 2012 21:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb geheimhoudingsplicht
volgende keer ga ik er ook herrie schoppen heuj heujquote:Op maandag 17 december 2012 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]Liever alleen in een donker huis of een fabriek dan een Kuip met licht en boze ado en feye fans
Niks van Rockiejj ja.quote:
Yay! Ga je dan ook boos worden als het andere team het spelletje wintquote:Op maandag 17 december 2012 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
volgende keer ga ik er ook herrie schoppen heuj heuj
Ik haat op iedereen waarop ik wil haten.quote:
Lieg niet, jij bent het brein achter al het kwade.quote:Op maandag 17 december 2012 21:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niks van Rockiejj ja.
Dat is gewoon afgesproken met iedereen
Nee dit is een afspraak tussen een groep, niet van een persoon alleen.quote:Op maandag 17 december 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik haat op iedereen waarop ik wil haten.
[..]
Lieg niet, jij bent het brein achter al het kwade.
Jup.quote:Op maandag 17 december 2012 21:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik haat op iedereen waarop ik wil haten.
[..]
Lieg niet, jij bent het brein achter al het kwade.
Dit.quote:Op maandag 17 december 2012 21:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dit is een afspraak tussen een groep, niet van een persoon alleen.
Rockiejj kwam met het idee, want de anderen zijn niet zo triest.quote:Op maandag 17 december 2012 21:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dit is een afspraak tussen een groep, niet van een persoon alleen.
Hier een princess Victoria voor je post.quote:Op maandag 17 december 2012 21:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ga weg met dr. Evil, die films heb ik al te vaak gezien.
ja en boos worden wanneer fouilleren alles want ik ben toch zeker geen crimineelquote:Op maandag 17 december 2012 21:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yay! Ga je dan ook boos worden als het andere team het spelletje wint?
quote:Op maandag 17 december 2012 21:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Rockiejj kwam met het idee, want de anderen zijn niet zo triest.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Rockiejj kwam met het idee, want de anderen zijn niet zo triest.
Wie?quote:Op maandag 17 december 2012 21:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hier een princess Victoria voor je post.
[ afbeelding ]
Wel je muts afzetten als ik ga fouilleren! of word je dan ook boosquote:Op maandag 17 december 2012 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en boos worden wanneer fouilleren alles want ik ben toch zeker geen crimineel
ik mag dus niet eens roken. Maar nu heb ik een verklaring getekend dat ik op eigen risico naar buiten mag om te roken. Vier keer per dag tien minuten onder begeleiding. En dan rook ik ook snel vier sigaretten, ja ik ben verslaafd!quote:Op maandag 17 december 2012 21:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
geniaal dat je die scan had gemist
Biancavia zit in het hotel, tien meter hier vandaan. Je mag zoveel bezoek hebben als je wil en dat tussen 8.30 en 23.30. Verder heb ik veel vrienden hier, eentje zit ook de hele dag bij me. Een vriendin van me kookt voor me want dat ziekenhuiseten is niet te pruimen. Gisteren heeft ze kippenpoten voor me gemaakt en net een pizza gehaald.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |